• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

עלילות ספינת החלל "מתילדה השמנה" -עץ הרשמה [כוכבים אין ספור]-חיפוש שחקנים(6\5)

yds אמר/ה:
[post]669099[/post] תחשוב גזע של אמני ג'ודו.
אני מקווה שאתה מתכוון לגזע עם ערכים של אמני ג'ודו ולא גזע שבאמת פותר את המחלוקות שלו בקרבות ג'ודו. כי למרות שזה יכול להיות הדבר הכי מצחיק בעולם,אני לא אכניס את זה למשחק שלי.
 
אוקיי, אז:
אז אין להם בעיה להילחם אחד בשני אם הם לא הורגים אחד את השני? כלומר אם מישהו נכנע הם לא יפגעו בו יותר וכשנשאר להם מעט חיים הם יכנעו בהנחה שהם נלחמים בבני מינם?
ברגע שאתה נלחם עם זנב שעובד כנשק חותך אז סביר להניח שיש תאונות, כלומר לא משנה כמה שתשדל להימנע ממוות סביר להניח שהוא יקרה ואני לא התחלתי לדבר על כריתת איברים וכו'.
מעשית, במשחק שיש בו מדבקות החייאה זה אומר שהדמות שלך תשתמש בזה על היריבים שלה במידה והיא באמת פגעה בהם? מניח שזה עול כספי לא קטן ללוחמים...
 
לכן הם לומדים להילחם מגיל מאוד צעיר מבלי להרוג. הם לא נולדים עם להב מחובר לגב, או שהם היו חותכים את הרחם של האם. הזנב מתפתח, בהתחלה בתור גוש גבשושי, ואז יותר ויותר חד. הם לא יקנו מדבקות החייאה, אבל לא יהרגו. הם נלחמים פשוט זנב מול זנב, וברגע שהם מצליחים להפיל/לדחוף את היריב לקיר/וואטאבר, אז הם ניצחו. בג'ודו יש סיכוי סביר לשבור עצמות, אבל הקטע הוא שאם אתה מתאמן מלא, אתה יודע להימנע מזה.
 
ובספר הם לא הרגו אחד את השני פשוט?
אני חושב שהפתרון הכי טוב הוא שהם נלחמים אחד נגד השני רק עם הזנב שלהם כמו שהצעת, עד תבוסה או כניעה כזה, ואם קורות תאונות אז קורות תאונות. בקשר לכל השאר זה עד המוות.
 
הם לא הורגים אחד את השני בספר...כי זה סטייט אוף מיינד שונה לגמרי משלנו. בשבילם, להילחם זה דבר שכולם לומדים, והם לא יפגעו אחד בשני במכוון, ואם כן אז יש רפואת עשבים וכאלה. כשטובת השבט (להביא נחושת למשל) על הפרק, הם פשוט ילחמו וימנעו מהריגה. אני לא מבין מה הבעיה. אם אתה מלמד מישהו מגיל 0 להילחם בלי לפגוע, אין סיבה שהוא לא ידע לעשות את זה.
 
לא נראה לי צריך... בגג פירסמתי על לוח מדועות שאני מחפש קבוצה לרכישה תמורת חלק שווה בבעלות על הספינה. נראה לי שאין צורך לעשות מזה יותר מידי רולפלי... פגשתי אתכם, הבנתם שאני לא משוגע שרוצה לברוח עם הכסף שלכם ובאנו לקנות את הספינה. (יש פייסבוק בעולם עתידני לא?)
 
liorgonen3 אמר/ה:
[post]669116[/post] לא נראה לי צריך... בגג פירסמתי על לוח מדועות שאני מחפש קבוצה לרכישה תמורת חלק שווה בבעלות על הספינה. נראה לי שאין צורך לעשות מזה יותר מידי רולפלי... פגשתי אתכם, הבנתם שאני לא משוגע שרוצה לברוח עם הכסף שלכם ובאנו לקנות את הספינה. (יש פייסבוק בעולם עתידני לא?)
spacebook*, אני מבקש.
 
התקשורת הבין כוכבית עובדת ככה:
באותה מערכת שמש ההודעות מגיעות במהירות האור בין אנשים(בגג אם אתם רחוקים זה לוקח כמה דקות לפי דעתי).
בקשר לתקשורת בין כוכבית זה סיפור קצת שונה. בגלל שמערכות שמש נמצאות במרחקים גדולים אחת מהשנייה אז ההודעות יכולות לעבור רק בצורה מיושנת יותר שמזכירה מכתבים. זה עובד ככה:
ההודעות נשלחות ללווינים שמסתובבים סביב כוכבי הלכת באזור, אם הן מיועדות לאותה מערכת שמש הן נשלחות, אם לא אז הן נשמרות.
"חלליות לוויניות" שנמצאות במסלולים קבועים בין מערכות השמש השונות יעברו בשלב מסויים ליד מערכת השמש שלכם, כאשר הן יעשו זאת הן יקלטו את ההודעה וינסו לשלוח אותה בכל מערכת שמש אחרת בה הן יבקרו. כאשר חללית אחת כזאת פוגשת בחללית אחרת היא גם תעביר לה את ההודעה. בצורה כזאת ההודעה עוברת יחסית באופן די יעיל בין מערכות שמש (לוקח קצת יותר משבוע להגיע למערכות השמש הקרובות וקצת יותר ככל שהן יותר רחוקות אחת מהשנייה).
כל התקשורת הזאת היא חלק מהמאמצים של הממשלה הבין כוכבית (הטרייה יחסית) כדי לחדש את הקשר בין העולמות
*ההודעות יכולות להישלח רק למערכות שמש מוכרות, הטכנולוגיה הדרושה לקבל את ההודעות לא כל כך גבוה (בערך של ימנו).

בקשר לדרך בה התקבצתם בהתחשב בכך, רוב הסיכויים הם שהייתם באותה מערכת שמש\ברדיוס הקרוב של מערכת השמש הזאת שההודעה התפרסמה. בהתחשב בזה שכולכם נודדים זה לא כזה קריטי לעלילה.
 
זרתוסטרה אמר/ה:
[post]669124[/post] באותה מערכת שמש ההודעות מגיעות במהירות האור בין אנשים(בגג אם אתם רחוקים זה לוקח כמה דקות לפי דעתי).
המרחק בין כדור הארץ למאדים הוא בין 4 ל-24 דקות אור (הממוצע הוא 13:48), אבל אם תעשה השוואה בין השמש (המרכז, ככה שכוכבים יכולים להיות גם מצידה השני) לפלוטו זה כבר חמש וחצי שעות...
אז לא הייתי אומר כמה דקות, אבל דיליי של 10 שעות הוא לא כזה נורא.

אם התחנת חלל נמצאת במערכת שמש קרובה (או אותה מערכת שמש) אז אני גם לא רואה מי יודע מה בעיה.
 
ג'וני אמר/ה:
[post]669130[/post] המרחק בין כדור הארץ למאדים הוא בין 4 ל-24 דקות אור (הממוצע הוא 13:48), אבל אם תעשה השוואה בין השמש (המרכז, ככה שכוכבים יכולים להיות גם מצידה השני) לפלוטו זה כבר חמש וחצי שעות...
אז לא הייתי אומר כמה דקות, אבל דיליי של 10 שעות הוא לא כזה נורא.

אם התחנת חלל נמצאת במערכת שמש קרובה (או אותה מערכת שמש) אז אני גם לא רואה מי יודע מה בעיה.
האמת הייתי בטוח שזה בערך מרחק של דקה,אולי התבלבלתי עם הירח... בכל מקרה זה לא כזה קריטי אם זה רבע שעה או עשר שעות :p
 
חזרה
Top