• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים מנוע האפוקליפסה [דו"נ 147][פלאים] עור הזאב, נבלית בעל כורחה (ומהלך מותאם)

עור הזאב/נוריה טאברז
דור
: טרום-מלחמה
מניע: למלא את רצון הזאב, על מנת שייתן לה להמשיך לחיות.
יכולות: יכולות פיזיות מסוכנות, קללת הזאב, זהות סודית.
מצבים: [] מיוסרת [] מבועתת, בזמן ירח מלא גם [] מרוגזת, ובזמן ירח דם גם [] מיואשת.
מהלכים:
- להדביק מישהו בקללת הזאב
- להסתתר מהטרף
- להיעלם לקהל באמצעות שינוי הצורה
רקע:
נוריה טאברז הגיעה כמהגרת לעיר לאחר מלחמת האדירים, כאשר ביתה נהרס, וחיפשה חיים חדשים בעולם החדש הזה. החיים כמהגרת לא היו מאושרים, כאשר היא מצאה עצמה מנקה בתים בשביל עשירים ממנה, אבל היא חיה חיים שקטים- הקימה לעצמה משפחה קטנה והייתה מרוצה מכך. אך חייו של נבל אינם שקטים, ו'כלב רחוב' מסתורי שמשך את רחמיה של נוריה שינה את חייה לעד.
ה'כלב', שהיה מלוכלך ופרוע, לא היה כלב אלא רק חיה קטנה שהייתה לקורבן למשהו גרוע בהרבה. עור-הזאב, טפיל ממקור מסתורי בעל מניעים מסתוריים, השתמש בו כגוף- וברגע שהוא השיג גישה קרובה לנוריה, הוא בחר בה בתור הישות הבאה שהוא ישלוט בה.
נוריה התעוררה באותו לילה בסמטה חשוכה מעל טרף שהיא צדה בלילה לפני כן. מזועזעת, היא הסתכלה על עצמה, וראתה את גופה שהשתנה לחלוטין למראה של אדם-זאב פראי וחייתי, שלא מזכיר אותה כלל. היא ניסתה להתנגד, אבל מהר מאוד היא גילתה שהקללה הזו, עור-הזאב... תבוני יותר משהיא חשבה.
עור הזאב לא העריך את מאמציה של נוריה לכלוא עצמה בחדר נעול ובאזיקים לפני השינה, והחל משתלט עליה יותר ויותר, אך הם הגיעו להסכם מוזר. הוא לא מתקרב למשפחתה של נוריה, והיא בתמורה מעניקה לו את האפשרות לצוד כרצונו.
נוריה נלחמה בפלאים של העיר מספר פעמים, והובסה בקלות, אך בכל זמן בו היא הייתה במעצר צורת הזאב שלטה בה והסתירה את טבעה האמיתי עד שהיא הצליחה להימלט. נוריה לא מבינה את המניעים של עור-הזאב, ונותנת ליצור לשלוט בה כרצונו בזמן הלילות, כאשר היא מנסה להימנע מלהבין מה הוא עושה. בינתיים... לעור-הזאב יש מניעים מרושעים יותר. הוא מדביק את אנשי העיר בקללה שלו, למרות שהוא עוד מתקשה להפוך אותה לקבועה, והוא משתמש באור הירח- שמחזק אותו. הוא מחכה לזמן מסוים, דבר שגם נוריה יודעת, זמן בשם 'ירח' הדם בו הוא יוכל להפיל גם את גיבורי העיר הגדולים מכולם. נוריה חוששת מכך, ובפעם הראשונה, שוקלת לפנות לגיבורים בעצמה... בסיכון של כל החיים שהיא בנתה, רק כדי שעור-הזאב לא יצליח לעשות את רצונו.

מהלך מותאם: קללת הזאב
כאשר עור-הזאב שורטת אותך, אתה סופג פגיעה חזקה, כאשר הוסף את האופציה הבאה לאפשרויות המהלך בגלגול של 7-9 עד אשר זמן עובר:
- קללת הזאב משתלטת עליך. החלף את תווית המסוכן מעלה והורד תווית אחרת מעלה, ואתה מעניק לעור-הזאב השפעה עליך שאינך יכול להוריד בעצמך.
במידה ולעור-הזאב יש השפעה עליך והכוחות שלך יוצאים משליטה (בין אם מכישלון בשחרור מעצורים או בחירה באפשרות בספיגת פגיעה חזקה), קללת הזאב משפיעה על הכוחות שלך וגורמת להם להתפרץ בצורה אכזרית ופראית הרבה יותר.
 
עריכה אחרונה:
תודה רבה, אני בכנות קיוויתי לתת קונפליקט קצת יותר מפורט, אבל אני מניח ש"סימביוט שלוקח אישה פשוטה בת ערובה" זה קונפליקט מספיק בסיסי בשביל שיהיה אפשר לקחת אותו להרבה כיוונים- כי לא כל זוג סימביוט ומארח מסתדרים טוב אם בכלל, וזה מקור דרמה מעניין שעודד אותי לכתוב. שמח לשמוע את התגובות החיוביות :)
 
חזרה
Top