אשפים אוהבים לחקור לחשים, הם אוהבים לגלות כיצד הם עובדים, מה הם דורשים ולמה. הם אוהבים ליצור לחשים חדשים, או גרסאות משלהם של לחשים קיימים. אבל יש לחש אחד שהם שונאים בכל ליבם- לא כי הוא לחש גרוע, יקר או נדיר, אלא כי הוא פשוט לא הגיוני.
קליע נשמה הוא לחש יחסית פשוט, הוא בינוני בעוצמתו ולא דורש מרכיבים חומריים. דרך ההטלה שלו סטנדרטית מאוד, והאשפים של האקדמיה הנעלה ווידאו זאת- הם צפו בעשרות, אולי אפילו מאות אנשים מטילים אותו. חלקם בנפרד, חלקם זה ליד זה. אותן התנועות, אותן המילים, אותה ההטמעה וההגייה. ועדיין, אנשים שונים הובילו להשפעות שונות. אפילו יותר מוזר מזה- חלק מהאנשים, שנבחנו שוב ושוב, גילו שההשפעה של הלחש השתנתה מאז הפעם הראשונה שהטילו אותו- ואף אחד לא מבין למה.
כי לצערם, במהדורה 5 אין שום דרך לגלות מהי הנטייה של יצור. המונח "נטייה" הוא לא יותר ממונח משחקי, שאינו קיים בעולם עצמו. אבל זהו המונח הזה שמסביר איך קליע הנשמה עובד- זוהי נטייתו של המטיל שקובעת את השפעת הלחש.
זמן הטלה: פעולה אחת.
טווח: 60 רגל.
רכיבים: ק, ת
משך: ריכוז, עד דקה.
אתה יורה קליע המורכב מההוויה שלך באויב. בצע התקפת לחש בטווח כנגד יצור אחד בטווח. במידה ופגעת, היצור סובל מהשפעה התלויה בנטייה שלך:
קליע נשמה הוא לחש יחסית פשוט, הוא בינוני בעוצמתו ולא דורש מרכיבים חומריים. דרך ההטלה שלו סטנדרטית מאוד, והאשפים של האקדמיה הנעלה ווידאו זאת- הם צפו בעשרות, אולי אפילו מאות אנשים מטילים אותו. חלקם בנפרד, חלקם זה ליד זה. אותן התנועות, אותן המילים, אותה ההטמעה וההגייה. ועדיין, אנשים שונים הובילו להשפעות שונות. אפילו יותר מוזר מזה- חלק מהאנשים, שנבחנו שוב ושוב, גילו שההשפעה של הלחש השתנתה מאז הפעם הראשונה שהטילו אותו- ואף אחד לא מבין למה.
כי לצערם, במהדורה 5 אין שום דרך לגלות מהי הנטייה של יצור. המונח "נטייה" הוא לא יותר ממונח משחקי, שאינו קיים בעולם עצמו. אבל זהו המונח הזה שמסביר איך קליע הנשמה עובד- זוהי נטייתו של המטיל שקובעת את השפעת הלחש.
קליע נשמה
לחש תעצומה בדרג 3זמן הטלה: פעולה אחת.
טווח: 60 רגל.
רכיבים: ק, ת
משך: ריכוז, עד דקה.
אתה יורה קליע המורכב מההוויה שלך באויב. בצע התקפת לחש בטווח כנגד יצור אחד בטווח. במידה ופגעת, היצור סובל מהשפעה התלויה בנטייה שלך:
- סדר טוב- המטרה סופגת פי 2 נזק בפעם הראשונה שהיא סופגת נזק בסיבוב. המטרה יכולה לגלגל הצלת כריזמה בסוף כל תור על מנת לסיים את השפעת הלחש עליה.
- נייטרלי טוב- המטרה סופגת 3ק8 נזק כוח, וסופגת עוד 2ק8 נזק קורן בתחילת כל תור. המטרה יכולה לגלגל הצלת כריזמה בסוף כל תור על מנת לסיים את השפעת הלחש עליה.
- תוהו טוב- בחר שטח פנוי בטווח, המטרה משתגרת אליו.
- סדר נייטרלי- המטרה סופגת 3ק8 נזק כוח והופכת לנטועה למשך הלחש. המטרה יכולה לגלגל הצלת כריזמה בסוף כל תור על מנת לסיים את השפעת הלחש עליה.
- נייטרלי- משך הלחש הופך ל"מיידי", והמטרה סופגת 8ק8 נזק כוח.
- תוהו נייטרלי- המטרה סופגת 3ק8 נזק כוח. בתחילת כל תור של המטרה למשך הלחש, המטרה צריכה לגלגל 1ק4 כדי לקבוע לאיזה אחד מארבעת הכיוונים (שמאל, ימין, אחורה, קדימה) היא צריכה לנוע לפחות 5 רגל. המטרה יכולה לגלגל הצלת כריזמה בסוף כל תור על מנת לסיים את השפעת הלחש עליה.
- סדר רוע- המטרה הופכת למוקסמת על ידך למשך הלחש או עד שהיא סופגת נזק. כל עוד היא מוקסמת על ידך, אתה יכול לפקוד על המטרה להשתמש בפעולה שלה כדי לתקוף יצור לבחירתך. המטרה יכולה לגלגל הצלת כריזמה בסוף כל תור על מנת לסיים את השפעת הלחש עליה.
- נייטרלי רוע- המטרה סופגת 3ק8 נזק כוח, וסופגת עוד 2ק8 נזק מוות בתחילת כל תור. המטרה יכולה לגלגל הצלת כריזמה בסוף כל תור על מנת לסיים את השפעת הלחש עליה.
- תוהו רוע- המטרה הופכת למבועתת ממך למשך הלחש. כל עוד היא מבועתת ממך, היא חייבת לקחת את פעולת הריצה בתורה כדי להתרחק ממך במסלול בטוח אלא אם כן היא לא מסוגלת לזוז. המטרה יכולה לגלגל הצלת כריזמה בסוף כל תור על מנת לסיים את השפעת הלחש עליה.
עריכה אחרונה: