למיטב ידיעתי אין. אולי אני אתרגם אותה בהזדמנות, אני מחבב את הפוסט הזה.
תקציר של החוקים מהמערכת:
כולם רעבים תמיד. אי אפשר להמנע מזה בלי שימוש בהרבה קסם ושמירה קפדנית אחר מזון. הדמויות צדות\מלקטות כשהן יכולות, ולכן לא צריך לעקוב אחרי זה.
יש שלוש דרגות של רעב. "רעב", "מורעב", "גוסס". כשאתה רעב, אתה מקבל תוספים כשאתה יוצא מגדרך על מנת להשיג מזון - נק"נ כשאתה אוכל יריב (או חבר..) מת או קונה אוכל ממישהו אחר, אם אתה גונב אוכל אתה יכול לגלגל מחדש [מיומנות השרדות רלוונטית], אם אתה מתחיל בקרב רק על מנת להשיג אוכל אתה מקבל בונוס לבדיקות איום. אם עוברים שלושה ימים במשחק ובהם לא עשית אף אחד מהדברים האלו, אתה מורעב.
כשאתה מורעב, במקום התוסף כשאתה עושה את אחד הדברים האלו אתה חוזר להיות רעב. אם הייתה לך הזדמנות לעשות את אחד הדברים האלו ולא עשית אותו, אתה מקבל מחסר 1- לכל הגלגולים עד שאתה חוזר לדרגת רעב. כשהמחסר מגיע ל5- לכל הגלגולים, אתה גוסס מרעב.
כשאתה גוסס מרעב, הטירוף שאתה נכנס אליו מבטל את המחסר הקודם. אם אתה עושה את אחד הדברים האלו אתה חוזר לדרגת רעב (מלבד גניבת אוכל, שמחזירה אותך לדרגת מורעב). בכל 24 שעות שבהן אתה לא עושה את זה, אתה יורד בדרגה. כשאתה מגיע לדרגה 0, אתה מת.
המערכת הזאת בעצם משנה את האינטרקציות של החבורה עם שאר העולם. היא מקשה על להשיג קשרי ידידות עם שורדים אחרים (הוא באמת רוצה לשתף איתי פעולה, או שזאת רק הזדמנות לגנוב לנו את האוכל..? אולי כדאי לגנוב לו קודם!), אבל עושה את זה בעיקר בעזרת תוספים ולא בעזרת עונשים. אם הדמויות מחליטות לקדם מטרות אחרות ולא רק להשיג אוכל, אז הן נענשות, ונהיות נואשות יותר ויותר.. האיום של לאבד דרגה לרוב יניע שחקנים להקריב הרבה בשביל להשיג אוכל.. האוצר הקבוצתי? לרצוח רק על מנת להשיג אוכל? קשה מאוד למות מרעב, אבל לאבד דרגה זה גורל גרוע ממוות עבור חלק מהשחקנים, ומצד שני לא עוצר את המשחק ולא צריך לגלגל דמויות חדשות.