השיטה עצמה - הייתה חלק מהבסיס לשיטה הגנרית מסוף שנות התשעים "פיוז'ן", אבל הביצוע לא היה מוצלח.
סייברפאנק היה להיט בניינטיז, אבל לא יצא לי לשחק במשחקי תפקידים בסגנון הזה - רק לקרוא כמה ספרים בז'אנר, שאני לא לגמרי בטוח שעמדו במבחן הזמן.
סייברפאנק 2020 הייתה רק שיטה אחת משורת שיטות סייברפאנק שיצאו בזמנו - היה גם את "סייברספייס" (התאמה של שיטת האחוזים של רולמאסטר, שזכתה לסקירות אוהדות על ההתאמה הטובה לאווירה הקשוחה והקטלנית של העולם הדיסוטופי של הסייברפאנק), את סייבר-הירו (ספר התאמה לשיטה הגנרית הירו סיסטם, בטח היה גם משהו לגארפס, המתחרה שלה על הנישה הגנרית) וכמובן גם את שאדוראן.
שאדוראן תורגמה גם לעברית, והיא הייתה היתוך מוזר בין סייברפאנק לפנטזיה, עד כדי כך שיש מי שכינו אותה "הדמויות של מטריקס מרביצות למפלצות מו"ד לצלילי מוזיקת טכנו". כנראה זה היה אמור להיות "שער מעבר" ידידותי למשתמש מעולמות פנטזיה גנרית לעולם של סייברפאנק ונודעה לשימצה בזכות כמות הקוביות שצריך היה לגלגל בה. מצד שני, אם רצית לשחק אלף שנוהג באופנוע עתידני של הארלי דיווידסון שמחבר לו למוח עם כבל טלפון ויורה באורקים עם עוזי שמתממשק לו עם כוונת בתוך העין, זה המשחק בשבילך.
משהו מוזר במשחקי וספרי סייברפאנק ששמתי אליו לב תוך כדי הכתיבה - נראה שבגדול הם די פיספסו את המהפכה האלחוטית. כיום כשיש לך ויי-פיי בכל אוטובוס ואתה גולש באינטרנט מהטלפון הנייד, זה נראה קצת מיושן כשכל דבר שם מחובר לרשת עם כבלים.