• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

לייקים

הח'אן הטטרי -
אביעד אמר/ה:
מרתוס - כן, אבל הוא גם מתלבט אם להכניס את זה.
אולדמן - לא כל שינוי הוא לטובה, ובהחלט יש חשש שלייקים ירדדו את השיח, כמו למשל בפייסבוק שהמדיניות החדשה שלה אומרת שתגובות "לא אהבתי" מדווחות להנהלה והן "מענישות" אז זה שקיבל אותן.

ואם כבר הזכרת נק"ן פורום - ראיתי כמה אנשים עם זה בעבר, איך זה עבד? אנשים חילקו את זה לעצמם?
 
רק שיהיה ברור, אני לא מתכוון להתאמץ כדי להכניס לייקים, אבל אם וכאשר יהיה בגרסה עתידית, אז סבבה. איך יקראו לזה - לייק, נקן פורום, ויני, דרקונים... כשיהיה רלוונטי
ואנשים בעבר פשוט נתנו בעבר אחד לשני נקן פורום, לא משהו מסודר.
 
אני חושב שכולנו אנשים בוגרים ולא נריב על לייקים. בכל מקרה - אין הבדל של ממש בין לייק לבין תגובה כמו ''אהבתי'' (שאודה שלא תמיד אני כותב אחרי שבאמת קראתי את כל ההגשה). עדיף לשמור את התגובות עבור הגבות ענייניות ומעמיקות יותר.
 
זה לא ריב, זה דיון מעניין
אני לא מסכים איתך. אם תהיה אפשרות של לייקים, כל מי שעד עכשיו כתב תגובה עניינית, פשוט לא יעשה את זה עוד. הכפתור של הלייק נהייה עוד ועוד מפתה, ובסוף אתה תצטרך לעבור בדיקת חוסן בד"ק 21. רק אם אתה עובר את הד"ק הזה אתה לא תלחץ על הלייק.
 
אישית, אני אביא כדוגמה את יוטיוב - יש לייקים, ועדיין כשיש לי משהו ענייני לומר אני מגיב אותו. לא נראה לי שאנשים שיש להם מה להגיד לא יגידו אותו רק כי יש לייק.

לא, התכוונתי לשורה הזו:
lonewolf אמר/ה:
זה גם ייצור תחרות בין אנשים.
 
אה, עכשיו הכל ברור.
אגב, אני לא הייתי מביא את יוטיוב כדוגמה. אולי עדיף את פייסבוק. ביוטיוב יש יותר מדי שיט. אתה לא יכול לגלוש ביו טיוב בלי לקבל סרטונים שאתה לא רוצה לראות (פורטנייט למשל). אבל נעזוב את זה. זה לא הנושא.

ולדעתי, לא משנה כמה האנשים תרבותיים, כמו בפונדק (כל הכבוד לנו!!), כמעט אף אחד לא יגיב אם יהיו לייקים. אם, לטענתך, אין הבדל בין תגובת 'אהבתי' לסימון 'לייק', אז עדיף להישאר עם התגובות.
 
אני אישית חושב שזה מטופש להוסיף לייקים,כאשר מרבית הקהילה נגד.חשוב לחשוב על המטרה הכללית של הוספת הלייקים לפני שמוסיפים כי "כמעט כולם מוסיפים"(אגב,אני חסר דעה.לא כזה אכפת לי)
 
lonewolf אמר/ה:
אתה לא יכול לגלוש ביו טיוב בלי לקבל סרטונים שאתה לא רוצה לראות (פורטנייט למשל). אבל נעזוב את זה. זה לא הנושא.
כהערת צד - אפשר להכריז על ''לא מעוניין בערוץ הזה''.
lonewolf אמר/ה:
ולדעתי, לא משנה כמה האנשים תרבותיים, כמו בפונדק (כל הכבוד לנו!!), כמעט אף אחד לא יגיב אם יהיו לייקים. אם, לטענתך, אין הבדל בין תגובת 'אהבתי' לסימון 'לייק', אז עדיף להישאר עם התגובות.
למה אתה חושב ככה? אישית אני יודע שאם יהיה לי משהו טוב לומר אני אגיד אותו, אבל לייק יאפשר לי להביע הערכה גם אם אין לי שום דבר טוב לומר.
 
מה המטאפורה להידרה באה להביע?... לא הבנתי.
אני מניח שרוב האנשים בפורום אינטיליגנטים וידעו להגיב אם יש להם מה לומר. אולי יש מיעוט שלא, אבל אלה הם בדרך כלל אלו שגם ככה אין להם משהו טוב לומר (אינ לא מנסה להעליב ואני למעשה לא מדבר עליך, אתה כן רציני).
 
הח׳אן הטטרי אמר/ה:
מה המטאפורה להידרה באה להביע
נראה לי שהכוונה היתה לערוצי פורטנייט.

אני גם בעד הלייקים, אם תיהיה לי ביקורת או המלצה- אני אכתוב אותה, ואם אני רק חושב שמישהו אמר משהו טוב ואני רוצה לפרגן לו- אני אשתמש בלייק.
 
הבעיה העיקרית ב"לייק" היא באמת שאנשים (ואני בכללם, מודה) לא חושבים יותר מדי- ונותנים לייק גם אם הם לא באמת אוהבים את הנושא. בניגוד לתגובות "אהבתי" שדורשות מעט יותר השקעה, וזה מספיק כדי שאנשים יגיבו אותן רק אם הם באמת אוהבים את הנושא.
 
לפי דעתי אם כל אחד שיאוהב משהו יגיב לו יהיו הרבה יותר הודעות ספאם, אני נמנע כמה שיותר מכך ואפילו בחוקי הפורום יש משהו נגד זה.
אני מרגיש לפעמים שאין לי דרך להביע הערכה לגבי אנשים שעשו עבודה טובה, לכן לייק יכול להיות מאוד שימושי.
ו Nextorl- הלייק כאן לא יגרום להודעה להופיע יותר או להיות במקום גבוהה, הוא רק יביע הערכה שלא 'חוסמת' את הצ׳אט.
 
אולי לא הייתי ברור מספיק, הדיון כרגע תיאורטי לגמרי כי
אני לא הולך להשקיע מאמץ להוסיף את זה.

בנוגע לתיאוריות שזה יפגע בתגובות - כבר מזמן אין כמעט תגובות של אהבתי בפונדק, אז זה גם תיאורטי לגמרי.
אני לא נועל את העץ אבל תחשבו בבקשה לפני שאתם מוסיפים תגובה לויכוח תיאורטי.
 
חזרה
Top