• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

המצוד - עץ משחק (מו"ד 5, 3/3)

לאחר כמה רגעים מותחים שנדמים כנצח, יוצאת מהעשב הגבוה חבורה של חמישה, אנשים, ביניהם הבן של משפחת רמדי.
"אתם בסדר? מה קרה לגולגלות, חיסלתם אותם?", הוא שואל, בוחן את הגרסאות המפויחות שלכם בסקרנות, "הצבתי אנשים מראש בשדה הסמוך, למקרה שתצטרכו עזרה, אבל...", הוא נאנח, מחפש בראשו את שאריות הגולגלות.
 
לאנה נאנחת בהקלה, מפילה את ידיה לצדדים. הלחש מעליה משתחרר מבלי שהיא שמה לב, והקרח נמס למים שצונחים עליה ומרטיבים את בגדיה. נו, לפחות זה קצת קירר את הכוויות שלי.
"אז, השומר שלכם לא היה משוגע למרות הכל." היא אומרת במבט ממורמר, בעודה מנסה לסחוט את המים מהמעיל שלה.
 
"נראה שלא. לפחות לא בנושא הזה", הוא מושך בכתפיו בתגובה ללאנה, "מה למדת על ה...יצירי השאול האלה?", הוא פונה לרומולוס, עוזר לו לקום, ורומולוס יודע שהוא שואל אותו כצייד לצייד, כשותף למקצוע, ולא בהתנשאות והזלזול שהוא רגיל אליהם.

פרץ האדרנלין מהקרב גורם להשפעת האלכוהול בורידיו של ארים להידחק הצידה. מוחו וחושיו מחודדים לפתע שוב, והוא מרגיש רענן יותר למרות ההתקלות האינטנסיבית.
 
"גילנו שצריך להשמיד את הגולגות הראשית או לנתץ את כולן." עונה רומאלוס, לא שהוא מנסה לקחת את הקרדיט על הגילוי לעצמו, כרגע הוא מניח שסולסס פשוט מעדיף שלא לצאת החוצה מסיבותיו שלו, "נראה שהן מקושרות איכשהו."
 
הוא מגרד את סנטרו כחצי דקה, "אני תוהה כמה כאלה יש באזור, ומה הביא אותם לכאן. אני לא יודע על הגולגלות האלה כלום, אבל עכשיו נהיה חייבים לקבל תגבורת מהעיר. גם אתם מאוד תוכלו לעזור לי, לפי הדרך שבה טיפלתם בגולגלות האלה. לא הייתם ארבעה אגב?"
 
הוא מהנהן, "תביאו אותו לבית שלנו, הוא יוכל חקבל שם את הטיפול הטוב ביותר באזור. נדבר מחר בבוקר על האפשרויות".
הוא סב על עקביו, והוא ואנשיו נעלמים כהרף עין, מותירים אתכם בדממה המחרישה של הלילה.
 
למשמע השאלה סולסס מבין שהמנוחה שלו הסתיימה ולכן הוא מתרומם מהקרקע באטיות, מחדש את האשליה ונעזר בחנית כדי לצאת מבין העשבים הגבוהים.
"תנו לי כמה דקות בשקט ואני אהיה בסדר." סולסס אומר כשהוא מבחין שהם נשארו לבד, משתתק ונראה שהוא בעיקר מקשיב. בקצב ההולך ומתגבר סולסס מכה עם החנית באדמה משמיע רעש תיפוף עמום כשבהתחלה הוא לא הכה יותר מפעם אחת בעשרים שניות ובהמשך הוא השמיע מעין תיפוף כפול כל חמש. בשלב מסוים, אתם מרגישים את הרוח סביבכם מתחזקת וסולסס מתחיל ללוות אותה בשריקותיו.
בהנחה ושום דבר לא מפריע ללחש של סולסס לקראת סוף הטקס אתם מרגישים את הרוח מרגיעה את כוויותיכם עד שהן נעלמות כמעט כליל.

META:
לחש תפילת ריפוי: מי שלא משתעמם (נשאר במרחק 30 רגל) ב10 הדקות שלוקח להטיל את הלחש מרפא 2ק8 + 4 נק"פ.
מרפא 14 נק"פ (כרגע 16/31).
 
לאנה נושמת לרווחה כאשר הרוחות המרפאות של סולסס מעלימות את הכוויות מגופה. "היי, תן לי לעזור גם לך, בחור גדול." היא כורעת ליד סולסס, לוקחת שאיפה גדולה ואז נושפת על הכוויות שלו. האוויר מהנשיפה צונן, ועל אף שאינו עוזר לרפא את הפצעים הוא מקרר את הכוויות מעט. "זה לא הרבה, אבל אני מקווה שזה יעזור מעט." היא מחייכת אליו ונושפת עוד כמה פעמים על כוויותיו.
לבסוף היא מתרוממת ועונה לארים, "כפי שאמרתי קודם - הגיוני שמישהו שולט בגולגלות הללו. אבל... יש לנו כבר משימה, אנחנו צריכים להתחיל לחזור לספינה כבר בבוקר."

META
מטילה Prestidigitation.
 
חזרה
Top