אליס תלת-מגן, אמזונה לוחמת פאת'פיינדר

אליס תלת-מגן, אמזונה לוחמת פאת'פיינדר

Information
פורסם ב11 מאי 2015
נכתב על ידי עידן סוייר

amazon warriorאליס היא דמות למשחק התפקידים פאת'פיינדר והינה הלוחמת הראשית של צבא האמזונות. היא משרתת נאמנה של מלכת האמזונות, שגידלה אותה בעצמה כבת-טיפוחיה מאז הייתה קטנה.
אליס לא זוכרת הרבה מילדותה, אבל אמה המאמצת סיפרה לה שהיא ראתה אותה לראשונה כשפחה שעמדה למכירה, הרגה את סוחר העבדים ולקחה משם את כל הנשים. היא מעולם לא אמרה מה עלה בגורל הגברים.

אליס תלת-מגן היא הגשה לאתגר הכתיבה סיפורים מהפונדק 2015. אם אתה אוהב לכתוב דמויות, קרא את המדריך ליצירת גיבור אגדי בחמישה שלבים. אם הינך מנחה בעל חיבה לכתיבת יריבים, קרא את המדריך לכתיבת נבלים מטילי אימה..

אתם מזמנים לפרסם את פרי יצירתכם בפורום מבוכים ודרקונים, פאת'פיינדר.

אליס ידועה כאישה גדולה ושרירית כמו גבר, בעלת צלקות-קרב על פניה. אצל רוב הנשים הלוחמות, הכינוי "אמזונות" (חסרות-שד) הוא מטאפורה בלבד לחוסר הנשיות שבהן. לא כך אצל אליס. ישנן אגדות אורבניות רבות, גם בקרב האמזונות עצמן, על איך איבדה את שדה הימני: דו-קרב מול עוג, החינוך הקפדני של מלכת האמזונות, או תוצאה אומללה של מקרה אחד בו נפלה בשבי. אך סימן ההיכר העיקרי של אליס בא לה משלושת המגנים שהיא נוהגת לשאת עליה תמיד, אחד בכול יד ואחד שמור על הגב למקרה חירום, כל אחד מהם מכוסה בדקרים מרושעים למראה.

בעוד רוב האמזונות הן ברבריות ולוחמות בפראות, הלחימה של אליס תלת-מגן קרה ומחושבת. כאשר היא נלחמת ביותר מאדם אחד, היא הופכת את החיסרון הזה ליתרון: היא מבלבלת את אחד מיריביה במבטה הקר, גורמת לו לעזור לה לאגף את היריב השני, וכך מנחיתה התקפת-פתע רבת עוצמה. לרוב מדובר ביותר מהתקפה אחת, כיוון שאליס מתמחה בלהפוך מגן מאמצעי-הגנה יעיל לנשק קטלני – היריב יסבול מהתקפות רבות כל כך בכול סיבוב, שהשילוב עם התקפות-פתע יגרמו לו ליפול מרגליו כמעט בוודאות.

כל אלה – הצלקות, הלחימה הברוטאלית, האישיות הבלתי-מושכת – מטרתן למעשה לצבור לאליס מוניטין כלוחמת אכזרית, בזמן שתפקידה האמיתי הוא כמרגלת בערים הסמוכות. בנוסף לשאר תכונותיה, אליס היא אמנית ההתחזות, והיא נוהגת להסתובב בערים כאישה רגילה שאינה מושכת תשומת-לב, בעלת שד מזויף במקום האחד שכרתה בעצמה (זו האמת מאחורי כל האגדות – רק עוד פרט להוסיף למוניטין האמזונה ושהופך את התחפושת למחשידה פחות), אמנם גדולה בהרבה מהממוצע כששלושת מגניה מוסתרים תחת מעיל גדול, אך זה דווקא יתרון שגורם לגברים לא להתעניין בה. אם היא נתפסת, היא פשוט חושפת את היותה אליס תלת-מגן, וחצי מאנשי המשמר שחשבו שתפסו סתם עוד מרגלת, בורחים מיד בפחד.

ומה בדיוק אליס מחפשת? בעבר אלה היו סתם עוד כלי-נשק ומגנים יקרים לשימוש האמזונות. כיום יש לה מטרה אחרת. מלכת האמזונות כבר לא צעירה, והפחד הנורא של אליס הוא מה יקרה לשבט כשהיא לא תהיה שם יותר. גרוע אפילו יותר הוא הפחד מה יקרה לאליס עצמה – שאר האמזונות לא מחבבות במיוחד את בת-טיפוחיה של המלכה בעלת הכישורים הנעלים כל כך, ולא ברור מה יקרה לה בלי הגנת המלכה. היא מחפשת בערים אחר סוד חיי הנצח, במגדלי הקוסמים, במעבדות האלכימיה, בכנסיות המפוקפקות – ומדיי פעם ממשיכה להשתתף בפשיטות ובקרבות עקובים-מדם, כדי שאיש לא ישכח לרגע מיהי אליס תלת-מגן.

ציוד

אליס תלת-מגן חמושה בשלושה מגנים כבדים מעשה-אומן עם דקרים: שניים ממתכת ואחד מעץ (בו היא לרוב לא משתמשת). מלבדם היא נושאת גם שריון-חזה קל ממית'ראל ועשרים צ'קראמים. היא עשויה לשאת מספר חפצים קסומים בהתאם לנפוצות חפצי הקסם בעולם המערכה בו היא נמצאת, ואם יש לה אפשרות להשיג כאלה, היא תעדיף קודם כל להשיג לאחד המגנים שלה תוסף 5+ שבזכות הכישרונות שלה יתווסף לא רק לדרג"ש, אלא גם להתקפה ולנזק.

קרב

הכישרון Shield Master מאפשר לאליס תלת-מגן לתקוף באמצעות שני מגנים בכול התקפה בלי המחסר הרגיל של 4- והיא עושה בכך כמה שיותר שימוש. כאשר היא לבד, אליס תנסה לאגף את יריביה בעזרת היכולת Unwitting Ally.

שילוב בהרפתקה

החבורה נתקלת לראשונה באליס תלת-מגן לאחר שכבר שמעו עליה שמועות, כחלק מקרב מול פשיטה או סיור של אמזונות, יחד עם עוד אמזונות ברבריות בדרגה נמוכה. לאחר שנוכחה ביכולות הגיבורים, אליס עשויה לשכור אותם בתחפושת ולבקש עזרה, בלי לחשוף בהתחלה מה בדיוק היא רוצה למצוא. אם היא תצא איתם בעצמה לחפש את הסוד לחיי-נצח, היא עלולה לבגוד בהם בסופו של דבר. אפשרות אחרת הוא שאליס תישאר דמות של נבל שמפריעה לגיבורים ומעוניינת להשיג חפץ שנמצא ברשותם.

נתונים

Alice Trishield

Level 11 chaotic-neutral human slayer

Init +2; Perception +14

AC 20, touch 12, flat-footed 18 (+6 armor, +2 dex, +2 shield)

HP 98 (11d10+33)

Fort +9, Ref +9, Will +3

Speed 30 ft.

Melee spiked heavy shield +17/+12/+7 (1d6+5/19–20)

Ranged chakram +13 (1d8+5)

Special Attacks sneak attack +3d6

Str 20 (+5), Dex 14 (+2), Con 14 (+2), Int 12 (+1), Wis 10 (+0), Cha 8 (-1)

Base Atk +11; CMB +16; CMD 28

Feats Improved Shield Bash, Shield Focus, Two-Weapon Fighting, Double Slice, Improved Two-Weapon Fighting, Quick Draw, Improved Critical, Greater Two-Weapon Fighting, Shield Master

Slayer talents Ranger Combat Style (Two-Weapon Fighting), Trap Spotter, Unwitting Ally

Skills Acrobatics +14, Bluff +13, Disguise +13, Intimidate +13, Perception +14, Sense Motive +14, Stealth +14, Survival +14

Languages Common, Sylvan

Feats and slayer talents gained when leveling up:

12. Two-Weapon Rend

13. Bashing Finish

14. Assassinate

15. Iron Will

16. Evasion

17. Hunter's Surprise

18. Bleeding Attack

19. Improved Initiative

20. Toughness

כתבות נוספות

פיד רסס הצטרף לרשימת הדיוור הפונדק בטוויטר הפונדק בפייסבוק

כניסה לאתר

הצטרף לצוות הפונדק

יש לך תוכן מגניב של משחקי תפקידים או משחקי לוח?
שיחקת במשחק חדש ומדגדג לך לכתוב לו סקירה?
מעוניין לפתוח בלוג בפונדק?

אתה מוזמן לפרסם בפונדק - כל מה שעליך לעשות זה ליצור משתמש, ואז תוכל לפרסם את הכתבות ישירות באתר. פנה אלינו בשאלות או הצעות.