• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסע צלב חדש- משחקעל בעולם אפל- עץ הרשמה (0/4)

eubrs
נראה בסדר ולא יותר מידי OP, אבל בעיקרון בשיטה אמורים להיות לך 4 כוחות כך בחשבון.

הל לורד- תעדכן פעם הבאה שאתה עורך את הדמות,
למאלכים/שדים אין הורים ואין ערבוב של דם, מלאכים הם רוחות של אור שמקבלות צורה ושדים הם רוחות של חושך, זכר ונקבה לא בדיוק עובד אצלם באותה צורה, והם לא יכולים להזדווג, אז סבא שלך לא יכול להיות שד...

גור- ממתין לרקע מלא כדי שתהיה מועמד, בינתיים אין מספיק.
 
אני כמעט מתפתה להעניק בונס למי שאחד הכוחות שלו לא יהיה הטלת לחשים כזו או אחרת... בינתיים לא קיבלת רקע אחד שאין בו כוח כזה, לא שזה מפריע לי, ואני אתאים את המשחק לזה, אבל קייותי לראות קצת דברים אחרים...
 
ערכתי...
בקשר לכוח הרביעי, אני מקווה שהוא יפתח טלפורטציה בשלב יותר מאוחר במשחק, ובכך תיפתר בעיית הניידות, אבל בשלב הזה אני מרגיש שזה יותר מדיי כוחות שונים שלא קשורים אחד לשני, ואז אני פשוט אתפזר בניהם...
 
העניין הוא
שאני רוצה בהתחלה קצת אתגר, לא ישר להביס את כולם וזהו... אתה יודע מה, שהכוח הרביעי יהיה טלפורטציה, ושהוא יגלה את זה יותר מאוחר או משהו...
 
eubrs phi
אם אתה מכיר את השיטה או לא, פשוט אתה יכול להשקיע כמות קטנה מאוד בכוח (נגיד 1) ואז זה יהיה שיגורים קטנים ולא יעילים, ואם הזמו תשפר אותו על XP
ואל תדאג, אני מכין לכם גם כמה יריבים מעניינים, אתם ממש לא היחדים אם כוחות חריגים בעולם.

טוב- דד לין להגשת מועמדת ביום חמישי ב6 , גם אם לא סיימתם, אני רוצה לפחות חלק מרקע רציני לדמות, אפשר להגיש אחרי זה, אבל יכול להיות שאני כבר אבחר את המתקבלים.
 
שם: הרב גבריאל כהן. ("גייב"
רקע: גבריאל נולד כגייב למשפחה יהודית ממוצעת באמריקה- מדליקים חנוכיה בקריסמס, לומדים עם כולם ובסך הכול חיים סבבה.
המסלול חיים שלו, היה שגרתי, הלך לסאנדיי סקול ללמוד קצת עברית. אבל... הוא תמיד הרגיש חוסר סיפוק בחייו. הכול הרגיש דל, חסר טעם.. הוא הרגיש שחייב להיות משהו מעבר.
בתת מודע הוא דחף את עצמו לסכנות ולקיצוניות לחוש חי. בגיל ההתבגרות בכלל הוא נע מקיצוניות אחת לאחרת- מהצטרפות לכנסית השטן, לחבורת לארפרים עד להצטרפות לנבחרת בייסבול. מחפש מקום להיות שייך.
בגיל 18, בגלל כל ההסחות דעת האלה נכשל במבחני גמר.
הוריו דרשו שילך לקורסי השלמה, בתגובה הוא... התגייס למארינס.
שם דוקא הצטיין, חבר נאמן, לוחם אסרטיבי, וחייל ממושמע.
ואז הגיעה המלחמה בעיראק. הוא מעולם לא חש טוב יותר. הפחד, האדרנלין לצד השעות הארוכות של המתנה מורטת עצבים... אז הוא פגש מלאך.
כן. זה קרה בחורבות של העיר נהרדעא העתיקה, קצת לפני הזריחה. איש בוהק בלבן ביקש ממנו לעקוב אחריו. גייב לא ידע מה זה אמור להיות, אבל היתה לו תחושה שחיכה לאיש הזה כל ימי חייו. הוא עקב אחריו מגיע לחורבות בית כנסת קדום ( https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%94%D7%9B%D7%A0%D7%A1%D7%AA_%D7%A9%D7%A3_%D7%95%D7%99%D7%AA%D7%99%D7%91#/languages)
האיש ציווה עליו לומר פסוקים, ןכשלא ידע הקריא לו פסוק אחר פסוק. גייב נכנס לטראנס עמוק וחזר על הפסוקים שוב ושוב. כשהתעורר, הוא היה לבדו. הוא מיהר לחזור אל היחידה שלו, רק כדי לגלות שכולם נרגעו מפגז תועה. או לפחות זה מה שכולם אמרו. למעשה, אלו היו שדים שמכשף ערבי זימן.
האירוע הזה שינה אותו לתמיד. הוא התחיל לראות.. דברים שלא ראה קודם. כשהתחיל לדבר על שדים ומלאכים, קב"ן שיחרר אותו בהנחה שהטראומה הטריפה אותו. הוא נמלט.
הוא הגיע לבית כנסת ישן ומתפרק בבגדד, שם ישב יהודי זקן.
הזקן התעלם מהחייל ההזוי למראה. גייב פשוט ישב לידו, ובהה בספר שממנו למד הזקן. הוא התחיל לגור בבית מדרש וללמוד יהדות מהזקן המסתורי והאילם(?)
לראשונה בחייו, משהו פשוט זרם. למרות השפה הארכאית שהיתה רחוקה מלהיות שפת אם, שלא לדבר על טקסטים בארמית- הוא הבין הכול.
לאחר שנה של לימוד הזה, הזקן לראשונה פתח את פיו. "החזקת אותי כאן די והותר, נין." אמר הזקן. "כעת קח את התפילין והטלית שלי שנמצאים בעלית הגג של ההורים שלך" ונעלם. גבריאל בדרך לא דרך חזר לאמריקה. הוא היה חשוב כמת, אך הדבר הראשון שעשה היה להגיע לעליית הגג ולמצוא תפילין וטלית בנות יותר ממאה שנה.
בירור קצר עם אמו גילה לו, שהיא באה מישראל כשהיתה בת 10, ושאביה היה עולה מעיראק. ושהיא זוכרת במעורפל שסבה היה רב בבבגדד.
לפני שהם עברו לעיראק הוא העביר לאביה את התפילין והטלית ובירך אותם ב"צאצא שיביא אור גדול לעולם'
מחקר קטן שכלל נסיעה לישראל, אף הביא לצילומים של הסבא של אמו- זה היה הזקן שלימד אותו בבגדד! והוא נפטר לפני יותר מ30 שנה!
הוא חזר לעיראק וצד אחר המכשף הערבי ובכך סגר את המעגל. מאז נדד מרבנים מקובלים בין אמריקה לישראל, ועזר לאנשים בעזרת כוחותיו ואומנתו. לפני שנה בעקבות פסיקת רבותיו שעליו להתחתן, נישא ליהודיה חרדית מניו המפשיר ששמה לאה ברכה, לשם עבר לגור. לא מזמן נולדה להם בת. לה קראו שריי.
הוא גם נבחר לנהל את הקהילה המקומית בא משפחתה של אשתו גרה.

אישיות- גבריאל הוא איש אדוק שתר אחר האמת, וגם לוחמני והחלטי. עם זאת הוא מסוגל לאמפתיה וחמלה.

כוחות ויכולות- עומד לו כמובן נסיונו כלוחם מארינס. אך הוא גם זכה לכוח לבצע נסים ולדעת דברים שלבן תמותה רגיל אין כוח לדעת. כמו כן הוא יודע לכתוב קמיעות.

מקווה זה בסדר..
 
דף דמות
שם:טקומסה
גזע:ערפד-אינדיאני
רקע:טקוסמה נולד לשבט באיחוד אירוקווי. הוא היה רק ילד בשנים הראשונות של הפלישה הלבנה. הוא זוכר את אבא שלו יוצא לחוף לקדם את פניהם של הלבנים והוא זוכר את אבא שלו חוטף כדור בחזה. הוא זוכר שהם לקחו את הנשים, כולל אחותו בת 7. הוא זוכר שהם השיאור אותו, ילד בן 8 לבד. בלי משפחה, בלי אוכל ובלי שום דרך לשרוד. הם השאירו אותו כלעג וכצחוק על העם האדום.

הוא הצליח לשרוד, לא הודות למזל ולא הודות לעזרה ממישהו.
הוא הצליח לשרוד כי הוא ידע משהו, הוא טורף.

הוא היה רק בן 40 כאשר הוא פגש עוד אנשים, הוא היו לבנים, חמושים והם נשאו שלל: נשים, זהב, עבדים ותיבה מסתורית.
הם הונהגו ע"י סמל אכזר בעל עיניים רעות, כועסות, זועמות.
הוא עקב אחריהם ימים עד שהוא חשב שהוא הגיע לשעת כושר, הוא הצליח לטבוח בכל הלבנים חוץ מהסמל, הסמל התגלה כערפד עוצמתי מאנגליה שניסה להתחמק ולהפוך את עצמו למלך ביבשת החדשה, הוא לקח איתו חבורה קטנה של טיפשים והם יצאו ליבשת החדשה.
הם לא היו יותר משנה באי לפני שהם גילו שהעם הלבן לא יתן את האמדות שלו בקלות, הם הצילחו לשרוד רק הודות "לכישורים" של הסמל, שיניים חדות וטבע רצחני עזרו לו להתחמק מכמה וכמה קבוצות פלישה אבל טקוסמה הפתיע אותו.
אבל בכל זאת לטקומסה לא היה סיכוי מול ערפד אפילו צעיר.
באותו הלילה טקומסה טקומסה מת בפעם הראשונה בחייו.
הסמל שנותר ללא בני לוויה החליט להפוך את טקומסה לבן לוויתו החדש.
טקומסה התעורר כעבור שבוע רעב יותר, חזק יותר ואכזרי הרבה יותר.

טקומסה כערפד צעיר היה חסר מנוחה, הוא שנא את הסמל, אבל הסמל היה עוצמתי ממנו, והסמל גם אחז בתיבה. מה שלא היה בה הפיץ רוע כל כך חזק שטסקומסה פחד אפילו להסתכל אבל הוא ידע שעל מנת להרוג את הסמל עליו לעשות זאת.
כמה חודשים אחרי טקומסה כבר התחיל להרגיש בנוח עם היכולות שלו, הוא בתגלה ככשרון טבעי. הוא היה חזק ומהיר יותר מהסמל שהיה ערפד בן עשרות שנים. שתי ערפדים אפילו בעולם החדש יהיו גורם מרכזי להעלמויות מסתוריות וחקירות לא רצויות האינקוויציזה ששלטה חזק בקולוניות הספרדיות, התחילה לשלוח אנשים אל היבשת שם עפרדים ופרועי חוק יכלו למצוא מסתור.
כמובן שגם קבוצה רדפה אחריהם, המרדף היה יותר שעשוע מאשר צייד. הסמל ידע שהאינקוויצזיה שולחת את המתלמדים והטיפשים אל היבשת ובמיוחד עמוק אל תוך היבשת והאזורים האנגלים-פרוטסטנטים שלה.

אבל בכלל זאת הסמל היה מעוניין הוא נתן להם לתפוס אותם במושבה אנגלית קטנה שנקראה ניו-המפשייר, שם התושבים לא יפגעו בהם במי שמציל אותם מהפיראטים הספרדיים.
בהתחלה הקרב היה פשוט הלוחמים של האינקוויציזה לא יכלו להלחם בסמל וטקומסה אבל אחד מהם היה מיוחד, הוא היה מקועקע בצלבים וחרב שלו הייתה רעה, היא הדיפה ריח של דם ושל מוות.
כאשר המקועקע נשאר לבדו הוא לא חשב פעמיים ושינה את צורתו, הוא כנראה נודה ליבשת בגלל שנדבק אבל לוחם של האינקוויזציה יכול לשרוד בעולם החדש אף על פי היותו טמא.
הסמל איבד את החיוך הזחוך שלו כאשר הוא התייצב מול חיית-זאב ענקית ורצחנית הוא שלף את החרב שלו, כסף.
הוא חיסל את הסמל לאחר קרב ארוך שניהם היו פצועים קשה, בעוד שטקומסה התחבא, הוא רק יכול להרוויח מהמצב.
הזאב חיסל את הערפד בעזרת החרב הענקית מכסף והוא היה כל כך שקוע בריטוש הגופות של אחיו לחרב לפני דקות מעטות עד שהוא לא שם לב שטקומסה קפץ על גבו וסובב את המפרקת שלו, הוא העניק קבורה מספקת לשניהם לוקח את החרב מכסף.
הוא ניגש לתיבה המיסתורית וגילה בה שני צמידים מזהב, אצטקים.
תושבי העייריה קיבלו את טקומסה בחשש הוא הצליח להרוג איש זאב, הם גם לא ידעו על המורשת הערפדית שלו.
הוא גילה את הייחוד שבצמידים ביום שלמחרת, הם הקנו לו עמידות מהשמש.
הוא ניחש שהצמיים שווים הון, במיוחד לערפדים.

טקומסה בלי ערפד בכיר מעליו החליט להצטרף לבית האצולה של המנהיגים, הוא הרגיש משיכה לשם.
הם קיבלו אותו ברצון והעניקו לו את השליטה על ניו-המפשייר של ילדי הלילה.
השנים חלפו וטקומסה רק התחזק, הוא יצר לעצמו ילדים, קיבל ערפדים לחצר שלו והגדיל את ההשפעה שלו.
כיום טקומסה הוא מיליארדר אינדיאני שהרוויח את הונו במכרות וכלי נשק.
הוא גם איש ידוע בניו-המפשייר ונחשב לאיש המצליח שבעיר. כל ראש עיר חייב לקבל את אישורו.
מתחת לפני השטח טקומסה הוא המאפייה של העיר, סוחט את כל שאר העסקים, מחסל קרטלים יריבים ובעיקר מחפש עוד ערפדים לחצר שלו.
בעולם הערפדי הוא אומנם לא עוצמתי כמו ראשי הבית אך הוא חבר טוב של ראש הבית שלו והוא יודע שאם הוא יצטרך משהו הוא תמיד יעזור לו.
כרגע
טקומסה מנסה להרחיק את כל העל-טבעי מהעיר. הערפדים שולטים כאן.
 
, אני שונא את החלק הזה, מרגיש לי שאם אני לא בוחר במישהו אז יש תחושה שהרקע שלו לא טוב, בעיקר בגלל שהיה קשה לי להחליט מי מתקבל ומי לא.. אז החלטתי לקבל שחקן נוסף, מניסוין זה קצת עוזר כי לצערי יש פרישה תוך כדי משחק,
אז התקבלו :
1) דרגוניין עם גבריאל כהן
2) eubrs phi עם ג'ונתן (ג'וני) איירווד
3) הל לורד עם ניגריאל
4) דינר עם טקומסה
5) פראגי עם ג'יימס בלאק

אפשר להתחיל לעבוד על מכאנקיה, החוקים נמצאים בפורטל (משחק-על), מערך תכונת בסיסי (מתחילים אם 1 בהכל.) חוץ מתכונה אחת שמקבלת 2, כל שאר הבנייה עובדת על שיטת הוויתור, אז יש לכם 12 נקודות לחלק בין 4 כוחות על. אני רוצה לעשות הגדרת גבולות גיזרה של עוצמת הכוחות שלכם ועד לאן הם מגיעים, אז הייתי ממליץ להתחיל בבחרית הכוחות שלכם בצורה מכאנית וקביעית ערכים לכל כוח.

כמו כן, כהרגלי בקודש אני מעניק בוניסים לפי סיפור הרקע
דרגוניין
אתה מתחיל עם הדבר הטוב "קשרים" בתור בונס, אתה רב של קהילה יהודית ובכל מקום תוכל למצוא יהודים שישמחו לסייע לך.

eubrs phi
סבא שלך הוא מנטור שלך, והוא מקור לא קטן לידע, אתה תמיד מוזמן להתייעץ איתו, והוא ינסה להעניק לך כל עזרה אפשרית, זה שווה ערך לדבר טוב ברמה בסיסית, אם תשפר אותו לגרסת על אז יהיה לזה יתרונות נוספים, אבל אתה לא יכול לעשות את זה ביצירת הדמות אלא רק תוך כדי המשחק ועם XP (רק את זה, אתה בהחלט יכול להתחיל עם דברים טובים ברמת על, בהנחה שאתה משלם את הנקודות המתאימת.)

הל לורד
החרב שלך בתור נשק ממוזל בתור דבר טוב בגרסה רגילה.

דינר
הצמידים שלך מתפקדים כדבר טוב בגרסה בסיסית, שים לב שגם אם אתה מוגן מהשמש, אתה עדיין צריך לישון שינה מלאה כדי לא להיות עייף, אני מדגיש פה שהצמידים שלך פגיעים בסופו של דבר, ותצטרך לשפר אותם לגרסת על כדי שיגנו עליך גם מאש ומכוח קדוש, אגב... אני צריך שתרשום מה האומנה המרכזית שלך, (דת) במקרה שאתה חסר דת אז לסמלים אינדאיים יש השפעה עליך.

פראגי
טבעת הנישאוים שלך נחשבת כדבר טוב בגרסה בסיסית, כרגע כמו שאמרתי היא יכולה להאריך ולהרחיב צללים מסביביך על מנת להסתיר אותך מהשמש, היא עדיין צריכה מקור בסיסי של צל.
אם תשפר את זה לגרסת על היא עלולה לחשוף כוחות נוספים, לך תדע.


בהצלחה לכול אלו שהתקבלו, ואני לא קובע דד לין עדיין לדפי דמות מוכנים, אבל אני רוצה משהו ברמה של סקיצקה עד יום שלישי-רביעי.
אם צריך עזרה במכאנקיה אני פה.

מצטער לYDS, באמת שאין בעייה בסיפור הרקע שלך, השאר התאימו יותר לרוח המערכה של העולם ושל העלילה שאני מתכנן, אני אזכור שהיית מעוניין במידה ויתפנה מקום.
 
הל
בשיטת משחק יש דברים טובים ורעים, תקרא את החוקים ותבין, אתה מתחיל את המשחק עם כמות של דברים טובים שאתה יכול שיהיה לך, בנוסף לכך תתיחס לחרב שלך כאל הדבר הטוב "נשק ממוזל"

לבקשת הל לורד- מצ"ב הקישור לעמוד של השיטה בפורטל:
http://www.pundak.co.il/downloads/systems/systems/powergame.pdf/detail
 
כדי לעזור אם יצרת דמויות, העלתי באוב כמה דברים מהפרום.

מרתוס אמר/ה:
[post]593768[/post] yellow_acid כתב:


כוחות:
4 הכוחות שלכם. יש לכם 12 נקודות לחלק בינהם ומקסימום של חמש לכל כוח. רמת הכוח היא כזאת (בסוגרים מה היה קורה אם בחרתם בכוח תעופה):
1 - כמעט ולא כוח על ( מרחף למעלה ולמטה בלי יכולת לזוז לצדדים)
2 - חלש (יכול לזוז לצדדים אבל מתמרן לאט וגרוע)
3 - כוח על (עף ומתמרן בחופשיות, זז במהירות אנושית)
4 - כוח על חזק (יכול לעוף עד 50 קמ"ש)
5 - כוח על חזק מאד (מגיע למהירות של 100 קמ"ש)


מיומנויות:
אתם יכולים לקחת מה שאתם רוצים כל עוד זה מתאים לרקע, וגם במהלך המשחק אתם תוכלו לעשות דברים ששחכתם לקחת אם תגידו שמתאים לרקע שלכם...
זה כולל גם דברים של כושר גופני וכו' אז אתם יכולים להיות מאד חזקים כמו שמתאים לגיבורי על, פשוט אם לא תבחרו כוח על לזה זה יהיה בגבולות הגוף האנושי.
אין צורך להתחיל לפרט יותר מידי כמו במו"ד, וחוץ מזה אתם יודעים אוטומתית כל דבר שבן אדם נורמלי יודע ברמה סבירה (וגם במהלך המשחק תוכלו להחליט שאתם יודעים לעשות עוד דברים שלא רשמתם כאן) אז אני לא רוצה לראות רשימות ארוכות מידי, רק דברים מיוחדים.
בנוסף אם אתם רוצים מיומנות שאתם ממש מתמחים בה כמו פריצת מנעולים או לא יודע מה, מעבר להכשרה נורמלית זה המקום לרשום את זה.

דברים טובים ורעים:
יש לכם 4 נקודות של דברים טובים לחלק.

אם אתם רוצים יותר מ4 נקודות של דברים טובים, יש לכם רשימה של דברים רעים. כל דבר רע נותן נקודה אחת, חולשה נותנת 3.



אם יש לכם רעיון למשהו שמתאים כחולשה\דבר טוב\דבר רע

לא שוכח לתת את הקרדיט ל yellow_acid על שכתב את זה בזמנו, שיניתי כמה דברים שכבר לא רלבנטי למשחק הזה ספציפית
 
חזרה
Top