• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[ארס מאגיקה 5] [0\4] [עץ הרשמה] בין פוליטיקה, קוסמים ופיות

כל אחד מאיתנו יוצר דמות ואנחנו מחליטים ביחד איך הם יצרו אחווה?
כל אחד יוצר דמות, אנחנו מחליטים באיזו אחווה כולם נמצאים עכשיו. במהלך המשחק, הדמויות ינסו ליצור אחווה.
מה יגרום להם בעצם לעבוד ביחד?
אתם הקוסמים הצעירים באחווה. אם לא תחליטו כבר בהתחלה שאתם רוצים אחווה משלכם, בשלב מסוים ימאס לכם להיות כפופים לקוסמים המבוגרים יותר, וזה מה שככל הנראה יגרום לכם לעבוד ביחד. כמובן שלכל אחד יכולות להיות סיבות אחרות נוספות, או ששאר השחקנים יצטרכו לשכנע אותו.
 
לא. ההיבט הפוליטי לא קשור לאדמות ורכוש, הוא קשור לוויכוחים פוליטיים וחוקיים בטריבונל - האם להגן על הטבע מפני בני האנוש? להגן על בני האנוש מפני הטבע? להשתלט על בני האנוש, להתחבא מפניהם בפרא, לחיות איתם בשלום? (זו רק דוגמה לשאלה פופולרית בטריבונל, לא בהכרח אחת השאלות שהדמויות יעסקו בהן בסאגה)
 
אתם הקוסמים הצעירים באחווה
האם הכוונה לגיל ממשי? או אם למשל אני רוצה לשחק אדם מבוגר יותר שחדש למסדר (כלומר התחיל בגיל מאוחר יותר מסיבה כזו או אחרת), זה גם אפשרי?
 
טוב, אני מצרף פה בספוילר (לשם נוחות) כמה קונספטים, תגיד לי מה עובד ומה פחות

1. קוסם מאיזה כפר נידח בטירוף שממש לא אהב את המסדר ההרמטי. הוא התאהב בקוסמת הרמסיאנית, היא התאהבה בו חזרה, אבל ביקשה שהוא ילך ויצטרף למסדר - ועכשיו הוא הולך ללמוד (רבי עקיבא סטייל)
2. סטודנט מאחת האוניברסיטאות שקיימות כרגע (סורבון, אוקספורד), הגיע לאוניברסיטה צמא לידע כדי לעלות בסולם החברתי, ואז זוהה על ידי חבר באיזו אגודת סתר שהציע לו לממש את הפוטנציאל שלו ביותר מאשר לימודי תיאולוגיה
3. בן שישי של אציל זוטר שגדל בנוחות אבל בלי שום ציפיות, (כי הבכורים קיבלו תפקידי אבירות/כמורה/ירושה/נישואין פוליטיים), והוא ברח כדי להיות קוסם ולעשות לעצמו שם
4. ילד רחוב שהפך לשוליה של קוסם עירוני ממוצע מינוס, שזיהה אצלו פוטנציאל ושלח אותו להתלמד בטריבונל
 
1. איזה סוג קוסם הוא היה קודם?
2. זה רעיון מצוין.
3. האם זה משפיע על המשחק שהוא היה בן של אציל זוטר? איך - האם הוא עדיין שמר על קשר כלשהו? אולי שאר האחים שלו מתו ואבא שלו מחפש אותו כדי שירש את תיאריו?
4. זה רעיון טוב - יש אחווה של קוסמים עירוניים בשם אוקולוס ספטנטריונאליס בעיירה ליבק, ואחווה של קוסמים כמעט-עירוניים (חדשה, היא לא בקובץ הסיכום כי לא סיימתי עוד ליצור אותה והיא לא הייתה מספיק חשובה לי בשביל לדחות את הקובץ בשבילה) בשם שוואננבורג בדוכסות קלבה במערב, שיכולות להתאים. זה יכול גם לחבר אותו עם בית ירביטון, האפפלגילד, או אחת משתי התנועות הפוליטיות שבגבולות הטריבונל (התנועה להקמת טריבונל לותרינגי במערב, והתנועה לכינון יחסים טובים עם קוסמי סקנדינביה בצפון).
 
1. פשוט קוסם אולדסקול עם טריק וחצי - רועה צאן מוזר ומתבודד שיודע לרפא עצם שבורה או לדבר עם ציפורים
3. כרגע המשפחה גדולה ומשגשגת, וזה מוציא אותו מדעתו כי הוא רוצה להיות משמעותי ולהותיר חותם בעולם (אני לא בטוח בכלל אם זה מתאים כי זה כאילו דוחף למעורבות בעולם החיצון)
4. נשמע מגניב - אני אעמיק עליהם
 
1. אוקי, בקלות אפשר ליצור את זה כSupernatural Virtue, אני אסתכל שוב בתיאור של בית אקס מיסקלניאה בספר הרחבה שלהם, יש שם הסברים מאוד טובים על קוסמים זרים.
3. מעורבות בעולם החיצון היא לא בהכרח דבר רע - זו מוטיבציה טובה להצטרף לאפפלגילד, וגם לתמוך בהקמת טריבונל לותרינגיה, שנועד לתמוך יותר בחופש של קוסמים צעירים, ובין היתר גם לתת יד חופשית יותר בעולם החיצון (אבל לא ללא מגבלות, כמובן - אחרי הכול זה חלק מהשבועה של הרמס).
 
נוספה סימניה עם תיאור מלא של האחווה האחרונה בטריבונל - אחוות שווננבורג.
האחווה לא נכללה בקובץ הסיכום בגלל שעוד לא הייתה מוכנה (זו אחת משתי אחוות פרי עטי), ולא רציתי לדחות בגללה את כל הקובץ. היא מפורטת כדי שתוכל גם להדגים קצת כיצד עובדות אחוות בארס מאגיקה, למי שמעוניין.
 
*פיפאלטרה זה פרפר בגרמנית עתיקה. זה השם שהיא בחרה לעצמה כמאגה.
שם אמיתי: אסטריד סנעלגעלט*
*זהב מהיר בגרמנית ישנה

היא נולדה למשפחת בנקאים מכובדת בשם סנעלגעלט.
אסטריד היא אדמונית בכל מובן של המילה ועשתה צרות, שגם היו מסבכות בנים, אבל כבת עוד יותר.
היא טיפסה וקפצה מגגות, התגנבה למקומות פשוט בגלל שהיו אסורים.
היא היתה מדברת עם זרים שונים ומשונים,כולל צוענים או יהודים (דוקא בפסח, מתגנבת לאפיית מצות כי עלילות הדם על היהודים גרמו לה להסתקרן- במיוחד כי הכירה כמה חלפנים יהודים)
צלבנים שחזרו שבורי נפש ממסעות הצלב...
הכול עניין אותה.
בגלל שאחרים דיברו על כמה שבית הקברות ההוא מפחיד היא הלכה לישון שם.
ניסו לשדך אותה, אבל היא הבריזה מהחתונה, ובסוף מצאו אותה שיכורה משחקת בפעמון של הכנסיה-
בשלב הזה היא נשלחה למנזר נשים הכי קשוח שיכלו למצוא.
היא ניסתה "להתישר" ולקבל את חייה כנזירה
אבל יום אחד, פרפר ייחודי במינו הסיח את דעתה. פרפר פיות.
היא עקבה אחריו אל תוך היער השחור וקרה שם משהו.. שהיא זוכרת רק פירורים ממנו. כמו חלום
היא חזרה לעולם הרגיל אחרי העדרות של שנתיים עם "המתנה'.
אורפדרה מצאה אותה ולקחה אותה תחת חסותה

. כמאגוס אימצה את השם "פיפאלטרה"- פרפר







לפעמים כדי לא להתבלט היא שוב מתלבשת ומתנהגת כנזירה.
הכנסיה והמשפחה שלה לא מרוצים ממה שהם שומעים עליה בימים אלה.

ערכתי קצת בהתאם לשיחה עם הפרים מאגוס העליון שלנו
 
עריכה אחרונה:
קונספט: קוסם הנלקח מכנסיה על ידי מאסטר שהוא מעריץ המאסטר מת והוא עובר למאסטר אחר שמכשיל אותו שלוש פעמים בפעם הרביעית הוא עובר בזכות קווייזיטור מתמקד בעיקר בטכניקת Intellego ולצורות של Vim וMentem וחולם להיות קווייזיטור כמו האחד שהעביר אותו.

רקע:
תיאוקלס (Theocles) נולד וגדל בכנסייה בעיר פירנצה לפי אב הכנסייה הוא ננטש שם שהיה תינוק ללא פתק או הודעה, הנזירות גידלו אותו ונתנו לו את שמו שמשמעותו בלטינית הוא "תהילת ה' " בשעותו בכנסייה תיאוקלס למד דת ולטינית ובעוד שנהנה מלקרוא בברית החדשה וללמוד מהנזירים, סבל מסדר החיים המסודר ומהתפילות. החל מגיל צעיר תיאוקלס היה שונה משאר הילדים בגילו וכבר בגיל 7 תפס את עיינה של המאסטר לעתיד שלו באמצעות שקרים על מחלה רפואית נדירה היא הצליחה לשכנע את את אב הכנסייה להסכים לה לאמן את תיאוקלס.
תיאוקלס העריץ (ועדיין מעריץ) את המאסטר שלו בצורה עיוורת והקשר ביניהם היה הקשר ההורי הכי קרוב (והיחיד) שהיה לו. הוא נמשך לעולם הקסמים מיידית וניסה בכל כוחו להרשים אותה על ידי לימוד עצמאי שלו ועזרה במעבדה שלה מהרגע שלמד מספיק. חודש לפני שהיה אמור להתמודד מול הgauntlet שלו היא נהרגה כתוצאה מכך הוא הועבר למאסטר אחר שם הוא התמודד מול הgauntlet שלו ונכשל (כנראה כי הוא עוד לא התמודד מול המשבר שעבר אבל הוא לא יודה בזה) באותה תקופה הוא גם הרס בטעות ניסויי במעבדה של המאסטר החדש שלו ומאז אותו מאסטר התחיל להקשות על חייו של תיאוקלס עד כדי להציב לו gauntlets בלתי אפשריים (לרמה של תיאוקלס) שנה אחרי הכישלון שלו הוא נכשל בgauntlet השנייה שלו ואחרי מספר חודשים (והתחננות למבחן מוקדם) הוא נכשל בgauntlet השלישית שלו, שנה שלמה עברה לפני שקווייזיטור אחד הציב לו את הgauntlet האחרונה שלו שאותה הוא יעבור.




נקודות חשובות:
  • תיאוקלס לבד בעולם אחרי 18 שנה ועם אגו שבור.
  • הוא מנסה למצוא את מקומו בעולם ולקבל יותר מידע על המאסטר הישנה שלו בעיקר על עברה.
  • כרגע הוא שייך לבית Ex-micellanea אבל אין לו קשר עמוק לבית, הוא פשוט הבית שהמאסטרית שלו הייתה בו.
  • הוא עדיין בעל חינוך דתי ולכן יש לו נטיעה ללכת לכנסיות כאשר הוא מרגיש אבוד והוא יודע את התפילות (אני לעומתו לא אז אם יש לך איזה שהם דברים שאתה חושב שכדאי שאקרא אשמח)
  • תיאוקלס מתמקד בעיקר בטכניקת Intellego ולצורות של Vim וMentem וחלומו להיות קווייזיטור.
  • הוא עם רגשות מעורבים
 
חזרה
Top