• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

דרקונים ונתונים אתגר 154 - רמכים . רירו הפרד.

בעולמות פנטזיה יש חמורים מצחיקים בדיבוב של קומיקאים, רמכים יפים ואצילים שסוחבים את הגיבורים האהובים, הם סימלי סטטוס, שותפים נאמנים למסע, ואלו שלפעמים יצילו את הגיבורים על ידי סחיבתם החוצה מאיזור הסכנה.

ויש את רירו.
רירו הוא פרד, הוא נולד לאמא סוסה ( לא בדיוק מסוג הרמכים שכותבים עליהם שירים) באורווה נידחת. חייו היו אמורים להיות לסחוב מחרשה, לקחת את הילדים של הבעלים שלו לסיבוב לכפר הקרוב ולחזור לישון באורווה שלו כל לילה עם ארוחת חציר דל ועם חברת התרנגולת והחזיר המתחלף. וככה בערך נראו חייו עד גיל שנה.
ואז באו הקוסם והשוליה הארורים האלו.
העז הייתה חמודה, היא לא אכלה לא יותר מדי מהחציר, לא קפצה יותר מדי והייתה מנומסת כלפי התרנגולות. השוליה לעומת זאת, הסתובב סביבו כל הזמן, ניסה למשוך את תשומת ליבו - ואז הוא עשה את הדבר הנורא ביותר - הוא קנה את רירו מהבעלים שלו ולקח אותו לטיולים ארוכים. רירו לא ראה את האורווה שלו מאז, לא פגש את התרנגולות, הסוסים הענקיים באורוות של הפונדקים והטירות שהוא מתארח בהן מאז , והשוליה שלא סותם את הפה ובטוח שרירו אוהב תפוחים ( לא, הוא לא ) ומנסה לקנות את ליבו.

הסבר קצר על המקור - רירו היה חלק מאתגר כתיבה שהשתתפתי בו לפני ... אלוהים יודע כמה שנים, הוא בעיקרון היה אמור להיות דמות שחקן ( כן, דמות שחקן של פרד) עם דרגות כחיה + דרגות של סייר, הוא היה חלק מחבורה של דמויות אנושיות, כולל קוסם שמשוכנע שהוא החיה המלווה שלו. רירו לא אוהב את הרעיון, אני אחסוך לכם את האופי של הדמות - רירו לא אוהב שום דבר מעבר לאורווה החמה והנעימה שלו והקש שלו.

עכשיו - אפשר להפוך אותו לסתם רמך עם אופי רע ולא משתף פעולה, אפשר לקחת אותו עם השוליה המעצבן, ואפשר לקחת אותו כדמות מלאה - מקווה להצליח ליצור נתונים לדמות הזו בהמשך :)
 
והנה הצעה לנתונים לרירו הפרד:

רירו, פרד נרגז ונרגן
חיה בינונית, נייטרלי
דרג"ש: 10 (זריזות)
נק"פ: 26 (4ק10 + 4)
מהירות: 12 מ'

תכונות: כוח 14 (2+), זריזות 10 (0+), כושר 13 (1+), תבונה 6 (2-), חוכמה 12 (1+), כריזמה 11 (0+)

גלגולי הצלה: כוח 4+, זריזות 2+
מיומנויות: הישרדות 3+
חושים: הבחנה פסיבית 11
שפות: מבין מדוברת, לא מדבר
אתגר: 1/4 (50 נק"נ)

בהמת משא: רירו נחשב ליצור גדול לצורך כושר הנשיאה שלו

אויב מועדף - בני נוער: רירו ממש שונא בני נוער, יש לו יתרון בבדיקות גישוש (הישרדות) כדי לגלות סימנים לנוכחותם ולנסות להימנע מהם.

מפזר הצעירים: כאשר רירו בועט בבני נוער, הוא יכול פעם בסיבוב לבעוט בנער נוסף הנמצא במרחק של עד 1.5 מ' מהנער המקורי בו הוא בעט.

רוגז (מתחדש במנוחה ארוכה): רירו יכול לנצל פעולת בונוס כדי להתעצבן. כאשר הוא עצבני ונרגז, הוא נהנה מ2+ לגלגולי הנזק שלו

פעולות:
פרסות: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 4 (1ק4 + 2) מוחץ
נעירה: רירו נוער בקול צורמני וחורק. על כל מטיל לחשים ברדיוס 9 מ' סביבו המנסה להתרכז בלחש, להצליח בבדיקה של תכונת הטלת הלחשים שלו + תוסף שליטה מול ד"ק 11 או לאבד את הריכוז שלו בלחש.
 
והנה הצעה לנתונים לרירו הפרד:

רירו, פרד נרגז ונרגן
חיה בינונית, נייטרלי.....

אויב מועדף - בני נוער: רירו ממש שונא בני נוער, יש לו יתרון בבדיקות גישוש (הישרדות) כדי לגלות סימנים לנוכחותם ולנסות להימנע מהם.
תודה רבה ! אבל האוייב המועדף שלו הוא ילדים, לא בני נוער ( אחד השימושים שלו בקבוצה היה לאתר ילדים אבודים... לא מאהבה או מרצון כמובן).

מעולה! עכשיו השאלה המעניינת, מי מדובב אותו בדמיון שלך?
רועי בר נתן, כפריצי ( לא אומר לכם כלום, אז ההוא מהמם "סתמי").
 
הסבר קצר על המקור - רירו היה חלק מאתגר כתיבה שהשתתפתי בו לפני ... אלוהים יודע כמה שנים, הוא בעיקרון היה אמור להיות דמות שחקן ( כן, דמות שחקן של פרד) עם דרגות כחיה + דרגות של סייר, הוא היה חלק מחבורה של דמויות אנושיות, כולל קוסם שמשוכנע שהוא החיה המלווה שלו.
איי לי הרבה מה להגיד - זה פשוט גדול. אהבתי.
 
חזרה
Top