• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אתגר כתיבה - בית אצולה/מסדר/אדם/ארגון לפי סמל

סתם רעיון שחשבתי עליו. אני מצרף כאן כמה סמלים אקראיים של יחידות מהצבא האמריקאי, והמשימה היא להמציא מסביב לסמל משהו מעניין עבור עולם פנטזיה - זה יכול להיות ארגון, אביר שזה שלט הגיבורים שלו, בית אצולה מסויים, מסדר, או כל רעיון אחר.

הסמלים שבחרתי באקראי הם:

67th_Infantry_Brigade_SSI.svg


165th_Infantry_Brigade_SSI.svg


17AvnBdeSSI.png


אתם כמובן מוזמנים להציע סמלים אחרים ממקורות אחרים ולהוסיפם לאתגר!
 
מכיוון שאני הצעתי את זה, אז אני אענה ראשון על האתגר.

הסמל הראשון - אגודת שומרי השער.

אגודת שומרי השער היא ארגון פשיעה שמתקיים מסחיטת דמי חסות. פעילי הארגון מקעקעים את הסמל (בו מצוייר להב של נשק-מוט) על זרועם ומציגים את הקעקוע בפני בעלי העסקים שהם סוחטים. מי שמשלם להם מקבל את הזכות לסמן את החנות/עסק שלו בסמל האגודה, וככה להצהיר שהוא נמצא תחת הגנתה.

לא תמיד אגודת שומרי השער הייתה ארגון פושעים סחטנים. בעבר הרחוק, שומרי הלילה של העיר היו מתנדבים מבין התושבים, שעבדו בתורנות - אבל אנשים רבים התחמקו מהתורנויות ובעלי הממון שבהם שילמו לאחרים כדי שיבצעו אותן במקומם. בסופו של דבר יזם זריז הקים את "אגודת שומרי השער" המקורית שהפעילה שומרי לילה ושומר-שער שכירים תמורת תשלום. לאחר שהתבססו בתחום, החלו שומרי השער לאט לאט לסחוט את אנשי העיר בתמורה לשירותיהם. בהתחלה בצורה מקומית ומזדמנת, ולאחר מכן באופן מאורגן ושיטתי, עד שהפכו לארגון הפשע שהם כיום - תוך שמירה על השם המהוגן וסמל האגודה המקוריים מטעמי מסורת, שכן ידוע לכל שפושעים הם אנשים מאוד שמרנים...
 
הסמל השני-
משמר הבזק המרהיב.
זהו ארגון שכירי חרב, מהמעולים בעולם. ראש המשמר, הוא למעשה נגיד עשיר ומסתורי שפשוט מכונה:"המאסטר"
או "סוחר החלומות". הוא מסתובב ברחבי הממלכות, ומגיע לטורנירים שונים ומשונים- מרב קרב של אבירים, עד לתחרות שתיה של גמדים ברברים- הוא יגיע לאלו שהרשימו אותו- לאו דוקא הזוכה, אבל לעתים קקרובות כן, ומציע לו משהו.
רק לעתים נדירות סירבו לו, ורוב אלו שסירבו לו זכו במזל רע בדמות זיהום שדרש קטיעת יד.
כך שלמעשה משמר הבזק המרהיב מורכב רק מהמצוינים שבאנשים. אפילו את המדים תופרת מי שזכתה בתחרות תפירה מארץ חלקאית מסורתית.
הם משכירים את שירותי משמר הבזק או בתמורה לכמויות אגדיות של זהב, או בתמורה לדברים שלא ניתן להעריך אותם: "טובה", השפעה על מי יהיה היורש הבא בממלכה מסוימת
 
הסמל השלישי- אבירי קה'נור.

אבירי קה'נור הינו מסדר של אבירים סגפניים בשמו של האל בו הם מאמינים. הכנפיים מייצגות את האומץ והנכון בעולם בעוד החרב מסמלת את הדרך להשליט אותם בעולם. האבירים הינו מסדר בעל חוקה נוקשה שלא משתמעת לשתי פנים ואוסרת נישואים, שתיית יין ומכתיבה אימונים נוקשים.
כדי להתקבל לחיל צריך לעבור מבחנים מפרכים, כדי שרק הטובים והנחושים ביותר יעמדו על המשמר נגד הרוע ההולך ופושט בעולם. אך יש טוענים שגם אצל האבירים האופל החל למלא שורות, בייחוד אצל רמי הדרג שבהם.
 
הסמל השלישי-מחפשי הלהב. ארגון של לוחמים ובני מלאכים שמטרתו המקורית הייתה למצוא את חרב הרוח. , עתק רב עוצמה שמוצאו ממישור היסודות והוא חושל על ידי בהאמות' עצמו. אך לפני חמישים שנה, הגיע לארגון נער מקסים עם קול מהפנט שהכריז כי הוא נצר למלאכים. מהר מאוד הוא התקדם בסולם הדרגות עד שהגיע לראשו, ושם החל למשוך בחוטים ולהסית את גדולי המסדר לטובת הרוע, וכיום העתק עליו ממוקדים החיפושים(למרות שרק הבכירים יודעים על כך) הוא חרבו של קאס, העוזר הבוגדני של ווקנה, מלך הסודות.
 
חזרה
Top