• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

איך אתם מאחסנים את הקוביות שלכם?

אז בהמשך למעבר הדירה והנסיון לערוך סדר בערמות המשחקים, הגיע תור הקוביות.
כיום רובן הגדול נמצא בתוך כלי פלסטיק שפעם שימש לגבינה כלשהיא, והיתר בתוך שלוש שקי קוביות. אחת מהן לקוביות ק10 ועוד קופסה של קוביות לטבעת האחת.
במלים אחרות, בלגן.

שני הפתרונות שחשבתי עליהם זה:
- ארגונית ברגים, מה שמשמש למיניאטורות, אבל לקוביות זה נראה לי מסורבל מדי.
- שקי קוביות נוספים, או שק קוביות ענק ופשוט לזרוק לתוכו את כל הקוביות...

רעיונות נוספים? איך אתם מאחסנים?
 
אנחנו מאחסנים את הקוביות בתוך שק די גדול שנמצא לרוב על השולחן (למרות מחאותיה הנמרצות של אמא)
או מתחת לארונות לספות לשטיחים ולמזרנים(למרות שזאת לא שיטה מומלצת במיוחד).
ואת הקוביות בלי המספרים בתוך השקיקים שקיבלנו אותם.
 
מדובר במאה קוביות אם לא יותר, אז נרתיק למשקפיים זה קטן מדי, למרות שזה רעיון טוב.
צנצנת תרופות זה גם מעניין אבל זה קטן מדי. אולי צנצנת דבש של 1 קילו, אני אחשוב על זה... אבדוק ברגע שהדבש ייגמר.
נ.ב. מתחת למזרונים/ספות, אני משער שבתפזורת? ממש לא פתרון ישים ;)
 
היה לי סט אחד של קוביות מו"ד סטנדרטיות(ק4,ק6,ק8 וכו') שהיו בקופסא עגולה,אבל איבדתי אותן כי אני לא הבנאדם הכי מסודר בעולם...עכשיו קניתי עוד סט כזה,בצבע אחר,והקוביות עדיין בקופסה שלהן(נראה לכמה זמן).
 
בהתחלה זה היה האריזת פלסטיק שבה קניתי את הקוביות (הגרסה של המשושה הארוך, לא הקופסה העגולה) כשזה גדל עברתי לקלמר, אחרי תקופה עברתי באופן קצת מצחיק לקופסת תכשיטים ישנה וריקה... בעיקר כי זה תפס פחות מקום והיה יותר נוח לסידור, מה גם שאני לא כל כך מוציא אותם יותר מהבית, אז לא באמת משנה.
מעבר לזה יש לי 2 שקיקים של קוביות מרכישה של סטים בזמנו, אם אני כבר מוציא קוביות מהבית אני מוציא את הסט ומכניס פנימה את מה שצריך.

באופן אירוני, יש לי עדיין "ספר" מתכת ריק שתכננתי להכניס לתוכו את הקוביות (מתנה שקיבלתי, במקור הכיל בכלל אריזה של תה) נמצא לי בארון, אבל עדיין לא השתמשתי בזה מעולם.
 
EFc9RID.jpg
 
tkhag1 אמר/ה:
יש לי קופסת פח קטנה עם 2 סטים והרבה ק6
זה ^

קופסאות פח הן קלות להשגה ודי נוחות. לאחרונה הייתי צריך למצוא אחת גדולה יותר כי הקודמת שלי הייתה קטנה מידי, אבל יש מקרים די מעטים שיש לך יותר מידי קוביות בשביל קופסה שכזו.
 
The oldman אמר/ה:
פלאפי, מאיפה זה? נראה מגניב!
האמת שאני לא זוכר. אני חושב שמתישהו נתקלתי פשוט באיזה חנות בתיבת אוצר מניאטורית כזאת אז קניתי אותה ומאז אני שם שם קוביות. נראה לי שבמקור זה לתכשיטים (שהאמת גם מגניב לשים, כי זה אוצר באמת).
 
אז לאחר חיפוש רחב, שכלל גם שיטוט באתרים שונים במרשתת אחר פתרון, מצאתי את הפתרון החדש שלי - ויסקי, ולא סתם ויסקי אלא Crown Royal!
הנה הקוביות לפני, שימו לב לקופסת הפלסטיקה הלבנה עם הקישוט האדום מצד שמאל למעלה, שם היו זרוקות הקוביות במהלך שנים. השק השחור הקטן מכיל את קוביות השה"ם שלי והשק הירוק זה קוביות ק10 לאקזלטד. המיון לפי צבעים הוא בחסות הילדים :)
IMG_20170930_170112175.jpg
מתוך הויסקי יוצאות קוביות!
לא ממש, אלא שק קוביות מגניב ביותר, וגם איכותי. ביחד עם הויסקי זה עלה 180 ש"ח שזה ממש לא נורא, אני חושב שרק שק קוביות בגודל כזה יכול לעלות באזור ה-80 ש"ח אם לא יותר.
IMG_20170930_170242224.jpg
ועכשיו כל הקוביות הולכות לשק המגניב של הויסקי, עם כיתוב שגם מתאים למשחקי תפקידים - Crown Royal והוויסקי הולך לארון משקאות :beer:
IMG_20170930_170629442.jpg
בתוך השק הכנסתי בנפרד את השקים של קוביות השה"ם, קוביות ה-ק10, קופסת הקוביות של שר הטבעות ובתפזורת את יתר הקוביות, כך שהסדר גם נשמר.
 
ראיתי סיפור מאוד מאוד מחורטט שמסתבר שסיפרו בעבר בשביל למכור את הוויסקי הזה, שמספר שבתקופת היובש בארצות הברית הבריחו אלכוהול בכך ששמו אותו בשקיות של קוביות מו"ד ואמרו שאלו משלוחים של קוביות. תקופת היובש הסתיימה, אבל הם השאירו את הקוביות כתזכורת לעבר.

כמובן שכול אדם עם טיפה ידע בהיסטוריה יודע שתקופת הפופולריות של מו"ד ותקופת היובש בארצות הברית מאוד רחוקות זו מזו, אבל הסיפור עצמו שעשע אותי כשקראתי אותו.
 
חזרה
Top