• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 דרקונים ונתונים [דו"נ 105][PF1] מראשי עריצים ומלכים- שבעה כתרים קסומים מארצות הנהר

ארצות הנהר תמיד היו אזור מלא בממלכות קטנות שעלו ונפלו, חלקן מחזיקות שנים מועטות, חלקן מחזיקות מאות שנים. ולכול ממלכה, יש מלך. ולרוב המלכים, יש כתרים. כתרים רבים אבדו ברחבי ארצות הנהר, רובם חסרי משמעות, פיסות מתכת יקרה עם אבן חן אחת או שתיים ותו לא. אבל להרבה מהם יש קסם, בין אם בגלל הפרנואידיות של המלכים עצמם. הרבה כתרים כאלו אבדו ברחבי ההיסטוריה, אבל האגדות שלהם נותרות, וכול מלך ועריץ עולה בארצות הנהר ישמח לכתר עוצמתי כדי לגבות את טענתו לשלטון.

ניתן לשלב כול אחד מהכתרים באלו בנתיב ההרפתקאות של Kingmaker, כהיתקלות ייחודית או כחלק מהעלילה, בגלל הקרבה שלהם למיקום ההרפתקה.

כתר האלוף המנצח
כתרו של האלוף המנצח הוא הפרס שמתלווה לזה שינצח 100 קרבות בזירה של ארודן בעיר הגלדיאטורים טיימון ואז יביס את האלוף, לצד השלטון בעיר המדינה של הגלדיאטורים. חפץ עוצמתי שנשמר קרוב מאוד לאלוף, החפץ הזה הוא הסמל והסימן למנצח הנוכחי. הכתר עצמו הוא קסדת ראש שמסביבה עולים חודים זהובים של כתר ובמרכז שלה יש אבן חן אדומה בצורת משושה. גוף הכתר עצמו הוא בצבעי ארד.

מחיר 43200 מ"ז.
הילה תעצומה חזקה; דרגת מטיל 14.
אזור ראש.

כאשר החובש של הכתר מבצע תמרון קרבי כפעולה רגילה או כחלק מפעולת ההתקפה, הוא יכול לבחור לעורר התקפות מזדמנות כחלק מהתמרון. אם התמרון פוגע והיריב מבצע כנגד החובש התקפה (בין אם הוא פגע או לא), והמטרה עדיין נמצאת בהישג ההתקפה לאחר התמרון, חובש הכתר יכול לבצע כנגדה התקפה כפעולה חופשית.

בנוסף, חובש הכתר מקבל תוסף 4+ לבדיקות איום להרתעת האויב כאשר הוא משתמש בנשק הופעה, ולבדיקות הופעה קרבית.

יצירה
יצירת חפצי פלא, האצה, ליוצר יש תה"ב 10+ או או יותר או את הכישרון מופיע קרבי; עלות 21600 מ"ז.

כתר הסכין והרעל
עיר המדינה דאגרמארק הוקמה בידי הוד נעלותו אפאנאסי את'אנאסיוס והרסיסים של צבא המתנקשים שלו, שברחו מעיר המדינה ינצ'בור לאחר השמדה המוחלטת בידי הטאראסק. שושלת את'אנאסיוס החזיקה בכתר עוד בינצ'בור, והביאה אותו עימה לארצות הנהר. כיאה לכתר של מנהיג צבא מתנקשים, הוא מגן על החובש אותו מהנשקים הקרובים אליו ביותר- התנקשויות ורעלים. הכתר עצמו הוא כתר שעשוי כגליל גבוה המוסיף כ-30 סנטימטרים לגובהו של הלובש אותו, עליו מצוירים ציורים עתיקים וכתובים דברי חכמה בשפה הקלישית בניב עתיק יומין, וצבעו הוא צבע נחושת בולט.

מחיר 11750 מ"ז.
הילה אוב ויצירה בינוניות; דרגת מטיל 10.
אזור ראש.

חובש הכתר נמצא תחת השפעה תמידית של הלחש גילוי רעל. בנוסף, לכתר יש שתי יכולות שבכול אחת מהן ניתן להשתמש פעם ביום.
כאשר החובש נפגע בידי פגיעה חמורה או פגיעה הכוללת התקפת פתע, הוא מסוגל כפעולה מהירה להפוך את הפגיעה לפגיעה רגילה ולהפחית ממנה כול נזק התקפת פתע.
כאשר החובש מורעל, הוא יכול לומר מילת פקודה כפעולת סיבוב מלא ולשאוב את הרעל מעצמו, ולהשתמש ברעל כחלק מכול התקפת מגע או התקפה ללא נשק שהוא מבצע. הרעל נשאר 'טעון' כלחש ביד שלו עם הד"ק המקורי שלו כאילו לא השתמשו בו, למשך דקה.

יצירה
יצירת חפצי פלא, גילוי רעל, ספיגת רעלנות, רוח חיים; עלות 5875 מ"ז.

כתר הפרעה המנודה
עמוק בארצות הנהר, שוכנת פירמידה מוזרה בטווח השטח ההררי. לפני מעל אלף וחמש מאות שנים, אציל אוסיריאני עזב ארצו שבעיניו איבדה את המורשת שלה לאחר שהיא הפכה לסולטנות קלשית, ועם עושרו שט ונדד עד ארצות הנהר, שם הוא החליט ליצור לעצמו בית חדש לעם האוסיריאני. החלום שלו היה קצר ולא הוגשם בשום צורה, אבל זיכרון של ממלכה קטנה עוד חרוט בארצות הנהר, כולל פירמידה אבודה מלאה בסודות שלו. אחד מהם היה כתר הפרעה שלו, שנאמר שהוא קיבל מכוהן של אוסיריס שהיה בן בריתו הקרוב וביקש מהאל שלו לברך אותו. הכתר מעוצב בסגנון אוסיריאני קלאסי עם הסמל של אוסיריס במרכזו, ועשוי מזהב עם כיסוי ראש ירוק בהיר מקטיפה.

מחיר 9500 מ"ז.
הילה הילת אוב חזקה [רוע]; דרגת מטיל 15.
מיקום ראש.

החובש של הכתר נחשב תמידית תחת השפעת הלחש ברכה, ובנוסף הוא מקבל תוסף 5+ להצלות כנגד השפעות מתמשכות (רעלים, מחלות, לחשים המאפשרים הצלה בכול סיבוב), אך להצלה הראשונית כנגד ההשפעות הללו. תוסף זה אינו מצטבר עם התוסף של חותמי התחדשות.

בנוסף, אחת לשנה, החובש של הכתר יכול להשתמש בלחש לגיון הקבר בדרגת מטיל 15.

יצירה
יצירת חפצי פלא, לגיון הקבר, ברכה, עור קליפה; עלות 4750 מ"ז.

כתר נאמן האבן
נאמר שהכתר הזה ניתן למקים של רוקווארדן על ידי הנין שלו באחרית ימיו, כתודה על כול מאמציו במהלך החיים להקים בית לקלאן הקטן שלהם. למרות שהם מעולם לא היו בני אצולה אלא משפחת גמדים כורים פשוטה, הכתר היה סימבולי, והוא היה למתנה קרובה ללב למקים של רוקווארדן, וגם תזכורת לדם יסודני האדמה שזרם בהם. כאשר רוקווארדן נפלה, הכתר אבד ביחד איתה. האגדה כיום טוענת שהכתר נמצא בידיהם של הטרולים של מפלת לוריק.

מחיר 30080 מ"ז.
הילה חיזוי עוצמתי; דרגת מטיל 13.
מיקום ראש.

חובש הכתר מסוגל להשתמש 5 פעמים ביום כפעולה מהירה בלחש מגן האבן באמירת מילת פקודה בגמדית כפעולה מהירה. בנוסף, אחת ליום, חובש הכתר מסוגל להשתמש בלחש שיח אבן.

יצירה
יצירת חפצי פלא, מגן האבן, שיח אבן, על היצור להיות אוריד או יסודן עם תת הסוג אדמה; עלות 15040 מ"ז.

כתר של בערה ועשן
בשטח של ממלכת לאמברת' של היום שלטה בעבר 'האימפריה' הגובלינית של זוג, שנשלטה בידי שושלת של באראגאסטים שלכולם קראו זוג. אחת מהאגדול הגובליניות מספרות על כתר שלבשו הבאראגאסטים, שגרם ללהבות מסביבם להתפרץ ולהרוס הכול, וליווה אותם לקרבות הגדולים ביותר של ממלכת זוג! הכתר אבד כאשר האימפריה נהרסה, אבל היו שמועות שהוא הגיע לידיה של מלכת הוורגים, או להובגובלין הידוע כפיילונג מהאגרופים של פיילונג. אף גובלינואיד בארצות הנהר לא מספר על המיקום של הכתר, ולא ברור אם זה בגלל שהם לא מודעים למיקומו או שהם לא רוצים לחשוף אותו לבעלי התרבות. הכתר נראה כעשוי מעת שחור ושרוף לחלוטין העומד להתפורר בכול רגע ומשאיר אפר על כול מי שלובש אותו, אבל מבחינת מבנה הענפים השרופים יוצרים מבנה של כתר אנושי.

מחיר 48720 מ"ז.
הילה תעצומה בינונית; דרגת מטיל 9.
מיקום ראש.

לובש הכתר זוכה בעמידות 10 לאש, ובנוסף יכול להשתמש במילת פקודה על מנת להטיל את הלחש יצירת להבה (ד"ק 13) הגורם ל-1ק6+ 5 נזק ונמשך ל-5 דקות, לפי רצון. פעמיים ביום, במילת פקודה שנייה, לובש הכתר יכול להשתמש בלחש התעטשות אש (ד"ק 14) הנמשך ל-5 סיבובים. אחת ליום, במילת פקודה שלישית, לובש הכתר יכול להשתמש בלחש נחש אש (ד"ק 17).

יצירה
יצירת חפצי פלא, התנגדות לאנרגיה, התעטשות אש, יצירת להבה, נחש אש, על היוצר להיות גובלינואיד או באראגאסט; עלות 24360 מ"ז.

כתר של שלום טבעי
המושבה של קורדלון היום לא משכנת אף אלפים, רק צאצאים של תושביה המקוריים של המושבה שנטשו אותה לפני שנים ארוכות מסיבות לא ידועות. האגדה של התושבים מספרת שהמושבה נועדה להיות פתח לדיפלומטיה האלפית מול העולם בנוסף למחסה לאלפים שנדדו רחוק מביתם, ולחזק את החיבור של האלפים ליתר הגזעים מיוזמה של שלטון עתיק בקיונין. ובכול זאת, עם נטישת האלפים את המקום גם הכתר נעלם. התושבים של קורדלון חלוקים בדעות האם הכתר חזר לקיונין, או אם הוא עד היום מסתובב בארצות הנהר, כאשר מספר הרפתקנים שיצאו מקרב תושבי המקום מקווים להשיג את הכתר ולהחזיר אותו למולדתו יום אחד. הכתר הוא כתר דק וכסוף שבעיצובו נראה כאילו הוא נוצר מגידול של ענפים דקיקים וכסופים ובקדמתו הענפים יוצרים כנפי עורב כסופות כסמל קורדלון

מחיר 19400 מ"ז.
הילה הקסמה [טוב]; דרגת מטיל 5.
אזור ראש.

הכתר מעניק תוסף תובנה 4+ לבדיקות דיפלומטיה וטיפול בחיות, ובנוסף שלוש פעמים ביום המחזיק בחפץ יכול להשתמש בהרגעת רגשות מאושרת כפעולה רגילה בתנועה או פקודה (ד"ק 15 להתנגדות).

יצירה
יצירת חפצי פלא, הרגעת רגשות, לחש מאושר; עלות 9700 מ"ז.

פס צד: מאפיינים בהשראת קורדלון
מסורת דיפלומטית (ארצות הנהר)
: האבות שלך מגיעים מקורדלון, והמסורת הדיפלומטית של המקום קשורה במשפחתך. אתה זוכה בתוסף מאפיין 1+ לדיפלומטיה ודיפלומטיה היא מיומנות מקצוע בעבורך.
דמיון אלפי (בן אנוש או חצי אלף): המאפיינים הפיזיים שלך דומים לאלפים, לרוב בזכות הדם הקורדלוני שלך, אבל ייתכן שהמקור שלו הוא אחר. אתה זוכה בתוסף מאפיין 2+ לבדיקות התחזות כאשר אתה מתחזה לאלפים או לחצי אלפים, והתחזות היא מיומנות מקצוע בעבורך.
נימוס אלפי (בן אנוש או חצי אלף): בעקבות הקשר המשפחתי שלך לאלפים, למרות שאתה לא אלף בעצמך הנימוסים שלך קרובים מאוד לנימוסים האלפים המקובלים. אתה זוכה בתוסף מאפיין 2+ לדיפלומטיה מול מול אלפים, ודיפלומטיה היא מאפיין מקצוע בעבורך.
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top