• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 פאת'פיינדר 2 דרקונים ונתונים [דו"נ 111] האת'ור, גבירת האושר- הרחבת מכאניקה לאלה המצרית/אוסיריאנית

האת'ור היא אלה שמזוהה עם הפר ועם הסמל של דיסקית שמש עם קרניים, אלה מצרית מהעולם האמיתי שקיימת גם בגולאריון. בעוד שהיו לי הרבה רעיונות אליה, העובדה הפשוטה היא שבעוד שהיא קיימת בגולאריון- היא מוזכרת בספר רשמי אחד בדיוק וזה בנתיב ההרפתקה שמפרט על הפנתיאון האוסיריאני העתיק, ולא מעבר. ייתכן שאחליט להרחיב את הרעיונות הנוספים שהיו לי אליה, אבל להגשה זאת החלטתי להציג לה חוקים מורחבים, כשם שהייתה אלה מן המניין בגולאריון. בהתחשב בכך שהרקע שלה כבר הוצג, אני לא ארחיב אותו כאן, אלא רק אפתח על המכאניקה שנותרה ריקה במקרה של האת'ור.

האת'ור, גבירת האושר
אלת הריקוד, ההנאה, האהבה, המוזיקה והשמיים מהפנתיאון האוסיריאני העתיק
נטייה
תוהו-טוב
כת
סמל מקודש
דיסק שמש מקורנן
מרכזי סגידה אוסיריון
לאום אוסיריאני
מקדשים ארמונות, היכלות הופעה, תיאטראות, בתי מסחר
סוגדים מלכות, אצילות, פייטנים, אמנים, זמרים, רקדנים, סוחרים, נודדים, אוהבים, אימהות, כורים
משרתים פרות שמימיות, נחשי קוברה שמימיים, אזאטות לילנד, אזאטות בריג'ידין, קריוספינקס
חיה מקודשת פרה

[מהדורה 1]
תחומי השפעה
אוויר, הקסמה, טוב, מסע, תוהו
תת תחומים אהבה, אזאטה, הילולה, חקירה, מסחר, ענן
נשק מועדף חרב קצרה
טקס מרות [Obedience]: עליך לעמוד אל מול השמש ולבצע ריקוד מסורתי שמדמה אהבה ומסירות. בסף שעה של ריקוד, עליך להישבע את נאמנותך למלכות של המקום אליו אתה משתייך (או למדינה שלך, אם אתה הסמכות השולטת), לאלה האת'ור ולבעלה הורוס. אתה זוכה בתוסף קדוש 4+ לבדיקות הופעה ולידע (אצולה ומלוכה).

מעלות קדושות (אוונגליסט)
1: מביאת האומנות והמסחר (ד"ל)
: בניית אמון 3/יום, סיוע 2/יום או רוח מחיה 1/יום
2: אמנות מרפאת מזור (ע"ט): אחת ליום כפעולת סיבוב מלא, אתה יכול להתחיל בזמר של הרמוניקה מרפאת [Hymn of Restorative Harmonics], כשם שהיית פייטן בדרגת הדמות שלך עם יצירת האומנות הזו. בניגוד לפייטן, אינך צריך להשתמש בסיבובי הופעת הפייטן ובמקום זאת פשוט מסוגל לבצע את הריקוד למספר סיבובים השווה לעד מתאם הכריזמה שלך, כול עוד אתה משקיע את פעולת הסיבוב המלא בכול סיבוב. אתה מסוגל גם לבצע את ההופעה באמצעות ריקוד, בנוסף לאפשרות לבצע את ההופעה עם שירה או כלי רוח. לסיום, אם אתה פייטן עם 6 דרגות בהופעה (שירה) או הופעה (כלי רוח), אתה גם לומד את יצירת האומנות.
3: חלב החיים (ע"ט): אתה יכול לזמן אל העולם טיפה מהחלב של האת'ור, שריפא את הורוס מכול פגעיו כאשר סת פצע אותו ושלח אותו אל המדבר. אחת ליום, כפעולה רגילה אתה מברך משקה מבוסס חלב בטווח 1.5 מטר ממך. כול יצור השותה מן המשקה זוכה בהשפעות הלחש מרפא בדרגת מטיל השווה לדרגת הדמות שלך, כאשר בנוסף הוא מחדש כול איבר שנכרת מגופו (כהשפעת הלחש התחדשות).
מעלות קדושות (נשגב)
1: פטרונית המלכות (ד"ל)
: פקודה 3/יום, הענקת חסד 2/יום או שליחות פחותה 1/יום
2: כובשת הרגשות (ע"ט): שלוש פעמים ביום, אתה מסוגל כפעולה רגילה לבצע ריקוד, לשיר או לנגן על כלי נגינה ובכך לכבוש את רגשותיו של יצור מסוים מכול קסם שמנסה להשפיע עליהן. כאשר יצור רואה או שומע את ההופעה והוא מושפע מהשפעת הקסמה (שאינה בלתי מזיקה) ובטווח 9 מטר ממך, אתה יכול לגלגל הפגת קסם דגולה על השפעת ההקסמה שעליו, עם ד"מ השווה לדרגת הדמות שלך.
3: שטח של שלווה (ע"ט): בשמה של האת'ור, אחת ליום כפעולה רגילה, אתה קובע שטח מסוים כשטח של שלווה. השטח הוא ברדיוס של 60 מטר ממך, וכול יצור ברדיוס זוכה בתוסף מקודש 2+ לבדיקות מבוססות כריזמה. כאשר יצור באזור מנסה להתקיף, עליו להצליח בהצלת רצון על כול התקפה ובנוסף הוא סובל ממחסר 4- להתקפה גם אם הוא הצליח בהצלחה. בנוסף, כול יצור שמנסה להטיל לחש עוין בשטח עוין צריך לגלגל בדיקת ריכוז בד"ק (20+ כפליים מתאם הכריזמה שלך) בשביל להטיל את הלחש. גם יצורים מחוץ לאזור ההשפעה שמנסים להשפיע על יצורים בתוך אזור ההשפעה נדרשים בהצלות אלו ונחשבים לבתוך האזור. אלו הן השפעות רגש על התודעה. שטח השלווה נותר למשך דקה.
מעלות קדושות (שומר הקודש)
1: מלכת רוחות המדבר (ד"ל)
: נפילת נוצה 3/יום, צעד אוויר 2/יום או חומת רוח 1/יום
2: ריקוד הרוח (ע"ט): אתה פוצח בריקוד הרוח המקודש להאת'ור, ורוחות מבורכות מלוות אותך בריקוד הקרבי הזה שבו אתה נותן לברכת האלה להכווין את התנועות שלך כדי לנצח בקרב הזה. אחת ליום, כפעולת תנועה, אתה יכול להיכנס לריקוד הרוח, שנותר למשך 3+ מתאם הכריזמה שלך סיבובים. בריקוד הרוח, אתה זוכה בתוסף הדיפה 3+ לדרג"ש ולהצלות תגובה, ובתוסף 1ק6 נזק דיוק כנגד יצורים נטועים במקומם.
3: על גבי הרוחות (ע"ט): אתה מסוגל להביא את ברכתה של האת'ור תחת השמיים שלה. אחת ליום, כאשר אתה תחת כיפת השמיים, אתה מסוגל לזמן את הרוח של האת'ור. הרוח של האת'ור מעניקה לך את ההשפעה של הלחש תעופה ממושכת למשך מספר שעות השווה לדרגת הדמות שלך, ואתה יכול להרחיב את ההשפעה שלו לכול בן ברית בהילה של 30 רגל ממך כול עוד ההשפעה פועלת והם אינם יוצאים מן הטווח. כפעולה רגילה, אתה יכול לשנות את הרוחות של האת'ור לרוחות תוקפניות כנגד אויביך אם תבחר בכך, בין אם זה להפוך את הרוחות למערבולת שנותרת למספר סיבובים השווה למספר השעות שנותרו לתעופה ההמושכת, או לרוחות של נקם על עצמך שנותרות למספר דקות השווה למספר השעות שנותרו לתעופה הממושכת.

מתנת קודש
מתנת הקודש של האת'ור מעניקה תוסף חסר סוג 1+ לכריזמה.

מהדורה 2
צווים
לחגוג את החיים; לעולם לא למנוע מאדם מזון או משקה; להיות לחלק מהפאר של הממלכה שאתה חלק ממנה.
תועבות למנוע מיצור לאכול; לבגוד בממלכה אליה אתה מחויב; להרוס כלי נגינה.
תחומי השפעה ריקוד, אהבה, הנאה, מוזיקה, שמיים

תכונה מקודשת זריזות או כריזמה.
מאגר קודש מרפא.
מיומנות מקודשת הופעה או חברה.
נשק מועדף חרב קצרה.
תחומי השפעה אוויר, הוללות, ערים, תשוקה.
תחומים חלופיים: מסע, מרפא.
לחשי כהונה: 1- נפילת נוצה; 3: ריתוק; 4: הליכת אוויר.

התערבות קדושה
מעלה פחותה המעלה הפחותה של האת'ור מתבטאת באחת משתי דרכים. כאשר המשתמש במעלה נכשל בבדיקת הופעה, המעלה הופכת את הגלגול שלו להצלחה קריטית. לחילופין, כאשר המשתמש נופל ואמור לספוג נזק נפילה מכך, נזק הנפילה נמנע והוא נוחת בבטחה על הקרקע- בשכיבה או בעמידה לבחירתו.
מעלה בינונית האת'ור מברכת את הדיבור שלך ואת ההופעה שלך כמשרת נאמן. אתה זוכה בכישרון הופעה מרשימה. אם יש לך כבר את כישרון המיומנות הזה, אתה יכול במקומו לקבל את כישרון המיומנות הופעה מסיחה. בנוסף, אתה זוכה בכישרון רושם קבוצתי.
מעלה דגולה המעלה הדגולה של האת'ור מגיעה לאלו שמגבירים את התפארת ומרוממים את רוח האנשים שבאימפריה שלהם על פי רוחה של האת'ור- בחגיגות, שמחה וריקודים. אחת ליום, המבורך יכול להשתמש בלחש מעיין מרפא כלחש קודש טבעי.

קללה פחותה הקללה הפחותה של האת'ור נוגעת בך כאשר אתה בתחום שלה- ברוחות. כאשר אתה באזור של רוח חזקה, אתה סובל מהמצב מגושם 2.
קללה בינונית הקללה הבינונית של האת'ור מקללת אותך בטעויות במילים ובצעדים לא זהירים. אתה לא יכול להשיג הצלחה קריטית בבדיקות דיפלומטיה והופעה וגם בבדיקות אקרובטיקה לתמרון במעוף.
קללה דגולה האת'ור שונאת את אלו שהורסים את השמחה ואת החגיגות בערים שלה ומקללת אותם בקללה הנוראית ביותר שלה, הגורמת ללחם להפוך לאפר בידיהם, ליין לאבד את תכונותיו ולפירות להרקיב. בכול פעם שאתה מחזיק בשיקוי מסוג כולשהו, הוא מאבד את כול מאפייניו הקסומים, ואלכוהול מאבד את האלכוהוליות שלו- למרות שרעלים ומחלות במזון נותרים בעינם גם אם טבעם הוא קסום. בנוסף, אתה נחשב מורעב, וכאשר אתה אוכל הדבר משביע אותך רק למשך 1ק4 שעות, בהן אתה נחשב לחש ברע 3 בעקבות האוכל הרקוב שאתה אוכל- האוכל היחיד שאתה מסוגל.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top