• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 4 דרקונים ונתונים [דו"נ 133] קורבן קדוש- כשרון חדש למהדורה הרביעית

תחומי השפעה נוספו למהדורה הרביעית עם ספר ההרחבה Divine Powers, וכללו זוג כשרונות כל אחד- כשרון תחום השפעה שנותן תוסף למיומנות ומחזק כוחות לפי רצון מסוימים, וכשרון קדושה שמעניק כוח תיעול קדושה נוסף.
שימו לב שעדיין ניתן להשתמש רק בתיעול קדושה אחד בהתקלות.
אם דמות סוגדת ליותר מאל אחד, היא יכולה לקחת כשרונות תחום השפעה מכל תחומי ההשפעה של האלים להם היא סוגדת.
לדו"נ הזה, שקלתי לכתוב תחום שליטה מלא, אבל החלטתי ש"קורבן" נמצא תחת מספיק תחומי השפעה כבר עכשיו (למעשה, כשרון הקדושה של תחום האהבה אפילו נקרא loving sacrifice) ובסוף החלטתי לכתוב כשרון קדושה שמתאים לכמה תחומי השפעה.

התחומים שבחרתי הם הגנה וחיים, אני חושב שזה די מובן מאליו למה דווקא אלה. בבסיס של מה' 4 יש שני אלים מתחום החיים: פיילור ומלורה,ושני אלים מתחום ההגנה: בהמות ומוראדין.

אלים רבים מטיפים לקדושת החיים, לחשיבות של הגנה על החלשים ועל המצווה שבריפוי. אך רק מעטים מוכנים לשים את עצמם בסכנה בשביל לקיים את המצווה הזו- רק מעטים מוכנים להקריב מדמם בכדי לרפא אחרים.

קורבן קדוש [קדושה]
דרישות: תיעול קדושה, חייב לסגוד לאלוהות מתחום ההגנה או החיים.
תועלת: אתה מקבל את כוח תיעול הקדושה קורבן קדוש.

תיעול קדושה: קורבן קדוש | כוח כשרון
בשם אמונתך, אתה מוכן להקריב אפילו את עצמך בשביל להגן על האנשים החשובים לך.
התקלות * קדוש ריפוי
פעולת תנועה | אישי
השפעה:
אתה מנצל 2 פרצי ריפוי ולא משיב נקודות פגיעה. בתמורה, בן ברית סמוך אחד לבחירתך יכול לרפא נק"פ כאילו ניצל פרץ ריפוי.


האמת שאני לא בטוח לחלוטין איזו פעולה הכוח הזה צריך להיות. החלטתי על פעולת תנועה, כי אני רוצה שהקורבן כן ידרוש הקרבה מסוימת מבחינת כלכלת פעולות, אבל פעולה רגילה היא הקרבה גדולה מדי.
 
נראה כמו כישרון יעיל במיוחד לנוקמים, להם אין יותר מידי דרכים לרפא את החברים שלהם מהמעט ששמתי לב מלשחק נוקם בדרגה יחסית נמוכה. אני מתקשה לראות אבירי קודש וכוהנים מתעניינים בכישרון במיוחד, בעיקר כי יש להם מספיק כוחות לעשות זאת בדרך טובה יותר. אז בהתחשב בזה שהכישרון כנראה יעיל רק לנוקמים... אני תוהה אם באמת נכון לשים אותו כפעולת תנועה, שהיא פעולה שהרבה נוקמים לא כזה סובלים מלוותר עליה (בעיקר בגלל בניית דין רודף, שמאפשרת לנוקמים לנוע די הרבה אפילו בלי פעולות תנועה).
 
תודה על התגובה, אבל אני דווקא לא מסכים איתך. בעוד שנוקמים בהחלט ישמחו מהכשרון הזה, ריפוי כפעולת תנועה הוא מאוד שימושי לכל מקצוע, אני חושב שאבירי קודש יהנו מהכשרון הזה, עם מספר פרצי הריפוי שלהם- וכוהנים יכולים גם להנות מאופציית ריפוי נוספת, במיוחד בגלל מילת המפתח ריפוי שיש לה תמיכה עצומה, במיוחד לכוהנים.
 
חזרה
Top