ברוב השיטות המודרניות, מקובל ששריון מפחית מהנזק, ולא מסיכויי הפגיעה. זה גם יותר הגיוני[הרי לא יותר קשה לפגוע באדם עם שריון], וגם מונע את המצב של דמויות עם דרגש ממש גבוהה שכולם פשוט מפספסים כל הזמן, שזה כאילו פיצ'ר חזק אבל בפועל זה לא ממש כיף.
במו"ד ופתפיינדר, משום מה, זה לא ככה, וזה מעט מתסכל אותי, מעט בגלל ההיגיון המשחקי, ויותר בגלל התחושה שכל הפספוסים האלו מייצרים, של 'נו כבר'.
להפתעתי, סתם שיטוט בSRD של פת'פיינדר גילה ואריאנט רשמי די פשוט להמרה לפורמט של נזק כמפית שריון[דירוג שריון ממגן מצטרף לדרגש, דירוג שריון משריון הופך ישירת להפחתת נזק].
אני מניח שאני לא הראשון שחשב שזה נראה ממש פשוט וקול, ולכן תהיתי אם אנשים פה עושים את זה, ואם לא אז אם יש סיבה, לפני שאציע את זה לשחקנים שלי.
אז מה דעתכם? מישהוא שקל? מישהו ניסה? מה דעתכם בכללי על מכאניקת הדרגש של פת'פיינדר?
במו"ד ופתפיינדר, משום מה, זה לא ככה, וזה מעט מתסכל אותי, מעט בגלל ההיגיון המשחקי, ויותר בגלל התחושה שכל הפספוסים האלו מייצרים, של 'נו כבר'.
להפתעתי, סתם שיטוט בSRD של פת'פיינדר גילה ואריאנט רשמי די פשוט להמרה לפורמט של נזק כמפית שריון[דירוג שריון ממגן מצטרף לדרגש, דירוג שריון משריון הופך ישירת להפחתת נזק].
אני מניח שאני לא הראשון שחשב שזה נראה ממש פשוט וקול, ולכן תהיתי אם אנשים פה עושים את זה, ואם לא אז אם יש סיבה, לפני שאציע את זה לשחקנים שלי.
אז מה דעתכם? מישהוא שקל? מישהו ניסה? מה דעתכם בכללי על מכאניקת הדרגש של פת'פיינדר?