אדון אולמאר, מכופף המחשבות
אולמאר, שמעדיף שיפנו אליו בתור "האדון", הוא אדם מרשים ומפחיד למראה. גבוה ובעל גבחת (קרחת בחלק הקדמי של הראש) אך עם שיער אפור-לבן וגולש באחורי ראשו שמשתלב בזקן מרשים באורך דומה. צבע שיערו וחזותו הכללית מרמזים שהוא כבן שבעים או יותר (למעשה גילו כפול או משולש מכך) למרות שלא נראה שהזיקנה החלישה במשהו את כוחו הפיזי או שוחחה את קומתו. אבל מה שבאמת מטריד באדון אולמאר הן עיניו, עיניים כתומות-זוהרות, ללא קרניות או אישונים.
לא ברור מהיכן הגיע אולמאר ורוב האנשים חוששים לשאול, אבל כרגע הוא סוג של יועץ, מצביא ואולי גם הכוח האמיתי מאחורי הכס של השליט המרושע שהדמויות שלכם מסוכסכות איתו. לרוע מזלן של הדמויות, אולמאר גם לא אוהב לבלות בחצרות השלטון ובארמונות תוך שהוא לבוש בבגדי משי וברוקאדה כיאה למעמדו, אלא מעדיף לעטות שריון-אבירים בעיצוב שהיה באופנה לפני מאה שנה בערך ולהוביל את אנשיו בעצמו לטיפול בבעיות - בעיות כמו הדמויות שלכם, שיזהו אותו בקלות בגלל שהוא לעולם לא חובש קסדה.
אולמאר הוא מנטליסט, מכופף מחשבות שיתכן כי הוא היחיד במינו בין בני האדם (אם כי ישנן שמועות עיקשות על תלמידים שהוא העמיד). כוח הקסם המוזר שלו הוא זה שמאריך את חייו, מנטרל את השפעות הזיקנה ונותן לו את העיניים המוזרות שרואות גם את מה שאין לראות. הוא התגלמות האינטלקט הקר והמחושב, אבל עם השנים הוא גם פיתח זחיחות וביטחון עצמי מופרז מידי. לא בגלל זה הוא אינו חובש קסדה - קסדה פשוט מפריעה ליכולות כוח המוח שלו.
מלבד כוחות הקסם המנטלי שלו, לאולמאר יש גם מטה קסמים שהוא מצא בעבר הרחוק, כשהוא עוד היה סתם הרפתקן קשוח. הוא תמיד נמצא עם המטה, שנראה כעשוי פלדה כסופה ובקצהו מעוטר באבן כחולה בגודל וצורה של ביצת תרנגולת וזהו כלי הנשק המועדף עליו, הגורם לקור על-טבעי ומקפיא עצמות ליריבים בהם הוא פוגע.
אדון אולמאר
דמוי-אדם בינוני (אדם), סדר מרושע
דרג"ש: 18 (שריון לוחות)
נק"פ: 71 (13ק8 + 13)
מהירות: 30 רגל
תכונות: כוח 15 (2+), זריזות 11 (0+), כושר 12 (1+), תבונה 17 (3+), חוכמה 14 (2+), כריזמה 16 (3+)
גלגולי הצלה: תבונה 6+, חוכמה 5+, כריזמה 6+
כשרונות: תורת הנסתר 6+, תובנה 8+, הבחנה 8+ (תובנה והבחנה עם ערך מיומנות כפול)
חושים: ראיית אמת לטווח 120 רגל (36 מ'), הבחנה פסיבית 18
שפות: מדוברת, עוד ארבע שפות נוספות, טלפתיה לטווח 120 רגל (36 מ')
אתגר: 7 (2,900 נק"נ)
חומות מחשבה: אולמאר מבצע גלגולי הצלה תבונה (במקום גלגול ההצלה שנועד לכך) עם יתרון נגד כל התקפה העשויה להקסים, להבהיל או להרדים אותו, או להשתלט עליו כדיבוק. אם הוא מבצע גלגול הצלה מוצלח נגד התקפה הגורמת לנזק תודעה הוא לא סופג שום נזק, או רק חצי נזק במקרה של כישלון בגילגול.
העין שרואה הכל: אולמאר נהנה מכל ההשפעות של ראיית אמת, כמצויין בנתונים, ומבצע בדיקות הבחנה המבוססות על ראייה עם יתרון.
ראש חשוף: מכיוון שאולמאר לובש שריון לוחות אך אינו משתמש בקסדה, ראשו עטור השיער והזקן הלבן הופך למטרה מפתה במיוחד - התקפות נשק כנגדו גורמות לו לפגיעה חמורה בגלגול של 19 או 20 (במקום רק 20).
הטלת לחשים פנימית (כוחות פסיוניים): תכונת הטלת הלחשים של אולמאר היא תבונה (ד"ק הצלה 14, 6+ לפגיעה באמצעות לחש) והוא מסוגל בכוח המחשבה ליצור את ההשפעות הקסומות הבאות, מבלי צורך במרכיבים כלשהם אלא באמצעות ריכוז בלבד:
לפי רצון: גילוי מחשבות, פקודה, לחישות מערערות
3 פעמים/יום כ"א: הקסמת איש, הרדמה, פחד
1 פעם/ יום כ"א: רוצח תעתועים, שליטה במפלצת
פעולות:
מטה מקפיא עצמות: התקפת קפא"פ 5+ לפגיעה, נזק 5 (1ק6 + 2) מוחץ ביד אחת או 6 (1ק8 + 2) מוחץ בשתי ידיים, ועוד 2 (1ק4) נזק תאובה ועוד 2 (1ק4) נזק כפור.
פיצוץ מוחי (מתחדש 5-6): על כל הנמצאים בתחומי חרוט של 60 רגל (18 מ') בו אולמאר משחרר מפץ של אנרגיית מחשבה, להצליח בגלגול הצלה תבונה בד"ק 14 או לספוג נזק של 22 (4ק8 + 4) תודעה ולהיות המומים למשך דקה. יצור המום רשאי לגלגל מחדש גלגול הצלה בסוף כל תור שלו כדי לסיים את ההשפעה.
מחשבה תוקפנית (מתחדש 4-6): באמצעות ריכוז, אולמאר מסוגל לגרום לעד שלושה יצורים במרחק של עד 120 רגל (36 מ') ממנו לנצל תגובה כדי לבצע התקפת נשק אחת. אם יצורים אלו הם בעלי בריתו, הם מבצעים את גלגול ההתקפה עם יתרון. אם הם אויביו, הם צריכים להצליח בגלגול הצלה תבונה בד"ק 14 או לתקוף מטרה לבחירתו של אולמאר - כולל חבריהם שלהם.