אתמול בנינו דמויות ל(מיני)-קמפיין חדש שירוץ בשיטה של Genesys (הגרסה הגנרית של מלחמת הכוכבים), בעולם מערכה מגניב שנקרא Salvage - הרעיון הוא שהאנושות יצאה להתיישב בכוכבים, אבל אז מצאה את עצמה בכוכב-לכת אכזרי ומדברי שם הם התרסקו. זה קרה לפני 100 שנה, ועכשיו השרידים שורדים בקושי, בעולם עם שיירים מתרבות חייזרית קדומה והרבה דברים מוזרים.
בסך-הכל, נשמע מגניב.
הדמות שלי היא ג'ריקו ליונס (בהמשך אפרסם תיאור יותר מפורט) ובניתי אותה בשיטה ביחד עם ההתאמה לעולם.
נקודות שאהבתי בבנייה:
- מאוד גמישה, קל לבנות את הסגנון שרוצים.
- השיטה היא בסיס גנרי טוב, נראה שקל ליצור לו עולמות חדשי
- הדמויות יוצאות מגניבות, ומזכירות גם את מלחמת הכוכבים ולי אישית קצת את הנשגבים משום-מה.
נקודות שפחות אהבתי:
- Point buy זה דבר שלוקח הרבה זמן כשהשיטה לא מנתבת אותך בכיוון מסוים, קל להתברבר איזה שעה ולחשוב איפה להשקיע את הנקודות שלך. לפחות למי שאוהב לעשות אופטימיזציה לדמות.
- הרעיון של ספרים צד ג', שנמצאים ב Foundry (סגנון DMguild) הוא מצוין ליצירתיות של המשחק. Salvage הוא באמת עולם מערכה נוטף יצירתיות וגאוניות. אבל, מבחינה מכאנית ושיוף המוצר - הוא לוקה בחסר אם אני משווה לספרים שיוצאים מחברות אמיתיות.
ולסיום, Point Buy מול מקצועות. דווקא למשחקים קצרים, לתחושתי מקצועות שממש מנתבים אותך בכיוון ברור זה הרבה יותר כיף ומהיר מאשר Point buy, שגרם לי לחפור בשיטה ולהכיר מה זה כל ה Skills וכל ה Talents שאפשר לקחת.
לקח לי משהו כמו שעתיים-שלוש לבנות דמות, שזה המון זמן לדעתי לשיטה שאמורה להיות יחסית קלילה. אז כשחקן, הייתי מעדיף מקצוע. כשיטה גנרית ומנחה הייתי מעדיף Point buy שמפשט את העבודה למנחה/יוצר עולם.
בסך-הכל, נשמע מגניב.
הדמות שלי היא ג'ריקו ליונס (בהמשך אפרסם תיאור יותר מפורט) ובניתי אותה בשיטה ביחד עם ההתאמה לעולם.
נקודות שאהבתי בבנייה:
- מאוד גמישה, קל לבנות את הסגנון שרוצים.
- השיטה היא בסיס גנרי טוב, נראה שקל ליצור לו עולמות חדשי
- הדמויות יוצאות מגניבות, ומזכירות גם את מלחמת הכוכבים ולי אישית קצת את הנשגבים משום-מה.
נקודות שפחות אהבתי:
- Point buy זה דבר שלוקח הרבה זמן כשהשיטה לא מנתבת אותך בכיוון מסוים, קל להתברבר איזה שעה ולחשוב איפה להשקיע את הנקודות שלך. לפחות למי שאוהב לעשות אופטימיזציה לדמות.
- הרעיון של ספרים צד ג', שנמצאים ב Foundry (סגנון DMguild) הוא מצוין ליצירתיות של המשחק. Salvage הוא באמת עולם מערכה נוטף יצירתיות וגאוניות. אבל, מבחינה מכאנית ושיוף המוצר - הוא לוקה בחסר אם אני משווה לספרים שיוצאים מחברות אמיתיות.
ולסיום, Point Buy מול מקצועות. דווקא למשחקים קצרים, לתחושתי מקצועות שממש מנתבים אותך בכיוון ברור זה הרבה יותר כיף ומהיר מאשר Point buy, שגרם לי לחפור בשיטה ולהכיר מה זה כל ה Skills וכל ה Talents שאפשר לקחת.
לקח לי משהו כמו שעתיים-שלוש לבנות דמות, שזה המון זמן לדעתי לשיטה שאמורה להיות יחסית קלילה. אז כשחקן, הייתי מעדיף מקצוע. כשיטה גנרית ומנחה הייתי מעדיף Point buy שמפשט את העבודה למנחה/יוצר עולם.