קאשטירים
הקאשטירים (קאשטירי ביחיד) הם העילית הלוחמת של ארץ זרה ורחוקה. תושבי ארץ זו מחזיקים במערכת אמונות סבוכה ונוקשה, שבמרכזה כוחו הבלתי נמנע של הגורל, ריבוד חברתי נוקשה וגלגול נשמות נצחי. בארצם, הקאשטירים הם המעמד השליט, דברם הוא חוק והם רשאים להוציא להורג ולהחרים רכוש של בני מעמדות נמוכים יותר על סמך שיקול דעתם בלבד. שליטי הקאשטירים החלו להרהר באחרונה בכיבוש ארצות נוספות, וכך כנראה יוכלו הדמויות לפגוש בלוחמים מסתוריים אלו. אלו בהם יתקלו בתחילה יהיו ככל הנראה סיורים וחיל חלוץ, אבל אם ארצן של הדמויות תמצא חן בעיניהם, יגיעו בעקבותיהם לוחמים קאשטירים רבים הרכובים על גמלים, סוסים ופילי מלחמה אימתניים.
הנתונים המצורפים הם של לוחם קאשטירי טיפוסי, העוטה את השריון המקובל בארצו, שריון של רצועות מתכת אנכיות דקות התפורות על בטנה מעור חזק ואריג. על לוחמים אלו מפקדים קצינים ממעמד גבוה יותר, המזוהים עם סמלי נחש קוברה או להבות אש המעטרים את מגניהם ומדיהם, כאשר נראה שאלו הנושאים את סמל הקוברה בכירים מבעלי סמל הלהבה. אלו כאלו, חמושים בחרבות ארוכות בעיצוב מוזר או בגרזני קרב שעשויים ממקשה אחת של פלדה כסופה. חלקם חמושים ללחימה בטווח ארוך יותר, באמצעות קשתות קצרות.
לוחם קאשטירי
דמוי-אדם בינוני (אדם), סדר נייטרלי או סדר מרושע
דרג"ש: 19 (שריון רצועות, מגן)
נק"פ: 11 (2ק8 + 2)
מהירות: 30 רגל
תכונות: כוח 15 (2+), זריזות 10 (0+), כושר 12 (1+), תבונה 11 (0+), חוכמה 12 (1+), כריזמה 10 (0+)
חסינות למצב: מוקסם
חושים: הבחנה פסיבית 11
שפות: גרסת הקאשטירים למדוברת
אתגר: 1/2 (100 נק"נ)
מכת הגורל: הגורל עצמו מנחה את התקפות הקאשטירי על יריבים המנסים לחמוק מהן או להדוף אותם. כנגד אויבים הנושאים מגן או נהנים מתוסף זריזות לדירוג השריון, יש לקאשטירי יתרון לגלגולי הפגיעה.
גורלות מהעבר: פעם בתור, הקאשטירי יכול לנצל פעולת בונוס כדי להיזכר בקרבות בהם לחם בגלגוליו הקודמים ולהכות באויביו בצורה קטלנית במיוחד, תוך גרימת נזק נוסף של 7 (2ק6) נק"פ מסוג הנזק של הנשק בו הוא משתמש.
צו הגורל: לא ניתן להקסים את הקאשטירי או לאלץ אותו לפעול כנגד רצונו, אותו קבע לו הגורל.
פעולות:
חרב ארוכה: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 6 (1ק8 + 2) חותך או 7 (1ק10 + 2) חותך בשתי ידיים.
גרזן קרב: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 6 (1ק8 + 2) חותך או 7 (1ק10 + 2) חותך בשתי ידיים.
קשת קצרה: התקפת טווח 80/320 רגל (24/96 מ') 2+ לפגיעה, נזק 3 (1ק6 ) דוקר
קאשטירי, קצין בן-להבה
מפקדים אלו מאמינים שהם גלגולי נשמות של צאצאיו של אל-אש לוחמני מהעידן הקדמון. כסמל למעמדם הם מתקשטים במוטיבים וסמלים של אש ולהבות, וצובעים פס שחור או אדום סביב עיניהם, גשר האף והרקות. כבני אל האש והלהבה, הם בעלי יכולת מיסטית של שליטה באש.
דמוי-אדם בינוני (אדם), סדר נייטרלי או סדר מרושע
דרג"ש: 19 (שריון רצועות, מגן)
נק"פ: 39 (6ק8 + 12)
מהירות: 30 רגל
תכונות: כוח 15 (2+), זריזות 10 (0+), כושר 14 (2+), תבונה 12 (1+), חוכמה 12 (1+), כריזמה 13 (1+)
חסינות למצב: מוקסם
חושים: הבחנה פסיבית 11
שפות: גרסת הקאשטירים למדוברת
אתגר: 3 (700 נק"נ)
מכת הגורל: הגורל עצמו מנחה את התקפות הקאשטירי על יריבים המנסים לחמוק מהן או להדוף אותם. כנגד אויבים הנושאים מגן או נהנים מתוסף זריזות לדירוג השריון, יש לקאשטירי יתרון לגלגולי הפגיעה.
גורלות מהעבר: פעם בתור, הקאשטירי יכול לנצל פעולת בונוס כדי להיזכר בקרבות בהם לחם בגלגוליו הקודמים ולהכות באויביו בצורה קטלנית במיוחד, תוך גרימת נזק נוסף של 7 (2ק6) נק"פ מסוג הנזק של הנשק בו הוא משתמש.
צו הגורל: לא ניתן להקסים את הקאשטירי או לאלץ אותו לפעול כנגד רצונו, אותו קבע לו הגורל.
לחשים פנימיים: הקאשטירי בן-הלהבה מסוגל להטיל מספר לחשי-אש ללא צורך במרכיבים חומריים, כאשר תכונת הטלת הלחש שלו היא תבונה (ד"ק 11, 3+ לפגיעה באמצעות לחש):
לפי רצון: יצירת להבה, הגנה מאנרגיה (אש בלבד, טווח עצמי בלבד)
3/יום כ"א: להב-אש, ידיים בוערות
פעולות:
ריבוי התקפות: הקצין תוקף פעמיים בתורו בקפא"פ או בטווח
חרב ארוכה: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 6 (1ק8 + 2) חותך או 7 (1ק10 + 2) חותך בשתי ידיים.
גרזן קרב: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 6 (1ק8 + 2) חותך או 7 (1ק10 + 2) חותך בשתי ידיים.
קשת קצרה: התקפת טווח 80/320 רגל (24/96 מ') 2+ לפגיעה, נזק 3 (1ק6 ) דוקר
מנהיגות (מתחדש במנוחה ארוכה או קצרה): למשך דקה, הקצין בן-הלהבה יכול להשמיע פקודות או אזהרות לבעל ברית הנמצא במרחק של עד 30 רגל (9 מ') ממנו, המבצע גלגול פגיעה או הצלה. היצור המושפע יכול לגלגל בנוסף 1ק4 ולצרף את התוצאה לגלגול שהוא מבצע.
קאשטירי, קצין בן-הקוברה
מצביאים אלו טוענים כי הם גלגולי נשמות של נחשי קוברה ששירתו את אחד מאלי הגורל ובהתאם מתהדרים בקישוטים דמויי קוברה שצווארה פרוש באיום, כשקעקועים דומים מעטרים את פניהם וזרועותיהם. אמונתם מקנה להם מספר כשפים נחשיים מוזרים.
דמוי-אדם בינוני (אדם), סדר נייטרלי או סדר מרושע
דרג"ש: 19 (שריון רצועות, מגן)
נק"פ: 78 (12ק8 + 24)
מהירות: 30 רגל
תכונות: כוח 15 (2+), זריזות 10 (0+), כושר 14 (2+), תבונה 14 (2+), חוכמה 12 (1+), כריזמה 14 (2+)
חסינות למצב: מוקסם
חושים: הבחנה פסיבית 11
שפות: גרסת הקאשטירים למדוברת
אתגר: 3 (700 נק"נ)
מכת הגורל: הגורל עצמו מנחה את התקפות הקאשטירי על יריבים המנסים לחמוק מהן או להדוף אותם. כנגד אויבים הנושאים מגן או נהנים מתוסף זריזות לדירוג השריון, יש לקאשטירי יתרון לגלגולי הפגיעה.
גורלות מהעבר: פעם בתור, הקאשטירי יכול לנצל פעולת בונוס כדי להיזכר בקרבות בהם לחם בגלגוליו הקודמים ולהכות באויביו בצורה קטלנית במיוחד, תוך גרימת נזק נוסף של 7 (2ק6) נק"פ מסוג הנזק של הנשק בו הוא משתמש.
צו הגורל: לא ניתן להקסים את הקאשטירי או לאלץ אותו לפעול כנגד רצונו, אותו קבע לו הגורל.
לחשים פנימיים: הקאשטירי בן-הקוברה מסוגל להטיל מספר לחשים הקשורים לנחשים ותכונותיהם ללא צורך במרכיבים חומריים, כאשר תכונת הטלת הלחש שלו היא תבונה (ד"ק 12, 4+ לפגיעה באמצעות לחש):
לפי רצון: ידידות עם חיות (נחשים בלבד), הגנה מרעל (טווח עצמי בלבד)
3/יום כ"א: חץ חומצה (בדמות נחש ארסי), האטה
פעולות:
ריבוי התקפות: הקצין תוקף פעמיים בתורו בקפא"פ או בטווח
חרב ארוכה: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 6 (1ק8 + 2) חותך או 7 (1ק10 + 2) חותך בשתי ידיים.
גרזן קרב: התקפת קפא"פ 4+ לפגיעה, נזק 6 (1ק8 + 2) חותך או 7 (1ק10 + 2) חותך בשתי ידיים.
קשת קצרה: התקפת טווח 80/320 רגל (24/96 מ') 2+ לפגיעה, נזק 3 (1ק6 ) דוקר
מנהיגות (מתחדש במנוחה ארוכה או קצרה): למשך דקה, הקצין בן-הקוברה יכול להשמיע פקודות או אזהרות לבעל ברית הנמצא במרחק של עד 30 רגל (9 מ') ממנו, המבצע גלגול פגיעה או הצלה. היצור המושפע יכול לגלגל בנוסף 1ק4 ולצרף את התוצאה לגלגול שהוא מבצע.