• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

פאת'פיינדר 1 מורדי הגיהנום - מערכה של פאת'פיינדר

פגישה שלושים ותשע
בזמן ארוחת הערב הראשונה שלהם במצודה, הגיבורים תוהים האם ללכת לסייע במתקפה שהתרחשה ב-Devil’s Nursery אך מבינים שזה כנראה מאוחר מדי מכדי לסייע כנגד תקיפת השטנים במקום ולכן הם מחליטים לנוח במצודה ולהתמקד בתקיפה של הנהר – וגם להתעלם מההודעה שהם קיבלו מהגברת דוקור ביום הקודם.
כשהם קמים בבוקר, המתקפה שם כבר נגמרה, וכעת זה יהיה מאוחר מדי לסייע כנגד מתקפת השטנים. בלילה השומרים דיווח על סערת ברקים שהתרחשה מעל The Greens, אך אין להם מספיק מודיעין כדי להבין מה הותקף.

הם מגיעים לגשר בשעת הבוקר ומאתרים שתי מחלקות של דוטארי שמסיירות על הגשר, אחת בכל צד. הם מחליטים לנסות להשתמש בדיפלומטיה מול הדוטארי והמפקדת שלהם ונסה טייראקס – על אף שהם יודעים שברזילאי הוא זה שמינה אותה לתפקיד מפקדת הדוטארי בעיר. פיטריק וכריסטיאן צועדים ברחוב לעבר הגשר ומחלקת השומרים, פניהם לשלום. באותו הזמן ג'ין נעמדת מעט מאחוריהם בעוד ווראן מתגנב לצד הגשר, שמתמר לגובה של כ-5 מטר מעל הנהר. פיטריק פונה לאנשי המחלקה שמולו ומסביר להם שגורל אלו שמשרתים את ברזילאי הוא עגום והתקווה שלהם ושל קינטרגו היא להצטרף לעורבי הכסף ולהיכנע. הנאום שלו מצליח לשכנע את מרבית חיילי המחלקה, למרות שמיעוטם מתכונן לקרב – אך באותו הזמן רעש קרב מתפרץ מהמבנה שלצד המחלקה. אלו הם הקנקו חברי כנופיית הקנקו של ראבזי ביחד עם האחיות פושי, שתוקפת מהמארב את חיילי הדוטארי שבתוך המבנה. בתגובה מחלקת השומרים מחליטה להיכנע ולברוח מהמקום.

רעש הקרב גורם לשני קפטנים של הדוטארי לצאת ממבנים אחרים, כשזה שבצד הרחוק של הגשר מפקד על מחלקת הדוטארי ששם לתקוף בעוד השני מוצא את עצמו לבדו מול החבורה. ג'ין מטילה כדור אש על המחלקה והקפטן בצד הרחוק של הגשר, גורמת למהומה ומבולקה, בעוד ווראן מטפס על הגשר ודוקר מאחור את הקפטן הבודד של הדוטארי. פיטריק רואה שהזמן לדיבורים תם, ומטיל להבה שמיימית על הקצה השני של הגשר, שורף גם הוא את המחלקה של הדוטארי ומשמיד אותה, משאיר גם את הקפטן השני לבדו. כריסטיאן תוקף את הקפטן ש-ווראן מאגף ודוקר אותו עם נשק המוט שלו, בעוד שווראן מנצל את הסחת הדעת של הקפטן, כדי לתקוף שוב להפיל אותו לארץ גוסס. הקפטן השני שרואה את המצב, מחליט לנוס על נפשו. בעוד הדמויות תופסת את נשימתן, שני לוחמי העלית של הדוטארי מצטרפים לקרב, פיטריק וכריסטיאן שמעו עליהם. אלו הם למעשה פותרי הבעיות של הדוטארי, אחד מהם לוחם והשני קוסם. הלוחם מסתער לעבר ווראן ודוקר אותו, בעוד הקוסם מטיל חזיז ברק שפוגע בדמויות. ג'ין מבינה שהלוחם מהווה איום מסוכן, ומשתמשת בלחש שליטת אדם כדי להקסים ללוחם והיא פוקדת עליו להגן עליה ועל חבריה. הקוסם נותר לבדו, כשפיטריק משתמש בכוחו של קאידן כדי לשגר את עצמו ואת כריסטיאן לצד הקוסם. כריסטיאן מחייך לקוסם חיוך אכזרי, ואז בסדרת מכות מהירה מנשק המוט שלו מביס אותו.

אך רגע לאחר מכן, הדלת של המבנה במרכז הגשר נפתחת, וממנו מגיחה וונסה טיירקס מפקדת הדוטארי בעיר רכובה על הסוס שלה, מצולק-סערה, ביחד עם מחלקה של דוטארי ומסתערת לעבר הדמויות. היא פוגעת בפיטריק, שמוצא את עצמו תשוש ופצוע מהקרב, ומחליט להטיל על עצמו מעוף, כדי לסגת לאחור ולהתרחק מוונסה. וונסה דולקת אחרי פיטריק, אך הדבר חושף אותה להתקפה של ווראן, שמתגלגל מתחת לסוג ודוקר אותו בבטן, בעוד כריסטיאן משתמש בנשק המוט שלו כדי לתקוף את הסוס, וביחד הם מפילים את הסוס ארצה. וונסה לא מוותרת, ומסתערת ביחד עם מחלקת הדוטארי שלה על כריסטיאן, שנהדף לאחור לאחר המתקפה שלהם – אבל ג'ין מנצל את הסחת הדעת כדי להטיל כדור-אש במקום הנכון – ומכניעה את וונסה ואת אנשיה.

בעוד החבורה מביטה מסביב על ההרס, הם שומעים קול מוזר עולה מנהר ממערב, כאשר צללית כחולה גדולה מגיחה החוצה מהמים, ומתקרבת לעברם במהירות, כשענן סערה עוטף את גופה – הדרקונית הכחולה ריזורביר טמנה להם מארב!
 
פגישה ארבעים
ווראן מתבונן לעבר הדרקונית ומנסה להעריך את גודל וגיל היעצור העוצמתי – הוא שמע את האגדות על הדרקונים הכחולים ששוהים במדבריות ובונים לעצמם אימפריות שבהם הם שולטים. ראייתו חדה, ולמרות שהדרקונית במרחק של כמאה מטר מהגשר, ווראן מזהה שמדובר לפי הגודל בדרקונית בוגרת, מה שמתאים גם לתיאור של ג'קדאו.
בהתייעצות בין הגיבורים וכשהדרקונית מתקרבת אליהם במהירות, הם מבינים שבמצבם הנוכחי הם לא יוכלו לנצח את הדרקונית ומחליטים לסגת מהגשר, כשג'ין אומרת לשומר האישי עליו היא השתלטה להישאר קרוב אליה. הם בורחים במהירות ובעזרת ההשפעה של ההאצה הם מצליחים להימלט בזמן בעוד הדרקונית חולפת מעל הגשר. היא מטילה לעברו כדור-אש שגורם לגשר לעלות מעט בלהבות, אך האש נכבית כשמי נהר היוליבליס שוטפים אותו והגשר נשאר שלם אך חרוך. הדרקונית ממשיכה לאורך הנהר ולעבר המצודה, וכשתי דקות לאחר-מכן הם רואים סערת ברקים מקיפה את המצודה, בעוד הדרקונית תוקפת בחמת זעם. דקות לאחר מכן הסערה שוככת ואין רמז יותר לדרקונית.

הם שולחים עורב כסף לאוקטיביו כדי לקבל עדכון על המצב במצודה – הוא מחזיר מסר קצר ותמציתי שהם נפגעו מהתקפת הפתע של הדרקונית ומספר רב של אנשים נפגעו, אך כעת הם מבוצרים במאחז. הדמויות מחליטות להתפצל, פיטריק עושה את דרכו לעבר המצודה, בעוד היתר עושים את דרכם לצד הצפוני של קינטרגו, לחנות של צ'וקו בנמל – אולי יהיה לו ציוד שיעזור להילחם בדרקונית או מידע. בדרכם לנמל הם רואים שהגדה הצפונית שקטה ואין כמעט איש ברחובות, החלונות והדלתות מסוגרים. כשהם מגיעים לנמל לחנות של צ'וקו, הם דופקים על הדלת כשנער בן 13 פותח להם, מציג את עצמו כג'ון. כריסטיאן שואל היכן צ'וקו נמצא, ולאחר שג'ון משתכנע שהוא אכן חבר, הוא קורא לשני נערים נוספים, ואחד מהם יוצא לקרוא לצ'וקו.

במקביל פיטריק מסתובב במצודה שעל חומותיה ניכרים סימני התקיפה, ופצועים נמצאים במגדלים ועל החומות. הוא מעניק להם סיוע ראשוני וממשיך לעבר המאחז שם נמצאים אוקטיביו, סטרונה ומרבית עורבי הכסף. אוקטיביו נגיש לעבר פיטריק והם מתעדכנים אחד בקורות השני – הדרקונית תקפה בהפתעה והצליח לפגוע במספר רב של עורבי כסף - פיטריק מתחיל לעזור בריפוי של האנשים ומשתמש בכוחו של קאידן, ביחד עם שני כוהנים נוספים שבמקום. במקביל הוא מורה לחיילים הבריאים לחפש בליסטראות ונשק נגד דרקונים ולהכין את המאחז למגננה. כעבור מספר דקות רקסוס מצטרף אליהם, ופיטריק מבקש ממנו לחקור את הספר שהם מצאו שמתאר את המרד המקורי של עורבי הכסף כנגד העיר וגם למצוא מידע נוסף אודות הדרקונית.

צ'וקו מגיע לחנות, ואמנם אין לו מידע למסור להם אבל הוא נותן להם את הציוד שהם ביקשו – ג'ין מבקשת מראה כסופה, בה היא משתמשת כדי לנסות ולעשות Scrying על הדרקונית, אך נכשלת. צ'וקו גם נותן ל-ווראן חץ קוטל-דרקונים וחרב קצרה קסומה. מצוידים ולאחר מנוחה, הם עושים את דרכה חזרה למצודה, כשהם עוברים דרך הגשר הם רואים שיש תנועה מהוססת של אנשים, והקנקו מכנופיית טופרי הנהר מאבטחים את הגשר. הם עושים את דרכם ברגל למצודה, כשבשער יש צוות-שלדי של שומרים שמברכים אותם על שובם ומעדכנים אותם.

הם עושים את דרכם לעבר המאחז, שמחובר בגשר אבן לקסרקטין של המצודה, כשלפתע האוויר מעליהם מתחשמל, והדרקונית מתגלה מתוך האוויר – היא המתינה במארב תחת לחש היעלמון מהעין! נשיפת החשמל שלה פוגעת ב-ווראן וכריסטיאן, ורגע לאחר-מכן היא מטילה כדור-אש על הגשר שפוגע בכולם. בתוך המאחז פיטריק ויתר עורבי הכסף שומעים את קולות הקרב ומתכוננים להסתער החוצה – אך בחוץ ווראן משתמש בשטיח המעופף כדי להסתתר מהדרקונית מתחת לגשר, ואז שולף את השופר הקסום שלו ומשתמש בו כדי לשחרר תקיפה קולית שפוגעת בדרקונית. ג'ין מתרחקת משומר-הראש שלה שמשתמש בקשת כדי לתקוף את הדרקון, בעוד כריסטיאן יורה את חץ קוטל-הדרקונים ומחטיא.

הדרקונית תוקפת את ג'ין ותופסת אותה במלתעות שלה ממריאה איתה לשמיים, בעוד שומר הראש הנאמן שלה ממשיך לירות חצים. כריסטיאן זורק את הקשת וניצב מוכן עם הפושרד שלו למקרה שהדרקונית תנסה לתקוף שוב. בזמן הזה פיטריק מוביל שתי מחלקות של עורבי הכסף החוצה, שמשתמשים בקשתות שלהם כדי לפגוע בדרקונית בעוד פיטריק מטיל לחש.
מעופפת, הדרקונית נושכת והורגת את ג'ין, ואז מטילה את הגופה שלה לאדמה. זועם, השומר ראש שלה ממשיך לתקוף, בעוד פיטריק מזמן בעל-ברית מונפש שמופיע באוויר לצדה של הדרקונית ותוקף אותה. כריסטיאן שמוכן לתקיפת הדרקונית מתקרב לפיטריק כדי גם להגן עליו מתקיפת הדרקונית. ווראן משתמש בשופר שלו כדי לתקוף שוב את הדרקונית, אך אז השופר מתפוצץ לו כשהאנרגיה הקסומה שלו משתחררת וכמעט מחסלת את ווראן בפיצוץ! הדרקונית נושפת שוב ברקים, הפעם לעבר החיילים של עורבי הכסף שגרמו לה טרדה רבה בהתקפות הבלתי-פוסקות שלהם.

רוגזת ובטוחה בעצמה לאחר שחיסלה את ג'ין, הדרקונית מתקרבת לגשר ותוקפת את אחת משתי המחלקות עורבי הכסף, כשהחיילים בורחים ממנה באימה. פיטריק מתחמק ממנה וקופץ למטה לאדמה, שם הוא משתמש במגילה של נשימת חיים כדי להחיות את ג'ין מהמוות. ווראן מזהה הזדמנות ומחליט לנסות לאגף את הדרקונית, הוא מבצע תמרון אווירי כדי להתחמק ממנה, אך ריזוביר זריזה מספיקה כדי לנשוך אותו בעוצמה ולקרוע אותו לגזרים – גופתו של ווראן שוקעת לאדמה על-פני השטיח.

כריסטיאן תוקף את הדרקונית ופוגע בה, אך היא תוקפת אותו בחזרה, אך הוא מצליח לשרוד ואז היא מתרחקת במעט מהגשר. ג'ין מתעוררת לחיים, ומטילה קיר כוח על-האוויר שבין הגשר לבין הדרקונית כדי ליצור אפשרות לכריסטיאן לתקוף. הדרקונית, מחליטה לתקוף את כריסטיאן שוב, והפעם הוא קורס לאדמה, מותש מההתקפות שלה. פיטריק משתמש בכוחו של קאידן, וגל של ריפוי שוטף את שדה הקרב, מה שמספיק כדי לאושש את כריסטיאן והוא קם שוב, ומבצע תקיפה אחרונה עם הפושרד שלו, תוך כדי שהוא מפתיע את הדרקונית שלא ציפתה לכך והוא מוצא את הסדק בין קשקשי השריון שלו, כדי לנעוץ עמוק את הפושרד ולקרוע את העורקים שלה. ריזוביר שואגת בזעם, אך הפציעה קטלנית והיא נופלת ארצה, לצד גופתו של ווראן וגופותיהם של רבים מעורבי הכסף שמתו גם הם בקרב מול הדרקונית.

עם מותה של הדרקונית, בית ת'רון מאבד את בעל הברית העוצמתי ביותר שנותר לרשותו מחוץ לחומות של מקדש אשמדאי – וקינטרגו למעשה משוחררת משליטתם. אך גם עורבי הכסף ספגו פגיעות קשות, והם עדיין לא יודעים מה אירע בצדה הצפוני של העיר.
דרגה 12
 
זה פעם ראשונה שמישהו מת בקמפיין - שניים. בדרגות האלה כבר יש גישה להחייאה, כך שאני לא יכול להגיד שזה המון. באופן כללי אני לא חסיד של החייאות, אבל בשלב הזה של הקמפיין שזה הסוף, לדעתי כבר עדיף החייאה מאשר להמציא דמות חדשה בדרגה 12 שלא קשורה. אם הם ימותו בהמשך, שכבר יהיה TPK 😎

פרקטית היה להם מגילה אחת של breath of life שהם השתמשו בה, וזהו. אם כי השחקן פיספס בכך שלא שם לב שצריך להטיל סיבוב אחד לאחר המוות.

בא
 
חזרה
Top