• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

כוכב הארד - נתיב מופת למקצוע המצביא.

כוכב הארד
אתה רואה שם למעלה, את האור הזורח מבין הכוכבים? זהו כוכבי שלי, כוכב הארד
הצטרפת אל כוכבי הארד. קבוצת עלית של מצביאים שהוצבה בכוכב מרוחק כדי לשמש מוצב קדמי נגד המרחב שמעבר ולהנהיג צבא נגד כוחותיו אם יהיה בכך צורך. למדת את שיטות הלוחמה של כוכבי הארד, שנועדו להילחם בתפלצים וביצורי רוע אחרים. כאשר תפלץ רואה אותך, הוא יודע שהמראה הבא שיראה יהיה הנשק שלך נעוץ בו.

תלמיד הכוכב (11) - כאשר אתה נלחם ביצור בעל תת הסוג תפלץ, יש לך +2 לכל ההתקפות נגדו.
הגנה בוהקת (11) - כל תוסף להגנה שניתן לך ע"י כוח מצביא גדל ב +1 נגד יצורם שהם ממוצא לא טבעי.
פעולת זוהר (12) - כאשר אתה מנצל נקודת פעולה כדי לתקוף יצור שאין לא את מילת המפתח טבעי, בן ברית בטווח 5 משבצות יכול לבצע נגד היצור התקפה מיידית.
מפקד בוהק (16) - כאשר בן ברית בטווח 5 משבצות ממך מבצע פגיעה חמורה המטרה הלומה עד סוף תורך הבא.

גבורות כוכב הארד

נשק הכוכב התקפת כוכב ארד דרגה 11
נשקך מתמלא באורו של כוכב הארד, ומהמם את יריבך בזוהרו.
התקלות # נשק, קרבי.
פעולה רגילה קאפא"פ נשק
מטרה: יצור אחד
התקפה: כוח נגד דרג"ש
פגיעה: [2] נ + מתאם כוח נזק המומה עד סוף תורך הבא
השפעה: המטרה עיוורת (הצלה לסיום).

לשון ארד מותך תכלית כוכב ארד 12
הכוכב מאיר עלי באורו, מעניק לי את לשונם של מצביאיו הקדומים.
יומי # קרבי
פעולה רגילה אישי
תנאי: אתה מבצע בדיקת כריזמה
השפעה: עד לסוף ההתקלות, יש לך +2 לכל גלגולי הכריזמה ואתה יכול לקחת 10 בכל בדיקות האיום, הדיפלומטיה והתרמית.

מצביא לכוכבים התקפת כוכב ארד 20
בעוד עיניך הופכות לזוג כדורי ארד נוצצים, עורך מתחיל להבהיק ואתה מקבל קלילות ומיומנות באחיזה בנשק שכמוה לא חווית..
יומי # נשק, קרבי.
פעולה רגילה קאפא"פ נשק.
התקפה: כוח נגד דרג"ש
אתה מקבל את כוחותיו ואת צורתו של מצביא הכוכבים הקדמון. בעודך בצורה זו, מתאמי הכוח, הכריזמה והתבונה שלך עולים ב2 עם כל ההשפעות הנלוות לכך. בנוסף, אתה יכול לבצע פעם אחת בהתקלות את התקפת הנשק הבאה כשאתה עוטה צורה זו.
פעולה רגילה קאפא"פ נשק
מטרה כל אויב בפרץ פרץ 3
[2]נ + מתאם כוח נזק, והמטרות עיוורות, (הצלה לסיום).

חפצים קסומים וציוד נוסף
בקבוקון תמצית ארד דרגה 20
בקבוקון דמוי כוכב זה, נושא בתוכו תמצית מזוקקת של ליבת כוכב הארד ומעניקה לנושא אותו יתרון על תפלצים ומפלצות אחרות.
חפץ פלא: 125,000 מ"ז
כוח (יומי) : פעולה משנית. עד לסוף ההתקלות אתה מקבל את התוספים הבאים נגד יצורים שאינם בעלי תת הסוג טבעי:
# +2 להגנות
# +2 להתקפה
# [2] נ לנזק.

כוכב ארד דרגה 17
מגן דקרים זה, הבוהק באור עמום, מתלקח בפרץ אור מסנוור כדי לנקום את נקמת חברך.
דרגה: 17 # +4
נשק: מגן דקרים
הקסמה: גלגולי התקפה ונזק
חמורה: +1ק8
כוח (לפי רצון): הנשק מפיץ אור מועט ברדיוס של 4 משבצות ופועל בדומה ללחש אור.
כוח (יומי) פעולה מיידית. השתמש בכוח זה כאשר בן ברית בטווח 5 משבצות נפגע בידי התקפת קאפא"פ.
גלגל גילגול התקפה נגד התוקף, כוח נגד דרג"ש. בפגיעה, המטרה סופגת 1ק10 נזק קורן ועיוורת (הצלה לסיום).
זהו לבינתיים. :D
 
לא יצא לי עדיין להתעמק במכאניקה, אבל הפלאפ נראה לי כמו קדימון למשהו רציני.
מי הם אנשי המסדר? מאיפה הם מקבלים את כוחות שלהם? איך הם מסוגלים להגיע אל הכוכב המרוחק וכמה הוא קרוב אל הפרצות אל המחוז שמעבר?
 
א: בתקופות קדומות, קבוצה של מצביאים שהנהיגו את צבאות העולם באומץ כנגד המפלצות ולכן הם נבחרו להפוך למצביאים כנגד התפלצים, שלאחר שאיום הקדמונים הוסר הפכו לאיום הגדול ביותר.
ב: אימוני קרב, שבועה קדושה לאלים וההילה של הכוכב שאופפת לנצח את כל מי שנכנס אליו אפילו לרגע.
ג: שער סודי שממוקם בסלסטיה במרכזו של מבוך ביחד עם עשרות שערים אחרים. למרות שניתן להצליח להגיע לשם דרך שער רגיל, ייתכן שאיזה תפלץ ימשוך אותך באמצע המעבר ויתחיל לזלול. ברגע שהם מגיעים לסלסטי מהכוכב, הם מוחזרים הביתה בעזרת השערים האחרים.
ד: קיימות הרבה פרצות קטנות בכל המימדים. הם שומרים על הפרצה המרכזית. הכוכב חג במסלול מעגלי במרחק של 5 ק"מ מהפרצה.
ומה אתם, חברי הפורום חושבים על המכניקה? (גם הערות פלאפ יתקבלו בברכה.)
 
מפקד בוהק נראה עוצמתי מדי, הייתי מגביל את זה אחת לקרב או לחלופין במקום עיוור, הלום.
בקשר למצביא לכוכבים, לקבל צורה של יצור אחר (ששמו באנגלית הוא ?), נראה לי מסורבל יתר על המידה.

חוץמזה, אחלה.
 
הוא מקבל איזה מאפיין בדרגה 16?

גם נראה לי מוזר שאין לו שום יתרון *הגנתי* נגד ההשפעה של המחוז שמעבר. נשמע לי כאילו המצביא של חזית המאבק נגד כוח חוצני שכזה יהיה עמיד באיזו צורה להשפעות שנועדו לעוות אותו למשהו מפלצתי או להוציא אותו מדעתו, או אולי שתהיה לו גישה לטקס כלשהו שמגן מפני השפעת המחוז שמעבר, כדי לאפשר לו ולבני בריתו לעבור ללא פגע גם באזור שהזדהם על ידי המחוז שמעבר, או לחלופין לטהר אזור או יצור מזוהם.

אני לא יודע אם יש לך את הספר או חבר עם הספר, אבל נתיב המופת Gatekeeper מהמדריך לשחקן של אברון יכול לתת לך השראה בעניין. הוא מבוסס בעיקר על התנגדות להתקפות תודעה ומסוגל לגרום נזק רעל ליצורים חוצניים ותפלצתיים.

יכולת מצביא לכוכבים נראית לי חזקה מדי - גם תוסף למתאם תכונות חשובות וגם הופך את המטרה להלומה *בכל פגיעה*?! כדאי שתשווה את הכוח הזה לכוח יומי של נוטר מדרגה 19. הכוח האחרון של נתיב מופת צריך להיות רק טיפה יותר חזק ממנו.

מקור כוח קרבי - אם צריך להגיע לסלסטיה, ולהישבע לאלים, אולי עדיף מקור כוח קדוש?

תמצית ארד - החפץ הזה נראה לי קצת חזק מדי. כדאי להשוות לשיקויים אחרים מהדרגה הזו.

המגן הקסום נראה מעולה.
 
1 - אני אערוך ואשים דרגות למאפיינים
2 - יש לך רעיון על איזה מאפיין לוותר או רעיון למאפיין נוסף ששיהיה מאוזן יותר?
3 - יתוקן
4 - עשיתי את זה ככה במערכה שלי בגלל שהקבוצה נדדה בכללי בין העולמות כל הזמן אבל אני אתקן את זה אם אני מוכרח
5 - גם יתוקן
 
חזרה
Top