• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

גלקסית אנדרומדה- עץ משחק

סליחה סליחה שלא הגבתי. כתבתי תגובה והייתי בטוח ששלחתי, מסתבר שלא.

טומאץ'
אני מדבר על המושבות שהקמתי בעזרתו של אסיד. אתה ייודע, השתיים שיש לו שם חוקרים. מה לגבי המחקר שלהם אם כבר מדברים על זה?

----
השליחים שמדברים עם סולום מנסים לברר יותר בפירוט מי עם האויבים האלו, ועל איזה סוג נשק מדובר. כעקרוןן הפדרציה לא מעוניינת במכירת נשק, אלא אם הוא ישומש כנגד אויביה או אויביה בפוטנציה..

-----

אסיד רשם לך בפרטי על קאורדינטות שהוא שלח לי. יחידות הפשיטה הפאנאטיות, שאומנו במשך זמן רב, תוקפות במלחמת גרילה. לפשוט על שיירות מסחר (כולל אלו עם הלוניה, אם הן נקלעות לשם), להרוג אזרחים, לגרום לכמה שיותר נזק בכמה שיותר מקומות. הספינות בורחות מקרב עם ספינות אויב ש׳אריסיות, ואומנו במיוחד כדי לחמוק מקרבות ביעילות כך שחילופי אש של ממש לא יתרחשו מעולם. שה מקטין את כמות הנזק שהן מסוגלות לעשות כיוון שהן נמלטות ברגע שהסכנה מתקרבת, אבל המטרה היא לגרום לנזק לאורך זמן, להקשות ולהפריע במקום לגרום להמון נזק בבת אחת. אם הספינות מזוהות כהלוניות למרות אמצעי הזהירות (ראה הודעות קודמות), הממשל ההלוני מצהיר עליהן כמורדים שברחו מהפדרציה.

-----

הצבא ההלוני מתכונן. אולי פלישה של הש׳אריס, אולי עמו של סולום בוגדני מכפי שהוא נראה. בכל מקרה, ספינות מאיישות את האזורים ההגנתיים, והתותחים שמוקמו בעבר נמצאים בכוננות עליונה במטרה להדוף כל תקיפה. מתחילה העבודה על ׳מושבת הגנה׳, מערך של מקומות הגנתיים ברחבי מערכות השמש בשליטת הפדרציה (מושבה במובן המשחקי של המילה). למרבה ההפתעה של כולם, טאגאר מנגסק מפקח על מערכי ההגנה, ולא אהן הגנרל העולה. מנגסק הוא אחד מהאנשים הבודדים שזוכרים את התקופה בהלוניה הישנה, שם הוא היה מדען קרבי בעמדה בכירה. הוא זוכר את תרחישי האימה של הלוניה האסורה, אשר במשך עשרות על גבי עשרות שנים שוכללו לכדי הגנה מפני תוקפים מבחוץ - האימפריה ההלונית הגאה דאז חששה תמידית מהעמים האחרים. כמובן שהם לא ציפו למרד של החיילים עצמם, של הגנרלים הגדולים שרצו את השלטון, ולכן המרד הצליח כל כך - ולמרות זאת הוא נכשל לבסוף מול ההגנה ההלונית והמורדים הוגלו. אם יש אדם אחד בפדרציה שמכיר את התרחישים האלו, זה הוא. הוא יהיה מוכן. הם למדו את הש׳אריס בקרבם בטונלאר, והם לא יפסידו שנית.
תחי הפדרציה!
 
שלום. אני לא אספיק להגיב לפני תחילת יום כיפור, אז אשתדל להגיב אחרי שיסתיים. אם לא, ביום אחר.
בסוכות אני בחילופי משלחות, לכן לא אוכל להגיב בכלל; אם נספיק עד אז שני סבבים או סבב אחד אני לא בטוח.
גמר חתימה טובה לכולם,
טומאץ'
 
פלדריק
זה לא כתוב שם. כתובים שם רק עולמות. אני ארשום תחנת מסחר, אבל עם מי אתם סוחרים בה? הואינים?
השליטה החדשה שולחת את הצי שלה לסרוק אזורים מן הגלקסיה בהם הוינלנדים היו יכולים להתיישב. העבודה איטית, ובינתיים חסרת תוצאות. עם זאת, מתגלה עולם חדש שאפשר ליישב, למרות שהוא לא מהסוג שאתם מעדיפים: הכבידה שלו נוחה, הוא גדול מספיק, הוא מכוסה במים קפואים, אבל רחוק מדי מהשמש אפילו בשבילכם.
כבר הספקתם ליישב את העולמות החדשים עליהם דיברנו בפעם שעברה: אחד גדול ובעל כבידה חזקה (עדיין בתחום הנורמלי); מוקף בהרבה ירחים קטנים. השני קטן יותר ויש בו מדבריות של חול, כמה צורות חיים מקומיות חסרות תועלת, וגבישי קוורץ ענקיים. חוץ מזה, אתה צריך לשיים את הכוכב של המצטרפים. הוא מושלם לחיים שלכם מכל בחינה כמעט, וללא ספק נבחר ע"י השגחה עליונה.

גם הצבא הש'אריסי חוזר לגודלו הקודם, וממשיך לגדול. החשש העיקרי בקשר לקונפליקטים בעתיד הוא שעתודות החיילים המוקפאות שלכם קטנה בהרבה. דרך אגב, האם עבדים יכולים להתגייס לצבא? מה המעמד של בנים מעורבים מעבדים ואדונים?
מוצב חוץ גדול [דרוש שם] נבנה במקום מאוים כרגע, מערכת ט'וניעה. ט'וניעה זכתה לכבוד המפוקפק משתי סיבות: ראשית, הוא קרוב לאזור שמאכלסים ההלונים ולכן הוא המקום שהכי הגיוני להם לתקוף אם הם רוצים לקצר את קוי האספקה שלהם; שנית, הוא מכיל את אוכלוסיית העבדים הגדולה ביותר. המסקנה ההגיונית אם אתם רוצים להמשיך להתגונן מההלונים היא לבצר גם את ג'אנדלא (גונדולין לשעבר). דרך אגב, מה העמדה שלכם על ההלונים?
המצטרפים מחשיבים את עצמם לש'אריס לכל דבר ועניין, אבל עדיין יש תחושה שהם עדה נפרדת. לא כל הש'אריס המקומיים מקבלים אותם יפה.

אתם מתחילות להתגלות בתחומי המערכות שלכם חלליות קטנות ממקור לא מזוהה. הן מקיפות עולמות ומושבות, ונעלמות או משמידות את עצמן כשמתקרבים אליהן. שני מפגשים באצרר, מפגש במוד'ראב, מפגש באיל קאאן, באון ד'אהש ומוכאש. אתם מצליחים לתפוס שברים של אחת, ולחקור אותה בעזרת מהנדס וינלנדי שהפך לעבד. הוא אומר שיש בה כנראה ציוד שנועד להקליט, לצלם ולקלוט אורכי גל שונים.

מתגלה במקרה סוג חדש של קרח, כנראה מוטציה. הצבע שלו ורוד, והוא עמיד מאוד לחום.

לא הגבת לחלק מההודעה הקודמת שלי:
התקשורת שלכם עם העם הזר איטית מאוד כל עוד אתם לא יוכלים לדבר זה עם זה. כל מה שאתם יודעים בינתיים זה ששמם ההדואו. הם נוחתים, אבל לא מבינים את הבקשה בנוגע לספרים.
אתם מנסים לפענח את הידע המדעי, ומתקדמים מאוד. עם זאת, אתם רחוקים מרמה מדעית עדכנית עדיין. עזרה מבחוץ? נאמר, עם אחר?

בטונלאר מתרסקת חללית מלאה בוינלנדים לוחמים, אותם אתם לוקחים בשבי.

ילו אסיד
בטולאר אין חדש. מה אמור לקרות שם?

עדכונים מן הש'אריס:
השליטה הנוכחית מתה, ועלתה לשלטון בתה, נא'ירן. אתם לא יודעים הרבה מאוד עליה כרגע, מכיוון שהאישיות שלה לא מאוד מפורסמת, אבל יודעים שהיא טובה פחות בקרח מאמה, פרגמטית, ושקועה גם היא בנבואות ובמיסטיקה של הש'אריס. היא נושאת נאום בו היא מתחייבת לקדם את המסחר עם שכניה, ולמחות את ההתנגדות הוינלנדית מעל האדמה. במצוותה, מתחיל מסע חיפושים נרחב בגלקסיה ארחי עולמות שהונלנדים יישבו. בינתיים הם לא מחפשים באזורים הנכונים, והקצב שלהם איטי למדי, אבל זה מדאיג בכל זאת.
ראוי לציין שאף אחד משני הפלגים הבולטים באימפריה לא רצה שהיא זו שתמלוך, ושיש עליה לחץ להוכיח את עצמה.

אנשי כוכב הקרח משתלבים מהר בזרם המרכזי, אך עדיין יש כלפיהם מידה של חשד וגזענות מצד התושבים המקוריים. אתם צפיתם זאת, ובינתיים אין בעיות ממשיות.

סימביוזה:
היצורים מתיישבים מתחת לעור, נהנים מההגנה שהגוף מספק ומפרישים אליו את ההפרשות שלהם, בצורת מעין נוזל. אצל רוב הש'אריס ההפרשה יוצאת מהגוף בשתן, אבל חלק יכולים להפריש אותה דרך העור שלהם. ההפרשה מושכת אליה מים, ולתוכם נכנסים הנאנו-חייזרים. כך נוצר קרח בעל תכונות שונות מהרגיל. אם מפרישים את ההפרשה הזו לתוך קרח קיים, גם הוא משתנה, ויש טכניקות שונות לעצב אותו. ההבדל בין אלו שיכולים לעצב את הקרח לאלו שלא הוא תורשתי, והצלחתם לבודד את הגורם שלו.
[אני ממציא את ההסברים האלו כי ביקשת. במקור התכוונתי שזה ישאר בלתי מוסבר.]

זו היא תקופה של עמל רב. הרבה משימות להן אלפא 8 צריך להקדיש תשומת לב.

במישור ההכנות הצבאיות, נוצרות תוכנות אימונים לחלקים אחרים של הקרב מלבד ללוחמת חלליות: מצור ופלישה קרקעית. הן שמות דגש על גמישות במקום על דיוק, כדי שתוכלו להתמודד נגד טקטיקות שונות שהש'אריס יכולים להפעיל. אין לכם ממש אינפוט של הדרך שבה אתם נלחמים, אז התוכנה מבוססת על ניחושים בעלמא והסיכוי שלה לחזות אותם במדויק פחותה. אני מניח שנותנים אותה להלונים ולוינלנדים. האינפוט שלהם נשמר אצלכם, ונוצר אצלכם מסד נתונים שתוכלו להשתמש בו כדי להנדס בינה מלאכותית מושלמת ללחימה. הנאנו רובוטים שלכם מתפזרים לכל העולמות והמושבות שיש בהן ש'אריס ומתכוננים לנטרל את המתת שם.

בפיתוח, אתם משפרים את הנאנו מתקנים. הם יכולים להבין את המבנה של דבר ולתקן אותו מהר יותר. רובוטי המיסטיק ממשיכים להשתלב בחברה הש'אריסית, וקצב היצור שלהם מוגבר. לאן להמשיך עם המחקרים האלו? כוכב המוות נשלם. אני רוצה לרשום אותו בקובץ שלי, אז אתה יכול להזכיר לי באיזו מערכת בנית אותו, אם בכלל? תוכלו לשכן בו הרבה וינלנדים, ולהגדיל את כוח המולטי-טסקינג והעיבוד של אלפא 8.

בהתיישבות, מיישבים את פריים 9. האם לבנות מושבות בהם?

בנוסף, המבצע הצבאי נגד הש'אריס נפתח. יש לכם בנק של מטרות להתנקשות. אבל איך הוינלנדים וההלונים יוכלו לפגוע בהן ? גאלאן ודרגונס שניהם אומרים לי משהו על תקיפה, וגאלאן גם אמר שאתה תשלח לי איזו הודעה פרטית. אני לא מבין מה אתם עושים בדיוק.

מחלקת הפיתוח ששלחתם אל ההלונים פיתחה כלי נשק שיוצר זרם מהפסולת שמרחפת בחלל.

דרגונס
אם אתה עוד צריך לערוך, שלח לי הודעה בפרטי. אני אשתדל להגיב לעריכה בנפרד.

-"חיל הרגלים" בעום הזה יכול לפעול בכל הכוכב, מעין שילוב בין חיילים רגליים, שיריון וחיל אויר. הם משוריינים ויכולים לעוף.
-אי אשר לתקשר על פני מרחקים גדולים כמו אלו שבין גונדולין לעולם החדש שלך.
-היצורים הניזונים וילאריום עשויים מגאז.
איש על שני נולד במעבדה המרכזית פיתון. מבחינה ביולוגית, הוא כבן שבע-עשרה עכשיו, ויש לו עור גמיש וקשיח, חוזק על-אנושי, הוא צריך שלוש שעות שינה ביממה והאינטיליגנציה שלו רגילה לגמרי. אם אתה מסוגל למצוא יכולת שהיתה לאיש העל הקודם ואין לזה, תגיד ואני אוסיף. את התכונות הנוספות השגתם ממניפולציה על הגוף האנושי, וכפי שאתה רואה הצלחתם לשלב בו את העור של היצורים המעופפים. תוכלו ליצור עוד כמה כאלו. בינתיים, האדם הזה מוחזק במתקן מיוחד, המשמש כדי להקל את ההלם של כניסתו לציוויליזציה האנושית. מאמנים אותו בכושר ולחימה, ומחזקים בו את התחושה של היחודיות שלו, ואת המשימה שהנעלה שלשמה נוצר. הוא בריא מאוד, בינתיים. האם כדאי לחשוף אותו לציבור כדי להעלות את המורל שלהם, או לשמור אותו בסוד?
אתם פיצים ברחבי הכוכב יצורים שיש לכם שליטה עצבית עליהם. מי ישלוט בהם בעת מלחמה? גיבור על נוסף?
אם אתה רוצה להמשיך במחקר, אני רוצה שתמצא דרכים יצירתיות להשתמש בדברים שיש לך. למשל, מצא ישומים לזה שהצמחייה של טואין יכולה להצמיח כמעט כל דבר בהנתן חומרי הגלם והגירויים המתאימים.
אלו מטרות אתה מתקיף בדיוק? כוכבים? חלליות? גם ילו אסיד אמר משהו על מטרות וגם אותו שאלתי למה הוא מתכוון.
רובוט גישוש נשלח אל ההלונים, ונראה שמצבם בסדר גמור. הכוכבים שלהם משגשגים, ולא מותקפים. לפחות אלו עליהם אתה יודע.
אפשר להקים כמה מושבות שאתה רוצה, בעיקרון, רק צריך לומר לי אלו מושבות, ושלא יהיו יותר מדי. מכיוון שלא ידעת את זה, נגיד שבפוסט הבא תוכל להקים ארבע מושבות. בקשר לסחר עם הואינים, אתם יודעים את הקורדינטות שלכם ואתם את שלהם, לכן אתם יכולים. מצד שני, המסע ארוך ויקר, אז אוטלי כדאי שתקימו מושבת מסחר סודית איפשהו באמצע. כנ"ל אם אתם רוצים לתקוף את הש'אריס: אתם נמצאים בצד השני של הגלקסיה, ומסע חלל הלוך וחזור כל פעם יקר לכם מאוד וקשה מבחינה לוגיסטית.
כדי שתוכלו להגדיל עוד את הצבא, אתם צריכים להגדיל את האוכלוסיה. בלי שום פתרון, קצב גידול האוכלוסיה יהיה קטן ותישארו עם קטן מאוד לתמיד. כדאי לחשוב בצורה יצירתית כאן, או למצוא דרך לעקוף את הצורך באוכלוסיה גדולה.

גאלאן
מצאתי. העולמות הם ואינסטאט (מערכת: התחדשות) ועין השלווה (מערכת: נקם). הכנסתי אותם לקובץ שלי. בנוסף, מצאתי על מה אתה מדבר בקשר לפיתוח. ביקשת שהם יפתחו לך כלי נשק חזק יותר עבור החלליות. הם פיתחו זרם שגורם לשבבי הסלע המרחפים בחלל להדחף קדימה, והופך אותן למין זרם. תלוי בסביבה, זה יכול לגרום לחבורות לגוף החללית האויבת או נזקים קשים. זה אמנם נשק חזק, אבל קשה להשתמש בו, כי הזרם לא מהיר יחסית לחלליות, ואתם צריכים ללכוד אותן בו.
במו"מ עם ההדואו אתם מגלים שיש ביניהם מלחמת אזרחים עקובה מדם. כל אחד מהשליטים המקומיים נלחם ברעיו על שליטה. סולום הוא אחד מהשליטים האלו, ואויביו הם שליטים אחרים.

בקשר לתקיפה, ילו אסיד לא דיבר איתי בפרטי על זה, ויש דברים שאני לא מבין. נדבר על זה ונראה מה קורה.
אתה קצת מזניח את הקמת עולמות ומושבות חדשים. אני ממליץ לך לעשות את זה לעיתים קרובות יותר.
בכל מקרה, קו ההגנה מוקם: שלושה מוצבי חוץ בתקומה, התעלות והתחדשות. הצבא ומערכות ההגנה נכנסים לכוננות למלחמה.
 
טומאץ'-
כבר ערכתי את כל מה שרציתי.
-אז ככה עובדים חיילים פשוטים בעולם? טוב לדעת.
- אוקי, מקובל עלי.
- איך עובדים יצורים שעשויים מגז? אני יכול לנסות לייצר כאלה? הם יכולים להיות אחלה בתור מרגלים, ואני בטוח שיהיה קשה לפגוע בהם.

לא ממש הספקתי לפתח את איש העל הקודם. המחקרים מתמקדים כרגע על פיתוח היכולת המוחית שלו. הכל נשמר בסודיות, ונאמר רק שמפתחים את הצבא כדי להילחם באיום השאריס'י.
נוסף על כך, מוקמת מחלקה שתפקידה, יחד עם מחשבים בעלי בינה מלאכותית, לעקוב אחרי היצורים ולשלוט עליהם בעת הצורך. חלקם נושאים בתוכם חומרי נפץ, ויוכלו להפתיע חלליות חודרות.
לא ידעתי שהצמחייה על טואין יכולה לייצר כמעט כל דבר בהתאם לחומרי הגלם. ביקשתי פרטים על היצורים החוצניים שיש לי באיזור. אמרתי שנחקרים היצורים והאפשרויות שניתן להפיק מהם. וגם אני רוצה לחקור את היצורים שניזונים מהפסאודו צמחייה בטואין וחופרים קומפלקסים תת קרקעיים. אם תיתן לי את המידע, אני אמצא דרכים להשתמש בו (למרות שאני תמיד אנסה שהן יהיו הגיוניות כי ככה אני באופי, אבל אני אנסה :) )
אם הצמחייה מסוגלת לכך, אז חוות גדולות מתחילות להיבנות, שיצמיחו מגוון חומרים (אפשרי שהם יצמיחו חלקים לחלליות?) והחומרים הללו נשלחים למפעלים שבטואין להאצת תהליך יצירת הצי.
במטרות אני מתכוון תחנות חלל, חלליות שמסתובבות במסחר, תנועת כוחות חלליים, מחלקות צבאיות קטנות בדרכן למשימות, וכאלה.
נשלח שדר לואינים בעצה האם כדאי לחשוף את קיומם להלונים, ובכך להסתכן בגילויים, אך עם פוטנציאל סחר ופיתוח צי גבוה. נוסף על כך, מועלה הרעיון של תחנת מסחר סודית משותפת, במרכז הדרך בין המערכות (את זה אני שולח לאסיד בהודעה פרטית).
אמרת קודם שבאוכלוסייה אתה מתכוון למושבות וכאלה, אלא אם כן אתה רוצה שאני אגרום לתושבים להתרבות בקצב מוגבר עם חומרים גנטיים או משהו כזה (אם זה הכרחי אפשר, אבל אני לא חושב שזו הכוונה שלך). בשביל מה אני צריך עוד אזרחים בכלל? בשביל כלכלה? אם ככה, אז רובוטים יעשו בדיוק את אותה עבודה, לא?
אם ככה, שתי מושבות כרייה, תחנת חלל מחקרית, מושבה חקלאית, ונבדקות אפשרויות בסיס סודי קרוב יותר להלונים ותחנת מסחר משותפת. יש נקודה טובה ליצירת קסקרטין באיזור המערכת שלי? (כמו האסטרואיד במערכת הקודמת)
 
טומאץ'-
הש'אריס סוחרים הן עם הואינים והן עם ההלונים.

השליטה החדשה ממשיכה ללא מעצורים במדיניות התקיפה של של ההכנות לש'אהד. ראשית, היא פותחת ברפורמות מקיפות שמטרתן להטמיע לחלוטין את הש'אריס החדשים באומה הש'אריסיאית. זאת היא עוןשה בידי טרנפסרים ועידודי הגירה יזומים, בשני הכיוונים, ביצוע החלפות ומשלחות בהנהגות הדתיות והאזרחיות וכו, הכל במטרה לרמוס את הזהות הדתית הנפרדת, ובכך מרגיזה יחלק מהשבטים הגדולים וכמה מהכוהני הדת הש'אריסיים השמרניים יותר. את אוכלוסיית העבדים הגברים היא פוקדת לסרס, ובכך מחייבת את אדוניהם מקרב האצולה והשבטים הגדולים, שבנו על הרבעתם, לצאת למלחמות חדשות לשם שליטה בעבדים, גם אלו שלא תמכו במדיניותה הצבאית הניצית. את הנשים היא מפזרת ומחתנת בתמורה לכספים שהולכים לחיזוק הצבא. היות שבתרבות הש'אריסאית ריבוי נשים הוא נהוג[עקב אחוזי התמותה הרבים של הגברים במלחמות], לבניהם אין בעיה מיוחדת להשתלב, אם כי את הבכורה הם לעולם לא יורשים. בכך שחיסלה למעשה את עתידה של אוכלוסיית העבדים, תמכה השליטה לא רק במדיניותה לרמוס גזעים אחרים בשם הש'אהד, אלא גם נתנה מכה קשה לאצולה ולשבטים הגדולים, בעיקר אך ממש לא רק מקרב הסע'מיט, שקיוו לשלום ומסחר כדרך אימה, וחייבה אותם כמעט לצאת למלחמה. השליטה לא מפסיקה את ההתעצמות הצבאית, היא משקיעה כספים רבים בצבא, מבצרת גם את מערכת ג'אנדאלא וגם מערכת כלשהיא בגבול ההפוך, זאת על חשבון הקמת תחנות המסחר שלה קיוו בקרב הסע'מיט. היא גם מחדשת את מלאי הקפואים, והתעצמותה צהצבאית מצננת[אני מניח] את יחסי המסחר אם האומות האחרות, מה שפוגע ומרגיז את הסעמיט. התעצמות הצבא המרכזי מרגיזה את השבטים הגדולים, ואומנם מעצימה את המחב'אר, אך ההקפאה המרובה של בכירים מדללת את תומכיה הפעילים של המלכה, על אף שהמח'באר חזקים בשטח מאי פעם.
הקרח החדש מנוצל מיד לפיתוח שביטים עמידים יותר שישמשו את הצבא במתקפותיו. המדיניות החדשה אומנם מעורררת אהדה בקרב העם כלפי המלכה הנערצת ומחזקת את תמיכתה בקרב בני ג'האן, מאנשי הדת האדוקים של המלכה, אולם השמרנים יותר, השבטים הגדולים והסע'מיט זועמים.

הכוכב הקטן מיושב בידי מהגרים עניים בעיקר ומגויסים חדשים של המחב'אר, רבים מהם בני עבדים ששואפים להתקדם. הוא זכה לשם א'קצון ר'אסיל,"קצה שמים", ומשמש את המח'באר בסיס לאימון, הכשרה וגיוס מקרב האוכלוסיות והשבטים החלשים. מדובר בכוכב עני ופריפריאלי, שהצבא מגייס בו את החזקים מבין העובדים בעוני במפעלים הקוורץ, שמשמשים בעיקר לסחר החוץ המדשדש.
בכוכב השני, לעומת זאת, מתפתחת עקב הגירה מסיבית של ראשי שבטים ואצילים מטירות הקרח המקוריות שלהם באצר'ר, לאחוזות חדשות שמוקמות על הירחים הרבים.ירחים אלו הופכים למוקד כוח אדיר של השבטים הגדולים, בעוד שעל הכוכב עצמו הולך ומתפתח כוכב מסחרי ומטרופוליני, שבו הסע'מיט משגשגים לצד מאבקים בין השבטים הגדולים. הכוכב זוכה לשם ר'אסן רא'ד'ון,"רסיס עדן", והולך והופך לפופולרי בקרב החברה הגבוהה.

בינתיים,בצד שליחת עוד ועוד כוחות והקצאת עוד ועוד משאבים במטרה למצוא ולהשמיד את התרבות הוינלנדית הנותרת, נראה שהשליטה הגדולה מתכוננת למלחמה, והיא משתמשת בכל מה שהיא יכולה, כולל עינויים נרואיים על השבויים הוינלנדים, בניסיון לברר מהיכן הגיעו ולהשמידם. לא ברור מה תוכניותיה של הצעירה הבוטחת והרגועה, אולם נראה שהיא מחפשת בכתבים את יעדה הבא. בקרב הש'אריס שאינם המח'באר, ישנו מתח עצום-הפחד ממלחמה נוספת בצד זעם על תקיפותה שופאנטיוטא של השליטה בנוסף לקרע הדתי המחריף בין תומכיה לשמרנים, לשעבר תומכי הסיעה הצהובה, שכעת מפתחים זעם מסוים כלפי המכה שסיפחה כך את האבודים וקיבלה יסודות מאמונתם, וכן תמכה בחיתון עבדים.
כרגע, השליטה משקיעה משאבים רבים, כולל פיתוח מסדר מרגלים חדש, בכדי לנסות ולברר מי היא התרבות שמרגלת אחר הש'אריס. בקושי מלאו לשלטונה שנים ספורות, אולם נראה ששעת המבחן תגיע בקרוב...
 
שה"ם
OUT
זה לא פריים 9, זה אלפא 8. אתה מוזמן להסתכל בדוקס שלי, הכל מסודר שם. באמת שאין לך סיבה להתבלבל.

IN
כוכב המוות הושלם. הוא מתחיל להסתובב סביב השמש במערכת ואין גאמא ולהתאכלס בואינין נוספים. העוצמה של אלפא8 מוכפלת עכשיו בעשרות מונים, זהו הפרויקט הגדול ביותר שהואינים הוציאו לפועל אי פעם.
האיחוד מוחות של מיליוני הואיני המיישבים 8 מושבות שונות יחד עם אלפא 8 וכוכב המוות יוצר את התודעה הנוראית ביותר שידעה הגלקסיה, והיא מגיעה למסקנות חדשות.
היא הגיעה למסקנה, שהגיע הזמן לפעול.
החישובים מראים כי האויב החזק והמאיים ביותר הם השאריס, והחלפת המנהיג היא הזדמנות פז להכות בהם. עכשיו, כשהם חלשים.
התודעה החליטה - הם יפלו ראשונים.
מפעל רובוטי המיסטיק יוצר רובוטים שיתחזו לבני הוינדלנדים, ומעביר אותם כעבדים בכוכב הקרח, שמה, הסוחרים של כוכב הקרח מוכרים אותם למערכות הרגילות של השארסים, שמה הם משתלבים עם העבדים האחרים. ואז, ביום בהיר אחד, הנאנו רובוטים מופעיל, והמתת מתחיל להשתבש. אחד מהמרגלים שלי, זה שהגיע לדרגת הדת הבכירה ביותר, מוציא הכרזה, שמשודרת בכל המערכות השאריסיות.
צבע עורו לבן בוהק, והוא מדבר בסמכותיות, ובתקיפות.
"שאריסים! שמי הוא זורד'ון, ואני נושא בפי בשורה חשובה מאין כמוה, בשורה התסביר לכולכם למה אינכם יכולים להשתמש במתת כבתחילה.
נא'ירן בת האופל, סוגדת לאא'ולה מוליכה אתכם שולל, ורוצה להסית אתכם מדרכו של מ'ואמר.
הרוע העתיק אוחז בה, והיא אחוזה בו.
לכן מ'ואמר לקח מאיתכם, נאמניה, העושים את מעשיה הרעים, את המתת, ובחר בי להיות נביאו האמיתי, ממשיך דרכה היחיד של ט'ניע. השבעו לי אמונים וראו כי מ'ואמר יחזיר אליכם את המתת. השארו נאמנים לנא'ירן, ומוות יבוא על ראשכם"
הוא מסיים את השדר בשימוש במתת בשביל לעצב קרח, בצורה הכי מרשימה שנראתה לשאריס עד היום.
מרד מתחיל. מחצית מבני כוכב הקרח מתייצבים לצידי, מחצית לצידה של נא'ירן. הם יבגדו בה כאשר זה הכי יכאב.
כל מי שישבע אמונים בפני אחד מהנאמנים שלי, הנאנו רובוטים יקבלו פקודה להפסיק לשבש את המתת שלו.
רובוטי המיסטיק שעירבבתי בעבדים מעודדים אותם לנצל את המצב ולמרוד בנא'ירן גם כן, ובשביל להוסיף על הבילבול, חלק מהעבדים הוינלנדים שמורדים בנארין ונשבעו אמונים לזורדון, קיבלו גם הם את המתת (אלו רובוטי המיסטיק שלי שמעורבים בינהם). דבר שממריץ את העבדים עוד יותר, ומטיל אימה נוספת על השאריסים הנאמנים לנארין.
כל המרגלים הבכירים משכנעים במרץ אנשים נוספים להצתרף לזורדון ולהלחם בנארין.
התודעה שולחת פקודות למספר רובוטי מיסטיק שאין להם תפקיד חשוב בכוכב הקרח ושאף אחד לא ישים לב לחסרונן לשנות את צורתם. הם מתחזים לכל אחד מאנשי המפתח של הצבא והשילטון, לעוזרים שלהם, ולשאר אנשים חשובים. הם מציגים את עצמם כדמות המקורית, נשבעים אמונים לזורדון בפומבי ומאשימים את המקוריים בהתחזות. אצל כפילי המיסטיק המתת עובד בצורה חלקה, אצל השאריסים המקוריים לא. גם הם מתחילים במסע שיכנוע ובמלחמה באנשיה של נא'ירן וזורעים כמה שיותר בילבול.
למי יקשיב חייל שמקבל פקודות סותרות משני מפקדים זהים? לזה עם המתת, או לזה בלי? למי ישבע אמונים?
ואז, במהלך כל הטירוף שמתחיל להשתולל במחוזות השאריס, הוינלנדים ובני הפדרציה מקבלים את האות.
תיקפו, עכשיו הוא הזמן - התודעה משדרת להם, בעזרת דמותו של אלפא בטא14.
הם מתחילים להכות בפעולות פגע וברח במטרות מבנק המטרות, שמתעדכן ללא הרף ע"י התודעה במטרות חדשות, מידע מודיעיני חדש, וסידרי עדיפויות חדשים.
בכל פעם שמטרה יוצאת בחללית, או נמצאת במקום שהכאוס בו מאפשר לחלליות קרב של הוינלנדים או של בני הפדרציה לחדור את הגנות הכוכב, היא מותקפת.

במקביל, התודעה הבינה שזהו הזמן לעצור את ההתיישבות. אנחנו מספיק גדולים. הגיע הזמן להתכונן לקרב.
כל רובוטי הבניה בכל מערכת, וגם רובוטי הבניה שהיו אחראים על ישוב מערכות, מתחילים לבנות בכל מערכת ומערכת מפעלים ענקיים ליצור חלליות מלחמה וליצור רובוטי קרב.
כל המחקרים הקודמים נפסקים. הדבר היחיד שהתודעה עסוקה בו היא ניהול המערכה השאריסית, אולם זהו רק מעקב אחרי נתונים, ושינוי סידרי עדיפויות. זה באמת משחק ילדים, והתודעה יודעת שעכשיו זה הזמן להשקיע את כוח העיבוד האימתני שלה בתיכנון של חלליות קרב.
יש 8 עולמות מאוכלסים במיליוני ואינים, בניצוחו של אלפא8, ובעזרתו של כוכב המוות מתחיל פרויקט העל הבא, יצירת חללית הקרב המושלמת.
 
חזרה
Top