• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מנטה, התגלמות היצר-יצור חדש

KORTOLMACK

פונדקאי ותיק
לכל מי שלא יודע, מנטה הוא יצור תת-ימי, אשר נראה כמו חתול ים, אך גדול בהרבה (פי 2 או 3), אני מדבר על יצורים אשר נוצרים כאשר נטייה מסוימת מגיעה לשיאה:
מנטה-התגלמות היצר
ערכי תכונות:
כוח:3-16
זרז:5-20
חסנ:4-18
תבנ:5-20
חכמ:4-18
כרז:5-20

התקפות:
טווח רחוק-7+
קפא"פ-5+

סוגי התקפות:
מחנק זנב- טווח רחוק-8+, נזק:מוחץ-1ק10, כדי להשתחרר מהלחץ-ד"ק 16, טווח:5מ'.
הצלפת זנב-טווח רחוק-7+, נזק:מוחץ-1ק12 , טווח:8מ'.
פרץ יצר-קפא"פ-7+, טווח רחוק-7+, נזק:חשמל-1ק20 למי שמהנטייה ההפוכה של המנטה, 1ק12 למי שמנטייה שלו זהה לזו של המנטה, 0 נזק למי שנטייתו זהה לזו של המנטה.

דרג"ש-21 (טבעי-9+, בסיס:10+, זרז-5+, גודל(ענק)-2-).
ק"פ-8ק12 + 10(68 נק"פ).
גודל-ענק(ארוך).
ד"א-7
ארגון-יחיד, זוג, חבורה (3-5), קבוצה(6-10), מקבץ(11-20), להקה(21-30), עדר(30 ומעלה), כל המנטות זההות בארגון בו הן נמצאות(כולן מאותה נטייה).

יכולות מיוחדות-
תעופה (מצב תמרון-טוב)
צלילה
שחיה
חסינות ללחשים מנטייה הפוכה מזו של המנטה.
הקסמת אדם-3\יום
אחיזת אדם-3\יום

מיומנויות-
זוהוי-15+
האזנה-15+
דיפלומטיה-17+
איום-17+

כשרונות-
מיקוד נשק-מחנק זנב
מיוקוד מומנות-האזנה מתחת למים (המצאתי...)

מידע-
מנטות נוצרות ברגע שיש לנטייה מסויימת הפגנת עוצמה יוצאת דופן, לדוגמא-
השמדת שד, תיצור מנטה מנטיית סדר-טוב (שכן יש שד, מנטיית תוהו-רע, אשר הושמד, וכך ההפך מתחזק, במקרה הזה ההפך הוא סדר-טוב).
מנטות מנטיות זההות יתחברו לרוב, עד ליצירת להקה, או אפילו עדר...
 
ערכי תכונות:
כוח:3-16
זרז:5-20
חסנ:4-18
תבנ:5-20
חכמ:4-18
כרז:5-20
?
וואו, הוא גם חסון, גם זריז, גם בכושר, גם אינטלגנטי, עם חוכמת חיים, ונראה טוב!
אני מאוהב.
 
אני אשים עכשיו כמה תמונות, שתראו על מה אני מדבר:

manta.jpg

http://www.tauchclub-plattling.de/Fotos___Berichte/Capo_Verde/fotos santiago 2002/manta 1.jpg
manta.gif

http://www.starfish.ch/photos/fishes-Fische/rays-Rochen/Manta-birostris1.jpg
טוב, אני חושב שזה יספיק.
אם אתם רוצים עוד רק תבקשו.
 
אני לא יודע, אבל סביר להניח שאם מנטה מ נטית תוהו-רע יחריב עיר נמל, אנשים יפרשו את זה כ-
"שד בצורת צללית גדולה ושחורה, מרושעת ואפלה, אשר עולה מן המעמקים"
או משהו בסגנון...
 
יותר מידע! תכתוב כל מידע אפשרי עליהם.
לפי התכונות המקסימליות נראה לי(אני לא מבין במו"ד) שהוא יצא קצת יותר מידי מושלם.
האם יצורים כאלה שהתכונות שלהם מקסימליות נפוצים או שיש רק חלשים והחזקים נדירים?
 
יש כזה דבר עם אני לא טועה, קוראים לזה Cloacker או משהו כזה הם חיים מתחת לאדמה אומנם, אבל אני משער אולי שה קלואקר תת ימי? פרנהייט יתקן אותי אני משער..
 
נכון, גם אני חשבתי על זה. אבל זה לא קלאוקר, רק חיקוי זול שלו...

יש משהו מוזר: גם אם אני הורג אימפ וגם אם אני הורג דוויל לשני המנטות יהיו אותן תכונות?
 
למעשה זה יותר טוב מקלוקר מכיוון שיש את עניין התגלמות היצר מאחרי התבונה וחוכמה שלו, הוא בעיר נמל מרושעת או אפלה ייווצר במפרץ יצור המשקף את אופייה המרושע והאכזרי של יושבי העיר. בעיר נמל טובה וחיובית ייווצר יצור טוב לב השתקפות האור אשר יסייע לעיר לסגסג ולצמוח. בעיר מגוונת שהיושבים בה משני צדי המתרס יגדל מנטה נייטרלי שומר ומגן על חומות העיר מגן נגד כוחות הסדר והתוהו שומר על צביון המסכר הנניטרלי והטהור בנמלה.

בקיצור, אחלה יצור ואני רואה הרפתקאה מתפתחת בין 3 ערי נמל היושבות בין מיצרי הימים.
 
חלקכם לא הבינו:
1.מנטה נוצרת רק כאשר נטייה מסוימת מפגינה עליונות, על ההפך שלה, הדבר צריך להתרכש ברמת אנרגיה גבוה, כך שכן, מנטות הינן נדירות במיוחד.
2.הכוח של המנטות יכול להשתנות, לרצונו של שה"מ, אם הוא רוצה מנטה חכם, הוא יכול להוריד מהכוח ולהוסיף לתבונה, אם הוא רוצה מנטה זריזבמיוחד, שיורידמהחוסן, ויוסיף לזריזות, וכ'ו...
עוד מידע כללי-
מנטות לא מתרבות, הן מתרבות רק בצורה שהזכרתי קודם.
תוקפניותה של מנטה יקבע לפי נטייתה, ולפי המצב בו היא נמצאת.
ברגע היצירה של מנטה, יש לה רבע מערכי התכוות, גלגולי ההתקפה, הגודל, וכל הגורמים האחרים, כולל דירוג אתגר.
לאחר חודשיים, כל הערכים עוברים לחצי, ולאחר שנה לשלושת רבע, ואז, לאחר 10 שנים, המנטה מגיעה לשלמות שלה.
 
KORTOLMACK אמר/ה:
חלקכם לא הבינו:
1.מנטה נוצרת רק כאשר נטייה מסוימת מפגינה עליונות, על ההפך שלה, הדבר צריך להתרכש ברמת אנרגיה גבוה, כך שכן, מנטות הינן נדירות במיוחד.

מזכיר לי את הרוחות מאקזלטד(או שמא זה היה רוקוגאן?)...
 
ראשית, ניטפוקים:
הדרג"ש של המנטה (לפי החישוב שלך) אמור לצאת 22, ולא 21.
כתבת פעמיים התקפה כנגד נטייה זהה - אני מניח שה - 1ק12 מתייחס לנטייה קרובה (אוייב נייטראלי מול מנטה מרושעת).
הרעיון טוב, אבל הייתי שמח אם היית מפרט יותר על:
א. הדרך שבה המנטה משתמש בכישורי הקרב שלו (כמו באסופת המפלצות). מה אומרת כל התקפה ואיך היא נראית.
ב. כיצד נוצר מנטה? למה? האם יש כאן איזושהי ישות עליונה מעורבת? האם מכשף חזק במיוחד יכול ליצור מנטה בעצמו? האם המנטה קשור בהכרח להרס של גורם מנטייה מסויימת או סתם מהפגנת עליונות או נוכחות מאסיבית של נטייה אחת?
ג. וזה אולי רק אני: יחסים סביבתיים. מה קורה לסביבה תת מימית נורמאלית שפתאום מופיע בה מנטה?
ד. יש גם בטעם פירות? ;)
 
בסדר, אני אסביר-
כישורי קרב-
מחנק זנב-
המנטה מזנק על יריבו, אך חוזר אחורנית בלופ(סלטה אחורה), הוא מסתובב עד שהזזנב הארוך שלו מגיע אל המטרה, ואז הוא לופת אותה בחוזקה, כמו שאם תצליף עם שוט על מקל, השוט יתלפף עליו בחוזקה, הוא נשאר כך ומהדק את האחיזה שלו במטרה, עד שהמטרה תחנק ותמות(אם זה מעל המים, זביר להניח שהמנטה יצלול כדי לגרום ללחץ אדיר במטרה, אם המטרה תעמוד בלחץ, המנטה ישחרר אותה, (בעומק 20 מטר), ואם היא תצליח לעלות, כל חללי האויר שלה יכפילו את הנפח שלהם פי 4 (תלוי בעומק), כאשר חללי האויר יתנפחו הם יתפוצצו וכך המטרה תמות, חללי האויר האנושיים הם-ריאות, סינוסים (האיזור של האף), והאוזניים, כך, שאם המטרה תצליח לעלות ולהשאר בחיים, סביר להניח שהיא תהיה חירשת.
הצלפת זנב-
המנטה ישעוט ממרחק גדול לעבר המטרה, כאשר יגיע למרחק 7-8 מ', הוא יעשה סלטה קדימה ויצליף מלמעלה עם זנבו, בעוצמה, אז הוא ימשיך, ויסתובב, וישעוט על היריב פעם נוספת.
התקפת יצר-
מנטה מרכז את הכוח שממנו נוצר, הדבר מטבתא בכך שלמנטה יש הילה מסנוורת (הצבע נקבע בהתאם לנטיה), וכל התוואי מסביבו מטושטש, ולא מוחשי (מעין אתרי, ולא גשמי), אז יבוא המנטה ויעשה התקפה אחת מבין שתי ההתקפות שלו(מחנק זנב, או התקפת זנב), אליה יוסיף את נזק היצר שלו.

כיצד נוצר מנטה-
מנטה נוצר בהפגנת עוצמה גדולה של נטייה מסוימת, לדוגמא, רודן אשר אוסף צבאות גדולים של אלמתים, ואשר שולט במדינה ביד רמה, יוכל להפיק מספיק ארגיה כדי ליצור מנטה מנטיית סדר-רע, אשר כנראה ישרת את אותו הרודן, לפרק זמן מה.
גם מכשפים וכוהנים מסוגלים ליצור מנטות, לדוגמא-קרב בין שתי כוהנים, אחד טוב, והשני רע, הטוב מזמן דיווא אסטראלי, בעל כוחות גדולים, והרע מזמן עליו את הלחש מעגל קסם נגד טוב, אך הדיווא מצליח לשבור את הלחש ורץ לתקוף את הכוהן המרושע.
זאתי הפגנת עוצמה של טוב, מול חולשה של הרוע.
מטילי לחשים גבוהי דרג, יכולים לזמן לחשים כך שתהיה לנטיה מסוימת עיונות עוצמתים בכוונה כדי ליצור מנטה.
מנטה יכול
להיווצר גם מכך שנטייה מתחזקת, מבלי שאחרת נחלשת, אך אז, רמת הכוח תצטרך להיות גבוה יותר.
בסביבה בה נמצא מנטה מנטייה טובה, יצמחו קריסטלים, בסביבה בה נמצא מנטה מרושע, יצמח קרח, בסביבה בה נמצא מנטה נייטרלי יצמחו כמויות גדולות של אלמוגים.
 
א. האם ההטבעה של המנטה היא פשוט גלגול כוח כנגד כוח?
ב. איך אני מחשב את היחס שבין האירוע שגרם להיווצרות המנטה לתכונות שיהיו לה (כלומר, מה גודל האירוע יחסית לגודל של המנטה)?
ג. מנטות יכולות לדבר? האם הם יצורים אשר עלולים ליצור שיחה עם דמויות (או תקשורת בכל דרך אחרת)?
ד. קריסטליים, קרח, אלמוגים - למה?
ובכלל: איזה מין קריסטליים (קסומים? אבנים יקרות?), האם היכן שנמצאת מנטה רעה נעשה קר? (איך בכלל מתקיים קרח מתחת למים?) האם מנטה נייטראלית מעודדת היווצרות חיים (אלמוגים)?
 
חזרה
Top