• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כתר העוצמה - סוג של חופשיטה בסגנון רומח הדרקון עץ הרשמה[5\0]

שחורים, מקראם "יד ההרס"
זה היה כבר צהריים כשסגנו נכנס להודיע לו על הבעיה, עוד לפני שהסגן הספיק לדיבר מקראם שישב ליד השולחן פתח את פיו "הרוג אותם" הוא אמר בשעמום מופגן. הדרגון לא הופתע, כך נהג מפקדו מאז ומתמיד. הוא קד בנוקשות. אוי לא אם יעז להביע את הפקפוק הכי קטן במפקדו. עד שהצליח לשרוד במעמדו כסגן כבר הרבה יותר מכל האחרים, כמעט 3 שעות!
שם: מקראם "יד ההרס"
מפקד הצבא השחור
אופי: שום כבוד, רחמים, אהבה וכל רגש "טוב" אנושי, עצבני ודורש ציות מוחלט מפקודיו (ע"י הריגתם על כל טעות קטנה)
רקע: מקראם לא זוכר מתי נולד, את הוריו או את שמו. הוא המציא לעצמו שם ומאז שהוא זוכר את עצמו הוא סגד לטקיסיס והתקדם כמכשף בגלימות השחורות הוא התקדם מהר מאוד עקב קשרים עם השר דרקונים השחור (דבר שבגללו שרי הדרקונים האחרים מזלזלים בו) ואז הרג אותו כדי להשתלט על מקומו כמובן. כך הוא זכה בדרקונו חושך
גזע: בן אנוש
מקצוע: אשף
חפצ"ק: נזר הצעה (דרג 4)
בן ברית: דרקון אדום בשם להב (מודיעין על הצבא האדום)
מיקום: זק טרות
לחשים: 0- יד מאגית,צלילי רפאים 1- הקסמת אדם, שינה 2- גילוי מחשבות, טשטוש 3- מעוף, צורה ערפילית 4-העלמות מעין משופרת, מרצח הזוי 5-שלטון באדם, הנפשת מתים 6-בשר לאבן, שליטה במזג האוויר
 
בספר דרקונים של דמדומי הסתיו עמוד 187- דרקונית שחורה מטילה לחש חשיכה ב"שפת כשפים".
אני חושב שיש עוד לא מעט דרקונים שהטילו לחשים. מחוץ לרשומות יש בוודאות. ה"ממותא הצמרירית" מהרשומות האבודות הטיל לא מעט לחשים. שינוי צורה בניהם.
 
שם: הוראן צח מגן. מסתובב כעת תחת השם הוראן מנפץ מגן.
מפקד הצבא ה: ירוק
אופי: ישר באופן מפתיע. מאמין בסדר מעל לכול ובענישה מחמירה כלפי מפרי הסדר. מילתו היא מילה. עונשו אכזרי, ופרסיו נדיבים. מכבד אנשי כבוד, אך יודע גם לעשות מניפולציות. הוא לוקח את ערכיו הסולמאנים בשירות טקיזיס אלי נשבע אמונים
רקע: הוראן נולד לשושלת האצילית של צח מגן. הוא גדל על ערכי האבירות והכבוד, שואף להשיב את הכבוד אל המסדר הסולמאני, ואת הסדר והאמונה לסולמאניה. הוא ניסה לארגן כוח אבירים שישתלט וישליט סדר, והתפלל רבות לפאלאדין בתקווה שיקבל תשובה. אך הוא נכשל, וכן, אהובתו נרצחה במרד של איכרים שהחריבו את אחוזתו וטבחו את משפחתו.
הוא שבר את חרבו בזעם, מקלל את פלאדין חושב לשלוח יד בחייו.
אך אז, הגבירה האפלה התגלתה אליו במלוא יופיה, מבטיחה לו כוח ותהילה. הוא.. העריץ אותה, הוא אף התאהב בה.
הוא נשבע שיגרום לה להתגאות בו.
והיא בתמורה נתנה לו את צבא הדרקונים הירוק. הוא החליט שיקים אימפריה מפוארת למען טקיזיס, ושאולי, היא תהפוך אותו למלך הכוהן שלה, ואולי... ליותר מכך.
כינוי: רוצץ דלים
גזע: בן אנוש,
מקצוע: לוחם בלבד
חפץ קסום: קערת הרונות של טקיזיס: פעם בשבוע, הוא יכול לשאול שאלה את טקיזיס ולקבל תשובה, שלא תמיד תהיה ברורה. http://www.d20srd.org/srd/spells/contactOtherPlane.htm
בן ברית: קפטן הארגרל, הנסער. מינוטאור מהעידן של המלך הכוהן. היה פיראט אגדי, שזבואים חשקה בו. הוא דחה אותה בגאווותו, אומר שהים היא אהבתו היחידה. היא קיללה אותו להיות יצור חצי ימי(סוג של דייוי ג'ונס יחד עם כל צוותו) היא גזרה עליו לעד לנדוד בים בלי יכולת לרדת לחוף. (אם כי בני צוותו יכולים לפרקי זמן קצרים) הוראן הבטיח לו שאם יעבוד קשה מספיק טקיזיס תבטל את הקללה.
מיקום: קץ דרקון. (dragon point) בקרן. אם צריך למקם במפה, אין בעיה. עקרונית, זאת עיירת חוף בים הדם.
דרקון: דרקונית ירוקה, בשם דארמארה.
 
שם: דרורמייר
מפקד הצבא ה:כחול
אופי:דרורמייר הוא כל מה שלא ציפית למצוא באלף הוא תאב בצע ונקמן אבל בכל זאת שנותיו במולדתו הפכו אותו לסבלן(סבלנות לא סבל) עיקש ונאמן לחבריו אך לא יותר מזאת.כל קציניו יגידו שהם מצפים לראות אותו משתלט על כס העוצמה הרי הוא הבטיח להם את משרתו(המשרה שלו) אם יצליח
רקע:דרורמייר הוא אלף.דבר נדיר ואקזוטי בצבאה של האחת בהתחלה הוא התכחש וחשב שהוא השתגע.למה לאציל אלפי עשיר לשמוע את קולה של האחת.אבל הקולות והסיוטים המשיכו והמשיכו הוא צרח,ילל וגנח במשך ימים.התהליך להפיכת עורו השזוף והיפה לשחור היה קטלני לו.היופי והשנינות אבדו לו וכך גם אהבתם של בני עמו שנידו אותו.הוא הסתובב בעולם והלך למקור של האלפים אולי שם הוא יוכל למצוא את הסיבה למהפך הקטלני.ובמקום למצוא מוות ופתרון הוא מצא את כרתי,כרתי דרקון ענק וקטלני בקסמיו(לפי הספרים הוא מאוד טוב בשימוש בקסמים) הם שוחחו ימים ולילות ולבסוף הוא שיכנע אותו לנקום בבני עמו שנידו אותו הם יצאו למסע ארוך ומתמשך לטקאיזיס ואז הוא עלה בדרגות ולבסוף התמנה לשר הדרקונים הכחול.אבל אז הקרע נגרם.הכוהן הגדול לא איפשר לדרורמייר להתמש בכתרי כדרקון ומאז הוא כועס.הוא נשבע לחסל את הכוהן הגדול ולקחת את הכתר שלו.ולמחוץ את שאר שרי הדרקונים ולהביא לאיחוד.
כינוי:"כחול עמוק"
גזע:אלף אפל
מקצוע: הוא סוג של לוחם הוא לא ממש ממש טוב הלחימה אבל הוא יכול לנצח בדו קרב כל חייל פשוט הוא יותר מתנקש או מושך בבובות לדעתי אבל הוא לא קוסם,אביר קודש.
חפץ קסום:טבעת עם הקסמת אדם.טבעת שניתנה לו מהדרקון שלו.שיודע שהשותף שלו לא כל כך טוב בלחימה והוא מעדיף שלא ימות
בן ברית: כרתי רועץ דרקון
מיקום:הצבא שלו חונה בסילבנטי בעל הברית שלו כרתי רועץ-דם מאמין שצריך למחוץ את האלפים כמוהו ושם הוא מרכז את הוחות שלו לפני התקיפת אדמות האלפים
דרקון:שחק(אני יודע שהוא דרקון ענק אבל תכלס הוא של הצבא הכחול)
 
גדילן קוץ רגל אמר/ה:
בספר דרקונים של דמדומי הסתיו עמוד 187- דרקונית שחורה מטילה לחש חשיכה ב"שפת כשפים".
אני חושב שיש עוד לא מעט דרקונים שהטילו לחשים. מחוץ לרשומות יש בוודאות. ה"ממותא הצמרירית" מהרשומות האבודות הטיל לא מעט לחשים. שינוי צורה בניהם.
yds? הם יכולים להטיל קסמים?
 
שם: לוקס ויריס
מפקד הצבא הכחול
אופי: שליו, סבלני, אכזרי, מתחשב, -"מוות חסר תועלת שווה הרבה פחות מחיים בעלי תועלת מעוטה"
רקע: לוקס נולד בסלאומניה לפני 25 שנה, אביו היה נגיד ממסדר הורד, ואחיו הגדול היה אביר מפורסם ממסדר החרב.
האבירים בחרו בלוקס להיכלל בסמדר הכתר, מה שבני משפחתו ראו כבושה גדולה, זה היה השלב הראשון בתהליך הנפילה שלו.
לאחר כמה חודשים יצא לוקס למשימת סיור קלה, במהלכה נפל הפטרול למארב של עוגים, מרבית חברי הפטרול לא חזרו מהסיור, לוקס חזר נחה ברגליו, וכתוצאה מכך נזרק מהמסדר.
כשמפחתו מתכחשת לו, וכשאין איש שיעמוד לצידו, נסיה לוקס לשים קץ לחיו בשתיית רעל, אולם נראה כלגורל היה תוכניות אחרות בשבילו.
לוקס שרד את הרעל, ורק בזכות רחמיהם של המשרתים בביתו נשלח לבית מרפא בפלאנתוס, אשר בו, בשקט בשקט הגיע קולה של המלכה האפלה.
טיקאזיס ידעה אז דבר שלוקס לא ידע על עצמו -גופו לא בנוי ללחימה, אבל מוחו הוא הנשק המושלם, ללוקס הבנה של שדה הקרב באופן מפחיד, סוכניה של המלכה נשלחו לבשר ללוקס כי היא רוצה בו.
לוקס לא סירב להזדמנות להגיע למקום שבו הוא רצוי, גם אם מדובר בצבאה של המלכה האפלה, אשר שליחה בחנו את לוקס בכל דרך אפשרית.
לבסוף לוקס קיבל את מתנתה הגדולה של המלכה- המלכה לא רצתה במפקד שחייליו יבוזו לו, לכן היא רפאה את רגליו באופן חלקי, לוקס אומנם מסוגל ללכת, אבל התחושה לא חזרה עם היכולת הזו.
כינוי: הנכה המהלך
גזע: בן אנוש
מקצוע: לוחם/טקטיקן
חפץ קסום:תליון המאפשר ללוקס ללכת, בלעדיו הוא חוזר להיות נכה.
בן ברית: סירן אור-ירח, מנהיג קבוצת אלפים גולים מקנגוסיטי (אלפי הפרא) לוקס חס אליהם לאחר שפגש בהם בפשיטה של הצבא הכחול על ביתם, ובתמורה הם הפכו לכוח העילית הקטלני שלו (לוחמי קומנדו)
מיקום: מחנה צבאי סודי הנמצא במרחק סביר מצריך הכוהן הראשי.
הערות : לוקס הוא הכל חוץ מחסר רחמים, הוא דוגל בגשיה כי חייל שמח יעיל יותר מחייל מפוחד, ההלקאות/הוצאות להרוג יצאו מהחוק במקומות תחת שלטונו, ומנגנון הגיוס של הצבא במקומות הנכבשים הוא אינו בכפייה, לאור זאת לוקס לא בדיוק אהוד על ידי שאר שרי הדרקונים, הרואים בו חלש אופי ומוגבל.
דרקון : לוקס רחוב על הדרקונית הכחולה סופה, שאופיה מזכיר מעט את ההתנהגות שלו.
 
בתור שרוף של רומח אני מרגיש חייב לתת כמה הערות:
1. רמץ היה הדרקון של שר הדרקונים קטב מררי ברשומות רומח הדרקון כרך א'. והוא נהרג. אני מציע שאם אתה רוצה לדבוק בשם הזה תן לו איזשהיא משמעות משפחתית.
2. הייתי מוסיף למידע את סוג הנשיפה של הדרקון. אדום - אש, כחול - ברק, ירוק - גז מאכל(חומצתי), שחור - חומצה, לבן - כפור. דרקון רשאי לנשוף רק אחת ל-1ק4 סיבובים.
3. אי אפשר לשהם במשחק הזה, לדעתי, בלי הכרה טובה מאוד של חוקי הדרקונים. אני יכול לעזור בנוגע לחוקים של מהדורה 3.5. הנה קצת מהפרטים:
דרקונים של שרי דרקונים הם דרקונים בוגרים (לרוב), ולכן יש להם הגדרות מסויימות. לדוגמא, דרקון אדום מבוגר יכול לצעוד ולעוף, נשק הנשיפה שלו הוא חרוט אש (ד"ק 14ק10) והוא מקבל דרג"ש 32, יש לו יכולות מיוחדות (חסינות לאש, פגיעות מקור, איתור חפץ, הפחתת נזק 10\קסם) ודרגת המטיל שלו היא 9. דרקון לבן מבוגר לעומת זאת יכול לצעוד, להתחפר, לעוף ולשחות. נשק הנשיפה שלו הוא חרוט קור (ד"ק 7ק6) והוא מקבל דרג"ש 28. יש לו יכולות מיוחדות (הליכת קרח, חסינות לקור, פגיעות מאש, ענן ערפל, הפחתת נזק 10\קסם ומשב רוח) ודרגת המטיל שלו היא 3. זאת רק דוגמא ואתה יכול לראות שההבדלים חשובים מאוד! יש כמובן עוד הרבה פרטים נוספים בספרים שלא הזכרתי פה.
4. בספר "מדריך המפלצות מהדורה 3.5" רק לדרקונים מסוג זהב וכסף יש יכולת טבעית לשנות צורה. הדרקונים הכרומטיים יכולים לבצע לחש "התמרה" אך אין להם יכולת טבעית שכזאת (למרות שבספר "אחים לנשק" טאקיזיס מצווה על דרקון אדום לעטות את צורתו האנושית, או שהוא משתמש בלחש ההתמרה או שהחוקים בעולם שונים).
5. לדרקונים יש שני שמות: הראשון הוא שמם האמיתי שבו רק בני מינם משתמשים, הוא נוטה להיות מסובך אך מרשים. שמם השני הוא השם בו מכנים אותם הזנים ה"נחותים", הוא בדרך כלל פשוט ובעל משמעות בשפה המדוברת.
6. רק לשם ההבנה, השלב ההיסטורי הוא בזמן מלחמת הרומח לפני בוא הדרקונים הטובים? או לאחר חזרתם?
7. שחקנים, אלה הערות גם לכם. תשקיעו יותר ותהנו יותר! אם אתם שולטים בדרקונים שלכם מגיע להם היסטוריה ורקע משל עצמם.
באופן כללי אני מציע שתבחר את המהדורה האהובה עליך ותקרא טוב טוב את החוקים של הדרקונים. דברים כאלה ישנו את צורת החשיבה שלך ויוסיפו הרבה נפח למשחק.
לבסוף אני אגיד, סחטיין על הרעיון! נשמע משחק מגניב! אם היה לי הזמן הייתי נרשם בלי ספק.
לשאלות נוספות אני כמובן זמין בה"פ. יום טוב וחג שמח!
 
אני חייב להגיד שעקבתי מתחילת העץ על דפי הדמות וכו׳, כי זה רעיון נורא מעניין. אני לא מסכים עם האוס שצריך כאן מכאניקה, כי מכאניקה רק תסבך את המשחק, למרות שאפשר (אם כי ממש לא חייב) לקחת ממנה השראה. לדוגמה אני חושב שממש לא מעניין במשחק האם לדרקון יש 32 דרג״ש או 27 דרג״ש, או אם הנשיפה שלו היא חרוט או קו. העיקר הוא שדרקונים אדומים הם יצורים ענקיים נושפי אש שכמעט בלתי ניתן חהביס ומפיצים בהלה סביבם.

והנה חוקי הדרקונים המדוברים- http://www.d20srd.org/srd/monsters/dragonTrue.htm
 
חזרה
Top