• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

ילדי הקיסרות - עץ משחק (5/5) נסגר

א''ז
out
איך הולך מערך המעמדות בכהונת ניקס ובכהונה בכללי? בכל מקרה אני אניח שלילה קצת יותר בחירה ממנו.
בנוסף אני הולך להמציא טקס אם לא אכפת לך, קוראים לו "יללת הזאב השחור" והוא מתייחס לאותו זאב שאיתו הפחדתי את השודדים.
הזאב השחור הוא אחד מבני הלוויה של ניקס והוא כמובן פטרון הזאבים, הטקס נועד כדי לגרום לזאב השחור לרוץ לצדך ולהגן עליך.
אני משאיר את הפרטים במידה ואתה מוכן לזה בידך.
in
"הו? זו דרך להתייחס לבכירים ממך ילדון?" לילה שועלת בקול נשי לחלוטין וקר, בעודה יורדת מהסוס וצועדת לעבר הנער התליון שלה נכסף והעיניים שלה בוהקות בכסף "הייכן הכוהן הראשי? ברצוני לארוך את יללת הזאב השחור לכבוד גבירת הלילה שתשמור עליו ותדריך אותי עם בן לוויתה הנאמן" לילה אומרת ואז מביטה בזעף לעבר אלכסנדרה "הראי קצת כבוד שוטה, זה הוא מקום קדוש".
 
נאוטי
OUT
תגדל ב-Russia, בין הוודקה והדובים! אני מבין שתעשה צבא בארץ, כן? (ברוסיה הצבא אכזרי והקצינים מתעללים בטירונים)
כן, שכחתי לערוך.

IN
הפיראטים נלחמים במרץ, והנקמה מדרבנת אותם למחוץ את הכפריים. ההסתערות שלהם סודקת אט-אט את הגות הכפריים, שנסוגים אחורה. 4 כפריים ו-2 פיראטים מוטלים מתים.

OUT
42 כפריים
40 פיראטים
א''ז
OUT
לילה היא כוהנת, אבל היא לא מתנהגת כמו אחת כזו, אז ייתכן שלא יחבבו אותה.
הפרטים אצלי :twisted:

IN
הנער נראה מופתע, אך במהרה הוא מתעשת. ''כוהנת ניקס... ובכן, בואי'', הוא מוביל אתכן אל תוך הקפלה.
בקירות הקפלה קבועים חלונות מעטים בלבד, והיא אפלולית וצרה. על רצפת העץ הכהה שלה עומדים ספסלים גסים, ובקצה עומד מזבח לבנים פשוט ועליו פסל עץ של ניקס. מאחורי המזבח נמצא חלון הירח - חלון גדול הפונה למזרח, ושמתפללים לכיוונו בעת זריחת הירח. כרגע החלון מכוסה בקנווס שחור. הקירות הפשוטים עשויים לבנים שחורות ונתמכים בעמודי בזלת, והגג המקומר צבוע שחור ומצויירים עליו כוכבים לבנים.

הכוהנת הראשית בקפלה, זקנה חיוורת וכסופת שיער שלובשת גלימות שחורות, ניגשת אליכן. ''לורנטיוס, הבאת אורחים, אני רואה?'', היא מחייכת לנער. ''מי אתה, נער חיוור? מי את, נערה עם פרצוף חמוץ?''.
 
א"ז
"שנינו נערות" לילה אומרת בחייך "שמי הוא לילה סטורם אלדרנס, יתכן ששמעת עלי, בכל מקרה אשמח אם זהותי לא תצא מתחום הקפלה" לילה אומרת "אני קיבלתי כמה מסרים מגבירתינו לאחרונה ונראה לי שהיא מכוונת אותי לארצות הפרא, ברצוני להיתפלל ולערוך את טקס הזאב השחור" לילה מסתכלת על אלכסנדרה "זו בת לוויתי, היא תחכה לנו בחוץ"
 
א''ז
אלכסנדרה יוצאת מהקפלה, ולילה נשארת שם עם הנער והכוהנת.
ליזי
אלכסנדרה יוצאת מהקפלה בהקלה, חזרה אל האוויר הצח והאור. הסביבה ליד הקפלה היא כפרית רגילה - בקתות עץ, בוץ וקש, חצרות גדולות, קולות וריחות של חיות משק. סביב הכפר משתרעים שדות נרחבים ופה ושם גבעות בור. במערב רואים את חומות ווסרדם, ולא רחוק זורם הנהר הרחב.

אלכסנדרה מסתובבת קצת בחוסר מעש, כשלפתע היא רואה על הקרקע עורב פצוע מקרקר בכאב. מה היא תעשה?
אלישע
הכוהנת נראית מוטרדת. ''אלדרנס, מה?'', היא שואלת, מתיישבת על אחד הספסלים. ''הכוהן הגדול לסול-אינוויקטוס היה קרוב שלך? לא משנה'', היא משנה נושא. ''יללת הזאב צריכה להתבצע בליל ירח מלא, ואחד כזה יהיה הלילה. ואת צריכה להיות ראויה לכך במיוחד. שמי אלינור, וזה לורנטיוס'', היא מחווה לעבר הנער.
צייד
''מוסכם'', אומר הזקן. ''השוק יערך בכפר שלנו, מחר בערב''.
 
ח'אן
אלכסנדרה מנסה להתעלם מהעורב לכמה רגעים, אבל קרקוריו משפיעים עליה. אח, כואב לי על היצור המסכן. היא אומרת לקזאלאתאת'. היא מביטה מסביב, מוודאת שאף אחד לא מסתכל, ואז מרימה את העורב. היא שולפת את קזאלאתאת', מתכננת לגמול את העורב מיסוריו, אבל לפתע עולה מחשב במוחה. איך נפצעת, חבר? היא מנסה לשאול את העורב בטלפתיות, בידיעה מלאה שהוא לא חרק - רק כדי לראות מה יהיו התוצאות.
 
ח'אן
לילה מחייכת "הוא אכן קרוב רחוק שלי, מיותר לציין שהרוב הכולל של המשפחה ובמיוחד הוא לא מחבבת אותי, וזה הדדי" לילה מביטה לעבר המזבח "הגבירה הנעלה פרסה עלי את חסותה כאשר יצאתי מבטן אימי... היא האלה היחידה שאסגוד לה אי פעם" היא מחזירה את מבטה לכוהנת "פרטי הטקס המדויקים פרחו מזיכרוני למרבה הצער, אצטרך איזכור קטן במידה וזה אינו מטרד עבורך, בנוסף האם אי פעם שמעת את השם קזאלאתאת'? איתכן שבאיזכור לפגיון כל שהוא? שזה עלול להיות חיוני בשלב מאוחר יותר".
 
סילארו שולף את האקדח ומכוון על האנשים המוגנים והקשתים(זה יעייף אבל אני בטח יכול לירות עוד 3/4 אולי אפילו 5 כדורים, אדם שמתאמן יכול לרוץ מרתון אם הוא יעבוד על זה מספיק קשה. נכון?)
 
ליזי
כצפוי, העורב לא מקבל שום מסר טלפתי (או שהוא מתעלם מזה). הוא ממשיך לייבב בעורבניות ולהביט בכאב באלכסנדרה. אם המיתוסים נכונים, לא כדאי להסתבך עם עורבים.
אלישע
''אנו צריכים להתכנס כאן עם זריחת הירח המלא. אחרי תפילת הערב נקיז מדמך על המזבח, ונערבב אותו ביין הקודש. אם ניקס תתרצה, היא תענניק לך את הגנתה''. כשלילה שואלת על קזאלאתאת', הכוהנת מנידה בראשה. ''זו הפעם הראשונה שאני שומעת עליו''.
נאוטי
OUT
ההורים שלי רצו מרתון, אבל זה אחרי חודשים ארוכים של ריצה הדרגתית, ואחרי אכילת מאכלים מיוחדים כמו תערובת מלחים וכו'. אני מניח שסילארו התאמן הרבה, אבל אחרי 4 יריות הוא כנראה יהיה צמא מאוד ורעב מאוד ועייף מאוד.

META
כפריים:
[dice:3k4cjwei]707213:0[/dice:3k4cjwei]
פיראטים:
[dice:3k4cjwei]707213:1[/dice:3k4cjwei]

IN
אחרי כמה דקות - לירות באקדח לוקח זמן - 3 כפריים מוטלים מתים מאקדחו של סילארו. המחיר בא מיד אחר כך - סילארו מזיע כמו חמור, והוא לא רוצה דבר מלבד מאוכל, מים ושינה.
בינתיים, הכפריים מתעשתים, ומות הקפטן מעניק להם רוח קרב מחודשת. 5 פיראטים ו-3 כפריים מתים.

OUT
39 כפריים
35 פיראטים
 
ח'אן
"טוב ויפה, אחזור לפני שהשמש תשקע" לי פונה לכוון הדלת "אני צריכה לוודות שידידתי לא עושה שום דבר טיפשי, בכל מקרה אשמח אם תבהירי למתלמד הצעיר לא לספר עלי לאף אחד" לילה יוצאת והולכת לחפש את אלכסנדרה, במידה והיא לא מוצאת אותה היא חוזרת לפני השקיעה.
out
אפשר לחתוך לטקס מבחינתי.
 
מספר הכפריים אמור להיות 36, אם סילארו הרג 3 והפיראטים הרגו 3 אמורים להיות 36.
In
סילארו די מנוטרל כרגע, ולהתיש את עצמו שלא לצורך יהיה רעיון רע, לכן הוא יורד לבטן הספינה ולוקח לעצמו קצת מזון ושתייה, ואז נח קצת, טחרי שהוא מתאושש הוא מטעין את התותחים ומכוון אותם אל המזח(נכלל במיומנות של תפעול ספינה). אז הוא חוזר למעלה.
Out
ועכשיו לקצת חפירות מנצ'קיניות...
בעמוד 4 כתבת 2 תגובות, בהן שודד אחד מת אבל מספר השודדים ירד מ48 ל46 והתגבורת של 10 הפיראטים שנשארו על הספינה נעלמה. (איפה הם?)
גאיזריק במותו הרג יותר מ10 כפריים ובכל זאת אלה האבדות שנכללו
 
נאוטי
OUT
אופס.
36 כפריים
35 פיראטים

לרוץ מרתון זו לא פעולה שאתה נח ממנה כמה דקות, זו פעולה שאתה נח ממנה כמה שעות שינה... בכל מקרה במצבו הזה הוא בהחלט לא יכול להטעין תותח בפגז ברזל ששוקל 40 קילו.

לעצמי, לא להציץ:
META
פיראטים:
[dice:eek:o72ffq3]707229:0[/dice:eek:o72ffq3]
כפריים:
[dice:eek:o72ffq3]707229:1[/dice:eek:o72ffq3]

34 כפריים
32 פיראטים
צייד
אתם חוזרים ומוסרים את ההודעה לליאופולד. ''הכל מעולה, אבל לאן נלך אחר כך?'', שואל לפתע יורגן.
א''ז
לילה יוצאת מהקפלה, ורואה את אלכסנדרה משליכה גופת עורב לשיחים, פגיונה נוטף דם.
סביב הנוף של המידלנדס - שדות עד קצה האופק, פה ושם גבעות בור וכרי מרעה. חם ולח. יש לכן את היום להסתובב בכפר, לדבר קצת, או להריץ?
 
א"ז
"או מה היצור האומלל הזה עולל בשביל להצדיק זאת"? לילה אומרת בת מתנשא בעודה בקושי שומרת על פנים רציניות "בכל מקרה התחפצי לחזות בטקס? זה אינו שכיח לחזות בבת אצילים משחיטה את עורה" לילה מסתכלת על השמש ומחייכת, יקח לה עוד זמן רב לשקוע, היא נגשת לעץ הקרוב ותולשת שתי ענפים, היא משליחה אחד מהם לדיים של אלכסנדרה בעודה מסחררת את שלה במיומנות ונעמדת בתנוחת סייף "אמרתי שאני האמן אותך זוכרת? נסי לפגוע בי ללא שימוש בקסם או בפגיון, אני רוצה לראות עד כמה את מיומנת" קצה המקל מסתובב במעגלים קטנים בעוד לילה מחייכת בהתרגשות, היא מעולם לא עברה זמן רב כל כך בלי דו קרב עם מישהו "על תדאגי, אני אקל עליך, זה סיגנון חופשי אז תוכלי לתקוף בכל דרך שתרצי"
 
צייד
OUT
להבהרה - אתם במועצת הכפר כרגע...
א''ז
OUT
אני אזרוק לשניכם.

META
אלכסנדרה:
[dice:2g20dvkl]707253:1[/dice:2g20dvkl]
לילה:
[dice:2g20dvkl]707253:2[/dice:2g20dvkl]

IN
אלכסנדרה טובה מהמצופה, והיא דוקרת לעבר חזה של לילה, אך זו מתחמקת - והמקל פוגע בכתפה.
[dice]707253:0[/dice]
 
חזרה
Top