• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העידן ה-13 - היער המושחת <משחק מקוון> [נגמר]

OUT
סאוואלה: גם ככה הגולם השדי בכוונה לא היה אמור להיראות כמו שד. אם אתה רוצה לגרום לשינוי במראה של הצפרדע השדית, זה יכול להיעשות כטקס (הגביש שיש לסאוואלה נותן לעשות טקס יותר מהר), או פשוט לזמן את הצפרדע או לשכנע את השד.

פרדאן: שאלתי בעיקר על החץ שירית מקודם בגלגל העגלה. אני מצטער שלא הבנתי אותך בפעם הראשונה, אבל קשה להאמין שפרדאן יכול לראות בדייקנות את גלגל העגלה וציפור כאשר הם עדיין לא רואים את פרדאן, שגדול מהם פי כמה.
 
OUT:
הנקודה היא לא הגודל, אלא התפיסה של הגודל. פרדאן נמצא רחוק יותר מהאסירים מאשר הציפור או רייס בצורת הציפור שלו, לכן עבורם הוא יראה הרבה יותר קטן משהוא באמת.
מכיוון שאמרת שהם לא שמו לב לעירייה הראשונה שפגעה בגלגל העגלה, המשכתי הלאה. אני לא אומר שהם לא ידעו היכן פרדאן עכשיו, אחרי הירייה השנייה שלו.
 
OUT
סליחה שטעיתי מקודם בקשר לזה שלא היית מקרוב. זה מקובל עליך לומר שהלכת אליהם מהר לירות את החץ ולראות את רייז, ואז חזרת?

כרגע אני מחכה רק שתגלגל בשביל הירייה לשחרר את רייז, בהנחה שאתה עדיין רוצה (קושי 25), ולפעולה של רייז אם הוא רוצה לעשות משהו אחרי שהוא נתפס.
 
OUT:
אני אחזור ואומר שסאוואלה לא תעשה כלום עד שהיא לא תקבל הנחית מדויקות או עד שלא יתפתח קרב. היא יודעת שהיא לא מבינה את הסיטואציה ופוחדת לגרום לנזק.

צ'ואי: שינוי במראה אומר זימון שד אחר או סתם מראה? כלומר למה שאני ארצה מראה שונה כשכל מה שאני צריך מהשד זה להדליק אש ושילחם אם יתקפו אותו...
 
OUT
ג'וני אמר/ה:
צ'ואי: שינוי במראה אומר זימון שד אחר או סתם מראה? כלומר למה שאני ארצה מראה שונה כשכל מה שאני צריך מהשד זה להדליק אש ושילחם אם יתקפו אותו...
אני מצטער, שוב קראתי לא נכון. חשבתי שדיברת על משא ומתן בין השד לאסירים, ולא בין עצמך לשד (למרות שאני מי שהציע את זה במקור)

לאחרונה התקשיתי למצוא זמן וריכוז בשביל המשחק, וזה לוקח לי הרבה זמן לכתוב אפילו הודעות קצרות, אז אני חושב שאני צריך הפסקה של כמה ימים, ולחזור להודעות ה-IN בשבוע הבא.
 
ריזלית מבחינה בכוונתכם להתקיף. "הם כל כך הרבה, ואתם רק 4 אנשים! אני מאוד רוצה את המשפחה שלי שוב, אבל תיזהרו לכם! אני לא בוטחת בהם לשמור על משפחתי בהוגנות לו יוכלו," היא מזהירה.

---

כשאתם מתקרבים לשיירה נשמע קול מתלהב של אסיר אחד. "תפסתי אותו!" מכריז האיש הגאה שרייז נמצא בידיו. "מהר, תפסו את החיות האחרות! כולם נעלמו? בטח הפחדנו אותם," הוא צוחק. "מישהו מכם אי פעם טעם סנאי?"

אולם, כשהוא חוזר עם רייז, הוא רואה הרבה מהאסירים כפופים לצד גלגלי העגלה מנסים לתקן אותו. "יש פה חץ בגלגל שתוקע אותו," אחד מהם, שנראה כבעל סמכות כלשהי, מגלה. "מה אתם חושבים? החיות שמו פה חץ? או אחד מכם פשוט מנסה לעצבן אותי? מי שעשה את זה, שיתוודה עכשיו, ואז אני רק אחתוך לו את האצבע!"

רוב האסירים התגנבו "לחפש" את החיות (או יותר נכון, להשתמט מתיקון העגלה), ואינם קרובים לעגלה, וברור שאין זמן יותר מתאים מזה להפתיע את השיירה.

OUT
מפת קרב
pub

המספרים באדום הם מספרים של אויבים, והדברים האחרים הם בעיקר דברים אחרים בסביבה. כל מי שנמצאים בעיגול הם בטווח קרוב, והאחרים בטווח רחוק. אלה שמעבר לקווים בפינות הם בטווח רחוק מאוד (2 תורות להגיע).

עריכה: שיניתי "2 פעולות תנועה" ל-"2 תורות" (כי יש הבדל בין אלה שרחוק ואלה שהיו רחוקים מאוד).

כמה דברים על הקרב: ניסיתי לעשות את זה קרב מאתגר אבל אפשרי. בשביל ההכנות של פרדאן ורייז, הם די מבולבלים כדי לתת לכם סיבוב הפתעה ולקבל -5 ליוזמה. כל האויבים הם מוקים, אז נזק מיותר לאחד הולך לאחר.

תגלגלו יוזמה בשביל סיבוב הפתעה. מי שמקבל הכי הרבה, ועוד אחד מכם בנוסף, יכול לפעול לפני התחלת ההסלמה.
 
OUT
נהדר. זו נשמעת לי כמו הזדמנת טובה להשתמש בשימוש היומי שלי בצורת גשש.
נשמע לי שזריזות מתאימה כאן בגלל כל החבלה שעשיתי. אם משהו אחר מתאים- רק תגידו.
אני אוסיף את הרקע הזמני שלי שגלגלתי לנקר (מילא השתניתי מיד אחרי זה אז נשאר עם אותו "חדור מטרה 2")
סה"כ +7
[dice:1qsm23ll]703032:0[/dice:1qsm23ll]
עריכה: דאיום.
אז, צ'ואי. תבחר בין לתת לי רירול במהלך הקרב, או להתייחס לזה כאילו גלגלתי 6 עם אייקון רנדומלי שקשור לסיפור.

חוץ מזה, אני מקבל גם תוסף 4 ליוזמה שלי ואפשרות לתת רירול למישהו אחר פעם אחת בקרב.

יוזמה: [dice:1qsm23ll]703032:1[/dice:1qsm23ll]
 
OUT
נקסטורל: בגלל שזה קרה עם מעט אינטראקציה עם הדמויות, אני נוטה לחשוב שסביר שרייז יצר יתרון טקטי (גלגול מחדש) יותר מאשר יתרון עם אייקון. (עוד לא השתמשתם בנקודות יחס בכל מקרה, אבל הכללים בפוסט הראשון.) או אפשר לקבל 6 על יחס שלילי או מעורב עם הארכימג, כי אתה הרי עושה את ההפך ממה שהוא אמר לך לעשות. איזה אתה חושב יותר מתאים לרייז?

מי ישתתף בסיבוב ההפתעה? בפעם האחרונה זה היה פרדאן. אתם רוצים לקבוע את זה ככה כל פעם (אלא אם כן ייאמר אחרת) כדי שהבחירה תהיה יותר מהירה?
 
OUT
בין כה וכה, אני מתחיל בהתחשב בכך שיש לי 22 יוזמה.
IN
הסנאי מחייך.
לפתע, הוא גדל. לאחר שבריר שנייה, השודד צריך כבר לשחרר את האחיזה שלו- אחרת היד שלו תתפוצץ. הסנאי נופל על הרצפה, אבל הוא ממשיך לגדול. שרירים משתרגים מופיעים עליו, האף שלו עולה מעט למעלה, הזנב קטן קצת, אבל הוא עדיין סנאי. רק... שהוא גם דוב.
בשאגה מאיימת, הסנאי המפלצתי משסף את השודדים שמולו- עורף מספר ראשים. אף אחד לא יתעסק איתו.
ובתוך תוכו, רייז נקרע מצחוק.
META
פעולה מהירה- שינוי צורה לצורת חיה. כshifter adept, אני מסוגל לשנות צורה היישר לצורת חיה מצורת גשש.
אני עוטה את אספקט הדוב, שנותן לי לגלגל קוביית התחדשות כאילו אני מתרפא ולקבל מזה נק"פ זמני, כמו גם +2 לנזק ולהתקפה נגד mooks (ונגד אויבים בדרגה נמוכה ממני).
נגלגל קוביית התחדשות: 4+3= 7. יש לי 7 נק"פ זמני.
התקפת חיה: 20 טבעי!!!!
נזק: [ק10 (9)+ 4 (זריזות)+ 2 (אספקט הדוב)]*2= 30 נזק! איזו התחלה!

16 נק"פ, 7 זמני.
+2 להתקפה ונזק נגד מוקים ואויבים מדרגה נמוכה יותר.
חפצ"ק מנוצל (11+)
אספקט דוב מנוצל (16+)
 
OUT
אם אתם אומרים.
IN
פרדאן קופץ מבין השיחים עם הקשת שלו דרוכה ומוכנה לפעולה, חיוך גדול על פניו.
"שלום לכם, אסירים מסכנים, ולהתראות! אל תחכו לי, יעבור עוד זמן רב עד הפגישה הבאה שלנו!" הוא צועק בעודו משחרר שני חיצים אל עבר העגלה מבלי לכוון, נותן לגורל לבחור את חסרי-המזל.
בינתיים רגנארוק משנה טקטיקה, ומסתער בשיניים חשופות במקום לנהום ולנבוח.

META
יוזמה:
[dice:1sxv8peg]703076:0[/dice:1sxv8peg]
פעולה רגילה: התקפה כפולה.
גילגול התקפה 1:
[dice:1sxv8peg]703076:1[/dice:1sxv8peg]
גילגול נזק 1:
[dice:1sxv8peg]703076:2[/dice:1sxv8peg]
גילגול התקפה 2:
[dice:1sxv8peg]703076:3[/dice:1sxv8peg]
גילגול נזק 2:
[dice:1sxv8peg]703076:4[/dice:1sxv8peg]
פעולת תנועה של רגנארוק: נע למשבצת סמוכה אל העגלה.
 
הסנאי שהפך לדוב גדול עורר מהומה גדולה באסירים. אף אחד מהם לא מספיק להוציא את חרבו עד שהוא טורף את כל מי שמסביביו במכה מוחצת אחת ארוכה. מצחיק לו עוד יותר לגלות שאף אחד מהם לא הצליח לעמוד כנגד התקפותיו.

המבוכה שמלפפת את מחנה האסירים מתפשטת, וכולם מחפשים חרבות, רמחים וקשתות, ומנסים להבין מאיזה כיוון הם הותקפו. שני החיצים של פרדאן נמתחים בדייקנות כה רבה שהאסיר המת נופל על החבר שלו ומחניק את חברו מתחתיו.

בין כל המהומה, רק קול אחד מתוך העגלה מדבר בבירור גמור. "אם אני אמות בגלל שאתה גיררת אותי מהקבוצה האחרת, אני לא אנוח עד שהדיאבוליסטית תבוא במיוחד בשבילך לגיהינום!" קשה לבחון אם ההברה האלפית היא זו של אחד מהאסירים או אחד מהשבויים שהם לקחו.

META
קפא"פ: אף אחד
קרוב: רייז, רגנארוק, אסירים בתוך העגלה, אסירים סמוך לעגלה
רחוק: תאראניס, פרדאן, סאוואלה, מאסף האסירים לצד מזרח, מאסף האסירים לצד מערב

יוזמה (קבוצתית): 13+5-5 = 13
מטרה אקראית של פרדאן: האסירים הסמוכים לעגלה

הסלמה 1
רייז
תאראניס
פרדאן
רגנארוק

האסירים
- בתוך העגלה: 6
- סמוך לעגלה: 3 (כולל המנהיג)
- מאסף לצד מזרח: 8
- מאסף לצד מערב: 8
סאוואלה
 
חזרה
Top