• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסתורין בתחנה המרכזית, Dark Conspiracy (SW), אימה/פאלפ מקוון

עולם בנסיגה:
פיצוץ אוכלוסין, חמדנות לא מחושבת ומלחמות כילו את משאבי כדור הארץ - האוויר מזוהם, המים רעילים, רמות הקרינה הרדיואקטיבית הכפילו את עצמם בסקלה לוגריתמית. משברים פיננסיים חוזרים ונשנים דחקו מליוני אנשים לעוני מחפיר והסיגו את רמת הטכנולוגיה. מהפכות ומהפכות-נגד הובילו לנפילת עשרות משטרים ברחבי העולם, אי יציבות פוליטית ותחושת חוסר בטחון. עליית כוחם של תאגידי העל, יחד עם הכרסום בכוחם של הממשלות, הפכה את האדם הפשוט לעבד למעשה של בעלי הממון.
גרוע מכך, הכאוס הפוליטי-פיננסי-אקלימי הוא רק סימפטום של המחלה. כוח מרושע, אל-טבעי ובלתי מובן עומד מאחורי התדרדרות עולמנו וניזון מהפחד והסבל האנושי. כוח זה מעוות ומנצל, בצורה מחוכמת ובלתי מורגשת, את מוחותיהם של אנשים על מנת להשיג את מטרותיו הזדוניות.
חלקים מהעולם נפלו לידי הכוח הזה כפרי רקוב ומתוכם – מתוך הצלמוות – פולשים לעולמנו יצורי האופל: שדים, זומבים, עוגים וערפדים – יצורי סיוט ואגדה המשחרים לטרף אנושי.
אך הפולשים נתקלו בתופעה בלתי צפויה בקרב האנושות – האמפתיה. המפגש הבלתי מודע עם הזרוּת של הפולשים הוביל לכך שהאמפתיה – שהייתה נחלתם של מתי מעט, הפכה לנפוצה בקרב כמעט מחצית מהאנושות. אומנם רוב האמפתים כלל אינם מודעים ליכולותיהם, אולם אמפתים מאומנים מהווים כח התנגדות של ממש כנגד מזימותיהם של שליחי האופל.

ישראל:
"האביב הערבי" הוביל לקריסת המשטרים בכל מדינות ערב הסובבות את ישראל ולמלחמות גלויות וסמויות בין ישראל ומדינות ערב, במקביל הפלשתינאים הסלימו את המאבק האלים. בנוסף, הקטסטרופה האקלימית העולמית לא פסחה על ישראל. התוצאה של תהליכים אלו היא שהאוכלוסיה היהודית מתרכזת במטרופולינים באר שבע, תל אביב ואשקלון-אשדוד. חיפה הושמדה יחד עם שאר יישובי הצפון במלחמות סוריה-ישראל-לבנון. ירושלים לא נמצאת בשליטת אף גורם רשמי והיא שסועה במלחמות בלתי פוסקות של עשרות מיליציות (רובן מיליציות דתיות שונות, אך גם סיעות בלתי צפויות כמו "אמנסטי אינטרנשיונל" ו"תלאביבים שאכפת להם"). שאר שטחי ישראל אינם מיושבים ברובם, כשאת השממה שוברים כפרים ערבים והתנחלויות יהודיות מבודדות. ההגנה על ההתנחלויות כבר אינה באחריות צה"ל אלא נעשית באופן עצמאי על ידי מיליציות או שירותי אבטחה פרטיים. כתוצאה מכך ההתנחלויות סגורות וקסנופוביות ביותר (בהרבה מקומות קודם יורים ואחר כך שואלים שאלות). צה"ל עדיין מבצע פעולות ביש"ע אך הן בעיקר פעולות תגמול על פיגועי טרור המתרחשים באזורי המטרופולינים. פעולות תגמול, אגב, אינן סיכולים ממוקדים או מעצרים, אלא בדרך כלל רצח, ביזה ואונס המוניים, בתגובה כמובן, נשלחים מחבלים לביצוע פיגועי טרור וחוזר חלילה.
המצב הבטחוני הרעוע והדרישות למאבטחים יצרו מצב בו כמעט כל אדם נושא נשק, עם זאת, מבחינה חוקית עדיין קיימת דרישה להחזקת רשיון נשק, כך שהמעמד החוקי של הנשקים האישיים הוא אפור בדרך כלל ונתון לשרירות ליבם של השלטונות.
בניגוד לארה"ב ומדינות רבות אחרות, בישראל לא הועבר חוק המאפשר העברת זכות הצבעה של האזרח לתאגידים, ובישראל עדיין קיימת תרבות פוליטית ערה. מבחינה טכנולוגית, כמו בשאר העולם, הקריסה הכלכלית הובילה לנסיגה טכנולוגית – מרבית מוצרי החשמל מיוצרים במדינות עולם שלישי בטכנולוגיה פרימיטיבית יחסית: הטלביזיות, טלפונים והמכוניות מעוצבות ומורכבות מטכנולוגיה של שנות השמונים.

טיזר להרפתקאה:
אזור התחנה המרכזית בתל אביב.
פשיעה, זנות, סמים, מהגרים, זרים.
עשן, צחנה ודם.
ומתוך הסבל והעליבות, משהו משחר לטרף.
רציחות מסתוריות מתרחשות בקרב העובדים הזרים, בסלאמס של התחנה המרכזית.
אימה מהלכת בקרב העלובים ביותר, אשר לאיש לא אכפת מהם.
האם תוכלו להושיע אותם?

אזהרה והבהרה: המשחק מתרחש בעולם דומה לשלנו, במקומות שאנחנו מכירים, כשברקע עומדים נושאים טעונים כמו זרים, סמים וזנות – המשחק לא מתיימר לעסוק בפוליטיקה או לשאת אמירה אתית אלא רק להשתמש במוטיבים מוכרים על מנת להעצים את חווית המשחק.

המשחק הוא משחק אימה/פאלפ:
סוגת הפאלפ היא סוגה רווית פעילות, סטריאוטיפית ומהנה: על הגיבורים נורים עשרות כדורים – והם נותרים ללא פגע, יריה אחת מכלי נשקו של הגיבור מספיקה על מנת לפוצץ מכונית, או להעיף את הנינג'ה המאיימת שנגדו 2 מטרים אחורה.
בסוגת האימה הגיבורים נתקלים בכוחות שהם לא מבינים, ולא מסוגלים ממש להתמודד עימם.
במשחק שלנו הדמויות יתקלו בכוחות אל-טבעיים שהם לא ממש מבינים, אבל הודות לקור רוחם, תושייתם וכדורי 9 מ"מ יוכלו להתנגד אליהם!

המערכה מבוססת על עולם Dark Conspiracy שיצא בשנות התשעים העליזות, כיוון שמערכת החוקים המקורית מסובכת ולא מהנה המשחק יעשה שימוש בחוקי "עולמות הפרא".

חוקי ההתחלה המהירה של "עולמות הפרא" (קריאת חובה של השחקנים על מנת לשחק).


המשחק פתוח לשלושה או ארבעה שחקנים. הכנתי מראש דמויות (יפורסמו בהודעה הבאה), ניתן לשנות אותם תוך כדי התייעצות איתי.
 
דמויות

איציק – שוטר ביחידת עוז
קונספט: לוחם

איציק שירת במג"ב ורכש מיומנויות לחימה, לאחר סיום שירות החובה הוא חתם קבע וכעת הוא משרת במשטרת ישראל.

תכונות:
זריזות ק8
שכל ק4
כוח ק6
רוח ק8
חוסן ק6

כריזמה 0
קצב 6
הדיפה 6
קשיחות 6

כשרונות:
איום ק8
הבחנה ק6
לחימה ק8
ירי ק10
חמיקה ק8

מגרעות:
בטחון מופרז (מגרעה ראשית) – הדמות מאמינה שהיא בלתי מנוצחת.
נאמנות (מגרעה משנית) – הגיבור ינסה לעולם לא לבגוד בחבריו או לאכזב אותם.
תכונה מוזרה (מגרעה משנית) – לדמות יש קפריזה קטנה אך מתמדת (לבחירת השחקן).

יתרונות:
מהירות – בחלוקת קלפי יוזמה, משליכה כל קלף של 5 ומטה.
צלף – הדמות מקבלת את תמרון הכיוון (2+ לירי) אם אינה זזה.
נחוש (Elan): כאשר הדמות משקיעה צ'ופר בגלגול מאפיין (כולל גלגול ספיגת נזק) היא מוסיפה 2+ לתוצאה הסופית.
שרירנות – 1+ לקשיחות (מחושב כבר).
אמיץ – 2+ לכל גלגולי אימה.

דני – נהג מונית
קונספט: איש טכני, קצת תחמן

דני הוא מהאנשים האלו שלמרות שיש להם פוטנציאל, לא ממש הלך להם בחיים. יוצא יחידה טכנית בצה"ל, דני הוא אשף בהמצאת גאדג'טים ובשימוש בטכנולוגיה. עם זאת, נראה שהמזל לא האיר לו פנים, והוא מעולם לא הצליח למצוא עבודה קבועה בתחום; כיום דני עובד כנהג מונית. לדני יש יכולות אמפתיות מוגבלות: יש לו מעין חוש שישי שמאפשר לו לראות דברים לפני שהם קרו או להשפיע על המציאות בצורה מוזרה באמצעות כוחו המחשבה בלבד. נראה אבל, שלכוחות הללו יש מחיר – דני סובל לעיתים מהזיות ומקושי באבחנה בין דמיון למציאות.

תכונות:
זריזות ק8
שכל ק6
כוח ק6
רוח ק6
חוסן ק4

כריזמה 0
קצב 6
הדיפה 4
קשיחות 4

כשרונות:
נהיגה ק8
לחימה ק4
פריצת מנעולים ק6
הבחנה ק8
תיקון ק6
חוכמת רחוב ק6
אמפתיה ק4
ירי ק6

מגרעות:
מזל רע (מגרעה ראשית) – צ'ופר אחד פחות למפגש.
הזיה (מגרעה משנית) – הדמות סובלת מהזיות קלות (רצוי שהשחקן ישלב אותן בעצמו במשחק, מדי פעם השה"ם יעזור לו בכך).
תאוות בצע (מגרעה משנית) – הדמות מייחסת חשיבות רבה מדי לכסף ונוטה להיכנס לוויכוחים מרים סביבו.

יתרונות:
קשרים – דני מכיר אנשים מפוקפקים שמכירים אנשים אפילו יותר מפוקפקים.
חמיקה – 1- לנסיונות לפגוע בדמות באמצעות התקפות טווח.
מקגייוור – אין מחסרים על חוסר בציוד, יודע לאלתר מכשירים.
רקע על טבעי (אמפתיה) – דני יכול להשתמש בכוחות אמפתיים.
ראיית הנולד (חוש סכנה danger sense) – גלגול הבחנה ב2- מאפשר לגלות התקפות פתע או מארבים.
נוירופאת:
  • נוירו – שייך או קשור למערכת העצבים.
    אמפתיה – היכולת ליצור קשר על-חושי עם יישות או מצב מחוץ לעצמי.
    נוירופתיה – היכולת להשפיע, בייחוד על מערכות עצבים, בעזרת כוח המחשבה בלבד.
    נוירופאתיה היא היכולת להשפיע על העולם הסובב את הדמות בעזרת כוח המחשבה בלבד. נויורופאתים משתמשים בכוחם הגס ללא אימון והכוונה, הם מסוגלים לדחוף את עצמם להגיע להישגים אמפתיים כבירים, אך יש לכך מחיר: כאשר נוירופאת מעוניין "לדחוף" הוא מחליט כמה נקודות כח הוא מעוניין לשאוב מעצמו, אזי הוא מגלגל רוח פחות מספר נקודות הכח שהוא מנסה לשאוב. בכשלון קריטי הדמות מפתחת חולי נפשי, אם התוצאה היא 1 או פחות הדמות סובלת מפצע ונופלת מחוסרת הכרה ל-1ק6 שעות. בכשלון רגיל הדמות סובלת מפצע. בהצלחה הדמות מקבלת את נקודות הכח שהיא ניסתה לשאוב. בהעלאה הדמות גם מגלגלת כשרון אמפתיה ב- 1+.

כוחות אמפתיים (10 נקודות כח):
העלאת/הפחתת מאפיין: הדמות יכולה להעלות מאפיין בקובייה אחת עבור הצלחה רגילה, או בשתי קוביות עבור העלאה. לחילופין, הדמות יכולה להנמיך מאפיין כאשר היא מצליחה בגלגול מנוגד לגלגול רוח של הקורבן, בקובייה אחת (עבור הצלחה) או שתיים (עם העלאה). הכוח עולה 2 נקודות למשך 3 סיבובים, הארכת משך הפעולה עולה נקודה לסיבוב, כל מטרה נוספת (עד חמש מטרות) עולה נקודה נוספת – כל המטרות מושפעות באותו אופן.
בלבול: דני לא תמיד מבדיל בין מציאות לדמיון, לפעמים הוא מסוגל לגרום לאויביו להרגיש חלק מהבלבול שלו. המטרה חייבת לגלגל שכל בעונשין של 2- או להיות מזועזעת, אם דני גלגל אמפתיה בהעלאה – העונשין הוא 4-. מחיר הכח: נקודת כח אחת למטרה (עד חמש מטרות).
מהירות: עבור נקודת כח אחת, מטרת הכח נהיית מהירה יותר – למשך 3 סיבובים (אפשר להאריך את משך הפעולה תמורת נקודה לסיבוב) קצב המטרה מוכפל, אם גלגול האמפתיה הצליח עם העלאה – ריצה היא פעולה חופשית (ללא עונשין של 2-).

יעל – מתנדבת ב"קו לעובד"
קונספט: חוקרת

יעל היא בחורה אינטליגנטית ומושכת שמקדישה את מרצה להטבה לזולת. כיום היא מתנדבת ב"קו לעובד" שעוסק בסיוע לעובדים זרים. יעל מעורה בחיי הבוהמה התל-אביביים, ובעלת קשרים טובים עם עיתונאים, שבהם היא נעזרת לקדם את מטרות העמותה.

תכונות:
זריזות ק6
שכל ק8
כוח ק6
רוח ק6
חוסן ק6

כריזמה 2
קצב 6
הדיפה 2
קשיחות 5

כשרונות:
חקירה ק8
הבחנה ק8
שכנוע ק6
ירי ק6
חכמת רחוב ק8
ריפוי ק6
ידע (עיתונאות) ק6

מגרעות:
עקשנות (מגרעה משנית) – הדמות רוצה שיפעלו תמיד בדרכה ולא מוכנה להודות בטעויות.
ספקנות (מגרעה משנית) – הדמות לא מאמינה בהתרחשויות על טבעיות, 2- לבדיקות אימה הקשורות בעל-טבעי.

יתרונות:
קשרים – יעל מכירה כמה אנשים בעולם התקשורת.
חוקרת – 2+ לחקירה ולחכמת רחוב.
רב לשונית - יודעת 8 (=קוביית השכל) שפות: עברית, אנגלית, ערבית, רוסית, תיגרינית, תאית, פיליפינית, רומנית.
נאה – 2+ לכריזמה.

מוטי – קוסם חופשי (דמות רביעית)
קונספט: קוסם

מוטי התחיל ללמוד קבלה על מנת להתחבר לאני הפנימי שלו ולשפר את הרגשתו הרוחנית. באחת הפעמים בהם הוא ניסה ליצור קשר עם המלאך השומר עליו, הוא יצר למעשה קשר עם שדים ממימד-קדם אחר. מזועזע מהחוויה הטראומטית, מוטי הקדיש את מיטב זמנו להבין את שאירע. מוטי למד שמלבד עולמנו קיימים גם עולמות אחרים – מימדי הקדם (protodimensions) המאוכלסים ביצורים מזוויעים שלא רואים את טובת המין האנושי לנגד עיניהם. מוטי למד כיצד לפתוח באופן זמני שערים למימדי הקדם, ולתעל את כוחם העצום לרצונו. ברם, נתיב זה מסוכן לשימוש, מאחר ושוכני מימדי הקדם עשויים לשים לב לפעולותיו של מוטי ולהתנקם בו.

זריזות ק4
שכל ק8
כוח ק4
רוח ק10
חוסן ק4

כריזמה 0
קצב 6
הדיפה 4
קשיחות 4

כשרונות:
אמפתיה ק10
הבחנה ק8
ידע (קבלה) ק8
ירי ק6
לחימה ק4
חקירה ק6
שכנוע ק6

מגרעות:
שבועה (מגרעה משנית) – שומר שבת.
שבועה (מגרעה משנית) – שומר כשרות.
חסר מושג (מגרעה ראשית) - 2- לגלגולי ידע בסיסי (מוטי עסוק יותר מדי בידע אזוטרי ולפעמים לא מבין דברים בסיסיים בעולם שלנו).

יתרונות:
רקע על טבעי (אמפתיה): מוטי יכול להשתמש בכוחות אמפתיים.
קוסם: מוטי מיומן בשימוש בכוחות הליכה מימדית. מבצע גלגול כשרון לכוח "קפיצת הדרך" (Teleport) ב- 2+ (ומזועזע רק בכשלון קריטי).
2 כוחות חדשים
עוד 5 נקודות כוח
ראיית הנולד (חוש סכנה danger sense) – גלגול הבחנה ב2- מאפשר לגלות התקפות פתע או מארבים.

כוחות אמפתיים (15 נקודות כח):
קפיצת הדרך (Teleport): הדמות פותחת שער למימד-קדם בו הזמן והחלל מתנהגים בצורה שונה מאשר בעולמנו. לכח זה שלושה שימושים:
  • 1. תנועה מהירה: הדמות עוברת למימד-קדם בלתי מפותח על מנת להגביר את תנועתה – תנועה במימד-הקדם מקבילה לפי 10 מאשר בעולמנו (לדוגמא, דמות שתנוע 20 מטרים במימד-הקדם ותחזור בחזרה לעולמנו, תמצא את עצמה במרחק 200 מטרים מהשער אותו היא פתחה). מחיר: 3 נקודות ל-3 סיבובים, ניתן להאריך את משך הכח עבור 2 נקודות לסיבוב (נקודה אחת לסיבוב בהעלאה). ניתן להוסיף עד 5 מטרות בסה"כ עבור נקודה למטרה נוספת. 1 בגלגול אמפתיה (לא משנה מה התוצאה בקוביית המזל) משמעה שהמטיל (ומטרות נוספות) לא הצליחו לעבור כראוי למימד-הקדם והם מזועזעים. בכשלון קריטי הם גם סופגים נזק של 2ק6 [כיוון שמוטי הוא קוסם – מיומן בתנועה מימדית – לתוצאה של 1 בגלגול אמפתיה אין משמעות, אלא אם כן זהו כשלון קריטי ואז המטיל ושאר מטרות הכח מזועזעים בלבד].
    2. מסע למימד-קדם: כדי לבקר במימד-קדם אחר, על הדמות לפתוח שער אליו – דבר המותנה בכך שהדמות מכירה את מימד הקדם. פתיחת שער עולה 3 נקודות כח, כדי לחזור בחזרה לעולמנו (או לנוע למימד-קדם אחר), הדמות צריכה לפתוח שער נוסף (במחיר של 3 נקודות). כל פתיחת שער דורשת גלגול אמפתיה. הדמות יכולה להשאיר את השער פתוח כדי שעוד דמויות יעברו, אבל זה עולה לה בדרגת תשישות עבור כל דמות נוספת שעוברת בשער, עבור כל העלאה ניתן למחוק דרגת תשישות אחת. כשלון קריטי בגלגול אמפתיה משמעו שהדמות משכה תשומת לב לא רצויה משוכני מימדי-הקדם.
    3. סגירת שער: כדי לסגור שער שמישהו אחר פתח, יש לגלגל אמפתיה מנוגדת בעונשין של 2- (תוסף היתרון של הקוסמים מבטל את העונשין). מחיר סגירת שער: 3 נקודות כח. כשלון קריטי בגלגול אמפתיה משמעו שהדמות משכה תשומת לב לא רצויה משוכני מימדי-הקדם.
מהומה מימדית (Havoc): הדמות מחלישה לרגע את גבולות המימדים וגורמת לשינויים בלתי צפויים בשדה הקרב. כל דמות הנמצאת בתחומי המהומה נאלצת לגלגל כוח (2- אם המטיל הצליח בהעלאה), מי שנכשל עף 4ק6 מטרים בכיוון אקראי ונעשה שרוע. אם הוא איתרע מזלו והוא פגע בעצם קשיח, הוא גם מזועזע. בהעלאה קוסמים יכולים לבחור מאפיין של מימד הקדם שבו הם השתמשו כדי לעורר מהומה: קרח (מאט את כל היצורים המושפעים פי 2), עלטה (1- לכל גלגולי מאפיין מבוססי ראייה), חשמל (גלגול חוסן או 2- להדיפה), חום (גלגול חוסן או תשישות), אור (גורם למטרות לזהור, לחילופין, מפיק אור בוהק), צליל (2- לכל גלגולי הבחנה מבוססי שמיעה). מחיר הכח 2 נקודות עבור אזור השפעה בקוטר 8 מטרים או 4 נקודות עבור אזור השפעה בקוטר 12 מטרים. המטיל יכול למקם את אזור ההשפעה במרחק של עד שכל4X (כלומר 32 מטרים).
הסטה (Deflection): באמצעות מניפולציה של מעברים למימדי-הקדם קשה יותר לפגוע בדמות – כל גלגולי ההתקפה נגדה נעשים ב2- (או 4- אם גלגול האמפתיה הצליח בהעלאה).
קפנדריא (Burrow): הדמות פותחת שער למימד-קדם, עוברת דרכו, וחוזרת בחזרה לעולמנו במרחק של עד שכל4X מטרים (32 מטרים במקרה של מוטי) לסיבוב. דמות השוהה במימד-קדם יכולה להפתיע את אויביה על ידי ביצוע גלגול אמפתיה מנוגד לגלגול הבחנה. אם הדמות מצליחה היא מגלגלת התקפה ונזק עם 2+ (או 4+ בהעלאה). מחיר הכח: 3 נקודות ל-3 סיבובים, ניתן להאריך את משך הכח עבור 2 נקודות לסיבוב, ניתן להוסיף עד 5 מטרות בסה"כ עבור נקודה למטרה נוספת.
להטוטנות יסודנית (Elemental Manipulation): עבור נקודת כח אחת (ל-3 סיבובים, הארכה תמורת נקודה לסיבוב) הדמות מכופפת את גבולות המימדים ומבצעת להטוטים קטנים ביסודות המיסטיים. ניתן למשל ליצור משבי רוח קלים (שעשויים להקל על החום), לזמן חופן חול (יכול לעוור אויב), להדליק להבה קטנה (לפעמים זה מספיק כדי להצית מכונית עם מיכל דלק דולף) או לטהר מים לא ראויים לשתייה.
 
נראה שאשמח לשחק, אבל אני ארצה לדעת מה קצב התגובה, ובנוסף יש לי כמה הצעות קטנות לשיפור:

טיזר בIN PLAY יכול להכניס אותנו לאווירה די טוב
האם לדמויות יש מידע סמוי שייתגלה רק לשחקנים שייבחרו באופן סופי לשחק אותן?
אם אפשר להוסיף קצת פירוט על כמה מהדמויות, ולהפוך מספר יייתרונות או חסרונות ליותר קונקרטיים (כמו לפרט מהי הקפריזה של איציק, אילו אנשים מכירים דני ויעל ואיך ועוד כל מיני)

נוסף על כך אני מכיר את שיטת SW, ולא ממש משנה לי איזו דמות תיוותר לי, כי נראה שלכולן יש פוטנציאל לפיתוח מעניין.
 
דסטריקס אמר/ה:
נראה שאשמח לשחק, אבל אני ארצה לדעת מה קצב התגובה, ובנוסף יש לי כמה הצעות קטנות לשיפור:

טיזר בIN PLAY יכול להכניס אותנו לאווירה די טוב
האם לדמויות יש מידע סמוי שייתגלה רק לשחקנים שייבחרו באופן סופי לשחק אותן?
אם אפשר להוסיף קצת פירוט על כמה מהדמויות, ולהפוך מספר יייתרונות או חסרונות ליותר קונקרטיים (כמו לפרט מהי הקפריזה של איציק, אילו אנשים מכירים דני ויעל ואיך ועוד כל מיני)

נוסף על כך אני מכיר את שיטת SW, ולא ממש משנה לי איזו דמות תיוותר לי, כי נראה שלכולן יש פוטנציאל לפיתוח מעניין.

האמת שאין לי הערכה לגבי קצב התגובה הרצוי, אני גם חדש במשחקי פורום... אני מניח ומקווה שנוכל להגיע להסדר כשיהיו מספיק שחקנים.
בנוגע לטיזר באין פליי - לא מבטיח, אבל אני אשתדל לפרסם בקרוב.
לדמויות אין מידע סמוי שיתגלה בהמשך, לפחות לא בינתיים. הדמויות, למעט מוטי, אינן מודעות לפלישת יצורי האופל לעולמנו, הם יתוודעו אליה במהלך המשחק.
בכוונה לא פירטתי על הקפריזה של איציק ועל הקשרים של דני ויעל - השארתי את ההחלטה על אופים המדוייק לשחקנים, אבל אתה צודק - הייתי צריך להבהיר זאת.
 
חוקי מערכה:
1. דם וקרביים - ניתן להשתמש בצ'ופרים כדי לגלגל מחדש נזק.
2. הרפתקאה באוקטן גבוה - ניתן להשתמש בצ'ופרים כדי לקבל שימוש חד פעמי ביתרון קרבי שאין לדמות, בתנאי שהיא ברמה הנדרשת.
3. כשלונות קריטיים - אם גילגלת כשלון קריטי (1 בשתי הקוביות) - נתקעת איתו!

תחמושת: כדי לפשט את העניינים ולשמר אווירת פאלפ: 1 בקוביית הירי (לא משנה מה יצא בקוביית המזל) משמעה שהמחסנית נגמרת באותו סיבוב ושהדמות תצטרך לטעון בסיבוב הבא. כשלון קריטי משמעו שלדמות נגמרה התחמושת, עם זאת, הדמות תוכל לנצל צ'ופר כדי למצוא, בצורה בלתי צפויה, מחסנית נוספת (שתספיק עד לסוף הקרב או לגלגול הבלתי מוצלח הבא).

טעינה: כאשר נגמרת מחסנית, הדמות צריכה לטעון או להחליף אותה, פעולה הנמשכת סיבוב שלם. אם הדמות רוצה לזרז את העניינים עליה לגלגל זריזות: בהעלאה היא מצליחה לטעון ולירות באותו סיבוב ללא עונשין. בהצלחה רגילה הטעינה לוקחת סיבוב שלם. בכשלון, הסיטואציה המלחיצה מונעת מהדמות לטעון כיאות את הנשק. בכשלון קריטי, ובכן, זה השלב בו המחסנית מתגלגלת לאיזה חור ביוב, או לשער מימד סמוך. גיבורים בעלי היתרון מהירות או קור רוח נהנים מתוספת 2+ לגלגול בעוד שגיבורים בעלי קור רוח משופר או שליפה מהירה או בעלי קלף גו'קר מצליחים אוטומטית בהעלאה.

ציוד:
לא בא לי להסתבך עם רשימות ציוד: אם הגיוני שלדמות שלכם יהיה את פריט הציוד הזה - אז יש לה. באופן כללי אין לכם ציוד מיוחד מלבד איציק הנושא אקדח גלוק 9 מ"מ, אלה משטרתית ואזיקים ויש לו ברכב קרבין M1. אם הוא רוצה הוא יכול לחתום על M16 "בורקס" בלי הרבה בעיות. לדני כנראה יש אולר או לדרמן או לדרדוס (הוא יכול גם להסתדר עם סיכת בטחון).
אין פלאפונים!
אם מישהו רוצה לשכנע אותי שלדמות שלו יש אקדח/תרסיס פלפל/רובוט שואב אבק - אני פתוח להצעות (זה שקר גס, אבל אני נהנה לנטוע בשחקנים שלי תקוות כוזבות).
 
מעולה, אני בעניין. בנוגע לציוד, לא אמרת שרוב תושבי המדינה סוחבים אקדח? כי אז סביר בהחלט שלמי בקבוצה שאין נשק חם יהיה איזה תרסיס פלפל או סכין.
 
אין באמת בעייה שדמויות ישאו נשק (או ציוד אחר), כדאי שתהיה לכך הצדקה פנים משחקית.

ננסק משחק את דני.
העוג הברברי את איציק.
NRY JOKER ודסטריקס תחליטו מי כל אחד מכם משחק - מוטי או יעל (ניתן לשנות את מין הדמות כמובן).

טקסטים פנים משחקיים יש לסמן ב-IN או IC
טקסטים חוץ משחקיים, גלגולי קוביות ופנייה לשחקנים אחרים יש לסמן ב-OUT או OOC
נא להקפיד על פניה לשחקנים עם שמות השחקנים או שם משתמש בפורום (שמי הפרטי הוא גיא, אגב) ושפניה לדמויות תעשה עם שם הדמות.
כשאתם מפרסמים גלגולי קובייה נא לכתוב את כל הקוביות שגלגלתם, לציין מהי קוביית המזל, איזו קובייה אתם בוחרים ואם השתמשתם בצ'ופר. אם אתם צריכים לגלגל כמה גלגולים עוקבים, נא לעשות זאת מראש (למשל אם אתם מתקיפים תגלגלו גם גלגול התקפה וגם גלגול נזק).

שאלות, טענות, מענות עד כה?
 
המצב סבבה, טוב אז נראה שנאי אקח את יעל, ואין לי שום בעיה לשחק דמויות ממין כלשהו (ואני לא אשחק את הדמות באופן קלישאתי, תלוש ורדוד כל עוד זה תלוי בי). אז נראה שפחות או יותר סגרנו, אז מתי ככל הנראה נתחיל?
 
יופי!
האמת שבד"כ אני לא מתלהב מאיך שגברים משחקים נשים, אבל דווקא בפאלפ זה לא כל כך נורא (הדמות כפי שיצרתי אותה די קלישאתית, כפי שאתם יכולים לראות).
אני מניח שבתחילת שבוע הבא אני אפרסם את תחילת ההרפתקאה.
אני ממש מבסוט על ההיענות! אשתדל לעמוד בציפיות.
 
aramil אמר/ה:
SandChicken,יש מצב לשחקן חמישי?
אני ממש מבסוט שיש התלהבות, אבל זו פעם ראשונה שאני מנחה משחק פורום, אני לא בטוח שאצליח להשתלט על המשחק ואני לא יודע איך זה יעבוד מבחינת קצב התגובות של חמישה שחקנים. אני מציע כזה דבר: אחרי שההרפתקאה הראשונה תיגמר ובתקווה שהיא תיגמר בשלום, אני אראה איפה אנחנו עומדים ואם זה יתאים (ומבחינתי זה יהיה נהדר אם זה יתאים) אני אשלח לך הודעה בה אני מזמין אותך להצטרף להמשך, אתה מצידך יכול לעקוב אחרי ההרפתקאה בפורום ולראות אם זה בכלל מעניין אותך, הולך?
 
SandChicken אמר/ה:
אני ממש מבסוט שיש התלהבות, אבל זו פעם ראשונה שאני מנחה משחק פורום, אני לא בטוח שאצליח להשתלט על המשחק ואני לא יודע איך זה יעבוד מבחינת קצב התגובות של חמישה שחקנים. אני מציע כזה דבר: אחרי שההרפתקאה הראשונה תיגמר ובתקווה שהיא תיגמר בשלום, אני אראה איפה אנחנו עומדים ואם זה יתאים (ומבחינתי זה יהיה נהדר אם זה יתאים) אני אשלח לך הודעה בה אני מזמין אותך להצטרף להמשך, אתה מצידך יכול לעקוב אחרי ההרפתקאה בפורום ולראות אם זה בכלל מעניין אותך, הולך?
טוב,אם זה מה שנוח לך,אז זה הולך.
בכל זאת,עדיף מכלום.
 
כן, אני יכול להבין למה אתה לא מת על משחק דמות נשי של גבים, שמתבסס על סטריואוטיפים וקלישאות, שיוצרות ברוב המקרים דמויות קצה רדודות (לרוב או מופקרת למחצה, או דמות מסרט אימה). אני לא אבצע את זה כך.
 
חזרה
Top