נוקס
פונדקאי ותיק
סגנון המהמר – נועד לבני קסטאת ליקוי החמה.
סגנון לחימה זה הומצא על ידי הסוחר דייגו קסטיון. הרעיון לאומנות לחימה זאת עלה בעודו משתתף במשחק קוביות באחת ממאורות הסמים באיי הצוואר. מטרת אומנות לחימה זאת נועד לאפשר למהמר הכפייתי להתאמן ברזי הלוחמה מבלי לעזוב את שולחן המשחקים. התקפות המבוצעות באומנות לחימה זאת הינו מבוססות על הטלת כלי הנשק המותאמים לסגנון לחימה זה.
כלי הנשק ושיריונות: קלפים, קוביות, מטבעות משחק, ג'יטונים, פיונים וסכיני הטלה. אומנות לחימה זאת מותאמת לשריון מסוג חולצת שרשראות בלבד.
כלי נשק חדש: כלי משחק - קלפים, קוביות, מטבעות משחק, ג'יטונים ופיונים.
פירוט: מהירות 5, דיוק 1-, נזק ק, הגנה 3-, קצב 3, טווח 10. גודל – זעיר.
סימנים חרוטים בלהט האווירה.
מהות – 2 אומנות לחימה – 1 עלות - 2 מוטים סוג – ריפלקסיבי משך – סצנה מילות מפתח – רצף.
דרישות קדם – אין.
על שלוחן ההימורים מתחלפים הקלפים ללא הפסק, המהמר הערני זוכר כל קלף שנחשף על השולחן. כל עוד אומן הלחימה לא עזב את שולחן המשחקים הוא זוכה לתוספת של 3 קוביות לכל בדיקות זיכרון הקשורות לשולחן ההימורים. כאשר מתחיל קרב, תעצומה זאת יכולה לשמש את אומן הלחימה לגילגול הצטרפות לקרב.
פני פוקר.
מהות – 2 אומנות לחימה – 2 עלות - 3 מוטים סוג – תיגבור משך – מיידי מילות מפתח – רצף, הגנה חברתית.
דרישות קדם – סימנים חרוטים בלהט האווירה.
ברגעים המכריעים בהם ההימור גבוה והלחץ גואה, המהמר המקצוען שומר על פנים קפואות ולא ניתין לקרוא את תחושותיו. תעצומה זאת מוסיפה 3 קוביות, לגילגולים הנגדים שנועדו לחשוף שקרים שנאמרו על ידי אומן הלחימה או לניסיונות הטעיה במהלך קרב.
שרוול רחב מסתיר קלפים.
מהות – 2 אומנות לחימה – 4 עלות – 3 מוטים סוג – תיגבור משך – מיוחד מילות מפתח – רצף.
דרישות קדם – פני פוקר.
המשחק תמיד מכור, רק השחקנים הלא מנוסים מאמינים שיש להם סיכוי. במהלך קרב, תעצומה זאת חושפת יצורים לא גישמים. אומן הלחימה מבצע גילגול התקפה רגיל כנגד הרוח או השד, התקפה זאת איננה גורמת נזק אך היא מאלצת את הרוח להתגשם.
מסביב לשולחן ההימורים.
מהות – 2 אומנות לחימה – 3 עלות - 3 מוטים סוג – תיגבור משך – מיידי מילות מפתח – רצף, הגנה חברתית.
דרישות קדם – סימנים חרוטים בלהט האווירה.
המהמר בוחר את השולחן לפי היושבים סביבו. ברדיוס במידה ובטווח (אומנות לחימה*3) מטר נמצאים יצורים לא גישמיים, תעצומה זאת חושפת את נוכחותם ומיקומם.
סיבוב רולטה מכה כדורים.
מהות – 2 אומנות לחימה – 4 עלות - 4 מוטים סוג – ריפלקסיבי משך – מיידי מילות מפתח – רצף.
דרישות קדם – מסביב לשולחן ההימורים.
המהמר לא ישב לעולם עם גבו לדלת. אומן המשחקים יודע לשמור על גבו מפני יריבים שהפסידו את כספם או נוכלים אחרים המחפשים רווח מהיר. תעצומה זאת מאפשרת לאומן הלחימה לחסום התקפה לא צפויה.
עמידת המהמר.
מהות – 3 אומנות לחימה – 5 עלות - 6 מוטים סוג – עמידה משך – סצנה מילות מפתח – עמידת מוצא.
דרישות קדם – שרוול רחב מסתיר קלפים, טכניקת סיבוב הרולטה.
אין הימור גבוה יותר מהימור על חיים או מוות. תעצומה זאת בעלת מספר אפקטים:
• כל עוד התעצומה פועלת, הדיוק וההגנה של כלי המשחק עולים ל-0.
• אומן המשחקים מחלק נקודות לכלי הנשק, בגובה אומנות הלחימה שלו. אומן הלחימה יכול לשפר את המהירות, הדיוק, הגנה ונזק. בעבור כל נקודה שאומן הלחימה, משפר אומן הלחימה את יכולת הנשק בנקודה אחת. לא ניתן להאיץ את מהירות הנשק מעבר ל3, גם אם משתמשים בתעצומות או אפקטים נוספים. לאחר שאומן הלחימה בחר את השיפורים, לא ניתן לשנות אותם ללא הפעלה מחודשת של התעצומה.
• אומן הלחימה מגלגל את דירוג מהותו. בעבור כל הצלחה יכול אומן הלחימה להתעלם ממחסר פציעות אחד.
שני צדדים למטבע.
מהות – 3 אומנות לחימה – 4 עלות - 4 מוטים +1 כוח רצון סוג – פשוט (6) משך – עד לפעולה הבא מילות מפתח – רצף, ברור.
דרישות קדם – עמידת המהמר.
במשחקים הנעשים באוויר הפתוח, הקבוצה שזוכה בהטלת המטבע היא זאת שקובעת את התחלת המשחק. אומן הלחימה משליך כלי משחק באוויר המושך את תשומת הלב של כל היריבים ברדיוס (אומנות לחימה*5) מטר. תעצומה זאת גורמת להשפעה מוחית לא טבעית. אומן הלחימה מגלגל (עורמה או כריזמה + אומנות לחימה). כל הדמויות בעלות דמ"מ נמוך מגובה הצלחותיו, חייבות לשלם שתי נקודות כוח רצון או לעקב את התקפתם למשך (מהות) טיקים.
עננת עשן בשער המשחקים.
מהות – 3 אומנות לחימה – 5 עלות – 5 מוטים +1 כוח רצון סוג – תיגבור משך – מיידי מילות מפתח – רצף, ברור, מלחמה.
דרישות קדם – עמידת המהמר.
על האי המבורך מתרחשות מסיבות סמים, אפופות עשן, לכבוד האלופים שניצחו במשחק "השער" והסידריאלים הזקנים זוכרים את הסולארית שהגתה את הרעיון למשחק. בתחילת משחק "השער" בוחן המהמר את הכלים על השולחן ונקודת החולשה, במערך היריב, נחשפות בפני אומן המשחקים. במסבאה או בקטטות המוניות, אומן הלחימה קורא את מהלכי הקרב ומאפשר ללוחמים לצידו לנצל את חולשות אויביו. תעצומה זאת מזהה את מנהיג הקבוצה היריבה וכופה על כל האויבים בטווח (אומנות לחימה*10) גילגול מחדש להצטרפות בקרב עם מחסר של (מהות*2) קוביות.
רויאל פלאש.
מהות – 4 אומנות לחימה – 5 עלות – 10 מוטים +1 כוח רצון סוג – פשוט (4) משך – מיידי מילות מפתח – רצף, מצטבר.
דרישות קדם – שני צדדים למטבע, עננת עשן בשער המשחקים.
• תעצומה זאת מכפילה בחמש את טווח ההתקפות, מוסיפה 2 לקצב הנשק, מעלה את הדיוק ב(אומנות לחימה) והופכת את הנשק לחודר. בנוסף כל התקפה שנגעה ביריב, גם אם נחסמה, מכפילה את משקלו, השפעה זאת מצטברת.
• במידה ואומן הלחימה מבצע מספר התקפות, בטיק בו הוא פועל, הוא הופך את סדר המחסרים להתקפותיו. לדוגמה – אומן הלחימה מבצע 3 התקפות, המחסרים להתקפות יחושבו כ: 5- להתקפה הראשונה, 4- להתקפה השניה ו3- להתקפה השלישית.
סגנון לחימה זה הומצא על ידי הסוחר דייגו קסטיון. הרעיון לאומנות לחימה זאת עלה בעודו משתתף במשחק קוביות באחת ממאורות הסמים באיי הצוואר. מטרת אומנות לחימה זאת נועד לאפשר למהמר הכפייתי להתאמן ברזי הלוחמה מבלי לעזוב את שולחן המשחקים. התקפות המבוצעות באומנות לחימה זאת הינו מבוססות על הטלת כלי הנשק המותאמים לסגנון לחימה זה.
כלי הנשק ושיריונות: קלפים, קוביות, מטבעות משחק, ג'יטונים, פיונים וסכיני הטלה. אומנות לחימה זאת מותאמת לשריון מסוג חולצת שרשראות בלבד.
כלי נשק חדש: כלי משחק - קלפים, קוביות, מטבעות משחק, ג'יטונים ופיונים.
פירוט: מהירות 5, דיוק 1-, נזק ק, הגנה 3-, קצב 3, טווח 10. גודל – זעיר.
סימנים חרוטים בלהט האווירה.
מהות – 2 אומנות לחימה – 1 עלות - 2 מוטים סוג – ריפלקסיבי משך – סצנה מילות מפתח – רצף.
דרישות קדם – אין.
על שלוחן ההימורים מתחלפים הקלפים ללא הפסק, המהמר הערני זוכר כל קלף שנחשף על השולחן. כל עוד אומן הלחימה לא עזב את שולחן המשחקים הוא זוכה לתוספת של 3 קוביות לכל בדיקות זיכרון הקשורות לשולחן ההימורים. כאשר מתחיל קרב, תעצומה זאת יכולה לשמש את אומן הלחימה לגילגול הצטרפות לקרב.
פני פוקר.
מהות – 2 אומנות לחימה – 2 עלות - 3 מוטים סוג – תיגבור משך – מיידי מילות מפתח – רצף, הגנה חברתית.
דרישות קדם – סימנים חרוטים בלהט האווירה.
ברגעים המכריעים בהם ההימור גבוה והלחץ גואה, המהמר המקצוען שומר על פנים קפואות ולא ניתין לקרוא את תחושותיו. תעצומה זאת מוסיפה 3 קוביות, לגילגולים הנגדים שנועדו לחשוף שקרים שנאמרו על ידי אומן הלחימה או לניסיונות הטעיה במהלך קרב.
שרוול רחב מסתיר קלפים.
מהות – 2 אומנות לחימה – 4 עלות – 3 מוטים סוג – תיגבור משך – מיוחד מילות מפתח – רצף.
דרישות קדם – פני פוקר.
המשחק תמיד מכור, רק השחקנים הלא מנוסים מאמינים שיש להם סיכוי. במהלך קרב, תעצומה זאת חושפת יצורים לא גישמים. אומן הלחימה מבצע גילגול התקפה רגיל כנגד הרוח או השד, התקפה זאת איננה גורמת נזק אך היא מאלצת את הרוח להתגשם.
מסביב לשולחן ההימורים.
מהות – 2 אומנות לחימה – 3 עלות - 3 מוטים סוג – תיגבור משך – מיידי מילות מפתח – רצף, הגנה חברתית.
דרישות קדם – סימנים חרוטים בלהט האווירה.
המהמר בוחר את השולחן לפי היושבים סביבו. ברדיוס במידה ובטווח (אומנות לחימה*3) מטר נמצאים יצורים לא גישמיים, תעצומה זאת חושפת את נוכחותם ומיקומם.
סיבוב רולטה מכה כדורים.
מהות – 2 אומנות לחימה – 4 עלות - 4 מוטים סוג – ריפלקסיבי משך – מיידי מילות מפתח – רצף.
דרישות קדם – מסביב לשולחן ההימורים.
המהמר לא ישב לעולם עם גבו לדלת. אומן המשחקים יודע לשמור על גבו מפני יריבים שהפסידו את כספם או נוכלים אחרים המחפשים רווח מהיר. תעצומה זאת מאפשרת לאומן הלחימה לחסום התקפה לא צפויה.
עמידת המהמר.
מהות – 3 אומנות לחימה – 5 עלות - 6 מוטים סוג – עמידה משך – סצנה מילות מפתח – עמידת מוצא.
דרישות קדם – שרוול רחב מסתיר קלפים, טכניקת סיבוב הרולטה.
אין הימור גבוה יותר מהימור על חיים או מוות. תעצומה זאת בעלת מספר אפקטים:
• כל עוד התעצומה פועלת, הדיוק וההגנה של כלי המשחק עולים ל-0.
• אומן המשחקים מחלק נקודות לכלי הנשק, בגובה אומנות הלחימה שלו. אומן הלחימה יכול לשפר את המהירות, הדיוק, הגנה ונזק. בעבור כל נקודה שאומן הלחימה, משפר אומן הלחימה את יכולת הנשק בנקודה אחת. לא ניתן להאיץ את מהירות הנשק מעבר ל3, גם אם משתמשים בתעצומות או אפקטים נוספים. לאחר שאומן הלחימה בחר את השיפורים, לא ניתן לשנות אותם ללא הפעלה מחודשת של התעצומה.
• אומן הלחימה מגלגל את דירוג מהותו. בעבור כל הצלחה יכול אומן הלחימה להתעלם ממחסר פציעות אחד.
שני צדדים למטבע.
מהות – 3 אומנות לחימה – 4 עלות - 4 מוטים +1 כוח רצון סוג – פשוט (6) משך – עד לפעולה הבא מילות מפתח – רצף, ברור.
דרישות קדם – עמידת המהמר.
במשחקים הנעשים באוויר הפתוח, הקבוצה שזוכה בהטלת המטבע היא זאת שקובעת את התחלת המשחק. אומן הלחימה משליך כלי משחק באוויר המושך את תשומת הלב של כל היריבים ברדיוס (אומנות לחימה*5) מטר. תעצומה זאת גורמת להשפעה מוחית לא טבעית. אומן הלחימה מגלגל (עורמה או כריזמה + אומנות לחימה). כל הדמויות בעלות דמ"מ נמוך מגובה הצלחותיו, חייבות לשלם שתי נקודות כוח רצון או לעקב את התקפתם למשך (מהות) טיקים.
עננת עשן בשער המשחקים.
מהות – 3 אומנות לחימה – 5 עלות – 5 מוטים +1 כוח רצון סוג – תיגבור משך – מיידי מילות מפתח – רצף, ברור, מלחמה.
דרישות קדם – עמידת המהמר.
על האי המבורך מתרחשות מסיבות סמים, אפופות עשן, לכבוד האלופים שניצחו במשחק "השער" והסידריאלים הזקנים זוכרים את הסולארית שהגתה את הרעיון למשחק. בתחילת משחק "השער" בוחן המהמר את הכלים על השולחן ונקודת החולשה, במערך היריב, נחשפות בפני אומן המשחקים. במסבאה או בקטטות המוניות, אומן הלחימה קורא את מהלכי הקרב ומאפשר ללוחמים לצידו לנצל את חולשות אויביו. תעצומה זאת מזהה את מנהיג הקבוצה היריבה וכופה על כל האויבים בטווח (אומנות לחימה*10) גילגול מחדש להצטרפות בקרב עם מחסר של (מהות*2) קוביות.
רויאל פלאש.
מהות – 4 אומנות לחימה – 5 עלות – 10 מוטים +1 כוח רצון סוג – פשוט (4) משך – מיידי מילות מפתח – רצף, מצטבר.
דרישות קדם – שני צדדים למטבע, עננת עשן בשער המשחקים.
• תעצומה זאת מכפילה בחמש את טווח ההתקפות, מוסיפה 2 לקצב הנשק, מעלה את הדיוק ב(אומנות לחימה) והופכת את הנשק לחודר. בנוסף כל התקפה שנגעה ביריב, גם אם נחסמה, מכפילה את משקלו, השפעה זאת מצטברת.
• במידה ואומן הלחימה מבצע מספר התקפות, בטיק בו הוא פועל, הוא הופך את סדר המחסרים להתקפותיו. לדוגמה – אומן הלחימה מבצע 3 התקפות, המחסרים להתקפות יחושבו כ: 5- להתקפה הראשונה, 4- להתקפה השניה ו3- להתקפה השלישית.