• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

העיר שלי ! עיר הדרקונים תול'א

זו עיר מעולם מערכה ,שאני עובד אליו זמן רב לבני אדם אין כוח כדאי לבצא בעצמם קסם, לכן הם מוצאים בריכות קסם, (שהם שרידים, של אלים קדומים) הדרקונים בעולם זה בעלי כוח קסם טבעי ,לכן ארצם עשירה בבריכות קסם, והם מקבלים הרבה כסף תמורת שימוש בבריכות .


שם: תול'א
קונספט: עיר הבירה של ממלכת דרקונים, עיר שבה הזכרים שולטים (מצטער אבל גם העיר המושלמת ביותר צריכה פגמים) היחס בין גברים לנשים, זה 1:100, לכן רוב הגברים משתמשים בנשים כסמל לעוצמה וכוח, כל דרקון מתחתן בפעם הראשונה רק אם האישה שהוא אוהב, כי אי אפשר להתגרש מהאישה הראשונה, לאחר מכן הדרקונים נלחמים נגד גברים אחרים, על שאר הנשים, ואם אישה שגבר זכה בה ,לא מוצאת חן בעיני שאר הנשים, אז היא חוזרת למפסיד, המלך נבחר כאשר יש לו יותר נשים מהמלך הקודם ,ככול שיש יותר נשים למלך, כך המשך קיום גזע הדרקונים, יותר תלוי בו, מי שמספר הנשים שלו רב יותר מהמלך ,הופך למלך החדש, ו100 הנשים הראשונות שלו, הופכות למועצת 100 הנשים, כל הנשים של המלך הקודם, משוחררות חוץ מאשתו הראשונה, ונישואים אם אשת מלך לשעבר ,נחשבים כמבורכים. (חוק זה נועד לנשות המלך הקודם כדאי שיוכלו להמשיך את חייהם)
היסטוריה: לאחר יצירת הדרקונים, הדרקונים התיישבו בהרים, אבל המפלצות אשר הובסו, התחילו להסתובב בעולם ,בחיפוש אחר הדרקונים ,ואחד אחד מצאו אותם, והרגו אותם, כל הדרקונים התאספו בהר של הדרקון החזק מכולם, תול'א, ואז הם החליטו שימצאו לעצמם בית, הם לא רצו לכבוש שטח שהיה של בני האדם, לכן פנו למערב, לארץ הגדולה ביותר שהייתה שייכת לנאמני האל מתים ,הם הטילו על הערים כדורי אש בוערים ,והרגו את רוב הנאמנים של האל מתים, לאחר מכן חיפשו הדרקונים בריכות קסם, הם גילו שהנאמנים של האל מתים לא מצאו אף בריכת קסם ,והדרקונים בנו את עריהם בארצם החדשה, במלחמה נהרגו מאטים וביניהם תול'א, לכן הדרקונים חלקו לו כבוד, והקימו את עיר הבירה שלהם במקום בו נפל, מאז לא משנה באיזו מלחמה, אף אחד לא כבש את תול'א .
מקומות חשובים: שוק הקסם (שוק שבו כל דרקון, יכול למכור את חפצי הקסם ,שיצר במהלך השנה .השוק מתקיים על הרחוב הראשי של תול'א. )
ארמון השליט (שלושה מגדלים ענקיים, המתנשאים על אי , בתוך נהר גדול הזורם בתוך תול'א, ומספק את כל השתייה, המגדל האמצעי הוא בשביל המלך, ושאר המגדלים בשביל נשות המלך.).
זירת השמיים (זירה ענקית ,המרחפת מעל תול'א, ששם הגברים יכולים להילחם על הנשים, בלי להרוס את העיר. )
ממשל: הכוח האמיתי בתול'א, נמצא בידי מועצת 100 הנשים, זו מועצה של 100 הנשים הזקנות ביותר ,של המלך, כל הצעה של המלך, צריכה לעבור במועצת 100 הנשים, ואם הנשים לא מאשרות את זה, אז ההצעה מבוטלת, ישנה מועצה אזרחית,המתכנסת ליד הארמון, ושם דנים הזכרים בעלי מספר הנשים הרב ביותר, הם פונים בבקשות למלך, הבקשה עוברת דרך מועצת הנשים, ואם הם לא רואות את הבקשה ראויה, אז המלך לא רואה את הבקשה, המלך ,מועצת 100 הנשים, והמעצה האזרחית ,אלו כוחות השלטון
מקומות מרכזיית:האנדרטה לזכר תול'א(נמצאת בכניסה לעיר, זו אנדרטה ענקית, בגודל של חמישה דרקונים, עם פסלו של תול'א.) הספריה הגדולה(ספריה גדולה, המכילה כל ספר שנכתב ופורסם, אי פעם ,כמה דרקונים, גם הוסיפו ספרי לחשים, מוחבאים בספריה. ) ,ים הקסם(הריכוז הכי גבוה, של בריכות קסם, נמצא מתחת לזירת השמיים, המלך חיבר בין הבריכות, והפך אותם לבריכה אחת, שם העניים יכולים לחשל נשקי קסם, ולמכור אותם בשוק הקסם.)
אישים חשובים: המלך :דרקון זקן, בעל יותר מ600 נשים, הוא זכה בתפקיד לאחר שלקודמו היו 550 נשים הוא היום דרקון עייף שמושפע מרצונות נשותיו ויעשה הכול בשביל לרצות אותם
לריסה:אשת המלך הראשונה, זו דרקונית שצעירה במקצת מהמלך, לכן במניין השנים, היא עדיין נחשבת לדרקונית בגיל העמידה, והיא תמיד מזכירה את זה, לדרקונים אחרים, היא מנהיגה את מועצת 100 הנשים .
אישרו: דרקון צעיר וכריזמטי, הוא המנהיג של המועצה האזרחית, והוא איש בעל כוח ועוצמה, ויש אומרים שבקרוב הוא יטען לכתר, ובהתחשב במצבו של המלך הנוכחי, הוא כנראה יהפוך למלך תוך זמן לא רב .
משמר ומלחמות: תול'א היא עיר מבוצרת.
בגלל שכל המשמר הם דרקונים ,אז אין בעיה לטפל בפושעים קטנים, אבל אם דרקון מבצע עבירה, (דבר שקורא, לעיתים רחוקות ) כ100 דרקונים ,הנקראים סופת הרעם.
(קבוצה מתוך המשמר של העיר ) יוצאים לחפש את הדרקון, למשמר יש כלא מיוחד מתחת לאדמה ,העשוי מברזל חזק נוגד קסם, כך שהדרקון נשאר שם למשך מאה שנים לפחות, אוכל רק לחם ושותה מים בגודל שמתאים לבן אדם, לתאל'א העיר אין מלחמות בגלל שהיא בירת הממלכה, ותול'א לא קרובה לגבולות ,אך הממלכה נמצאת בברית הגנה עם היתלים,( ממלכה צפונית קטנה) והיתלים, נמצאת במלחמה עם טרס, ממלכה צפונית, אשר מכילה שבטים רבים התוקפים את היתלים .
אוכלוסייה: הרכב האוכלוסייה בעיר הוא 98% דרקונים ו2% כל השאר, צריך לעבור בירוקרטיה אין סופית, עד שאפשר לקבל אזרחות בתול'א, הדרקונים מקבלים כל סוג של בני אדם או אלפים, אך כל סוג של מפלצות מגורש מהעיר, לתול'א יש חמישה רובעים ,רובע הזהב, שהוא הרובע של הארמון שוק הקסם והספרייה הגדולה, רובע הכסף הוא הרובע של המועצה האזרחית, ובו חיים הדרקונים העשירים ביותר ,רובע הנחושת הוא המקום של המסחר, והשוק הגדול, המתרחש כול שלושה ימים ,רובע הפליז הוא מקום מושבם של כל הדרקונים האזרחים של תול',א חלק מהאלפים שוכנים ברובע זה, בבתי המלון המעטים שיש שם ,רובע הארד נקרא לעיתים רובע העתיקות, זה הרובע הראשון והעתיק ביותר של תול'א, רוב היצורים שמגיעים לתול'א מעדיפים לשכון שם, בגלל כל מקומות התיור .
בתול'א יש שכונה אחת חשובה, שנקראת שכונת הצללים, זוהי שכונה מקוללת שאף אחד לא רוצה לגור שם, כאשר תול'א נוסדה אלו שגרו בשכונה זו, עזבו כמה שיותר מהר ,כל מי שנכנס לשם נתקף ברצון חזק לצאת מהשכונה, ומיתוסים אומרים ששוכן שם יצור שאפילו הדרקונים מפחדים ממנו .
מסחר: תול'א מייצאת בעיקר נשקים קסומים, בריכות הקסם הרבות, מאפשרות חישול חפצי קסם רבים ,תול'א בנוסף גם מייצאת בנאים, ורוב הערים המעופפות ,או הערים בעלות מנגנונים קסומים, הם תוצרת בנאי תול'א .
הדרקונים מעריכים בעיקר אומנות ואבני חן, לכן הם מייבאים בעיקר חפצים אלו מארצות האלפים, את האוכל הם בדרך כלל יכולים לגדל בעזרת הלחשים, אבל כול דרקון יתענג על טעם של מאכל אקזוטי לא מוכר, לכן תול'א מייבאת הרבה סוגי אוכל, המקצוע המועדף על אנשי העיר הוא שומרים, השומרים מסתובבים ברחבי הממלכה מחוץ לעיר, ומשגיחים על האזרחים, על כל חודש שירות מקבל הדרקון תשלום נאה, ולאחר כמה שנים הרבה דרקונים פורשים לפנסיה ,ומקימים דוכנים או פונדקים ברובע הנחושת.
מועדי הפתקנים:
פונדק האש הלא כבת :זהו הפונדק הכי משובח שאפשר למצוא בכול תול'א, פונדק זה נמצא ברובע הכסף והוא מכיל בתוכו את עשירי העיר ,ששותים כוס שיכר טובה, מנהל המקום הוא דרקון זהב צעיר, שירש את המקום מאביו, הפונדק מביא אליו מאכלים ויינות מהקצוות המרוחקים של העולם, לכן הרבה דרקונים מעדיפים לשהות בו, מנהל הפונדק גם נותן להרפתקנים ארוחות בחינם לכל החיים וחדרים בפונדק, אם הם ביצעו בשבילו משימה קשה, רוב המשימות שנותן בעל המקום, הם קשות ודורשות הגעה לארצות רחוקות, לחימה בארגוני רשע, או פשוט חיסול יצור שהרגיז אותו. (לא דרקונים)
פונדק החומצה המעכלת :זהו פונדק פופולארי ברובע הארד, בעל המקום הוא דרקון ירוק זקן, שמכין את הבירה הטובה ביותר בעי,ר (לפחות זה מה שאמרו, הלקוחות שלו) כיום מאט דרקונים באים לפונדק זה ,והוא מתפרנס מהרפתקנים, שבאים לבקש משימות ,לבעל המקום יש קשרים מעולים אם הרבה דרקונים, ותמיד יש לו משימה בשביל כול הרפתקן (כמובן שזה יעלה קצת כסף)
כיכר העיר התת קרקעית : זהו מקום אפל שבו מתכנסים הדרקונים שצריכים את המשימות החשאיות והקטלניות, ביותר כדאי להגיע למקום זה צריך לצאת מהעיר, להגיע ליער עצי הזהב ,ובאמצע היער ישנה מערה המובילה לכיכר, כול על פונדק מכיר את הדרך לכיכר, אבל הם מגלים את קיומה של הכיכר, רק להרפתקנים הקשוחים ביותר שהם מכירים, המקום מכוסה בחושך תמידי, כי רוב האנשים שמבקשים משימות שם, הם אנשים חשובים, שחייהם ייהרסו אם ידעו שהם מאחורי זה, אז הרפתקן צריך להיתקל בדרקון, שייתן לו את המשימה בעזרת תקשור במחשבות
קבוצות:
קבוצות הרפתקנים
עכבישי הנחושת : כול מי שמגיע לעכבישי הנחושת מבקש משימות חשאיות, וקטלניות,עכבישי הנחושת נחשבים כקבוצת ההרפתקנים, המצליחה ביותר בעיר, לכן רוב המשימות שמתבצעות בממלכה, מערבות דרקון אחד או שניים ,מעכבישי הנחושת .
עכבישי הנחושת מקבלים לשורותיהם, רק את אלו שלמדו אצלם לפחות 4 שנים, ולאחר תקופת הלימוד ,המועמדים צריכים לעבור 4 מבחנים :
מבחן הרעל :מבחן שבודק את המיומנות ברעל, המועמד צריך לדעת למשוך רעל על נשק, בלי להרעיל את עצמו, ובנוסף איך להכין רעל במהירות, מדברים שיש בטבע .
מבחן החשיבה :מבחן בכתב, העורך חמש דקות ,הוא בודק את רמת ההתמודדות של המועמדים, במצבי לחץ, ודילמות רציניות
מבחן ההריגה : זהו מבחן, הבודק את מוכנותו של המועמד ,לעשות את מה שצריך ,בדרך כלל מביאים מול המתמודד פושע, (לא דרקון ) ואז הוא צריך להרוג את הפושע בחרבו ,אם המועמד לא מסכים הבוחנים מבעירים את הפושע, וכדאי להקל על סבלו המועמד בכל זאת הורג אותו, מי שמגיע לשלב השריפה, לא עובר את המבחן .
מבחן הקטיעות : זהו מבחן בארבע שלבים ,והוא בדרך כלל המבחן האחרון ,השלב הראשון הוא להילחם נגד מועמד אחר ללא שימוש בידיים. (קושרים למועמדים את הידיים מאחורי הגב )
לאחר מכן נלחמים בלי לראות, והשלב השלישי הוא להילחם בלי לשמוע בחדר חשוך, והשלב האחרון, הוא לחימה בלי לשמוע או לראות, שרק חוש הריח וחוש המישוש, הם עזר למועמד .
קבוצת עכבישי הנחושת, נחשבת כקבוצה היוקרתית ביותר בתול'א .
זאבי החלודה:זו תנועה מחתרתית, שמטרתה להשמיד את העיר ,התנועה מורכבת מנאמני האל מתים ,שהגיעו לעיר לאחר כיבוש תול'א, וגם האנשים שפשוט שונאים דרקונים נמצאים בה, התנועה מסתתרת ליד כיכר העיר התחתית, ושם הם זוממים כבר 10 שנים, איך להפיל את תול'א ,בינתיים כל מי שהתגלה מזאבי החלודה, נטפס ונכלא .
גילדות
גילדת היבוא: כל מי שצריך דברים ממחוזות רחוקים, מגיע לגילדת היבוא, הגילדה מרכיבה דרקונים. גילדת היבוא מקבלת כסף על השליחות וקניית המוצר ,פונדק האש המעכלת הוא לקוח קבוע של הגילדה ,בכך שהוא מזמין המון מאכלים, ממקומות רחוקים .
גילדת האדמנט : זוהי גילדה חשאית, הנאמנה למלך, למועצת 100 הנשים ,ולמועצה האזרחית, גילדה זו מכילה רק דרקונים, ודרקונים אלו הם מיומנים בהרבה ,מכל הרפתקן ממוצא, הגילדה נשלחת למשימות ע"י אחד מהגופים האלו, וחוסכת להם את הצורך בהרפתקנים .
אקלים: העיר נמצאת באמצע מדבר, אבל הקסם של ים הקסם, גורם לכך שיערות שלמים מקיפים את העיר, עד למרחק של 10 ק"מ, הנהר שעובר באמצע העיר מגיע מצינורות תת קרקעיים, שמגיעים מהימה של ממלכת תול'א, בתוך העיר ישנו אקלים נוח, בימים חמים מדי הדרקונים יכולים ליצור גשם קל, (רק גילדת האדמנט מורשה לשנות את מזג האוויר ורק בפקודת אחד משלושת הגופים השליטים )וביום קר מוציאים את השמש, שתחמם את העיר, כך שרוב ימות השנה העיר בעלת אקלים נוח ונעים .
 
תן לי להבין, זה עיר שדרונים גרים בה? WTF?
איך הם בדיוק זזים שמה ברחוב? מפוררים את החומות עם כל צעד?

עיר הדרקונים היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא מערה ענקית עם הרבה כוכים (בגודל של מחילת דרקון) בדפנות, והרקונים עוברים ממערה למערה בתעופה...
מנשהו אחר כבר יהיה מגוחך
 
ואל תשכחו שדרקונים הם גם מטילי-לחשים עוצמתיים.

הנה אולם לימודים בעיר דרקונית בארגרונסן:
82142.jpg



מה שכן מפריע לי, זה:
1. ההתייחסות לגברים ונשים. אלו דרקונים- למה לא "דרקונים" ו"דרקוניות"? (או יותר טוב- מילים בדרקונית שמייצגות זכרים או נקבות!)
2. ההבדל המדהים בכמות הזכרים לעומת הנקבות. אני מבין של-99 מתוך 100 דרקונים זכרים אין בת זוג?
3. ובאותו הכיוון- דרקונים נישאים? אולי הם מחליפים בני זוג באופן קבוע? אולי אחד ההורים נבחר בהגרלה לשמור על הביצים? תן להם תרבות ייחודית.
4. סוגי הדרקונים?
5. את הארגון תשאיר לאחר כך. תכתוב רק שהארגונים נמצאים בעיר, אבל את כל הסיפור של מבני קבלה תשאיר לאחר-כך.
 
ההערות של נאוביאן מיצו את מה שחשבתי עליו
-רק שבאמת מפריע לי היחס של נשים לדברים והיחס שנשים=כוח,גם דרקוניות הם אינטיליגנטיות כמו הגברים ואין סיבה שכזה דבר יתאפשר שם(מתישהוא צריכה ליהיות מהפכה כמו שקרה בעולם שלנו).
ההתייחסות לנשים=כוח יותר מתאימה לשבט ברברים מלעיר דרקונים,לכן תשנה את זה...
-איזה צבעים חיים שם?האם הנטיות של הצבעים שונות מהמגד"ם?איך סוגי היסודות של דרקוני העיר מסתדרים?האם יש חלקי רובעים שמיועדים לדרקונים מסוימים?האם נהוג עירבובי גזעים של דרקונים?
-אוכלוסיה:כמה דרקונים יש שם?וכמה מכל צבע?
-בירה:למה זו בירה?אין מספיק דרקונים בעולמות פנטזיה כדי שתיהיה להם מדינה משלהם...מהסיבה הפשוטה שאין מספיק משאבים,1000-5000 דרקונים זה בסדר,אפילו עד 15,000.אבל להגיע למצב של מדינה שלמה?זה לא הגיוני בעליל.


הפגזת שאלות רצינית black angel

נ.ב-רעיון מצוין לעיר וכתיבה מצויינת,מלבד מעט טעויות כתיב.אני מאוד נהינתי ליקרוא-מעט שיפצור ויש לנו עיר ראשונה מוכנה!
 
אני מוכרח לציין שגם לי יש בעיה תפיסתית לחשוב על דרקון שהולך בעיר, קונה בשוק חלב וביצים ואז חוזר להשתכר בפונדק עם איזה ספל שיכר טוב לתוך הלילה.. אבל אולי זה רק אני.

בכל מקרה, אני כן מסכים שיצורים בעלי רמת אינטליגנציה ותפיסה כה גבוהים כן יכולים לחשוב על מבנה חברתי גדול יותר מכמה פרטים החיים במערה (אפילו שזהו האופי המתבודד הקלאסי של הדרקונים לפי הספרים). עם זאת, הייתי בונה מערכת מחיה כזו לא לפי חוקי בני האדם אלא לפי חוקים אחרים, ייחודיים יותר.
מה שעשית זה בעצם לקחת עיר של בני האדם ופשוט להגיד שחיים בה דרקונים. אם תיקח את המילה "דרקונים" בכל הטקסט שרשמת ותחליף אותה במילים "אלפים זהובים" או אנשי הערבה" או כל דבר אחר תגלה שהעיר מתאימה לכולם, כך שהיא לא ייחודית במובן הזה.

פרט לכך הייתי נוגע יותר לנקודה של יחסים סביבתיים עם ממלכות אחרות. בנית פה עיר שהיא אשכרה כוח אדיר בעולם כולו- איך שאר הממלכות מגיבות כלפיו? ולמה שלדרקונים יהיה אכפת שמישהו מנסה להתקבל לעיר שלהם (אלפים, בני אדם וכו')?

יש עוד כמה דברים אבל אני אשמור אותם לאחר כך. בינתיים, בבקשה, תעבוד יותר עם נקודות ופחות עם פסיקים בין המשפטים.. זה ממש מקשה על הקריאה.
 
לא קראתי הכל... רק את ההתחלה וחלק מההודעות האחרות פה אבל הערה קטנה- אם יש רק דרקונית אחת זה אומר שכל הדרקונםי האחרים נאלצים להיות הומוסקסואלים?
אגב למה לדרקונים לבנות בכלל עיר? המטרה של עיר זה להגן על הפרט (ז"א זה למה הוא גר שם) מפני הסכנות שמחוץ לעיר, להשיג הזדמנויות כלכליות ושלפרט יהיה מקום בו יוכל להקים משפחה ועוד ועוד. הנקודה שלי זה שדרקונים לא צריכים עיר. אאאאאלללללאאאאא אם הם דרקונים הומוסקסואלים (כי יש שם בחוץ הרבה דרקונים הומופובים!). מצד שני איך הם מתרבים עם דרקונתי אחת?
 
אם היחס בין הגברים לנשים הוא 1:100, כלומר מאה גברים על אישה אחת, על כל דרקון נשוי יש תשעים ותשעה דרקונים רווקים. ואז, "מאה הנשים הראשונות של המלך", משמע על מלך אחד יש 9,900 דרקונים רווקים.

וזה מוזר.

דאן.
 
כנראה שלא עשיתם שיעורים ביחס.
עם היחס בין משולשים לריבועים הוא 1:2, אז יש שני ריבועים לכל משולש, ככה שעל כל דרקון בעיר יש 99 דרקוניות, או שהכותב חירבש את הכתיבה ובילבל את הכל
 
יחס כתוב תמיד בהתאמה, כאשר המספר הראשון שייך לדבר הראשון, והמספר השני לדבר השני. 100:1 גברים לנשים, משמע גבר אחד למאה נשים.

אגב, dart-b, כתבת המון מסדרים, גילדות ורעיונות שיכולים להתפתח לדברים מגניבים. נסה פשוט לשנות טיפה את הקונספט של העיר.

דאן.
 
וחוץ מזה עדיף גם שתשנה את היחס בין גברים לנשים

עריכה:אתה מתכוון לענות על השאלות?
לפי דעתי אחרי שתתקן את ההערות העיר תיהיה מוכנה.
 
קונספט - צריך להיות משפט אחד. לא יותר מזה.
שנית, אני מבין שהעיר היא של דרקונים, על איזה שטח היא משתרעת? כלומר הייתי מצפה שהיא תהיה על שטח ענק.. מעבר לכך, דרקונים הם לא כמו אנשים מבחינת חברה, הם יותר חזקים ומתבודדים.
בקשר לממשל, אם אתה אומר שלשליט יש 600 נשים, אני משער שיש לפחות עוד 50 זכרים בעיר, אתה מדבר כאן על עשרות אלפי דרקונים! שזה די מוגזם לטעמי. כמה מאות זה סביר, יותר מזה, זה מטורף.
בגדול, העיר נראית סבבה, אבל צריכה ש'יפצור - להוריד את מספר הדרקונים
להוסיף ערב-רב של משרתים לעיר - מי מנקה את הרחובות? מי מגדל מזון? מי דואג לתקן מבנים? אני לא חושב שדרקונים עושים את זה, בשביל יש דמוי-אנוש.
הייתי מנסה לעשות את העיר משהו כזה, מבחינת דמוגרפיה:
80% דמוי-אנוש, משרתים וכיו"ב
15% חצאי-דרקונים או גזע אחר שקשור בדם לדרקונים (לטאים אם אתה משחק באיי הסערה). הם משמשים כמשרתים הנאמנים וכפקידים של הדרקונים.
5% ת'כלס דרקונים.
אוכלוסייה כללית של איזה 20,000, נותנת לך 1000 דרקונים שזה גם המון - אבל נראה לי שאתה רוצה המון דרקונים.
את העיר הייתי ממקם בעמק פורה ורחב ידיים, שהיא מתפרשת למעשה על כל העמק או משהו כזה, פשוט מבחינת גודל גיאוגרפי, היא צריכה הרבה מקום.

ואז היא פשוט יותר היגיונית..

אני רוצה להגיד משהו כללי, אתם יכולים לכתוב את הדבר הכי מגניב ביקום (בע"מ) אבל אם אתה מפרסמים את זה ברשת או במקום אחר, תחשבו שגם אנשים אחרים ירצו להשתמש במה שכתבתם - הרי זה כל הכיף :) אז לכן כדאי לנסות לעשות את שימושי גם לאנשים אחרים - ועיר עם 50,000 דרקונים, פשוט לא שימושית ...
עיר עם 500 דרקונים, זה עוד גבולי.
 
חזרה
Top