טריקזאלוד, במאה הקודמת ארכ-מג שחור גלימה, מכשף בדרגה גבוהה ידוע כמנהיג צי קטן של פיראטים, הוא חילק את זמנו בין הפשיטות היותר מתוחכמות בים לבין התבודדות במגדל שלו באחד האיים המוסתרים.
רוב הזמן סגניו עשו את העבודה עבורו...
האגדה מספרת שהוא הפך עצמו לליץ' ונכשל בתהליך או הפך למשהו מעוות שספק גשמי ספק אסטרלי.
טריקזאלוד השקיע זמן ניכר מחייו ללימוד הטקסים להפיכתו לליץ' והכשלון הפך את נשמת האל מת שלו לאכזרית ואלימה במיוחד.
יתכן וכשמישהו עושה שימוש בספינה שלו - הוא מצליח לחוש בכך במישור בו הוא כלוא למחצה וזה מעביר אותו על דעתו.
ספינת הדגל שלו היא ספינה קסומה ונטושה מצוות שיכולה להופיע בכל מקום וזמן, אם שטים בה מספיק מהר היא מאיצה אפילו יותר (יסודני אוויר כלואים בין מימד האוויר לבין תרני הספינה) והיא יכולה להאיץ עד כדי שיגור של הספינה על צוותה למקום אחר בעולם ועם מחקר וקסמים מתאימים היא יכולה לנוע בין מישורים !
קסמים חזקים במיוחד עשויים גם לתת לה יכולת מוגבלת לנוע גם בזמן (לשיקול המנחה).
שימוש מוגזם בספינה עלול להוביל את הצוות שלה למישור השאול שם יתכן והצורה המעוותת של טריקזאלוד נמצאת (הרבה יותר מסוכן מליץ').
קרסי עלילה לחבורות בדרגות גבוהות:
* חיפוש אחר המגדל של טריקזאלוד
* חיפוש אחר האוצר/המחקרים של טריקזאלוד
* דרך לנסיעה בין מימדית/מישורית
* דרך לTPK מהיר
קצת נתונים על הספינה בהשראת חוקי הארקנה החדשים למסעות ימיים:
גודל: עצום (140x20ft.)
קיבולת יצורים: צוות 80, נוסעים 40
קיבולת מטען: 160 טון
קצב תנועה: 5 מייל בשעה (100 מייל ביום)
כוח 25 זריזות 12 כושר 25 תבונה 0 חוכמה 0 כריזמה 0
חסינויות לנזקים: רעל, נזק טלפתי, נקרוטי
חסינויות למצבים: blinded, charmed, deafened,
exhaustion, frightened, incapacitated, paralyzed,
petrified, poisoned, prone, stunned, unconscious
מעטפת הספינה: 800hp (סף נזק 20)
דירוג שיריון: 18
תנועה: מפרשים דירוג שיריון 14 200hp
פעם ביממה ניתן לנסות לבצע שיוט מהיר על מנת לנצל את יכולתה של הספינה.
בהתאם למיומנות ולמחקר הקסום המתאים הסיכוי להוביל את הספינה למקום הרצוי (מישור או כיוון מסויים בעולם בין60-80%) בתוספת בדיקת מיומנות מוצלחת של תבונה של הקפטן (15).
בהנחה של כשלון יש לגלגל 1ק20
1-15 הספינה משתגרת לכיוון אקראי בעולם 100-1000 מיילים לפחות כל עוד הספינה תופיע על המים
16-17 הספינה משתגרת למישור אחר אקראי !
18-19 הספינה נוסעת אחורה בזמן - לשיקול המנחה או 1-1000 שנים
20 הספינה נוסעת קדימה בזמן 1-100 שנים
* הערה: המסעות בזמן חייבים להיות מוגבלים ולזמן קצר, שוב לשיקול המנחה
קשור לתמונת אווירה:
שתמיד ספינתכם תמצא את הצפון (או שלא?),
בקנאה בחיים - טריקזאלוד
רוב הזמן סגניו עשו את העבודה עבורו...
האגדה מספרת שהוא הפך עצמו לליץ' ונכשל בתהליך או הפך למשהו מעוות שספק גשמי ספק אסטרלי.
טריקזאלוד השקיע זמן ניכר מחייו ללימוד הטקסים להפיכתו לליץ' והכשלון הפך את נשמת האל מת שלו לאכזרית ואלימה במיוחד.
יתכן וכשמישהו עושה שימוש בספינה שלו - הוא מצליח לחוש בכך במישור בו הוא כלוא למחצה וזה מעביר אותו על דעתו.
ספינת הדגל שלו היא ספינה קסומה ונטושה מצוות שיכולה להופיע בכל מקום וזמן, אם שטים בה מספיק מהר היא מאיצה אפילו יותר (יסודני אוויר כלואים בין מימד האוויר לבין תרני הספינה) והיא יכולה להאיץ עד כדי שיגור של הספינה על צוותה למקום אחר בעולם ועם מחקר וקסמים מתאימים היא יכולה לנוע בין מישורים !
קסמים חזקים במיוחד עשויים גם לתת לה יכולת מוגבלת לנוע גם בזמן (לשיקול המנחה).
שימוש מוגזם בספינה עלול להוביל את הצוות שלה למישור השאול שם יתכן והצורה המעוותת של טריקזאלוד נמצאת (הרבה יותר מסוכן מליץ').
קרסי עלילה לחבורות בדרגות גבוהות:
* חיפוש אחר המגדל של טריקזאלוד
* חיפוש אחר האוצר/המחקרים של טריקזאלוד
* דרך לנסיעה בין מימדית/מישורית
* דרך לTPK מהיר
קצת נתונים על הספינה בהשראת חוקי הארקנה החדשים למסעות ימיים:
גודל: עצום (140x20ft.)
קיבולת יצורים: צוות 80, נוסעים 40
קיבולת מטען: 160 טון
קצב תנועה: 5 מייל בשעה (100 מייל ביום)
כוח 25 זריזות 12 כושר 25 תבונה 0 חוכמה 0 כריזמה 0
חסינויות לנזקים: רעל, נזק טלפתי, נקרוטי
חסינויות למצבים: blinded, charmed, deafened,
exhaustion, frightened, incapacitated, paralyzed,
petrified, poisoned, prone, stunned, unconscious
מעטפת הספינה: 800hp (סף נזק 20)
דירוג שיריון: 18
תנועה: מפרשים דירוג שיריון 14 200hp
פעם ביממה ניתן לנסות לבצע שיוט מהיר על מנת לנצל את יכולתה של הספינה.
בהתאם למיומנות ולמחקר הקסום המתאים הסיכוי להוביל את הספינה למקום הרצוי (מישור או כיוון מסויים בעולם בין60-80%) בתוספת בדיקת מיומנות מוצלחת של תבונה של הקפטן (15).
בהנחה של כשלון יש לגלגל 1ק20
1-15 הספינה משתגרת לכיוון אקראי בעולם 100-1000 מיילים לפחות כל עוד הספינה תופיע על המים
16-17 הספינה משתגרת למישור אחר אקראי !
18-19 הספינה נוסעת אחורה בזמן - לשיקול המנחה או 1-1000 שנים
20 הספינה נוסעת קדימה בזמן 1-100 שנים
* הערה: המסעות בזמן חייבים להיות מוגבלים ולזמן קצר, שוב לשיקול המנחה
קשור לתמונת אווירה:
שתמיד ספינתכם תמצא את הצפון (או שלא?),
בקנאה בחיים - טריקזאלוד