סנייפר (כללי)
דרישות: ירי מטווח אפס, ירי מדויק, ירי מרחוק,צליפה*, תוסף התקפה בסיסי 6+.
* כישרון מהמדריך השלם ללוחמה.
תועלת: דמות בעלת כשרון זה המוציא פעולה רגילה או חלקית ליצוב נשק טווח רחוק בעל אופציה ליצוב כמו רובה קשת או רובה (ייתכן שהיא תצטרך להוציא פעולת תנועה כדי לשכב או לכרע כדי ליצב את הנשק, קיר נמוך או חרכי ירי ורגלים מתקפלות של הנשק עשויות למנוע את הצורך בכך בהתאם לסביבה) בתורה הבא היא רשאית להשתמש בפעולת פעולת סיבוב מלאה כדי לצלוף פעם אחת, על כול התקפה נוספת שהיא הייתה רשאית לבצע עקב תוסף התקפה בסיסי (בלי קשר להאם הנשק מאפשר זאת או לא עקב טעינה) היא מקבלת +2 להתקפה ו+3 לנזק, למשל לוחם החמוש ברובה קשת כבד בדרגה 6 עם זריזות +3 רשאי לתקוף פעמיים ולכן כאשר הוא צולף תוסף ההתקפה הכולל שלו יהייה +11 (6 מהבסיסי 3 מהזריזות ו2 מהצליפה) ויגרום 1ק3+10, לוחם בדרגה 11 יקבל +4 להתקפה ו+6 לנזק וכן הלאה.
במידה והצולף מותקף על די מתקפה אזורית (כמו כדור אש) ואין לו מחסה של לפחות 2\1 הוא צריך לבחור בין לאבד את הייצוב (מה שיאלץ אותו להוציא פעולה רגילה או חלקית נוספת כדי ליצב שוב) או לעבד את תוסף הזריזות כנגד התקפה זו, מצבים אחרים יכולים לגרום לאובדן הייצוב בהתאם להחלטות השה"ם.
יצורים החסינים לפגיעות חמורות לא חוטפים את הנזק הנוסף אבל התוסף להתקפה עדיין תקף.
מיוחד: לוחם רשאי לקחת כישרון זה ככישרון נוסף.
כישרונות נוספים מהמשך.
דרישות: ירי מטווח אפס, ירי מדויק, ירי מרחוק,צליפה*, תוסף התקפה בסיסי 6+.
* כישרון מהמדריך השלם ללוחמה.
תועלת: דמות בעלת כשרון זה המוציא פעולה רגילה או חלקית ליצוב נשק טווח רחוק בעל אופציה ליצוב כמו רובה קשת או רובה (ייתכן שהיא תצטרך להוציא פעולת תנועה כדי לשכב או לכרע כדי ליצב את הנשק, קיר נמוך או חרכי ירי ורגלים מתקפלות של הנשק עשויות למנוע את הצורך בכך בהתאם לסביבה) בתורה הבא היא רשאית להשתמש בפעולת פעולת סיבוב מלאה כדי לצלוף פעם אחת, על כול התקפה נוספת שהיא הייתה רשאית לבצע עקב תוסף התקפה בסיסי (בלי קשר להאם הנשק מאפשר זאת או לא עקב טעינה) היא מקבלת +2 להתקפה ו+3 לנזק, למשל לוחם החמוש ברובה קשת כבד בדרגה 6 עם זריזות +3 רשאי לתקוף פעמיים ולכן כאשר הוא צולף תוסף ההתקפה הכולל שלו יהייה +11 (6 מהבסיסי 3 מהזריזות ו2 מהצליפה) ויגרום 1ק3+10, לוחם בדרגה 11 יקבל +4 להתקפה ו+6 לנזק וכן הלאה.
במידה והצולף מותקף על די מתקפה אזורית (כמו כדור אש) ואין לו מחסה של לפחות 2\1 הוא צריך לבחור בין לאבד את הייצוב (מה שיאלץ אותו להוציא פעולה רגילה או חלקית נוספת כדי ליצב שוב) או לעבד את תוסף הזריזות כנגד התקפה זו, מצבים אחרים יכולים לגרום לאובדן הייצוב בהתאם להחלטות השה"ם.
יצורים החסינים לפגיעות חמורות לא חוטפים את הנזק הנוסף אבל התוסף להתקפה עדיין תקף.
מיוחד: לוחם רשאי לקחת כישרון זה ככישרון נוסף.
כישרונות נוספים מהמשך.