• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אין סודות שקטים - פתיל משחק (מו"ד 5, 6/6)

רפואה- 17+5=22
תבונה-7+3=10
-----'
אניגמארה יושבת על גג העגלה,צופה במתרחש. מפענחת.
חוזר... זאת סתירה. חידה. איך אחד יכול להיות חי ומת בו זמנית? מה ההבדל בינו לבין מי שנחשבים לכאורה כחיים "באמת"?
מה הם החיים?
היא יורדת מגג הקרון בסדרת קפיצות גמישות ותנופת גלימות.
"מרתק." איא אומרת.
היא מתקרבת אל הפרש האל מת.
"...אתה מסוגל לדבר?" שואלת, בוהה בעיניה הסגולות.
 
הפרש ממשיך לשכב במקומו על הרצפה, לא מגיב כלל לאניגמארה. "אני חושב שהוא מת". מעיר ביובש הקפטן. "כלומר, עוד פעם, עכשיו כשאני חושב על זה". הוא מביט דרומה, לכיוון אליו הלכו החיילים האחרים, במבט מוטרד. "חוזרים לעיתים קרובות מגיעים לאיזור, ויש קבוצה בעייתית במיוחד שעושה לנו צרות בגבולות. אבל היצורים הללו לא אמורים להרגיש דבר. אני לא הייתי רוצה לדעת מה גורם לחוזר לברוח בשעטה כזו".
הוא מושיט את ידו לכיסו, ומוציא סמל מוזר אך מוכר, אותו סמל שקארנת' עוטה על שריונו, התלוי על חוט עור. הוא מנשק את התליון, וממלמל תפילה לאירואס.

out
נמשיך את הסצינה היום בערב, בינתיים מוזמנים לעשות כרצונכם.
 
אניגמארה מטה את ראשה.
"מת? מדוע? מאיבוד דם?"
היא שולפת את המסיכה, וחוקרת את הגופה ואת מה שעליה- אלא אם מישהו יעצור אותה.
היא רוצה לבדוק מה החפצים וגם מה גורם המוות-למה שכמה חצים יהרגו יצור כמוהו?
הרי לא היו לו חורך באוויר. או דם. מה יגרום לנשמה לעזוב שוב?
וגם המסיכה מרתקת, ואולי עוד חפצים שעליה.

----


מגלגל חקירה
16+5=21
 
דם שחור נובע מהפצעים של הגופה. אניגמארה זוכרת מלימודיה שחוזרים מדממים כמו כל אדם, אך כושר העמידה שלהם גבוה יותר, ואינם צריכים לשתות,לאכול או לנשום. כמו כל אדם, גם חוזר עשוי למות מדימום יתר או מפצעים אנושים, אם כי הדבר ידרוש זמן רב יותר.
כאשר הלאונינית מסירה את המסיכה מפניו, היא מגלה שפניו ריקים - אין אוזניים, אין עיניים,אין אף, ואין כל מאפיין אחר שמצביע על פנים אנושיות, מלבד שפתיים שחורות משחור, בצבע המזכיר את הדם שנובע מפצעיו.


על הגופה היא לא מוצאת דבר, אך המסיכה מתגלת כמסיכה רגילה של חוזרים, אם כי היא עשוייה מזהב, ולא מחימר, דבר שאולי מצביע על ייחוס גבוה, לפחות ככל הניתן בחברת המתים. בפנים המסיכה, היא מגלה מספר מילים שחרוטות במתכת היקרה, אם כי בשפה לא מוכרת. מילה אחת שאניגמארה כן מבינה, שכתובה בשפה המדוברת, היא "קאה", כנראה שם של אדם או מקום, כי אניגמארה מעולם לא שמעה מושג כזה בספרות המלטיאנית.
 
ת'ייסיאן מביט בסוסה בסקרנות ובבהלה. הגופה הזו מסמלת צרות, אבל צרות הן תמיד דרך טובה לבחון את התיאוריות שלו...הוא טופח על ראשה של הסוסה עם המטה שלו, ונושם עמוק. סוסים, אנשים, טבע, קסם, כולם אחד, בסופו של דבר. התבנית היא שלמה, וכל מה שצריך לעשות זה לשנות...את הפרספקטיבה. עיניו ופיו זורחים לרגע באור ירוק, תבנית גאומטרית מורכבת נפרשת לרגע על הפנים שלו, ואז הוא ניגש לסוסה ולקולו מתווסף הד משונה.
"מה הסיפור שלך, ילדונת? את במקום בטוח עכשיו"
meta
מטיל דיבור עם חיות בעזרת הכשרון Magic initiate
גלגול טיפול בחיות
11+4=15
 
הסוסה נוחרת ונוערת לעבר ת'ייסיאן, בועטת לעיתים בקרקע, כאילו מדגישה את דבריה. אומנם השאר לא מבינים את דבריה של הסוסה, אך עבור ת'ייסיאן הם מובנים בהחלט. הנחירה הראשונה היא סתם נחירה, אך הסוסה אכן מספרת לו את סיפורה. "אלו המתים". היא אומרת. "המתים המהלכים. הם ירו במאסטרו חצים, הוא מת לפני כמה ימים. הם רודפים אחרי, והם לא עוזבים!" עיניה זזות אנה ואנה, כאילו מחפשות נתיב בריחה. לבסוף היא הולכת לה לעבר נאקוס, והיא נעמדת לצידו, רועדת, מוסתרת על ידי העגלה.

הסיבה לפחדה מתגלה תוך שניות מעטות, כאשר שני החיילים שרצו לבדוק את הרודפים חוזרים, קסדתו של אחד מהם חסרה, ולשני בלוטה גדולה על ראשו שמסמלת פגיעה מאבן גדולה. "הם שניים! שני חוזרים!" צועק אחד מהם. בה בעת, כאשר החיילים כבר מגיעים לתחום העגלה, שני פרשים מופיעים בהמשך השביל, כל אחד מהם עוטה מסיכת זהב של חוזרים. אחד מהם מניף קשת קצרה, ויורה חץ בזריזות, חץ שפוגע בדופן הקרון. אלו שחקרו את הגופה מזהים שהחצים על הגופה והחץ שנורה על הקרון באו מאותו מקור - אותם נוצות שחורות משחור, אותה צורה של הראש.

השומרים ניצבים במגנים וחניתות שלופים, מוכנים לקרב עם החוזרים.

meta
מוזמנים לגלגל יוזמה, ולשבץ את עצמכם בטבלת היוזמה במסמך הגוגל שיטס שלמטה.


מאפיינים סביבתיים:
קרון - מסומן בחום. מעניק מחסה מלא לכל דמות שמסתתרת מאחוריו, ונדרשת בדיקת אתלטיקה בד"ק 10 כדי לטפס אליו. הקרון בגובה של קצת יותר מ2 מטר
תהום - מסומן באפור כהה. דמות שנופלת או נדחפת לתהום צריכה להציל זריזות בד"ק 12, כאשר היא סופגת 1ק6 נזק מוחץ או חצי נזק בהצלחה. עלייה ישירות מהתאום תדרוש בדיקת אתלטיקה בד"ק 12, ובכישלון של 5 או יותר, הדמות נופלת שוב וסופגת נזק בהתאם.
עלייה - מסומנת בורוד כהה. העלייה שבצד השביל נחשבת כתוואי שטח קשה, בשל שיחים,קוצים וסלעים שמקשים על התנועה. דמות שמתחבאת בעצים (מסומנים בירוק) שמעבר לעלייה מקבלת מחסה של שלושת רבעים, ודמות שמתחבאת מאחורי הסלעים (מסומנים באפור) מקבלת מחסה מלא.

דמות בעלת מהירות טיפוס לא צריכה לקיים את בדיקות האתלטיקה, בני ברית מסומנים בירוק, אויבים באדום.

מפת קרב:

בהצלחה!
 
"מרתק." אומרת אניגמרה. לקרוא על החוזרים ממגילות, ולשמוע על כך מחכמים לבני זקן זה דבר אחד.
זה דבר אחר לגמרי לראות ולגעת במו עיניך בתעלומה ובחידה זאת חידה אחרת. מה התפקיד של המסיכה? האם זה זהב רגיל, שחושל והוטמע בו קסם, או שזה איזשהו זהב יחודי מצד עצמו?
נראה שהמסיכה היא היא הפנים של החושרים- מרלק ממש!
אניגמארה לא מבטאת ולו רמז של שאט נפש.
מבחינתה זה הכול פאזל מסקרן במיוחד ותו לא.
הו האם-
פרוותה סמרה כשחקירתה והרוהוריה נקטעו.
למרבה החסד, אלו לא היו סתם שודדים משעממים, אלו היו עוד חוזרים. עכשיו תוכל לראותם בפעולה, ולראות כיצד חושיהם מגיבים לדברים שונים.
"חוזרים צדים אחרי אחד משלהם. האם הוא בגד בהם?"
היא מניפה את היטה שלה בהכנה לכישוף- חלק מחידת המציאות שפתרה,וכעת היה בשליטתה.

-----
יוזמה
12+2=14
 
מולאדין שוב מחייך. הנה מה שחכה לו כל הזמן הזה. הגיע הרגע לבדוק - את עצמו, ו... דברים אחרים. הוא יוצא מעט ממחסה הקרון, מביט לעבר שני החוזרים.

---
יוזמה:
5+1 = 6
 
עריכה אחרונה:
ת'ייסיאן מושך בכתפיו ושולף את המטה שלו. הגנה עצמית היא הגנה עצמית, ואם יזדמן לו לבחון כיצד אספקטים מסוימים של הרמוניית הקסם שלו עובדים על החוזרים..מה טוב! זה עוד יראה לקאייסרוס, חושב שהוא כל כך חכם עם השערות ה...אה, נכון, יש קרב עכשיו.
meta
יוזמה:
4+1=5 סה"כ
 
שני הפרשים רוכבים בזריזות לעבר קבוצת הלוחמים, אוחזים בחניתותיהם (הבחור עם הקשת החליף את הקשת בחנית תוך כדי רכיבה). הם נכנסים בעוצמה רבה בשני השומרים, ודוקרים אותם ביעילות מופלאה. החנית של האחד אומנם ננעצת במגן של החייל, מותירה בו שקע גדול, ולעומתו, הבחור שירה קודם בחצים מקיים תמרון מסובך באמצעות החנית שלו, ומותיר חתכים עמוקים בבטנה של החיילת ובראשה. לאחר כמה רגעים, החיילת נופלת, יורקת דם, והדם שבפצעים שלה מפעפע - החנית הארורה מורעלת.

meta
פרש 1
תנועה:הסוס עליו רוכב הפרש נע לכיוונו של השומר.
טקטיקת להקה:הפרש מקבל יתרון להתקפות בעקבות סמיכותו של הפרש השני והסוסים.
חנית:לא פוגע.

פרש 2
תנועה:הסוס עליו רוכב הפרש נע לכיוונה של השומרת.
טקטיקת להקה:הפרש מקבל יתרון להתקפות בעקבות סמיכותו של הפרש השני והסוסים.
חנית:פגיעה קריטית, 12 נזק חודר ועוד 8 נזק רעל.

נק"פ דב"שים:
שומר - 22
שומרת - 2
קפטן - 22
שור 1 - 15
שור 2 - 15
נאקוס - 4
סוסה - 13
פרש 1 - 22
פרש 2 - 22
 
המוזיקה הופכת קצבית יותר, ווינולה צוהלת. "קדימה, חנון! בוא נעשה את זה!" היא צועקת לאלסו ומזנקת קדימה, מקישה בקסטנייטה. אלסו מרגיש את הדם מפעפע בעורקיו לפתע בפרץ של אנדרנלין.
ווינולה קופצת קדימה, משתמשת ברגלי העז החזקות שלה כדי לזנק לגובהו של הפרש הסמוך לשומרת ולדקור אותו בסייף בצהלה, מכוונת לכיוון ארובת העין.

META
מעניק השראה פייטנית לאלסו
התקפה לכיוון פרש 2, בצורה שתאפשר לאלסו לאגף אחר כך.
16 + 5 = 21 התקפה.
4 + 3 = 7 נזק.
עריכה: התנועה היא לL11, עם ה35 פיט תנועה שלי ודרך המשבצת של הקפטן.
 
נאקוס משמיע ציוץ קטן, הגלוי לאוזניהם של הקרובים אליו בלבד, ומצטנף במושבו. חדי ההבחנה מסוגלים להבחין בנוזל מסתורי שנוזל לאורך רגליו (אם כי ניתן להסיק מסקנות בקלות בנוגע לטיב הנוזל). החוזר מסובב את ראשו לעבר וינולה, מביט בה במבט ריק, כמעט ולא מודע לפצע העמוק שהסיף הסב לו.

meta
להבא, ממליץ להזיז בעצמכם את הדמויות שלכם על המפה, כדי למנוע סיבוכים. בכל מקרה, אני מניח שאתה מתכוון לאיגוף טקטי, ולא לחוק האיגוף שמופיע במדריך לשה"ם -אני כרגע מעדיף שלא לאשר את החוק הזה, בעיקר בגלל שהוא טיפשי.

נאקוס
חמיקה:לנאקוס יש יתרון להצלות זריזות, ולהתקפות כנגדו יש מחסר.

נק"פ דב"שים:
שומר - 22
שומרת - 2
קפטן - 22
שור 1 - 15
שור 2 - 15
נאקוס - 4
סוסה - 13
פרש 1 - 22
פרש 2 - 15


תור אניגמארה
 
עריכה אחרונה:
חזרה
Top