• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אפדייט: סדרת הTV של ששאו"ק

נניח.
אני זוכר שהיו כמה שאני הזדעזעתי מהם, אבל אני לא זוכר אחד שהיה לא קשור בכלל לסיפור - כולם תרמו להבין את האופי של הדמויות, שזה בעצם כל מה שהספר הזה מתאר - דמויות שונות, עם ערכים שונים, ואגנדות שונות.
 
דרקון, זאת דעתך. לדעתי כל הסצנות תרמו ביותר. האיזכורים המאוד תכופים של המין בכל פרק בערך תרמו מאוד לאווירה והזכירו לך באיזה עולם מדובר. ולא סתם יש אונס בכל קטע שיש בו אישה חסרת אונים כי הסופר היה חרמן :/

ולדעתי צריכים להיות בסדרה כל הקטעים מהספר, גם היותר והפחות מזעזעים. אם "הראו" בספר את הזין של טריון שיראו אותו גם בסדרה!
 
למרות שאני לא אראה סרט כזה, אני חייב להסכים עם מאסטרמיינד - צריך להיות נאמן למקור. ודרקון, אתה נאיבי. זה לא ימנע מיותר מדי 'לא' מבוגרים לראות את הסדרה
 
דרקון המוות אמר/ה:
שוב- ולכן אתה מונע מכל מעריצי הסדרה הלא מבוגרים/שרוצים להימנע ממין את הסרט.
דה"מ, לכל סדרה יש את קהל היעד שלה. בסדרות שפונות למבוגרים אין ליוצרים בעיה להראות תכנים שלא מתאימים לילדים, כי מראש הם לא יוצרים את הסדרה לילדים. נכון, עכשיו ילדים לא יכולים לראות את זה, אבל מבוגרים נהנים מזה יותר, וזו הייתה המטרה מלכתחילה.
 
נכון דרקון, בגלל זה זה נקרא "קונפליט" או "התלבטות" או "החלטה" שכל יוצר סרט/ספר/שיר/משחק צריך להחליט עם עצמו: האם הוא צריך להתפשר על התוכן בשביל שיהיה לו קהל יעד גדול יותר?
הרבה אנשים קוראים לזה התמסחרות, וזאת אכן כזאת, בגלל שאם אתה רוצה להיחשף לקהל יותר גדול על ידי הקרבה של תוכן זה בדרך כלל לא מראה על אינטרסיים אומנותיים.

כשהסדרה תצא ויהיו בה סצנות שאתה לא רוצה לראות אתה תוכל פשוט לא לראות אותם (ואולי לראות אותן אחר כך).
אם הסדרה תצא ולא יהיו בה סצנות שאני ארצה לראות אז לעולם לא תהיה לי האפשרות לראות אותן.

חוץ מזה, אם אתה באמת אוהב את שיר של אש ושל קרח אתה תתמודד ותראה למרות הסצנות האלה :p

מעניין אותי אם הסופר הוא חלק מההפקה שם...
 
הוא כן, והוא התחייב לכתוב את התסריט לאיזה 2-3 פרקים בכל עונה (עונה תהיה שווה ערך לספר, אני מעריך).
ככה שיש עתיד D:
 
דה"מ- אני מאוד לא מסכים איתך. גם אם הסצינות לא תרמו ישירות לעלילה, הן מאו דתרמו לאווירה האפלה. שקוראים ששאו"ק, אחד הדברים שהופכים אותו לספר מיוחד וטוב כל כך זה שהאווירה האפלה והקודרת שם ממש מוחשית. מעשי אונס, רצח ובגידה הם דברים שבשגרה שם, והסצינות מין מוסיפות לזה. אין טעם לספר עם זה פשוט תיאור רצף אירועים יבש לחלוטין. צריך גם את האווירה, שהופכת את המילים על הדף לתמונות בדימיון.
 
רק חבל שמדובר במונטאז' של סרטים. בקישור הראשון אפשר בבירור לזהות סצינות מסטארדאסט ולדעתי גם מסיפורו של אביר.
זה טריילר חובבים לסרט דמיוני.
 
חזרה
Top