• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מהדורה 4 דרקונים ונתונים [דו"נ 129] מתאם קובולדי- נתיב מופת לקובולדים

כשכל העולם נגדך, וכל היצורים מסתכלים עליך מלמעלה, הקובולדים למדו בדרך הקשה לפני שנים שהדרך הטובה ביותר להפיל כל יצור גבוה היא להמם אותו במספרים. מומחים בטקטיקות מספריות, שמסייעות להם להתגבר על הפחד השורר בלב של קובולדים רבים ונותנות להם ביטחון, המתאמים הקובולדיים הם הדוגמה הטובה ביותר לשיתופי פעולה- מגיעים מקרב מצביאים, לוחמים ונוכלים, למרות שגם אחרים לעתים מגיעים לעזרה- כל קובולד עם יכולת ההנהגה המתאימה מסוגל להוביל את בני הגזע שלו ואפילו בני גזעים אחרים להסתמך על היכולת שלו לנצל עד תום את בני הברית ולדעת שכאשר הגב שלך מופנה לפינה- אז קובולד הוא המסוכן ביותר.

דרישות: דרגה 11, קובולד.

התמקמות פחדנית (דרגה 11): כאשר המתאם הקובולדי מנצל נקודת פעולה בשביל לבצע פעולה נוספת, הוא וכל בן ברית בטווח 5 משבצות הסמוך לאויב יכול לפסוע משבצת אחת או להיחשב למאגף כל יריב הסמוך אליו עד סוף תורו, לבחירת בן הברית המושפע.
כשהם למטה! (דרגה 11): כאשר המתאם הקובולדי זוכה ביתרון קרבי כנגד יצור מאיגוף (בין אם איגוף שלו או מהכישרון יתרון מרוחק, או השפעה דומה), הוא זוכה בתוסף 1+ נוסף לגלגולי התקפה כנגדו (לסך הכל של 3+). היצור או היצורים המאגפים איתו זוכים גם הם בתוסף המוגדל.
עם הגב לפינה (דרגה 16): כאשר אתה מואט, אחוז, נטוע או מרוסן, אתה יכול לנצל משב מרענן כפעולה משנית (או כפעולה חופשית אם הייתה לך יכולת שמאפשרת לך כבר לעשות זאת כמשנית)- ובנוסף אתה מגלגל מיידית הצלה כנגד כל אחד מהמצבים הללו שמשפיע עליך.

כוחות מתאם קובולדי
לעיניים! לעקבים! לגרון!- התקפת מתאם קובולדי 11

אתה מזנק על האויב ברגע מפתיע, מוכן לפגוע בכל הנקודות הרגישות שלו.
היתקלות * נשק, קרבי
פעולה רגילה * קפא"פ
נשק או טווח נשק.
התקפה: כוח, זריזות או חכמה כנגד דרג"ש.
פגיעה: 2[נ]+ מתאם כוח, זריזות או חכמה. בנוסף, בחר באחת מההשפעות: היריב שרוע ומואט (הצלה לסיום ההאטה), היריב עיוור (הצלה לסיום) או שהיריב סובל מ-5 נזק מתמשך (הצלה לסיום).
השפעה: לפני או אחרי ההתקפה, אתה יכול לפסוע 2 משבצות.
מיוחד: בעת בחירת הכוח, בחר בכוח, זריזות או חכמה. זוהי התכונה המשפיעה על גלגולי ההתקפה והנזק של הכוח.

מומחה המנהרות- תכלית מתאם קובולדי 12
עם הגב לקיר, אף אחד לא מסוכן כמוך.
יומי * עמידה, קרבי
פעולה משנית * אישי
השפעה
: אתה נכנס לעמידת מומחה המנהרות. כאשר אתה נמצא בעמידה זאת, אתה זוכה בתוסף כוח 4+ לגלגולי נזק כאשר אתה נמצא בסמוך לקיר, ואתה יכול לאגף עם קירות.

להציף את המנהרות- התקפת מתאם קובולדי 20
אתה קורא בקול, ומצליח להעלים את הפחדים בליבם של בני בריתך. לרגע הם מאמינים שאם הם רק יסתערו קדימה בטירוף, שום סכנה לא תאונה להם.
יומי * קרבי
תגובה מיידית * קרוב
פרץ 10
תנאי: אתה או בן ברית בטווח פוגעים בהתקפת קפא"פ כנגד אויב.
השפעה: שני בני ברית בטווח שלא עוררו את התנאי, שאתה יכול להיות אחד מהם, יכולים לפסוע 3 משבצות ולהשתמש בהתקפה בסיסית כנגד האויב, במידה והוא בטווח. ובמידה ואתה אחד מהיצורים המתקיפים, אתה זוכה בתוסף לגלגול הנזק השווה למתאם הכוח, הזריזות או החכמה שלך.
מיוחד: כאשר אתה בוחר את כוח זה אתה בוחר בכוח, זריזות או חכמה. זוהי התכונה שנוספת לגלגול הנזק שלך במידה ואתה בוחר בעצמך להיות מושפע מהכוח.
 
עריכה אחרונה:
התמקמות פחדנית (דרגה 11): כאשר המתאם הקובולדי מנצל נקודת פעולה, הוא וכל בן ברית בטווח 5 משבצות הסמוך לאויב יכול לפסוע משבצת אחת, ונחשב למאגף כל יריב הסמוך אליו עד סוף תורו.
מעט חזק. קודם כל, זה צריך להיות "כאשר המתאם הקובולדי מנצל נקודת פעולה בשביל לבצע פעולה נוספת", ולא על כל שימוש של נקודת פעולה.
דבר שני, גם לפסוע וגם לקבל יתרון קרבי להתקפה הבאה זה חזק. אישית, הייתי מוריד את הפסיעה, או נותן בחירה בין פסיעה לאיגוף.
כשהם למטה! (דרגה 11): כאשר המתאם הקובולדי זוכה ביתרון קרבי כנגד יצור, הוא זוכה בתוסף 1+ נוסף לגלגולי התקפה כנגדו (לסך הכל של 3+). כאשר הוא מאגף יצור, גם היצור שמאגף איתו זוכה בתוסף הנוסף.
חמוד, אבל שוב, מעט חזק. הייתי הופך את זה ליתרון קרבי מאיגוף בלבד, ולא כל יתרון קרבי. מאוד קל להשיג יתרון קרבי בשיטה הזו.
עם הגב לפינה (דרגה 16): כאשר אתה מואט, אחוז, נטוע או מרוסן, אתה יכול לנצל משב מרענן כפעולה משנית (או כפעולה חופשית אם הייתה לך יכולת שמאפשרת לך כבר לעשות זאת כמשנית)- ובנוסף אתה מגלגל מידית הצלה כנגד כל אחד מהמצבים הללו שמשפיע עליך.
מגניב ות'מטי ממש! אהבתי!

כוחות:
האם יש סיבה לבחירת התכונות? קובולדים מקבלים חוסן, כריזמה או זריזות- אז אני לא מבין למה הם צריכים לבחור בכוח, חוכמה או זריזות בשביל הכוחות הללו.


כוחות מתאם קובולדי
לעיניים! לעקבים! לגרון!- התקפת מתאם קובולדי 11

אתה מזנק על האויב ברגע מפתיע, מוכן לפגוע בכל הנקודות הרגישות שלו.
היתקלות * נשק, קרבי
פעולה רגילה * קפא"פ
נשק או טווח נשק.
התקפה: כוח, זריזות או חכמה כנגד דרג"ש.
פגיעה: 3[נ]+ מתאם כוח, זריזות או חכמה. בנוסף, בחר באחת מההשפעות: היריב שרוע ומואט (הצלה לסיום ההאטה), היריב עיוור (הצלה לסיום) או שהיריב סובל מ-5 נזק מתמשך ורגישות 5 לכל נזק (הצלה לסיום 2 ההשפעות).
השפעה: לפני או אחרי ההתקפה, אתה יכול לפסוע 3 משבצות.
מיוחד: בעת בחירת הכוח, בחר בכוח, זריזות או חכמה. זוהי התכונה המשפיעה על גלגולי ההתקפה והנזק של הכוח.
אוקי, וואו. זה בהחלט עוצמתי לכוח דרגה 11.
3[נ]+ מ', ואתה בוחר אחת משלוש השפעות, כל אחת מהן מאוד חזקה. בנוסף לזה, אתה גם פוסע 3 משבצות.
בכנות, הרגישות 5 לכל הנזק היא השבורה ביותר, בטח כשהיא באה יחד עם 5 נזק מתמשך!
אולי תפחית את זה ל2[נ], תוריד את הרגישות, ותוריד ל2 משבצות?



להציף את המנהרות- התקפת מתאם קובולדי 20
אתה קורא בקול, ומצליח להעלים את הפחדים בלבם של בני בריתך. לרגע הם מאמינים שאם הם רק יסתערו קדימה בטירוף, שום סכנה לא תאונה להם.
יומי * קרבי
תגובה מידית * קרוב
פרץ 10.
תנאי: אתה או בן ברית בטווח פוגעים בהתקפת קפא"פ כנגד אויב.
השפעה: שני בני ברית בטווח שלא עוררו את התנאי, שאתה יכול להיות אחד מהם, יכולים לפסוע 3 משבצות ולהשתמש בכוח לפי רצון כנגד האויב, במידה והוא בטווח. אתה יכול להיות אחד מהיצורים הללו, ובמידה ואתה אחד מהיצורים הללו, אתה זוכה בתוסף לגלגול הנזק השווה למתאם הכוח, הזריזות או החכמה שלך.
מיוחד: כאשר אתה בוחר את כוח זה אתה בוחר בכוח, זריזות או חכמה. זוהי התכונה שנוספת לגלגול הנזק שלך במידה ואתה בוחר בעצמך להיות מושפע מהכוח.
עדיף התקפה בסיסית על פני כוח לפי רצון.
כמו כן, אני חושב שהתוסף תכונה לנזק הוא קצת overkill במקרה הזה, ולא מאוד ת'מטי.

בכללי, הנתיב ממש מגניב וייחודי, אבל כן כולל הרבה יכולות חזקות- שאחת מהן הייתה מספיקה. האם יש סיבה שזה לא למצביאים בעצם? כי כל הנתיב צועק "מצביא!"
 
חזרה
Top