ברוכים הבאים לפורום הפונדק
פורום הפונדק הוא קהילה של משחקי תפקידים, משחקי לוח, מיניאטורות, מדע-בידיוני ועוד. נשמח לענות על השאלות שלכם, לקרוא את היצירות שלכם ולשחק איתכם.
אתם מוזמנים להירשם לפורום ולהצטרף לקהילה.

משחק רשת ע"ב שיר של אש ושל קרח - פרק א' [הסתיים]

פלטפורמה למשחק בהרפתקאות משחקי תפקידים באינטרנט. כאן תוכלו להצטרף ולשחק בהרפתקה עם שחקנים אחרים באמצעות האינטרנט וגם להנחות משחק משל עצמכם. בפורום גם ניתן לפרסם ולקרוא רשומות של הרפתקאות.
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5053
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 24 מרץ 2004, 19:02

ooc: המצב כעת מבחינת קווי העלילה:

דיאנה:
למעשה, הפסקנו שם בדיוק בסיום של סצנה. עכשיו, דיאנה צריכה להחליט האם היא חוזרת לספינה, או שהיא מתכננת להסתבך בצרות נוספות בזמן הקצר שנותר לה (משהו כמו שעה וחצי).

אולריק ודזמונד:
יכולים להמשיך לשוחח ביניהם (וכל עוד אתם עושים את זה, אתם לא צריכים התערבות שלי...), או לעשות משהו בפונדק/מקום אחר בסביבה. אם אין להם משהו מעניין לעשות בכדי לפתח את קו העלילה שלהם - לחזור לספינה.

סר האריס
אני זקוק לעוד תגובה או שתיים מ-Tanglewoogd עם סר האריס, לפחות.

ברגע שכל זה ימוצה, למעשה נגמר פרק א', ועוברים לפרק חדש.

והשה"ם סיים סוף-סוף, בשעה טובה, את הפסיקה המעצבנת בעניין תביעות החוב בפשיטת רגל... :P
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
Celime-Volkana
הודעות: 378
הצטרף: 18 מרץ 2004, 19:33
יצירת קשר:

שליחה על ידי Celime-Volkana » 24 מרץ 2004, 19:49

דיאנה מתכננת לטייל עוד קצת, בלי כוונה מיוחדת לצרות. למרות שהיא לא תסרב אם אחת כזו תציג את עצמה בפניה, כמובן.


ooc: אני נוסעת לחמישי-שישי-שבת, אז אני מניחה שדיאנה עוברת לשליטת השה"ם. (בזמנים רגילים אני לא אעלם כל-כך הרבה פשוט נפל עליי שבוע דחוס מבחינת לוח זמנים וחובות.)
doctor arbitration
Wangomatic
הודעות: 16425
הצטרף: 24 מרץ 2003, 13:07
מיקום: מנמנם על כיסאות משרדיים ברחבי הקוסמוס
יצירת קשר:

שליחה על ידי doctor arbitration » 24 מרץ 2004, 19:49

OOC: טוב, ממש חבל שהתקדמתם כל כך בזמן שלא הייתי. אני יכול לשחק לרוב בין 2-4 ובין 8-11. אז אם אפשר לרכז את המשחק לקראת השעות האלו זה יהיה מצויין.

IC: אולריק מסיים את כוס השיכר שלו. 'לעזאזל זה היה מסוכן' הוא חושב לעצמו. 'צריך להזהר..'

"אם לא אכפת לך סר אסטרן, אשוב לספינה" הוא אומר בקול רציני
Rats live on no evil star
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5053
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 24 מרץ 2004, 19:50

----------------------------------ooc---------------------------------
ולפני שדיאנה עוברת לשליטת השה"ם, שאלה חשובה אחת: האם דיאנה מתכוננת לרחרח בספינה מן הערים החופשיות? ואם כן, עד כמה היא תרחיק בזה?

ולדוקטור וואנג: בקו של אולריק, לא התקדמנו במיוחד. לא היו לו יותר מדי דברים לעשות בפונדק.
הקו של דיאנה לא פגע בך, כי הוא היה די נפרד משלכם. כנ"ל האריס.

ולגבי הזמנים שלי: מאחר ואני עובד ליד מחשב ואינטרנט, אני נמצא ברשת לסירוגין משעות הבוקר עד שעות אחה"צ המאוחרות ברוב הימים, מלבד יום א', בו אני עוזב מוקדם.
בשעות יותר מאוחרות אני בד"כ לא זמין, מלבד פה ושם (אם אני עוצר אצל ההורים שלי).
בסוף השבוע, אני זמין לסירוגין לאורך שעות היום, עם הפסקות ארוכות וקצרות פה ושם.

אבל חשוב לציין, שאני יודע יפה מתי לעצור את ההתקדמות. אני יכול להשתלט על דמויות בקטעים בהן הם פחות חשובות, אבל לא במקום בו יש להן תפקיד יחודי. כאשר יש קוי עלילה נפרדים, אין לי בעיה לרוץ קצת קדימה עם אחד מהם, ואח"כ להחליף
נערך לאחרונה על ידי Envinyatar ב 24 מרץ 2004, 20:00, נערך פעם 1 בסך הכל.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
Celime-Volkana
הודעות: 378
הצטרף: 18 מרץ 2004, 19:33
יצירת קשר:

שליחה על ידי Celime-Volkana » 24 מרץ 2004, 19:57

אם לא תהיה שמירה מיוחד, היא תרחרח. בעיקרון כמו התחלה היא תנסה לתהגנב לביפנים, ותצא משם רק אם תשתעמם או שיעבור הזמן. (או שהיא תתפס, וכבר לא בטוח איך היא תצא). לא תהיה לה שום בעיה מצפונית לפתוח מגרות, תיבות, או דלתות שהושארו פתוחות או לא נעולות מספיק טוב.
מבחינת הזמן על הספינה עם ראיניס, היא מתכוונת ללמוד כמה שיותר על הספינה עצמה וקרוב לוודאי תבלה את זמנה בטיפוס מיסביב שיחות עם אנשים צוות, ומפעם לפעם ניסיון להוציא סיפורים משאר חברייה למסע.
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5053
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 24 מרץ 2004, 20:00

מה שנראה לי שיקרה, הוא שאני אשחק את דיאנה בקטעים בהם היא ליד יתר הדמויות,
ואחליט בעצמי (כולל גלגולי הצלחה כלליים) מה קרה לה ומה היא גילתה במסעות ה"פרטיים" שלה, למשל בספינה הקוהורית.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
Celime-Volkana
הודעות: 378
הצטרף: 18 מרץ 2004, 19:33
יצירת קשר:

שליחה על ידי Celime-Volkana » 24 מרץ 2004, 20:07

רק אל תשכח לעדכן אותי :wink:

ובקשר לשעות, בימים רגילים אני חוזרת הביתה לקראת שלוש ארבע ונמצאת בקרבת המחשב די הרבה. יוצא דופן הוא יום שני שבו שאני חוזרת הביתה עיפה במקרה הטוב לקראת חמש במקרה הרע לקראת 9, אז אני אוכל להגיב רק מאוחר בערב.
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5053
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 24 מרץ 2004, 20:07

---------------------- IC: (לצורך התחלה בלבד, לתת מושג כללי) --------------------

הספינה הקוהורית היא דו-סיפונית גדולה, בעלת חרטום מאורך עם איל-ניגוח מפחיד, ושלושה תרנים עם מפרשים מרובעים ססגוניים, שעל אחד מהם ארוגה עז מוזרה. יש בה מקום למשהו כמו מאה חותרים לפחות.
אדם בעל זקן מפוצל צבוע כחול עומד על הסיפון הקדמי, מנגב זעה ממצחו, ומפקח על פריקת חביות ועגלות מטען, בעוד כמה סוחרים עם סמלי בית לאניסטר עומדים על הרציף ובודקים את הארגזים. דיאנה מזהה קופסאות של תבלינים, פסלונים דקורטיביים מוזרים, אוכפים ארוגים בצורה מוזרה, סיכות ואבנים מוזרות, ועוד.
מלח חצי ערום מושך בחבל לאורך קרש בעל חיים מוזר, הנראה כמו סוס מפוספס, ועוד שניים הולכים אחריו. יש בליל של ריחות מוזרים באוויר, שמתערבבים על הניב המוזר של הערים החופשיות.
לגבי שומרים: דיאנה רואה כ-15, רובם עומדים על הסיפון הקדמי, חלקם חמושים בקשתות מאוזנות, ואחד או שניים מפטרלים בעצלות על הסיפון. כמה אחרים עומדים על הרציפים בפנים מאיימות, שומרים על הסחורות מפני סקרנים ונוהמים באיום לעבר כל מי שמתקרב יותר מדי.
מה שמעניין הוא, שכמה מהשומרים הללו, כולל הבחור החצי-ערום, נראים מוזרים: דיאנה עוד לא פגשה אנשים עם עור בגוון נחושת, עיניים שקדיות, ופעמונים קטנים קלועים בצמה הארוכה והשחורה המשתלשלת מאחורי ראשם. מה שכן, יש להם חרבות מעוקלות מפחידות, שדיאנה לא היתה רוצה להיות בצד הלא נכון של הלהב שלהן.

ובזאת, חוששני שאני נאלץ לפרוש מהרשת להיום...
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
סמל אישי של משתמש
Supersprocket
הודעות: 6877
הצטרף: 22 אוגוסט 2003, 14:54

שליחה על ידי Supersprocket » 24 מרץ 2004, 20:26

IC
"אולריק," דזמונד פונה לאיש, "אני גם מוכן ללכת.. מיציתי את דיר החזירים הזה להיום." הוא אומר בדגש חזק על החזירים.
'כדאי לי ללכת לבדוק את שלום גבירתי,' הוא חושב לעצמו, חיוך חמוץ עולה על פניו, 'אין לי דבר אחר לעשות...'
and how many crooked Samaritans turn pleasantville to badland?
doctor arbitration
Wangomatic
הודעות: 16425
הצטרף: 24 מרץ 2003, 13:07
מיקום: מנמנם על כיסאות משרדיים ברחבי הקוסמוס
יצירת קשר:

שליחה על ידי doctor arbitration » 24 מרץ 2004, 20:27

"אז נלך" אולריק אומר בקול מעודד. אולריק ודזמונד יוצאים מהפאב ומתקדמים לכיוון הספינה
Rats live on no evil star
tangelwoogd
הודעות: 3422
הצטרף: 16 אוקטובר 2003, 10:59

שליחה על ידי tangelwoogd » 24 מרץ 2004, 22:31

סר האריס מתקדם באיטיות אל ראיניס מנסה להסוות את המבט המדוכדך שעל פניו.
"או על דאגה הליידי אני בסדר גמור, רק ש... ש..." הוא אומר בקול חלש שנחלש יותר אם כל מילה, "שמעתי כמה מן המלחים מדברים,אני חושב שמן הראוי שתדעי במה מדובר"
הוא מתקרב אליה ומספר לה את מה שהוא שמע (מן המלחים לא מקוואן)
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5053
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 25 מרץ 2004, 07:22

---לסר האריס---:
ראיניס נראית כשוקלת את הדברים לרגע.
"גם לאוזני גונב משהו" היא מעירה "על ספינה שהעלתה את חמת הלורד הטוב שלנו, כאשר הצליחה לאבד מטען יקר ערך..." היא מניעה את ידה ושמה אותה על סנטרה.
"הקברניט מפוחד, ללא ספק... ויש לו סיבה טובה לכך. אולם, אני מסופקת עם צפוי לנו רע מצידו. בכל מקרה, פקחו עין, כולכם"
ואז, היא מניחה עליך יד עדינה ומוסיפה.
"אבל, סר קנינג הטוב... חוששני שלא רק הדבר הזה מכביד על ליבך הערב" עיניה בוהקות "שמא תרצה לחלוק איתי חלק מהדברים? יתכן שיהיה בכך כדי להקל עליך מעט..."
אז, היא שולחת מבט מעבר לכתפה, על הים ההולך ומתכהה, והרוח הקרה השורקת לעבר רציפי נמל לאניס.
"החורף קרב והולך" היא לוחשת, ספק אל האריס, ספק אל עצמה. במבטה יש מעט צער, אולם לא פחד. להיפך... הנחישות בעיניה מזכירה להאריס משהו, או מישהו, שהוא ראה הרחק-הרחק מצוק קאסטרליי.
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
סמל אישי של משתמש
Supersprocket
הודעות: 6877
הצטרף: 22 אוגוסט 2003, 14:54

שליחה על ידי Supersprocket » 25 מרץ 2004, 07:24

בעודם הולכים לכיוון הספינות, מרים דזמונד את ידו לכיוונה של ספינה זרה,"הבט לשם," הוא אומר, הספינה בעלת שלושה תרנים ואיל ניגוח. 'כנראה מאיזשהי עיר חופשית,' הוא חושב לעצמו, 'כמה שהחיים שם טובים!'.
'לו רק הייתי שם ולא כל כך קרוב לג'יים לאניסטר המקולל.'
and how many crooked Samaritans turn pleasantville to badland?
סמל אישי של משתמש
Envinyatar
The White Archmage
הודעות: 5053
הצטרף: 05 פברואר 2003, 07:53
מיקום: The Sepphire Tower of Tylanor
יצירת קשר:

שליחה על ידי Envinyatar » 25 מרץ 2004, 07:29

------דזמונד ואולריק-------
כאשר אתם יוצאים מהפונדק, מתחיל להחשיך בחוץ. השמש שוקעת כמו כדור אדום של דם לעבר המיים האפורים, והפעילות על הרציפים מתחילה להתמעט. פטרול משמר של לאניסטר חולף על פניכם, אחד מאנשיו מברך את דזמונד בניד יד, אולם היתר נראים כלא מתעניינים בדבר, מלבד סיום המשמרת וקפיצה לפונדק הקרוב.
לאולריק, משום-מה, יש תחושה לא נעימה... אולי החושים החדים שלו, ואולי הפחד מתעתע בו, אבל למרות שהוא לא רואה דבר, הוא חש אי-כה כי עוקבים אחריהם.

אתם יורדים במדרגות העץ, ועדיין אולריק לא מצליח לזהות את העוקב, אם קיים כזה בכלל.

ואז, לפתע, מכיוון ספינת הסוחר המוזרה בקצה המזח, נשמע רעש עצום: בהמה צוהלת, אנשים צועקים, מישהו צורח ונופל ב"פלופ" ענק מהכבש למיים; קול מבוהל צורח "עצרו אותה, עצרו את המטורפת ההיא!"
ומעל הקול, עולה קריאה רמה ונלהבת, בקול שנשמע לכם מוכר...
אָיְן רִינְג זִי צוּ קְנֶכְטֶן,
זִי אָלֶה צוּ פִינְדֶן,
אִינְס דוּנְקֶל צוּ טְרָיְבֶּן
אוּנְד אֶבִיש צוּ בִּינְדֶן
סמל אישי של משתמש
Supersprocket
הודעות: 6877
הצטרף: 22 אוגוסט 2003, 14:54

שליחה על ידי Supersprocket » 25 מרץ 2004, 14:35

"לעזאזל!" צועק דזמונד, מביט מסביב מנסה למצוא את, "דיאנה... כדאי שזאת לא הייתה דיאנה."
and how many crooked Samaritans turn pleasantville to badland?
נעול