• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שליטים ושדים [שו"ש 7] נראא וממלכת דוברי הכלבים

ת'ור

פונדקאי ותיק
משגיח/ה בדימוס
ממלכת דוברי הכלבים היא אולי ממלכת הגנבים הותיקה ביותר, למרות שעד לפני תריסר שנים היא נקראה ממלכת הדורכים. שמה השתנה כשמלכה הנוכחי, נראא, עלה לשלטון.
נראא הוא גנב בגיל העמידה, אך חוץ משיערו המאפיר הגיל לא נוגע בו. הוא גבוה, שרירי, ושיערו ובגדיו תמיד מסודרים בפשטות אלגנטית. הוא בדרך כלל נוח לבריות (גם אם קצת תמהוני) ואוהב לחייך, אך יש לו חוש הומור מוזר ולפעמים הוא פורץ בצחוק פראי אחרי בדיחות שאף אחד אחר לא מבין. תחת הנהגתו ממלכתו חזרה להיות אחת משלוש הממלכות החזקות ביותר. מספר הגנבים בממלכה עדיין מועט יחסית, אך אחרי כל כך הרבה שנים בסמטאות של חזית המים נראה שנראא מכיר את כולם ולפחות חצי מהם חייבים לו טובה. רשת הקשרים הזאת, יחד עם גנבים שאומנו לכך במיוחד, הפכו את ממלכת דוברי הכלבים לרשת המידע הטובה ביותר בחזית המים. המוניטין שלה מרשים כל כך שנראא הרשה לעצמו להכריז שאם הוא לא יצליח להשיג את המידע שביקשת ממנו, הוא יחזיר את כל התשלום הגבוה שקיבל.
נראא תמיד מחפש אנשים מוכשרים שיעזרו לו או שהוא יעזור להם, תלוי מה מסתדר, ואם הדמויות יתפסו את תשומת ליבו הוא לא יהסס להזמין אותן לפגישה. אם הן יתמידו בלהרשים אותו (כשהוא שוכר אותן או כשהן שוכרות את גנביו למבצעים משלהן), הוא עלול לספק להן מבצעים או יציע להן הצעות שלא זמינות לשוק הרחב. זה תלוי במצב הרוח שלו ובאם ההצעה מוצאת חן בעיניו.

נראא הוא אדם פשוט למדי. הוא לא טיפש, והוא בהחלט מודע לעצמו, אבל הוא עדיין נוטה להיות גחמתי מאוד. ובכל הנוגע לגחמות, יש לו רק שתי העדפות בולטות: שנאה למשמר הלילה, ואהבה לכלבים.
השנאה למשמר הלילה מקובלת, אך אצלו היא קיצונית הרבה יותר מאצל כל גנב אחר. רוב האנשים שונאים את משמר הלילה כי הוא מפריע להם לעשות את עסקיהם, אך נראא עשוי להפריע לעסקיו כדי לפגוע במשמר הלילה. הסבירות שהוא יקבל הצעה עולה משמעותית אם היא תפגע במשמר, ואין דבר שמהנה אותו יותר מלגלות על תוכניות משמר הלילה מראש ולשבש אותן. רוב האנשים מקבלים את הקיום של משמר הלילה במרמור; נראא מתכנן באופן פעיל, גם אם לא מציאותי, איך להרוס אותם.
אך האהבה שלו לכלבים ביזארית הרבה יותר, ואחת הסיבות שהיא מוזרה כל כך היא שכלבים הם ככל הנראה החיה הלא מיוחדת היחידה בכל העיר.
חותם מלאה בחיות, למרות שרק סוגים מעטים משתווים לבני אדם בכוחם: הסוסים, אדוני החוזים והצורה, שישמחו לחתום איתך על חוזה שיאפשר להם להשאיל את צורתך מדי פעם. חתולי החימר, שבנו ושומרים על חצי מחומת חותם, וכעת התחילו לבנות חומות גם בתוך הרחובות. והציפורים, ובפרט העורבים, שלרוב נשמרים לעצמם ולא כדאי להפריע להם. עדיין, כמעט לכל חיה אחרת יש יכולות אלו או אחרות. אפילו העכברושים, מהחיות העלובות ביותר, יכולים לעבור דרך קירות. רק לכלבים לא נראה שיש כוחות כלשהם מעבר לחוש ריח טוב מהממוצע. הם מובדלים אפילו בביבר האכזר - הרובע הצפון-מערבי של חותם, בו חיות מקבלות בינה בכניסתן ומאבדות אותה ביציאתן. גם שם, כלבים הם החיה היחידה שנשארת חסרת דעת.
אף על פי כן, נראא אוהב את הכלבים שלו. הוא מגדל ומטפח אותם בקפידה, וימליץ גם לדמויות לאמץ אחד. יש שמועות שהוא שונא את משמר הלילה רק בגלל שאנשי הדיו הם אחד הדברים שכלבים תמיד נובחים עליהם. הדבר השני הוא עכברושים, וזו כמעט בוודאות הסיבה ליריבות העמוקה בין ממלכת דוברי הכלבים לממלכה רקדני העכברושים. ובניגוד לכל ראיה קיימת, נראא עדיין מאמין שלכלבים יש כוחות כלשהם שעדיין לא התגלו.

מסתובבות שמועות שנראא השתלט על כמה מהמנהרות מתחת לרחובות ומגדל שם אלפי כלבים, מטפח אותם לזנים שונים עם כוחות שונים; או שהוא איש-כלב ששותה דם כלבים בשביל להתחזק; או שכלבים הם השרידים האחרונים לקיסר האחרון של חותם, וזו הסיבה שמשמר הלילה מנסה לחסל אותם; אך כמובן שתמיד יש כל מיני שמועות בחותם, ובתור השליט הבלתי מעורער של שוק המידע בחזית המים, אין סיכוי שלנראא לא הייתה יד בעידוד חלק מהשמועות האלה, אם לא כולן.


----------

טוב, זה קצת גלש מנראא לקטע על החיות, אבל רציתי להכניס את זה איפשהו וזו הייתה הזדמנות סבירה. אני מרגיש שהייתי יכול לעשות יותר עם האחד הזה, אבל אין לי זמן לעבוד עליו. מקווה שיצא מעניין בכל זאת.

הארות, הערות, כבשים מכל הגדלים וגם סתם תגובות "יו, מגניב!" יתקבלו בברכה.
 
חזרה
Top