• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עולמות פראיים חדשות הכרוז הפרויקט החדש שלנו - אסופת הרפתקאות פראיות, בקרוב!

מתרגש לחשוף את הפרויקט החדש שעבדנו עליו בחודשים האחרונים - שלוש הרפתקאות בעולמות מערכה וסגנונות שונים, כולם עם עולמות פראיים, לראשונה בעברית!
בקרוב בהדסטרט 😊
(כי משחקי תפקידים זה לא רק מבוכים ודרקונים!)
אשמח אם תשתפו ותספרו לכל החברים והחברות - קדימה משחקי תפקידים בעברית!
facebook-banner.jpg
 
מגניב מאוד, אפשר לשאול באילו עולמות מערכה מתרחשות ההרפתקאות האלו?
האיש הזקן יתחיל לפרסם בקרוב, אבל בינתיים התמונה יכולה לתת רמז טוב.

מצטרף לשאלה.
האם יש סיכוי לסטארפיינדר בעולמות פראיים?
לא משהו רשמי, כי פינאקל לא מוציאים סטארפיינדר פראי, אבל כן יהיו בכל הרפתקה חוקי עולם וכמה יתרונות שאפשר לשלב גם בפאת'פיינדר פראי...
 
א. נראה ממש מגניב! מצפה לכך! :)

ב. האם זה אומר שעולמות פראיים גם יתורגמו לעברית? או שמא לשם כך מסמך התרגום?

ג. חוקית- האם נדרש אישור מפינאקל לפרסם בעברית? או לפרסם הרפתקאות/ עולמות מערכה ל SWADE? או שמא זה נופל תחת רשיון יצירה חופשי? (אני ממש לא מתמצא במושגים, אז ייתכן שאני טועה).

ד. פשוט תודה, על כל היצירה החדשה והמלבבת בעברית! 🙏
 
א. נראה ממש מגניב! מצפה לכך! :)
גם אני מצפה!
ב. האם זה אומר שעולמות פראיים גם יתורגמו לעברית? או שמא לשם כך מסמך התרגום?
כל אחת מההרפתקאות הללו מתרחשת בעולם מערכה רשמי של עולמות פראיים וכוללת הקדמה עם מידע על וחוקים מיוחדים לעולם. אפשר להריץ אותן רק על בסיס נסיעת המבחן החינמית, אבל מומלץ להשתמש בספר הבסיס (של פאת'פיינדר פראי או של מהדורת ההרפתקה).

האם מהדורת ההרפתקה הגנרית תתורגם? אני לא יכול לענות בשם The oldman The oldman אבל אני מניח שזה תלוי בשאלה איך הקהל הישראלי יקבל הרפתקאות שהן לא בסגנון מבוכים ודרקונים (אחת מהן היא בערך הכי פחות מבוכים ודרקונים שראיתי אצל עולמות פראיים, אולי מלבד עולם המערכה של אוניברסיטת מזרח-טקסס וחטיבת הביניים pinebox).
ג. חוקית- האם נדרש אישור מפינאקל לפרסם בעברית? או לפרסם הרפתקאות/ עולמות מערכה ל SWADE? או שמא זה נופל תחת רשיון יצירה חופשי? (אני ממש לא מתמצא במושגים, אז ייתכן שאני טועה).
הנה פירוט על סוגי הרישיונות של פינאקל למוצרי צד-ג':
(בשביל תרגום, צריך חוזה ספציפי)
 
the Nerubian the Nerubian ענה מעולה, רק אוסיף שאישית מאוד אשמח להוציא לאור את מהדורת הההרפתקה בעברית, ולמעשה כחצי מהספר כבר מתורגם כחלק מפאת'פיינדר בעולמות פראיים.
אבל, זו שאלה ממש קשה לדעת איך הקהל הישראלי יקבל שיטה גנרית ובטח כזו שאין לה זיקה למבוכים ודרקונים.
כאן נכנסת אסופת ההרפתקאות, גם כדי לתת לשחקנים בעברית עוד שלוש עולמות מערכה מגניבים לשחק בהם, גם לתת לאנשים סיבה מעולה לנסות את עולמות פראיים, ולבסוף לתת לנו את המידע האם מספיק אנשים מתעניינים במהדורת ההרפתקה.

לגבי מוצרים צד ג' בעברית - אם זה מוצר חובבים, חופשי בלי שום בעיה. אם זה מוצר מסחרי, אתה צריך לדבר עם פינאקל (לא איתנו) ולקבל מהם רישיון Ace.

בנוגע לסטארפיינדר, אישית ממש אשמח לראות את סטארפיינדר פראי, אחלה עולם ולדעתי בניגוד לפנטזיה ששם פאת'פיינדר עושה עבודה טובה, למד"ב עולמות פראיים פשוט הרבה יותר טובה.

ו Y yaalsh מעולה לשמוע. למעשה אסופת ההרפתקאות נולדה אצלי בראש באייקון הקודם, כשדיברתי עם אנשים בדוכן ושמתי לב שמי שכבר משחק מה' 5 באנגלית, לא ממש מתעניין בפאת'פיינדר פראי. המחשבה שלי שבאמצעות הצגת עולמות מערכה נוספות, בחבילה קומפקטית, יותר אנשים יסתקרנו וירצו לנסות את השיטה.
 
הי. עכשיו שכבר יש טיזרים לכל 3 ההרפתקאות...

מתי מתחיל מימון ההמון?!? ומתי הצפי שזה יהיה מוכן?!?

כי... I wanna, I wanna, I wanna! 🥹😍😁

אלו נראות אחלה בחירות להרפתקאות, וממש, אבל ממש, עושות חשק לשחק!

זה עוד רחוק דרדסבא?
 
למעשה אסופת ההרפתקאות נולדה אצלי בראש באייקון הקודם, כשדיברתי עם אנשים בדוכן ושמתי לב שמי שכבר משחק מה' 5 באנגלית, לא ממש מתעניין בפאת'פיינדר פראי. המחשבה שלי שבאמצעות הצגת עולמות מערכה נוספות, בחבילה קומפקטית, יותר אנשים יסתקרנו וירצו לנסות את השיטה.
המחשבה על כך שמי שמשחק מו''ד 5 באנגלית, פחות מתעניין בפאת'פיינדר פראי היא מסקנה שגם עלתה לי לאחר שהנחיתי פאת'פיינדר פראי מספר פעמים בכנסים, גם בשער כניסה וגם במשחקים שהגשתי לדרקוניקון. אם המטרה של הפצת סוגות ועולמות שאינם פנטזיה קלאסית בקרב שחקני תפקידים בארץ תצליח, זה יהיה נהדר!!🤩

רציתי לשאול, מהם המוצרים הספיציפיים שעליהם מתבססות ההרפתקאות המתורגמות החדשות? הכוונה היא, מה השמות שלהם באנגלית? הרשיתי לעצמי לשאול עכשיו כשכל העולמות נחשפו בחשיפה ראשונית. אתם יודעים, בשביל הסקרנים מבינינו.

בהצלחה רבה בהדסטארט! אני אישית מתכוון לתמוך כי אני חושב שזה צעד חשוב לשוק בישראל (מעבר כמובן להתעניינות האישית שלי במוצרים).
 
ממש לא רחוק 😁
גם אנחנו לא עומדים בהתרגשות ואני כבר ממש מת להתחיל את הפרויקט - התכנון הוא להשיק את ההדסטרט ביום שני 🤩
אתמוך מידית! וגם הקיקסטארטר שלי מתחיל מחר (שני)...
 
תודה! בסוף לא נשיק מחר - אחד מחברי הצוות חטף וירוס, אז דחינו ליום שלישי. שיהיה בהצלחה בקיקסטרט 👍

המוצרים בלעז נקראים:
Dawn of the Daikaiju
Showdown at sundown
Ashen Monk Uprising
 
תודה! בסוף לא נשיק מחר - אחד מחברי הצוות חטף וירוס, אז דחינו ליום שלישי. שיהיה בהצלחה בקיקסטרט 👍

המוצרים בלעז נקראים:
Dawn of the Daikaiju
Showdown at sundown
Ashen Monk Uprising
תודה רבה ורפואה שלמה!
 
מחר נפתח מימון ההמון של אסופת ההרפתקאות, ויש לנו אס בשרוול - מי שיתמוך בשלושת ההרפתקאות יקבל אותן בתוך ערכה עם גרפיקה ייחודית, ועם עוד שלל צ'ופרים נוספים בהתאם ליעדי ההרחבה של הקמפיין.
כל הצוות כאן בהתרגשות, הצטרפו אלינו ותמכו מחר בהדסטרט!
נ.ב. הגרפיקה של אסופת ההרפתקאות עדיין לא סופית ;)
adventures.jpg
 
חזרה
Top