סליחה על ההקפצה, אני חושב שהתגובה הזו בסדר.
אני בונה עכשיו עולם, ואישית אני חושב שחלוקה לטוב ורע במיתולוגיה פוליתאיסטית היא לא הגיונית ולא נכונה, ומשליכה יותר מדי מהנצרות על הפוליתאיזם. אצלי יש פשוט לכל אל כמה פנים, התגלמויות, צדדים-בעל (אל כנעני מגניב שקנה מקום בכבוד אצלי בפנתיאון) הוא אל גשמי הברכה, וגם אל הסערות והברקים. מולך הוא אל האש, המחממת, המאירה והמשמידה, וגם אדון הגיהנום-לא, הוא לא רשע, כשזוכרים שהוא מענה רק את החוטאים והרשעים. אני לא אוהב את החלוקה ל״אל רעב״ ו״אל פוריות״-אצלי, איכר יסגוד לאלת הפוריות, או שיענש ברעב.
לסיכום, לדעתי כפל-פנים הרבה יותר מעניין והגיוני מחלוקה לטוב ורע בפוליתאיזם.
אני בונה עכשיו עולם, ואישית אני חושב שחלוקה לטוב ורע במיתולוגיה פוליתאיסטית היא לא הגיונית ולא נכונה, ומשליכה יותר מדי מהנצרות על הפוליתאיזם. אצלי יש פשוט לכל אל כמה פנים, התגלמויות, צדדים-בעל (אל כנעני מגניב שקנה מקום בכבוד אצלי בפנתיאון) הוא אל גשמי הברכה, וגם אל הסערות והברקים. מולך הוא אל האש, המחממת, המאירה והמשמידה, וגם אדון הגיהנום-לא, הוא לא רשע, כשזוכרים שהוא מענה רק את החוטאים והרשעים. אני לא אוהב את החלוקה ל״אל רעב״ ו״אל פוריות״-אצלי, איכר יסגוד לאלת הפוריות, או שיענש ברעב.
לסיכום, לדעתי כפל-פנים הרבה יותר מעניין והגיוני מחלוקה לטוב ורע בפוליתאיזם.