לפעמים אני חושב שיש אפשרות נוספת. אספר לך סיפור.
בהיתקלות הטובה ביותר מס' 2 [מס' אחת קרתה לפני כמה ימים... אגלה לכם בקאסקוואר] שערכתי לאיזושהי קבוצה התערבתי איתם שארבע דמויות בדרגה 20, בלי פרצות בחוקים, אינן מסוגלות להביס ד"א 26. NEVER. אישרתי להם כל מקצוע שהיה נראה לי מאוזן... ואפילו ישבתי ובדקתי מה כל מקצוע עושה ואיך נראית דמות מדהימה שבנויה ממנו. אישרתי להם כל גזע אפשרי שהיה שלי או של המגד"מים. בדקתי הכל, כולל כשרונות והתאמות בין המקצועות.
נאמר שהכנתי להם הפתעה נוראית. לקחתי את הטראסק, שיפרתי אותו קצת והוספתי לו חסינות לגבי כל ההשפעות וההתקפות. חסין לנזק, חסין ליסודות, בלתי מנוצח למעשה. אני מודה שלא התכוננתי לזה שאחד השחקנים יהיה מנצ'קים כמוני. גם כתבתי לו רקע מושקע וארוך, לבלתי מנוצח הזה.
בסערה של חבטות ומכות היצור נחת באמצע שומקום ותקף אותן. יצא לי להציץ באחד מדפי הדמויות בתחילת ההרפתקה ולא זיהיתי שום דבר מיוחד. מסתבר שאחד מהחבר'ה עשה מה שעשיתי לפני כמה שנים [נזכרתי בזה בזכות פנג שוב, לא יודע איך השחקן עלה על זה], ויצר יצור שיש לו התגברות על חסינויות. משהו מרשים במיוחד. הוא לקח איזושהי תבנית פשוטה של חצי יסודן או משהו דומה, ושילב בין זה ובין שתי תבניות אחרות, שבגלל כמות הק"פ שלו הפכה אותו לבלתי מנוצח, אלא אם תביא מולו יצור שיש לו התגברות על התגברויות [פתרתי את זה באמצעות תבנית נוספת, הוא לא ידע שזה אפשרי לשבור את מעגל הקסמים הזה ולהפוך למנצח המוחלט].
קריעת תחת לבנות אותו וזה מאכזב לראות שהם שוברים אותו מהבסיס. לשחקנים האחרים היו יכולות של שיתוף יכולות, וזה אומר שזה היה מרשים אפילו יותר.
ולעניין... נאמר שהבחור הזה היה הנבל הראשי, תרצה או לא. הוא ניסה להשתלט על היקום באמצעות צבא אינסופי של שכפולים שלו. הם לא ידעו אז על הד"א שלו ובטח שלא הכנתי אותו מראש. ההתערבות קרתה בסוף אחד מהמפגשים האחרונים בהרפתקה, שבו הם היו מתוסכלים ממנו שוב. והוא היה עוצמתי ומפחיד ובכלל. מצד שני, שום דמות לא פחדה. ולא מטמטום. השחקנים פשוט ידעו שיש דרך לפתור את הדבר הזה, גם אם זה ידרוש להתעלות על השה"ם. ולא שחשבתי שאפשר לפתור את זה.
צייתתי לכל כלל הפחדה שראיתי בעיני רוחי - הוא הותיר אותן מתוסכלות כמה פעמים, היה מסתורי, כדי להילחם בו על הדמויות הוטלה משימה קשה של הצלת היקום, הוא הופיע במפתיע, והוא הרג חבר חזק מאוד של הדמויות. והוא לא ברח אף פעם ואילץ את הדמויות להבין שהוא כן ושזו הייתה אשלייה שהוא תמיד נשאר על עומדו.
זה לא היה קל לבנות משהו שהן יפחדו ממנו. זה דרש הרבה תרגול מולם.
זה לא היה טמטום. אני חושב שמשחק שסופו אינו ידוע מראש הוא משחק שבו תמיד יש סיכוי שהדמויות יכסחו את הנבל שלך. רק משהו כמו "אי שם, יערות הגשם" מתקרב לעניין. וגם שם אני חושב שהייתי חושב על פיתרון.
ולדעתי משחק עם סוף ידוע מראש הוא משחק מדכא. זו הולכה באף ביודעין.