• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

וורקראפט 3: בעיה של...אה...חבר שלי...

עמרי

פונדקאי ותיק
ל...אה...חבר שלי...יש בעיה בוורקראפט 3: הוא משחק אלפים ואח שלי...שלו...משחק בני אדם. ברגע שהמכשף מגיע לרמה 6, זה תמיד אותו סיפור: הוא שולח יחידה בלתי נראית לבסיס של האלפים ואחרי שניה מגיע עם טלפורט ומתחיל להתחרע על עץ החיים. כשצבא האלפים מגיע הוא בורח עם TP. כשהמפות גדולות ויש הרבה מכרות והם רחוקים אחד מהשני זאת דרך מהירה להפסיד. תודה בשם...אה...חבר שלי... :eek:rcoops:
 
מכיוון שאח של של חבר שלך משתמש כל הזמן באותה טקטיקה, אתה פשוט צריך לבנות טקטיקת נגד שתתאים בדיוק אליה. הייתי ממליץ לך לנקוט בגישות הבאות:

1. ל huntress יש אפשרות לשים sentinel ש(אם אני לא טועה) מגלה יחידות בלתי נראות. שים כמה כאלה בכניסות של הבסיסים שלך, עם anchient protectors כדי למנוע את כניסת היחידה שלו. נראה לי שזה השלב הקריטי של ההתקפה שלו, ולכן חשוב שתמנע אותו.

2. anchient protectors סתם ליד עץ החיים, כדי שההגנות שלך יהיו יותר רציניות.

3. אל תשכח לקנות גם אתה מלאי מכובד של TP. אם הוא בוחר לבזבז ככה את היכולת רמה 6 שלו, פשוט כל פעם תשתגר ממה שאתה עושה, תכסח אותו קצת, וכשהוא בורח תחזור לענייניך.

4. אולי פשוט תקצין את זה, ותקנה את כל הסטוקים של הTP שיש! אם אתה משחק במפות קטנות עם רק אלכימאי אחד זה אולי יעבוד (לא זוכר כבר מה קצב ההתחדשות של המגילות, ולא נראה לי שזו טקטיקה טובה אבל היי, אני זורק רעיונות)

5. מפות קטנות תמיד יותר מעניינות (לדעתי) ממפות גדולות לשני שחקנים.

יש לי עליית כוננות אז אני אפסיק עכשיו
 
town portal

בכל מקרה עוד משהו שחשבתי עליו בזמן הכוננות הוא שאם לאח יש קיבעון לטקטיקה מסויימת - תוציא אותו מזה בכוח. שחק אל מתים מידי פעם, ואם הוא לא בונה הרבה priests או לא יודע מה זה dispel תפציץ אותו בנקרומנסרים + meat wagons (= המון שלדים). תשנה את הרכבי הצבא שלך ותעבוד עם גיבורים שונים כל הזמן.
 
Scroll of Town Portal, המגילה שמשגרת אותך לעיר שלך. זה החפץ הראשון והיחיד שיש לכל גיבור שלך כאשר אתה מתחיל את המשחק. ותרגיל הטלפורט זו אכן טקטיקה מצוינת וקטלנית.

טוב, אני אחשוב ביתר רצינות.
1. המפתח זה כמובן הזקיפים של הציידות. הינשופים האלה בהחלט מגלים יצורים בלתי נראים (גם הינשוף של כהנת הירח, אגב).
2. בנית בארות ירח כדי ליצור כניסה אחת בלבד לבסיס וניטור של הכניסה ע"י זקיפים.
3. אני לא אוהב הגנות סטטיות, כך שלא בא לי לפוצץ עם Ancient Protectors (למרות שאצל האלפים ההגנות הסטטיות הן לא ממש סטטיות...). אולי שניים - שלושה Ancient Protectors והשאר יחידות (ציידות?) בכוננות שמירה.
4. אני צריך להפסיק להתקמצן ולהתחיל לקנות עוד מגילות TP אחרי ששלי נגמרות.
5. לחקור Force of Nature, חובה.
 
עמרי אמר/ה:
Scroll of Town 1. המפתח זה כמובן הזקיפים של הציידות. הינשופים האלה בהחלט מגלים יצורים בלתי נראים (גם הינשוף של כהנת הירח, אגב).
אבל לא ממש כדאי לבזבז נקודות יכולת על הינשוף של כהנת הירח. לך על הציידות.

כדאי גם שתזכ... אה... שהחבר שלך יזכור כמה דברים:
1. גיבורי אנטי-קוסמים: יכולת שריפת המאנה של צייד השדים יכולה לעזור מאוד נגד הארכימאג, וכך גם השריפה הנפשית של אדון האש וההשתקה של הסיירת האפלה (שתי היכולות האלו מונעות שימוש בקסמים).
2. דראידות וענקים יכולים לשמש בהצלחה במקרה שהאח של החבר שלך אוהב להשתמש בברד או במכת אש (של הארכימאג או קוסם הדם).

כמובן, אפשר לגוון אתה לא חייב לשחק רק באלפים. המבנה הראשי של האל-מתים מסוגל להגן על עצמו מצויין, אצל האורקים אפשר לגבות את המבנים בקוצים, ובני האדם הם בסופו של דבר אלו שהכי טובים בגילוי שטח וזיהוי יחידות בלתי נראות.
 
למרות שאין ספק שכל הטקטיקות ההגנתיות שניתנו כאן יאריכו את תוחלת החיים הממוצעת של החבר שלך במשחק, אף אחת מהן לא תעזור לו לנצח
בשביל לנצח חייב להתבצע מעבר ברור בתחום האסטרטגי הכללי, ולהרים הילוך לכיוון המתקפה

גלים אחרי גלים של חיילים שיגיעו לבסיס של היריב ימנעו ממנו לתקוף את הבסיס שלך
מנסיון, אם היריב הוא לא ותיק של משחקי PVP, אפשר אפילו לתקוף עם כוח ממש מצומצם, נגיד 3 קשתיות, 2 צופות ובליסטה אחת, והוא תוך שניה משגר את כל הצבא שלו למיקום האירוע, ועוד משוכנע אח"כ שאתה חלש ושקל למחוץ אותך.
זה המקום להוכיח לו אחרת :eek:rclol:
 
חזרה
Top