• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

40K: Kill-Team

molejo

פונדקאי ותיק
למישהו יצא לשחק משחק של Kill-Team ?
זה פשוט נראה כמו אחד הדברים הכי מגניבים שיש !

ברור לי גם שאני אדאג לדחוף את זה לתוך החוקי קמפיין
 
אני גם בטוח שרק החלק של להכין את המיניאטורות של ה-Kill-Team הוא כיף לאללה
(בהנחה שאכן מייחדים כל דמות בקבוצה, והם לא סתם אוסף של 10 מארינים...)
 
כוהן אמר/ה:
אפשר לדעת מה זה kill team?
זה כמו לשחק משימת SWAT כזאת
בצד התוקף יש לך קבוצה קטנה של חיילים, שיש להם מטרה כמו לחבל בגנרטור, להרוג מישהו, או כל דבר בסגנון
בצד המגן יש לך חוליות קטנות של האויב שמפטרלות במבנה, ומנסות לגלות אותך ולהשמיד אותך

אתה מנצח אם הצלחת במשימה שלך, הם מנצחים אם הם חיסלו לך את כל החוליה
 
זה נשמע ממש מגניב, אבל הבעיה זה לא מאוזן בגרוש, מארינס תוקפים ואלדאר מגינים זה לא אותו דבר כמו אלדאר תוקפים ומארינס מגינים, אז לפי דעתי זה לא מתאים אפילו לקמפיין, עוד בעיה זה שברוב הפעמים התוקף תמיד מנצח, אז המשחק זה לא על מי מנצח, זה על איך הוא מנצח, אתה אמור לעשות שם פעולות ודברים מגניבים בעיקרון.
ולפי דעתי צריך לעשות את זה בloose formation, יראה יותר מציאותי ומגניב, למה לעזעזל שאני יקח את הצלף איתי לכל מקום ולא ישאיר אותו באיזה חור?
 
כי הוא מפחד להשאר לבד?

אבל באמת זה קצת לא מאוזן.
אם מארינס תוקפים אלדר בזה אז זה מארינס מול איזה גאדיאנס מסריחים או משהו.
אבל אם אלדר תוקפים את הם מתסערים עם Howling Banshees או משהו אבל עדיין נלחמים במארינס רגילים ולא במשהו נחות.

ככה שיש לזה פגמים.
 
יש פגמים, אבל אם נכניס את זה בקמפיין נדאג שזה יהיה משהו מאוזן.
חוץ מזה, לא כל כך התלהבתי מהרעיון שהמגן לא יכול לשחק עד שהתוקף מתגלה. זה משחק של צד אחד - התוקף. כאילו, מה כבר יש למגן לעשות? עד שהאויב מגיע הוא לא עושה כלום, וברגע שהוא מגיע כל מה שנשאר זה לירות, להסתער או לברוח.
התוקף אולי נהנה, המגן פחות.
 
Featherbolt אמר/ה:
חוץ מזה, לא כל כך התלהבתי מהרעיון שהמגן לא יכול לשחק עד שהתוקף מתגלה. זה משחק של צד אחד - התוקף. כאילו, מה כבר יש למגן לעשות? עד שהאויב מגיע הוא לא עושה כלום, וברגע שהוא מגיע כל מה שנשאר זה לירות, להסתער או לברוח.
התוקף אולי נהנה, המגן פחות.
ככה זה במציאות. בכל מבצע חשאי המגן לא עושה כלום עד שהוא מגלה את התוקף, ואחרי שהוא מגלה אותו, כל מה שנשאר לו לעשות זה לנסות להרוג אותו, או למות בניסיון. וזה לא כיף אני בטוח.

ומאחר שכתוב ב-BBB בפרוש שזאת מערכת חוקים ניתנת לשינוי, זה מה שנעשה כשנכניס את זה לקמפיין, למשל כמו:
* יהיה שאפשר לעשות Loose Formation לפי בחירה, או תנועה במספר Squads.
* גודל הכוח המגן יהיה תלוי באם ואיזה כוח הושאר להגן על המקום על ידי שחקן ההגנה.
(כמובן שאם למשל המגן השאיר כוח של 1000 נקודות לשמור על המקום אז זה כבר יהיה כנראה קרב רגיל, ולא Kill-Team)
 
כן אבל אין אלף נקודות חיילים בבניין, אני בטוח שהם אי שם באימונים או ישנים או נחים ויש רק את הכוח השומר שהוא הכוח שאחראי על השמירה. אני אפילו בטוח שאפילו אם התוקף תוקף מחנה אימונים אז הוא יתקוף בלילה כשכולם ישנים חוץ מהשומרים. חוץ מזה אפשר להוסיף חוק שברגע שמופעלת האזעקה מתעוררים D6 חיילים כל תור.
 
אם הkill team רוצה להכנס בכוח לבניין כלשהו, כנראה יש שם משהו חשוב למדי. די הגיוני שיהיה שם מספיק כוח צבאי לשמור על מה שמחביאים שם.
 
Featherbolt אמר/ה:
אם הkill team רוצה להכנס בכוח לבניין כלשהו, כנראה יש שם משהו חשוב למדי. די הגיוני שיהיה שם מספיק כוח צבאי לשמור על מה שמחביאים שם.

אתה סתם מקשה. לפי הרעיון שלך- או שנשחק kill teams לא מאוזנים, או שלא נשחק Kill teams בגלל שאף אחד לא ירצה לתקוף בגלל שהחוקים לא מאוזנים.
אולי מבחינתך זה הגיוני (מבחינתי זה לא), שיהיה kill team נגד צבא אלף נקודות, אי אפשר לשחק ככה. אם אתם אומרים שזה קל מדי לתוקף, נקשה עליו, אי אפשר אבל לעשות יחידה שהיתה עולה 200-400 נגד אלף!
 
אין בהתחלה, אבל אפשר לקנות הזהקות בשלבים מאוחרים, מתי שהיחידה התוקפת מקבלת ניסיון ונקודות, אז המגן מקבל אותו מספר נקודות להשקיע בשטויות, אפילו לא קרוב לאיזון.
 
חזרה
Top