• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

[pf] בשערי המצודה- עץ משחק 4/4 - המשחק נסגר

זולג'ין מרים כתפיים. "אין לי מושג קלוש. עסקאות זה קטע של בוסמנדי. הוא יכול להיות עצבני, הוא יכול להיות רגוע. יכול להיות שיש לו בעיות משלו. אל תסתמכו לזה שהוא יגיע לפה או שהוא לא יגיע לפה. יש לנו אוכל נשמות לחסל אז בואו נתקדם עם זה".
 
האקושין שולף שרביט, מרפא את עצמו. "אני בוודאי לא יודע מה עושים הטרולים פה." אבל זה לא מוזר שהדלת לבאר נעולה מצד שלנו? כאילו משהו כלוא שם בפנים והחסימה של הבאר נועדה להגן על אלו שבחוץ ממשהו נורא אפילו יותר"
נק"פ 54 מתוך 56
לחשים:
דרג 1: 7
דרג 2: 3
דרג 3: 5
גמישות קרבית: 5
מיקוד ערפדי: 1 פחות
דרג"ש מחודש: 21, מגע 11, נטוע במקומו 20.
תוסף התקפה מחודש: +7 (+8 מכה לא חמושה)
נזק מחודש: 1ק8 + 2
7 מטענים משרביט גרימת פצעים קלים נוצלו
 
"מה זה משנה מה יש בפנים או למה הדלת נעולה מבחוץ? אנחנו צריכים להיכנס בכל אופן וכדאי לא לבזבז יותר זמן על דאגות מיותרות - זמן שבו ייתכן שחלקנו נעשים חולים יותר, והטרולים שאנחנו צריכים לצידנו יחלשו גם הם." הרן אומר בחוסר סבלנות ופשוט ניגש לפתוח את הדלת.
 
אתם יורדים במדרגות, ירדיה תלולה במדרגות אבן עתיקות, כל צעד שלכם נשמע כאילו האדמה מתעוררת, כועסת על זה שאתם מעזים לבקר כאן ולהעיר אותה. רחשים מקבלים את פניכם, תחושת קרירות שמתחלפת בחום כבד מכה בכם, אלה שלא הרגישו טוב קודם כמעט מרגישם איך המחלה שלהם חוזרת לכמה רגעים. ואז נרגעת.

אור אדום-ירוק מתחיל לזהור בקצה המדרגות, בולע את האור של האקושיין ומעביר תחושה של גועל לא ברור, אתם מרגישים איך הירידה נעשית פחות ופחות משופעת, עד שאתם מגיעים למדרגה האחרונה.


אתם נכנסים לחדר שכמעט שנראה שסתותת על ידי הטבע, מערה תת קרקעית גדולה ורחבה מקבלת את פניכם, למעט חלקיק אחד צר במרכזה אשר מתרחב מיד לאחר מכאן, המערה די מרווחת.
8 עמודי אבן מגולפים נמצאים במערה, מצויים בפינות שלה, מכולם יוצאת קרן אור ירקרקה ומבחילה שנורת למרכז המערה, צמוד לנקיק הצר, עומד. או יותר נכון מרחף, היצור הכי גדול שראיתם מימכם.

גוף נחשי ארוך ומפותל עלה מעל האדמה, לאורך גחון הנחש נראה ששינים פרוסות, כולן ארוכות וחדות כמו חרבות קצרות, בקצה גוף הנחש יש מה שהיו מגדירים פלג גוף עליו אנושי, זוג ידיים מכוסת קשקשים שנגמרות בשני חרמשים ארוכים המחוברים אליהם, בצורה שמזכירה גמל שלומה מגודל, כנפים גדולות וצבעוניות בוקעות מגב היצור, ופיו מלא שינים ובעל עיניים אדומות מדם.
גופו מרצד מעט, כמעט כאילו הוא כאן וולא כאן בו בזמן, וכל קרני האנרגייה מהעמודים פוגעות בו, במה שנראה כמעט כמו מזין אותו.

מאחוריו, הרבה מאחוריו, אתם רואים מה שנראה כמו בריכת מים גדולה.

0965bea20ca999cb0af7c15946654178.jpg


אתם מרגישים איך הוא סוקר במבטו כל אחד ואחד מכם, איך הוא רואה את נשמותיכם חשופות בעיניו, "מלך לואה, נסיכת פיות, צייד, בן מוות וזאבה זקנה." הוא אומר, "מה אתם עושים בקודש הקודשים?" הוא שואג
 
זולג'ין מסובב את הגרזנים שלו. "באנו לעצור את חזרתך" אומר זולג'ין ללואה שמולו. "האגדה אומרת שאתה מביא המחלות, משחית השבטים, אוכל הנשמות. אבל האגדה גם אומרת שעצרו אותך בעבר והטרולים הביסו אותך כבר. אנחנו באנו לעשות זאת בשנית, הפעם לתמיד!".
 
טיירה נוחרת בבוז ומצליפה בשוט הקוצים שלה "עוד בריון אלוהי שחושב שהשרירים הקסומים שלו יאיימו עלי? אם זה היה קודש הקודשים שלך" השוט משתלשל מבין אצבעותיה, והאור הוחלני בחדר מאיר על כתמי הדם הלחים שמכסים אותו "אולי היית צריך להשגיח עליו יותר טוב, ראש נוצה"
 
לאחר שנל מעבירה תמצית אחת לטיירה ותמצית שנייה לזולג'ין היא מרגישה מעט יותר טוב עם עצמה כשהיא לוקחת את התמצית השלישית שמקטינה את גובהה בחצי לפני שהיא יורדת במדרגות יחד עם האחרים.

"אני מבינה שאת לא קראגוה העצום והנורא" נל אומרת למשמע התגובה של זולג'ין "הוא יודע שאתה נמצא מתחת למזבח שלו?" אולם תשומת הלב של נל מתמקדת יותר בקרניים מנסה להבין את השפעתן ואיך אפשר להפסיקן.

META:
ריפוי פצעים קלים לטיירה, מגן לזולג'ין והקטנת אדם לנל.
ידע מאגיה: 10+17=27
 
"אני הוא האקקאר" הוא צועק והמערה רועדת מקולו, "אני הוא לואה הדם, פושט הנשמות, עצם היותי במישור הזה גוזל את הכוח החיים של כל הברואים, ואם לשאר הלואה היה דרך לעצור אותי. הם היו מנסים מזמן." הוא שואג בזעם על נל והאחרים, בועד לנל נראה שהקרניים האלה לא מאגיות בעיקרן אבל הן כנראה מזינות אותו או משהו.
 
בצעד חלק טיירה נסוגה לאחור ומכינה את השוט שלה למתקפת נגד ברגע שהיצור ינסה להתקרב ללהקה שלה. "זה, או שהלואות, בדיוק כמוך, הם חבורה של עצלנים שרוצים שהפראיירים יעשו את העבודה בשבילם" היא עוצרת לרגע "אני מניחה שזה הופך אותנו לפרייארים, אבל עדיף פרייאר על גבי מת"
 
האקושין נעמד בעמדה הגנתית, מתכונן לקרב אם יפרוץ. "אז אתה אחראי למגפה?" הוא שואל "איך בכלל הגעת לפה?"
meta
מטיל מגן האמונה, עור קליפה
נק"פ 54 מתוך 56
לחשים:
דרג 1: 6
דרג 2: 2
דרג 3: 5
גמישות קרבית: 5
מיקוד ערפדי: 6
דרג"ש מחודש: 25, מגע 14, נטוע במקומו 24.
תוסף התקפה מחודש: +7 (+8 מכה לא חמושה)
נזק מחודש: 1ק8 + 2
7 מטענים משרביט גרימת פצעים קלים נוצלו
 
הקקאר שואג בזעם, "משרתיו של האקקאר!" הוא צועק, "האזינו לאל שלכם, קודשתו של המקדש הזה נפגעה. פולשים מסידי גבול לקודש הקודשים, מזבח הדם חייב להישמר! חסלו אותם!"
קרני האור שיוצאות מהעמודים חודלות ומתחילו לעלות לעבר התקרה, צווחות נוראיות בוקעות מהן ורוחות, שמונה במספר מתחילות לצאת מתוך עמודי הטוטאם שטומאו, מקיפות אותן בצווחות חלושות.

הקקאר, עדיין קצת רחוק מקם פותח את כנפיו בשיא תפארתם. שואג בזעם. פושט הנשמות שם לו למטרה לחסל אתכם.

META
גלגלו יוזמה
מפה:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1g090Zz6kMPcV4AlC19PTOWOgR4DY6OtQ-N1VsAJAuiQ/edit?usp=sharing


חוקים מיוחדים
טוטאמים - שימו לב להערה על הטוטמאים במפה - כפעולת סיבוב מלא דמות שסמוכה לטוטם יכולה לרפא חצי מהנק"פ המקסימאלי שלה/לחדש יחידת לחש/שימוש ליום של יכולת/לרפא נזק לתכונות.
שימוש ביכולת הזו מחזיר לחיים רוח חיים מיללת

הקקאר - מתודלק בכוח החיים מהטומטים, הקקאר מלא בעוצמה טהורה, ומסוגל ליותר מאשר יכול יצור המחזיק בחיים של פרט אחד בלבד. - להקאאר יש 2 תורות בכל סיבוב, יש לכם דרך לגרום לו לאבד את היכולת הזו.
 
טיירה חושפת שיניים בציפייה לקרב, האדרנלין ששוצף בעורקיה מבריח את הכאבים העמומים בגבה ובמפרקי אצבעותיה. אולי היא אישה מבוגרת, אבל המאגנה מאטר של טאלון לא הגיעה למעמד שלה בלי סיבה
Meta
גלגול יוזמה
17+2=19
 
"אני חושב שאם אתה רוצה לשמור על המזבח שלך היה כדאי לך למקם אותו במקום אחר," מציע האקושין. "הדרואידים תמיד מיקמו את המקדשים שלהם במקומות שלא הפריעו לאף אחד, לכן אנשים לא באו להפריע."
meta
יוזמה 9+7=16
 
חזרה
Top