אורלן היא ארץ שעברה הרבה. הרבה מלחמות, הרבה מאבקים, הרבה בלגן. היא חלק מהאימפריה המערבית, אימפרייה חזקה ויוצאת דופן, כי בד"כ ששומעים על אימפריות, מדמיינים שליט אכזר. או שליט רחום. כאן, אין שליט. שלטון העם שולט. אבל זה םחות קשור אז נחזור לנושא העיקרי שלנו.
אורלן הייתה קיימת מאז הכאוס. כשהאלים נוצרו, גם אורלן נוצרה. אף אחד לא גר בה, חוץ מדרקונים, ומפלצות אחרות. ואז גום, אל המוות החיים והאמונה, בסדר הזה, יצר את היצורים החיים. כל אל העניק מעט מכוחו וחוכמתו לגזעים הללו. כל אל לפי מה שהוא מייצג. כל חמשת האלים נתנו משהו, ובחרו גזע מועדף. היה ריב גדול על האלפים, ובסופו, הם פשוט הבינו על מה הם רבים, ונהיו הפטרונים של כולם, ולא רק של גע אחד. 100 שנות שלווה. ואז משהו חייב להשתבש. קוסם אחד, אדם ושמו גארד, ביצע טקס אסור, שהיה אמור להעניק לו כוח, אבל בפועל הרג אותו. אחיו, גובן, קוסם גם הוא, ניסה להחזיר אותו לחיים, אך בטעות, באמת שבטעות, הוא הפך את גארד לליץ'.
זועם ושוצף הוא קם מקברו, הרג את אחיו, הרס את כפרו, ויצא לדרום הארץ. הוא הקים גבולות קסומים, ניגש לשדה קרב ישן, והחיה את המתים. הם הפכו לצבאו, צבא של אבירי מוות וזומבים ושלדים. צבא מטיל אימת מוות בכל אשר יצעד. הוא הקים את טירתו השחורה בהרים, והקים מצודות משמר רבות לצבאו ולארצו.
חוץ מכמה קרבות לא חשובים בין צבא המוות לבני האדם, בעיקר על שטחים, הכל היה בסדר לשנים הבאות. ואז, כמו שאמרתי, משהו חייב להשתבש. אלים חדשים הגיעו לאורלן, הרבה מאוד אלים. טוב, לא כל כך הרבה אלים. 9. 3 מהם נעלמו מיד כשהופיעו, אף אחד לא יודע מה קרה להם. האחרים הלכו לבני האדם, ונכנסו לחייהם. בני האדם נטשו את אליהם האמיתיים, המקוריים, ובחרו את האלים החדשים, הצעירים יותר והחלשים יותר. ביחס לאלים.
האלפים פחות אהבו את זה. הם יצרו את להב האלים, נשק ששואב את כוחם של האלים, ומשמיד אותם, ויצאו למלחמה. למרות הסיכויים הקלושים, המלחמה הסתיימה בתיקו. האלים החדשים, שנפלטו מעולמות אחרים, גנבו את להב האלים וניפצו אותו. חתיכותיו התפזרו ברחבי הארץ, ואפילו הגיעו לטנתיס, ארץ המתים, ארצו של הליץ'. ואז, קוסם אדיר, פלסוורת' שמו, מצא את הלהב, ובגלל שהוא כל כך חכם, לא יצא למלחמה, אלא הקים בעזרתו ארץ חדשה, באזור הקר והמושלג ביותר, הוא הקים בארץ הזו מצודות ומבצרים, טירות ומעוזים, ועוד שמות נוספים לאותו דבר. הוא הקים במרכז הארץ את האקדמיה שלו, טירת הידע והקסם. ואז הוא נעלם, כי תמיד דברים צריכים להשתבש. עד כאן היסטוריה. עכשיו נעבור לפרטים יותר טכניים:
העולם הזה מבוסס על טכנולוגיה נורא פשוטה ופרימיטיבית. איו מכוניות, אין רכבות, אין רכבים מונעים בקסם, יש סוסים, מרכבות, והרבה הליכה ברגל.
הדמויות צריכות לפעול כל פעם שמשהו מתחיל להשתבש. בעקרון כתבתי 3 הרפתקות אבל אני מריץ אחת מהן אז אני מעדיף (לפחות כרגע) לא לפרסם אותן. כי יהיו ספוילרים. בעקרון, בכל הרפתקה האיומים משתנים. פעם זה הליץ', פעם אחרת זה האלים, כל פעם משהו אחר. בנוגע לרפואה: רפואה בקסם, וכמו כל דבר שנעשה בקסם, זה מושלם. בכל עיר או יישוב אחר, יש סוג של מרפאה, שיש בתוכה מרפאים ומרפאות, שדואגים לכל מי שבא אליהם. חוץ מזה יש שיקויי ריפוי, קסמי ריפוי וברכות.
זה עולם של טוב ורע, עם כמה איומים מרכזיים, כמו הליץ' והאלים, והמון איומים קטנים.
שיטה:
שיטה מבוססת ק20, עם קוביות נזק משתנות. זה פשוט- נמוך זה רע, גבוה זה טוב, 1 זה כשלון קריטי, 20- הצלחה קריטית.
יש נק"פ, יש דרג"ש, יש רמות. בכל רמה החיים עולים ב-7, ודרג"ש עולה רק בקניות.
כאן, באורלן, אין בדיוק מקצועות. אתה יכול לבחור תחום התמחות, קוסם, כהן ולוחם, ואתה מקבל יכולות או מהדם (קוסם) או מהאל/ה שבחרת (כהן), או מאימונים (לוחם). זו שיטה פרטית, מבוססת על מו"ד, אבל בלי כל הבלגן של מלא מקצועות שונים ומלא פרטים למלא. תוך 10 דקות מקסימום אפשר להרכיב דף דמות גם אם זו הפעם הראשונה ששמעתם על השיטה הזאת.
זהו בסך הכל. זו השיטה, זה העולם, ואני סיימתי לכתוב.
אשמח לשמוע הערות ושאלות בנוגע ל...כל דבר שכתבתי.
הערה- ניסיתי לצרף מפה של העולם, לא עבד משום מה.
אורלן הייתה קיימת מאז הכאוס. כשהאלים נוצרו, גם אורלן נוצרה. אף אחד לא גר בה, חוץ מדרקונים, ומפלצות אחרות. ואז גום, אל המוות החיים והאמונה, בסדר הזה, יצר את היצורים החיים. כל אל העניק מעט מכוחו וחוכמתו לגזעים הללו. כל אל לפי מה שהוא מייצג. כל חמשת האלים נתנו משהו, ובחרו גזע מועדף. היה ריב גדול על האלפים, ובסופו, הם פשוט הבינו על מה הם רבים, ונהיו הפטרונים של כולם, ולא רק של גע אחד. 100 שנות שלווה. ואז משהו חייב להשתבש. קוסם אחד, אדם ושמו גארד, ביצע טקס אסור, שהיה אמור להעניק לו כוח, אבל בפועל הרג אותו. אחיו, גובן, קוסם גם הוא, ניסה להחזיר אותו לחיים, אך בטעות, באמת שבטעות, הוא הפך את גארד לליץ'.
זועם ושוצף הוא קם מקברו, הרג את אחיו, הרס את כפרו, ויצא לדרום הארץ. הוא הקים גבולות קסומים, ניגש לשדה קרב ישן, והחיה את המתים. הם הפכו לצבאו, צבא של אבירי מוות וזומבים ושלדים. צבא מטיל אימת מוות בכל אשר יצעד. הוא הקים את טירתו השחורה בהרים, והקים מצודות משמר רבות לצבאו ולארצו.
חוץ מכמה קרבות לא חשובים בין צבא המוות לבני האדם, בעיקר על שטחים, הכל היה בסדר לשנים הבאות. ואז, כמו שאמרתי, משהו חייב להשתבש. אלים חדשים הגיעו לאורלן, הרבה מאוד אלים. טוב, לא כל כך הרבה אלים. 9. 3 מהם נעלמו מיד כשהופיעו, אף אחד לא יודע מה קרה להם. האחרים הלכו לבני האדם, ונכנסו לחייהם. בני האדם נטשו את אליהם האמיתיים, המקוריים, ובחרו את האלים החדשים, הצעירים יותר והחלשים יותר. ביחס לאלים.
האלפים פחות אהבו את זה. הם יצרו את להב האלים, נשק ששואב את כוחם של האלים, ומשמיד אותם, ויצאו למלחמה. למרות הסיכויים הקלושים, המלחמה הסתיימה בתיקו. האלים החדשים, שנפלטו מעולמות אחרים, גנבו את להב האלים וניפצו אותו. חתיכותיו התפזרו ברחבי הארץ, ואפילו הגיעו לטנתיס, ארץ המתים, ארצו של הליץ'. ואז, קוסם אדיר, פלסוורת' שמו, מצא את הלהב, ובגלל שהוא כל כך חכם, לא יצא למלחמה, אלא הקים בעזרתו ארץ חדשה, באזור הקר והמושלג ביותר, הוא הקים בארץ הזו מצודות ומבצרים, טירות ומעוזים, ועוד שמות נוספים לאותו דבר. הוא הקים במרכז הארץ את האקדמיה שלו, טירת הידע והקסם. ואז הוא נעלם, כי תמיד דברים צריכים להשתבש. עד כאן היסטוריה. עכשיו נעבור לפרטים יותר טכניים:
העולם הזה מבוסס על טכנולוגיה נורא פשוטה ופרימיטיבית. איו מכוניות, אין רכבות, אין רכבים מונעים בקסם, יש סוסים, מרכבות, והרבה הליכה ברגל.
הדמויות צריכות לפעול כל פעם שמשהו מתחיל להשתבש. בעקרון כתבתי 3 הרפתקות אבל אני מריץ אחת מהן אז אני מעדיף (לפחות כרגע) לא לפרסם אותן. כי יהיו ספוילרים. בעקרון, בכל הרפתקה האיומים משתנים. פעם זה הליץ', פעם אחרת זה האלים, כל פעם משהו אחר. בנוגע לרפואה: רפואה בקסם, וכמו כל דבר שנעשה בקסם, זה מושלם. בכל עיר או יישוב אחר, יש סוג של מרפאה, שיש בתוכה מרפאים ומרפאות, שדואגים לכל מי שבא אליהם. חוץ מזה יש שיקויי ריפוי, קסמי ריפוי וברכות.
זה עולם של טוב ורע, עם כמה איומים מרכזיים, כמו הליץ' והאלים, והמון איומים קטנים.
שיטה:
שיטה מבוססת ק20, עם קוביות נזק משתנות. זה פשוט- נמוך זה רע, גבוה זה טוב, 1 זה כשלון קריטי, 20- הצלחה קריטית.
יש נק"פ, יש דרג"ש, יש רמות. בכל רמה החיים עולים ב-7, ודרג"ש עולה רק בקניות.
כאן, באורלן, אין בדיוק מקצועות. אתה יכול לבחור תחום התמחות, קוסם, כהן ולוחם, ואתה מקבל יכולות או מהדם (קוסם) או מהאל/ה שבחרת (כהן), או מאימונים (לוחם). זו שיטה פרטית, מבוססת על מו"ד, אבל בלי כל הבלגן של מלא מקצועות שונים ומלא פרטים למלא. תוך 10 דקות מקסימום אפשר להרכיב דף דמות גם אם זו הפעם הראשונה ששמעתם על השיטה הזאת.
זהו בסך הכל. זו השיטה, זה העולם, ואני סיימתי לכתוב.
אשמח לשמוע הערות ושאלות בנוגע ל...כל דבר שכתבתי.
הערה- ניסיתי לצרף מפה של העולם, לא עבד משום מה.
עריכה אחרונה: