• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

אלים ויצורים אלוהיים חדשים

The High Wizard

פונדקאי פעיל
שלום...
בעץ זה תוכלו לפרסם את כל האלים/יצורים אלוהיים שיצרתם וברצונכם לפרסם...
אם אתם מאשרים לי או לכל אחד אחר להשתמש בהם בעולם/הרפתקאה/מערכה שלו אז תרשמו שאתם מאשרים :D

תודה...
 
כשאתה מדבר עלך יצורים אלוהיים אתה מתכוון רק ליצורים כמו מלאכים או ארכונים ( :clap: ) או גם שדים
( :devil: ) וצורים שמשרצים אלוהויות נייטרליות ( :dragon: ), או שאולי אתה מתכוון רק לאלים? ( :cthulhu: )
 
אוקיי אני אפרט....
על מה שבעיקר פתחתי את העץ זה על אלים חדשים שאתם יצרתם... אך גם אפשר לפרסם דברים כמו מלאכים או שדים או אישיות מסויימת שיש לה כוחות קודש מסויימים (לא כוהן... הרבה הרבה הרבה הרבה יותר חזקה) חצי אלים וכדומה...
 
אתה מתכוון למשהו כמו:

בלהבלהטיטיס, אל האבדון הנצחי בשלוליות השוקולד. נולד לפני שנים רבות לקוקו, אל העוגיות, ובהבה אלת הסופגניות והפינג פונג. שומר על כל שלוליות השוקולד בעולם, ומגן על מי שסוגד לשלוליות שוקולד. תחומי השפעה: טוב, רע, שוקולד. נשק מועדף: ק'לי'ק בטעם בוטנים.

משהו כזה?
(האל הזה היה רק בדיחה להמחשה, למי שלא הבין... כאילו, תחומי השפעה טוב ורע? זה ממש לא אפשרי... :eek:rcwink: ).
 
בעולם עתיק שיצרתי (לפני כמה שנים) היה פנתיאון מיוחד של אלים, השנה מאוד מה שיש במו"ד. אין בזה פירוט של תחומי השפעה ודברים דומים, אבל לנתונים אתם יכולים להיות יצירתיים. עקרונית הפנתיאון הזה קשור לעולם שיצרתי, אבל הוא מספיק גמיש כדי להתאים לכל עולם.

נתחיל עם הסבר קצר, ונעבור ישר לתיאור האלים:

בעולם המערכה שלי ישנם סוגים של אמונות ודתות רבים. בשונה מהעולם הרגיל, בעולם המערכה שלי ישנם גם סוגים של אמונות שהן לא באלים או אלילים. אמונות כאלה הן בדרך כלל אמונות מופשטות בהרמוניה הפנימית של בני האדם או באיזון שבין כוחות הטבע. ישנן גם אמונות בחפצים או באנשים, אך הן פחות נפוצות ובהן מאמינים פחות אנשים.

אלים, אלילים ואלים למחצה
כאן רשומים האלים, האלילים והאלים למחצה בעולם המערכה שלי. לכל אל יש מספר אלילים עליהם הוא שולט ולאלילים אלה יש תחומים נפרדים בהם הם מתמחים. בדרך כלל כל האלילים של האל הגדול מתמחים במספר תחומים הקשורים אחד לשני, והאל הגדול אחראי על תחום אחד גדול המקשר בין כולם. למשל, אל הטבע אחראי על אלילי המים, הקרח, הסופה, בעלי החיים, האדמה וכדומה. כל אליל יכול להיות תחת אחריותם של מספר אלים גדולים. למשל, אליל בעלי החיים נמצא תחת אחריותם של אלי הטבע והקסם. יש אל אחד ראשי, שהוא שולט על כל האלים והאלילים והוא גם ממונה להשליט סדר כאשר שני אלים מצווים על אליל אחד ששניהם אחראים עליו משימות נוגדות.
האלים למחצה הם אחרים. האלים למחצה יכולים להיות מלאכים, שדים ולורדים. תפקידם של המלאכים הוא לשרת את האלים ואת האלילים של הטוב. תפקידם של השדים הוא לשרת את האלים והאלילים של הרשע. ללורדים אין שום תפקיד. הלורדים הם פשוט ישויות חזקות מבני התמותה וחלשות מן האלים והאלילים. הלורדים בדרך כלל לא כל כך חביבים על האלים ועל האלילים, לכן הם נמצאים במלחמה מתמדת אתם, בה האלים והאלילים תמיד מנצחים.

שם: ארמוס
סוג: אל טוב
תחום שליטה: שליט האלים
נאמנים: אלי הטוב
אויבים: אלי הרשע
כוחות מיוחדים: כוחותיו של ארמוס מתבטאים בעיקר בנאמנותם של האלים הטובים לו, ונאמנות זו היא המקנה לו את כוחו. מלבד לנאמנות זו, לארמוס יש גם את הכוח לברוא וליצור, כוח שאין לאלים אחרים.
משפחה: אישתו היא אלת האדם קוניסיס, ובניו הם אליל הרפואה קונרא, אליל המחלות סונרא, אלילת האהבה ניפרה ואליל המזל שיבינטה.
סוגדים: כל היצורים יכולים לסגוד לארמוס.
הערות: לארמוס אופי מנהיגותי, אך עקשן במקצת. הוא יקבל רק החלטות אשר נעשו על ידיו, ולכן אל הקסם סוו מרד בו כמה וכמה פעמים, אך הוא עדיין נאמנו.
דרגת כוח: לארמוס דרגת הכוח הכי גבוהה, מכיוון שהוא שליט האלים. הוא החזק ביותר.

שם: שובינה
סוג: אלה טובה
תחום שליטה: הטבע
נאמנים: אליל בעלי החיים, אליל המים, אליל הסופה, אליל הקרח, אליל האדמה, אליל האש, אליל הרפואה, אליל המחלות ואליל הצמחים.
אויבים: אלי הרשע
כוחות מיוחדים: לשובינה יש כוח לשלוט במהלכו של הטבע. היא יכולה לקבוע איזה בעלי חיים יכחדו, ואיזה ישרדו, איזה צמחים יהיו רעילים ואיזה יהיו ראויים למאכל אדם. על שובינה מוטלת האחריות הכי גדולה מבין האלים, היא אחראית על מהלך הטבע, על איך שכל דבר יקרה, מתי הוא יקרה ואיך הוא יקרה.
משפחה: בנה של שובינה הוא סוו אל הקסם, בעלה לשעבר ואביו של סוו הוא קרקקוס אל המוות.
סוגדים: כל היצורים יכולים לסגוד לשובינה.
הערות: שובינה היא אלה חכמה וצנועה, אך היא מתפתה בקלות. כך הצליח קרקקוס אל המוות לפתות אותה להיות אישתו ואז לגנוב ממנה את כוח המוות שלה.
דרגת כוח: לשובינה דרגת הכוח הגבוהה ביותר, אחרי ארמוס שליט האלים. היא צריכה כוח גדול כזה כדי לשלוט על מהלכיו של הטבע.

שם: קוניסיס
סוג: אלה טובה
תחום שליטה: האדם
נאמנים: אליל הרפואה, אליל המחלות, אלילת האהבה, אליל המזל, אליל החקלאות, אליל היין, אליל המחשבות ואליל המלחמה.
אויבים: אלי הרשע
כוחות מיוחדים: לקוניסיס יש את הכוח לשלוט באדם וביצורים דמויי האדם בעלי התבונה. כי הרי היצורים התבונתיים האלה הם השליטים על האדמה, הם אילפו את הטבע כרצונם ואת החיים בו, הם השליטים בני התמותה של העולם הזה. השליטה בהם דורשת חוכמה רבה, כדי לתמרן את אותם יצורים תבונתיים לפי רצונותיהם של האלים.
משפחה: שליט האלים ארמוס הוא בעלה של קוניסיס ובניה הם אליל הרפואה קונרא, אליל המחלות סונרא, אלילת האהבה ניפרה ואליל המזל שיבינטה. מבעלה הקודם של קוניסיס, שהיה אל למחצה, נולד לה קנטו אליל המלחמה.
סוגדים: כל היצורים דמויי האדם יכולים לסגוד לקוניסיס.
הערות: קוניסיס היא ערמומית אך גם חכמה. היא מאהבת גדולה, והיא פיתתה הרבה אלים, אלילים ואלים למחצה בעבר. למרות זאת יש לה מספר לא גדול במיוחד של ילדים.
דרגת כוח: קוניסיס די חזקה, היא צריכה הרבה סבלנות כדי לטפל ביצורים התבונתיים דמויי האדם וגם הרבה כוח כדי לשלוט בהם.

שם: סוו
סוג: אל טוב
תחום שליטה: הקסם
נאמנים: אליל בעלי החיים, אליל הצמחים, אליל המחשבות, אליל המזל, אליל האש, אליל המיסטיקה.
אויבים: אלי הרשע, ארמוס (אויב חלקי)
כוחות מיוחדים: לסוו יש את הכוח לשלוט בקסם, בעולם הקסום הזה. הוא שולט בחיות הקסומות, בצמחים הקסומים ובכל דבר שיש בו קסם בעולם. סוו הוא המחליט איך דרכי הקסם של העולם ישפיעו על הגרים בו.
משפחה: אמו של סוו היא שובינה אלת הטבע, ואביו הוא קרקקוס אל המוות. אחיו למחצה של סוו הוא אליל המיסטיקה קוואל, שהוא אחיו רק מאביו קרקקוס.
סוגדים: כל היצורים בעלי יכולת להשתמש בקסם יכולים לסגוד לסוו.
הערות: סוו הוא אל המעדיף לעשות כרצונו ולחיות בחופש מבלי שאף אחד יפקד עליו מלמעלה. לכן, הוא לא כל כך מחבב את שליט האלים ארמוס.
דרגת כוח: סוו חזק ביותר, אך לרוב כוחו מוסתר ויוצא לאור רק ברגע הנכון.

שם: קרקקוס
סוג: אל רשע
תחום שליטה: המוות
נאמנים: אליל המחלות, אליל בעלי החיים, אליל הצמחים, אליל האש, אליל המלחמות, אליל הסופה.
אויבים: אלי הטוב
כוחות מיוחדים: לקרקקוס יש את הכוח הנורא מכל – הכוח לשלוט במוות. הוא המחליט מי יחיה ומי ימות, מי ישרוד ומי יישאר מאחור. כוחותיו של קרקקוס אינם טמונים רק ברשעותו, כי צריך להיות רשע כדי להרוג, אלא גם בכושר שיפוטו, לקבוע מי יהיו החזקים שישרדו.
משפחה: לקרקקוס יש שני בנים משתי נשים, אל הקסם סוו הוא בנו מאישתו לשעבר שובינה אלת הטבע, ובנו השני הוא אליל המיסטיקה קוואל, מאישתו קולוי אלת החורבן.
סוגדים: כל היצורים הרעים יכולים לסגוד לקרקקוס.
הערות: למרות שקרקקוס הוא אל רשע, יש בו גם כושר שיפוט, כדי שיוכל לבחור בחוכמה מי צריך למות ומי יחיה עוד קצת.
דרגת כוח: קרקקוס הוא אחד האלים החלשים יותר, מכיוון שכוחו אינו צורך פעולות רבות או מאמץ רב.

שם: קולוי
סוג: אלה רשעית
תחום שליטה: חורבן
נאמנים: אליל המלחמות, אליל המחלות, אליל הסופה, אליל האש, אליל האדמה, אליל המזל, אליל המים.
אויבים: אלי הטוב
כוחות מיוחדים: לקולוי יש את הכוח להשמיד, להרוס, לקלקל, או בקיצור, ליצור חורבן. כוח גדול זה נותן לה יכולת לאיים על האלים האחרים בהחרבת העולם כולו, אך כמובן ששאר האלים יותר חזקים ממנה ומה כבר יכול לצאת לה מההרס הזה? כוחה של קולוי, להשמיד, הוא ההפך הגמור מכוחו של ארמוס, ליצור.
משפחה: בעלה של קולוי הוא אל המוות קרקקוס ובנה הוא אליל המיסטיקה קוואל.
סוגדים: כל היצורים הרעים יכולים לסגוד לקולוי.
הערות: קולוי היא אינה אלה חכמה במיוחד, כי הרי לא צריך חוכמה רבה כדי ליצור חורבן והרס. קולוי גם אינה לוקחת חלק בניהול העולם כמו שאר האלים, אלא רק יוצרת הרס במקרים שהיא זועמת, או סתם משועממת. למרות אי יעילותה של קולוי בהנהלת העולם, היא נחוצה לאיזון הטבעי בין הטוב לרע. אם לא היה חורבן בעולם בני התמותה היו מתישהו מתעלים על האלים ומביסים אותם. מצד שני, אם לא היה חורבן בעולם, בני התמותה לא היו לומדים איך לגונן על עצמם ואז הם בוודאי היו נכחדים.
דרגת כוח: קולוי היא אלה די חזקה, אך היא משתמשת בכוחה לעיתים רחוקות. כשהיא אכן משתמשת בכוחה, הוא יוצא בצורת פרץ זעם הרסני (כי הרי כוחה הוא הרס).

שם: קונרא
סוג: אליל טוב
תחום שליטה: רפואה
נאמנים: מלאכי הטוב
אויבים: אלילי הרשע
כוחות מיוחדים: קונרא הוא אליל הרפואה, הוא מסוגל לרפות אנשים, להחזירם מסף המוות, הוא זה שנתן לבני האדם את כוחות הריפוי.
משפחה: אביו של קונרא הוא ארמוס, אמו היא קוניסיס ואחיו הם אליל המחלות סונרא, אלילת האהבה ניפרה ואליל המזל שיבינטה. אחיו למחצה הוא אליל המלחמה קנטו.
סוגדים: כל היצורים יכולים לסגוד לקונרא.
הערות: קונרא הוא אליל ביישן, הוא אינו אוהב מלחמות והוא מעדיף שלום. הוא אינו אויב מושבע של אף אחד.
דרגת כוח: קונרא הוא די חזק, יחסית לאליל, כי יש בו כוח חיים חזק מאוד.

שם: ניפרה
סוג: אלילה טובה
תחום שליטה: האהבה
נאמנים: מלאכי הטוב
אויבים: אלילי הרשע
כוחות מיוחדים: ניפרה היא השולטת ביחסים שבין הנקבות והזכרים בטבע. היא קובעת את גורלו של כל זוג עלי אדמות, היא יכולה לגרום למישהו או מישהי להתאהב במישהו או מישהי אחר או אחרת, והיא יכולה גם להפריד בינהם. כוחה אינו מוגבל רק ליצורים תבונתיים, אך הוא מתמקד בעיקר בהם.
משפחה: אביה של ניפרה הוא ארמוס, אימה היא קוניסיס ואחיה הם אליל הרפואה קונרא, אליל המחלות סונרא ואליל המזל שיבינטה. אחיה למחצה הוא אליל המלחמה קנטו.
סוגדים: כל היצורים שיכולים לאהוב יכולים לסגוד לניפרה.
הערות: ניפרה היא אלה חכמה מאוד, אך גם מרובת עבודה. היא אינה אוהבת מלחמות ומעדיפה שלום. ניפרה גם אוהבת לעשות תעלולים בכוח האהבה שלה, אך לא בהגזמה.
דרגת כוח: ניפרה היא לא אלה חזקה במיוחד, אך היא משתמשת בכוחה לעיתים קרובות מאוד.

שם: שיבינטה
סוג: אליל טוב
תחום שליטה: המזל
נאמנים: מלאכי הטוב
אויבים: אליל הרשע
כוחות מיוחדים: שיבינטה אחראי על המזל הטוב והרע בעולם. הוא קובע אילו מעשים יוכתרו בהצלחה ואילו לא. הוא קובע מה יצליח לעבור איזה מכשול, מתי ואיך. הוא יכול לגרום לדברים להשתבש, אך גם לגרום להם לפעול בצורה חלקה.
משפחה: אביו של שיבינטה הוא ארמוס, אמו היא קוניסיס ואחיו הם אליל הרפואה קונרא, אליל המחלות סונרא ואלילת האהבה ניפרה. אחיו למחצה הוא אליל המלחמה קנטו.
סוגדים: כל היצורים יכולים לסגוד לשיבינטה.
הערות: שיבינטה הוא אל אדיש, אך חכם. הוא קובע את המזלות לפי רצונו ולפי ראות עיניו. לפעמים הוא גם יקבע תוכנית כלשהי, אך בדרך כלל הוא עושה דברים במקריות אקראית, כדי שהמזל יתחלק שווה בשווה בעולם.
דרגת כוח: שיבינטה הוא אל ממוצע, הוא לא חזק ביותר וגם לא חלש ביותר.

שם: קיניס
סוג: אליל טוב
תחום שליטה: בעלי החיים
נאמנים: מלאכי הטוב
אויבים: אלילי הרשע
כוחות מיוחדים: לקיניס הכוח לשלוט במהלך חייהם של בעלי החיים. הוא יכול לקבוע אילו מינים ישרדו, אילו לא, הוא קובע את מהלך התפתחותם של המינים והשתלבותם במהלך התפתחותם של מינים אחרים. לקיניס יש שליטה חלקית על בעלי החיים והיצורים הקסומים, אך חלק מהיצורים הללו קסומים כל כך, כי הם קובעים את הגורל של עצמם. ליצורים מעטים מאוד יש כוח קסם כל כך חזק, ורוב היצורים נתונים תחת שליטתם של האלים.
משפחה: קיניס הוא אליל עצמאי, הוא נברא כששאר האלים והאלילים העצמאיים נבראו.
סוגדים: רק יצורים אשר מקושרים בדרך כלשהי לבעלי החיים יכולים לסגוד לקיניס.
הערות: קיניס הוא אליל חכם מאוד, ויש לו כושר שיפוט גדול. הוא אחד מן האלילים היחידים שאוהבים להשתלב בעצמם במהלך חייהם של בני התמותה. לפעמים הוא יורד בעצמו כדי להתבונן בנפלאות בעלי החיים שיצר.
דרגת כוח: קיניס הוא חזק יחסית לאליל, אך רוב כוחו מושקע בעיקר בשליטה ביצורים הקסומים, הקשים יותר לשליטה.

שם: בורנאו
סוג: אליל טוב
תחום שליטה: המים
נאמנים: מלאכי הטוב
אויבים: אלילי הרשע
כוחות מיוחדים: בורנאו שולט במים, באגמים, בנחלים, ובמי השתייה. בורנאו קובע מתי תהיה גאות, מתי יהיה שפל, מתי יהיו גלים, איפה יהיו מערבולות וכל דבר שקשור למים זורמים או עומדים.
משפחה: בורנאו הוא אליל עצמאי, הוא נברא כששאר האלים והאלילים העצמאיים נבראו.
סוגדים: רק יצורים אשר מקושרים בדרך כלשהי למים יכולים לסגוד לבורנאו.
הערות: בורנאו הוא אליל שקט, הוא אינו אוהב להתווכח, והוא מתמקד בעיקר בעצמו ובמים בהם הוא שולט. הוא אחד מן האלילים היחידים שאוהבים לרדת אל עולם בני התמותה כדי להתבונן בנפלאות שיצרו. בורנאו מרבה לרדת לים ולשכב שם ברוגע שעות ארוכות. יש אגדה המספרת שכאשר הים רגוע זאת אומרת שבורנאו נח עכשיו.
דרגת כוח: לבורנאו אין כוח גדול במיוחד, כי המים בדרך כלל זורמים מעצמם לפי רצונו והוא לא צריך לגרום להם לעשות זאת כמו שאר האלילים.

שם: קוויסינו
סוג: אליל טוב
תחום שליטה: הקרח
נאמנים: מלאכי הטוב
אויבים: אליל הרשע
כוחות מיוחדים: קוויסינו שולט בכל מה שקשור לקרח ולכפור. כוחו נותן לו את האפשרות לשנות נוזלים למוצקים וליצור קור גדול מתי שיירצה.
משפחה: קוויסינו הוא אליל עצמאי, הוא נברא כששאר האלים והאלילים העצמאיים נבראו.
סוגדים: כל היצורים יכולים לסגוד לקוויסינו.
הערות: קוויסינו הוא אליל מתבודד, הוא אינו אוהב את חברתם של אחרים. יש בו גם מעט ניצוץ של מרדנות שמתגלה לעיתים רחוקות.
דרגת כוח: קוויסינו הוא אל ממוצע, הוא לא חזק ביותר וגם לא חלש ביותר.

שם: קאר
סוג: אליל טוב
תחום שליטה: הצמחים
נאמנים: מלאכי הטוב
אויבים: אלילי הרשע
כוחות מיוחדים: קאר שולט בכל מה שקשור לצמחים, הוא אחראי על צמיחתם, על התפתחותם ועל מהלך חייהם. לקאר יש שליטה כמעט מלאה על צמחים קסומים ושליטה חלקית על יצורי צמחים (אליל בעלי החיים שולט על יצורי הצמחים).
משפחה: קאר הוא אליל עצמאי, הוא נברא כששאר האלים והאלילים העצמאיים נבראו.
סוגדים: כל היצורים יכולים לסגוד לקאר.
הערות: קאר הוא אוהב יופי, הוא אוהב ליצור ולגדל דברים יפים, כמו צמחים. הוא אליל חברתי מאוד ונעים הליכות, הוא חביב על רוב האלים והאלילים הטובים. הוא בין האלילים היחידים שאוהבים לרדת אל עולם בני התמותה ולהתבונן ביופי שיצרו. קאר אוהב להתבונן בצמחים היפים שיצר. יש אגדה המספרת שכאשר הפרחים פורחים, בכל עונה שהיא, זה אומר שקאר נמצא במצב רוח טוב.
דרגת כוח: הצמחים הפשוטים, לעומת בעלי החיים המרדנים, ניתנים לשליטה יותר בקלות. לכן לקאר כוח יחסית מועט, אך לא חלש מאוד.

שם: סומי
סוג: אליל טוב
תחום שליטה: האדמה
נאמנים: מלאכי הטוב
אויבים: אלילי הרשע
כוחות מיוחדים: סומי אחראי לא רק על האדמה, אלא גם על המינרלים שבה, על הסלעים, על אבני החן ועל כל דבר בטבע שמקורו באדמה והוא אינו חי. סומי קובע איזה הרים יהיו ואיפה, הוא קובע איפה יהיו מחצבים יקרים, ואיפה תהיה שממה, הוא קובע כל מה שקשור לתנאי הקרקע באזור מסוים- בוץ, חול, סלעים, חצץ, אדמה יבשה, אדמה פורייה וכדומה.
משפחה: סומי הוא אליל עצמאי, הוא נברא כששאר האלים והאלילים העצמאיים נבראו.
סוגדים: כל היצורים יכולים לסגוד לסומי.
הערות: סומי הוא אליל קשה, אך אוהב יופי. הוא אוהב אבני חן נוצצות, וכן גם את הפסלים והמבנים שהיצורים בני התמותה יוצרים מן הסלעים והאדמה שלו. סומי לא תמיד מתנהג בחביבות, אך הוא יכול להיות ידידותי אם הוא חפץ בכך.
דרגת כוח: סומי הוא אליל קצת יותר חזק מן הממוצע, אך לא חזק מאוד.

שם: לונוס
סוג: אליל טוב
תחום שליטה: החקלאות (הפוריות, השפע)
נאמנים: מלאכי הטוב
אויבים: אלילי הרשע
כוחות מיוחדים: לונוס אינו אחראי רק על החקלאות, אלא גם על הפוריות והשפע. הוא אחראי על הגידולים בשדות, על התועלת של הבהמות המנוצלות על ידי היצורים התבונתיים, על טעמם של המאכלים השונים, ועל כל דבר שאפשר ליצרו או לגדלו ושמביא תועלת ליצורים המייצרים או המגדלים אותו. ללונוס יש השפעה חלקית על מזג האוויר ועל השפעתו על החקלאות (אלילי הסופה והאש שולטים על מזג האוויר).
משפחה: לונוס הוא אליל עצמאי, הוא נברא כששאר האלים והאלילים העצמאיים נבראו.
סוגדים: רק יצורים העוסקים בייצור, גידול חקלאי או גידול חיות למען שימוש בתכונותיהן יכולים לסגוד ללונוס.
הערות: לונוס הוא אליל נדיב, אך הוא מצפה שבני התמותה יסגדו לו כדי שנדיבות זו תתאפשר. לונוס הוא האל היחיד שצריך לסגוד לו כדי שהוא יפעיל את כוחו. לונוס הוא אליל שאוהב את בני התמותה, וכחו מופנה בעיקר אליהם.
דרגת כוח: לונוס הוא חזק יחסית לאליל, מכיוון שיש לו תחומי שליטה רבים, אך לרוב האלילים החזקים יש כוח גדול משלו.

שם: קולינר
סוג: אליל טוב
תחום שליטה: היין (השמחה)
נאמנים: מלאכי הטוב
אויבים: אין
כוחות מיוחדים: קולינר הוא השולט בשמחה ובצחוק, הוא יכול לגרום לאנשים לשמוח או לצחוק. כוחו של קולינר אינו רב במיוחד, אך הוא אליל מכוון שאליל המחשבות אינו יכול לשלוט ברגשות שמחה. כוח משני של קולינר הוא שאינו יכול להשתכר יתר על המידה (לכן הוא יכול לשתות עוד ועוד בלי שיקרה לו שום דבר).
משפחה: קולינר הוא אליל עצמאי, הוא נברא כששאר האלים והאלילים העצמאיים נבראו.
סוגדים: כל היצורים שיכולים לשמוח יכולים לסגוד לקולינר.
הערות: קולינר הוא אליל אוהב שלום ושמחה, הוא מחבב מאוד משקאות חריפים ומסיבות. קולינר הוא האליל היחידי שאין לו אויבים, הוא אוהב להיות בחברתו של כל אחד, והוא שונא להיות לבד.
דרגת כוח: קולינר הוא אליל חלש ביותר, והוא נראה נחות בעיני אלילים אחרים.

שם: סוק
סוג: אליל רשע
תחום שליטה: הסופה
נאמנים: שדי הרשע
אויבים: אלילי הטוב
כוחות מיוחדים: לסוק יש את הכוח לשלוט במזג האוויר. למרות שהוא יכול לקבוע איזה מזג אוויר שירצה, הוא מעדיף סופות, גשמים ורוחות עזות. סוק אוהב לעשות הרס רב בעזרת כוחותיו, אך הוא יכול להשתמש בהם לזמן קצר ואז הוא צריך לנוח ולחדש את כוחו.
משפחה: סוק הוא אליל עצמאי, הוא נברא כששאר האלים והאלילים העצמאיים נבראו.
סוגדים: כל היצורים יכולים לסגוד לסוק.
הערות: סוק הוא אליל רשע ביותר ועשקן, הוא שונא שאומרים לו מה לעשות והוא מתעב שמחה ויופי. יש אגדה המספרת שכאשר יש סערות וסופות זאת אומרת שסוק כועס. יש המפרשים את האגדה כך, שסוק כל הזמן כועס ולכן יש כל הזמן סופות ברחבי העולם.
דרגת כוח: סוק הוא אליל חזק מאוד, אך כוחו נגמר במהרה והוא צריך לנוח ולחדש את כוחו אחרי כל פעם שהוא משתמש בו.

שם: קקוסטיפו
סוג: אליל רשע
תחום שליטה: האש
נאמנים: שדי הרשע
אויבים: אלילי הטוב
כוחות מיוחדים: קקוסטיפו שולט בכל דבר שקשור לחום ולאש. הוא שולט בהרי הגעש, באש, באור החזק ובמזג האוויר החם. קקוסטיפו אוהב מאוד לראות אש ולכן הוא יוצר שרפות רבות כדי לראות את יופיה ואת צורותיה המגוונות של האש.
משפחה: קקוסטיפו הוא אליל עצמאי, הוא נברא כששאר האלים והאלילים העצמאיים נבראו.
סוגדים: כל היצורים יכולים לסגוד לקקוסטיפו.
הערות: קקוסטיפו הוא אליל שאוהב חורבן אך גם יופי, בעיקר את יופיה וצורותיה של האש. לא אכפת לו לקבל פקודות מאחרים, אך יש לו את העקרונות שלו לגבי מה שאפשר לעשות עם עוצמתה של האש. הוא חושב שהאש היא קדושה ואין לעשות בה שימוש שהוא מתחת לכבודה.
דרגת כוח: קקוסטיפו הוא אליל חזק מאוד, אך הוא מנצל את מלוא כוחו לעיתים רחוקות ומעדיף להשתמש רק בחלק מכוחו בדרך כלל.

שם: סונרא
סוג: אליל רשע
תחום שליטה: המחלות
נאמנים: שדי הרשע
אויבים: אלילי הטוב
כוחות מיוחדים: סונרא אחראי על כל מה שקשור למחלות ולכאב, הוא יכול לגרום לאנשים לחלות במחלות קלות או חמורות, סופניות או בלתי מזיקות, והוא גם יכול לגרום להם כאבים פיזיים. כוחו של אליל הרפואה נוגד את כוח המחלות והכאב של סונרא, הרפואה יכולה להעלים את המחלות והכאב שהוא יכול לגרום ולהשיב את הגוף למצב נורמאלי.
משפחה: אביו של סונרא הוא האל ארמוס, אימו היא האלה קוניסיס ואחיו הם אליל הרפואה קונרא, אליל המזל שיבינטה ואלילת האהבה ניפרה. אחיו למחצה של סונרא הוא אל המלחמות קנטו.
סוגדים: כל היצורים יכולים לסגוד לסונרא.
הערות: סונרא הוא אל קנאי, הוא אינו מחבב אף אחד ולרוב הוא מוציא את כעסו על בני התמותה בכך שהוא גורם להם לחלות. בדרך כלל יש לסונרא סיבה למה לעשות מישהו חולה, אך לפעמים הוא עושה זאת סתם מתוך כעס רגעי.
דרגת כוח: סונרא הוא אליל קצת יותר חזק מן הממוצע, אך רוב האלילים החזקים יותר חזקים ממנו.

שם: קנטו
סוג: אליל רשע
תחום שליטה: המלחמה
נאמנים: שדי הרשע
אויבים: אלילי הטוב
כוחות מיוחדים: קנטו אחראי על כל מה שקשור בין שנאה בין בני אדם, מלחמות, היאבקויות וקרבות. הוא האליל היחיד שכוחו לא בא משליטתו במלחמה, אלא ממיומנותו. יש אגדה המספרת שכאשר קנטו נולד, אימו, האלה קוניסיס התחרטה על כך שילדה אותו והעדיפה לשמור אותו בסוד מפני האלים האחרים. לכן היא זרקה אותו לבני התמותה. שם, בני התמותה גילו את כוחו האדיר ואת מיומנותו בחרב, מכיוון שהוא היה ישות אלוהית, ולכן הפכו אותו ללוחם. כאשר הגיע זמנו של קנטו למות, אימו ראתה לאיזו גדולה הגיע והחזירה אותו למעמד של אליל והעניקה לו את כוחותיו ואת חיי הנצח שלו.
משפחה: אימו של קנטו היא קוניסיס ואביו הוא אל למחצה. אחיו למחצה של קנטו הם אליל המחלות סונרא, אליל הרפואה קונרא, אלילת האהבה ניפרה ואליל המזל שיבינטה.
סוגדים: כל היצורים העוסקים בכל דבר שקשור להיאבקות, מלחמה או קרבות יכולים לסגוד לקנטו.
הערות: למרות שקנטו הוא אל רשע, אין לו אופי רשע במיוחד. הוא אוהב להתווכח והוא לרוב מפגין את כישורי הלחימה שלו. למרות זאת, קנטו גם אינו חביב כל כך ואינו אוהב לעזור לאחרים.
דרגת כוח: קנטו הוא אל בינוני בחוזקו, הוא אינו יותר מדי חזק וגם אינו יותר מדי חלש.

שם: קוואל
סוג: אליל ניטראלי
תחום שליטה: המיסטיקה
נאמנים: (ראה בהמשך)
אויבים: (ראה בהמשך)
כוחות מיוחדים: לקוואל אין כוחות מיוחדים משלו, הוא אחד משני האלילים שאין להם כוחות, אלא הם מתאפיינים ביכולות שונות משל עצמם. קוואל הוא אליל המיסטיקה, הוא יכול לחזות את העתיד ולראות את הגורל. באמצעות יכולותיו הוא אינו יכול לשנות דברים או מצבים קיימים, אך הוא יכול לראות מה יקרה להם בעתיד. האלים והאלילים האחרים באים אליו כאשר הם רוצים עצות לגבי קווי פעולה מסוימים, או חזיונות לגבי תוצאותיהן של פעולותיהם.
משפחה: אביו של קוואל הוא קרקקוס ואמו היא קולוי, אחיו למחצה הוא האל סוו.
סוגדים: לקוואל אין סוגדים, הוא אליל עוזר, הוא אינו יכול לשנות את המצב הקיים, הוא רק אחראי על הסיוע לאלילים ולאלים אחרים.
הערות: קוואל, כפי שהוזכר למעלה, הוא אליל ניטראלי, אין לו אויבים או עוזרים, הוא מסתדר בכוחות עצמו. קוואל הוא אליל מתבודד, אך הוא מקבל את פניו של כל אורח המגיע אליו בברכה.
דרגת כוח: מכיוון שלקוואל אין כוחות ייחודיים משלו, דרגת כוחו אינה יכולה להימדד, ולכן דרגת כוחו אינה מצוינת כאן.

שם: מיסיטה
סוג: אליל ניטראלי
תחום שליטה: המחשבות (פילוסופיה)
נאמנים: (ראה בהמשך)
אויבים: (ראה בהמשך)
כוחות מיוחדים: למיסיטה אין כוחות מיוחדים משלו, הוא אחד משני האלילים שאין להם כוחות, אלא הם מתאפיינים ביכולות שונות משל עצמם. מיסיטה הוא אליל המחשבות והפילוסופיה, יכולותיו באות רק ממוחו. תפקידו של מיסיטה הוא בעצם להרהר על העולם, לחשוב מה טוב ומה רע בו ואיך אפשר לשפרו. הוא לפעמים מתייעץ בקוואל אליל המיסטיקה כדי לבדוק קווי פעולה מסוימים ולאן יובילו. האלים והאלילים האחרים נותנים לו לפעמים חומר למחשבה, כדי לראות את הדברים מנקודת מבט אחרת, נקודת מבט בוחנת. בעצם, כוחו של מיסיטה יכול להתבצע על ידי כל אחד, אך מכיוון שכך, הוא נבחר להיות זה שיהרהר בטובו של העולם. אחת הסיבות לכך שהוא נבחר לתפקיד היא שלו יש את התבונה העליונה ביותר מבין כל הישויות, בני התמותה והאלים.
משפחה: בהתחלה מיסיטה היה אל למחצה, לפני שהפכו אותו לפילוסוף שהוא היום. לכן, אין לו בני משפחה בקרב האלים והאלילים, הוא אליל עצמאי, הוא נברא כששאר האלילים, האלים והאלים למחצה העצמאיים נבראו.
סוגדים: למיסיטה אין סוגדים, הוא אליל עוזר, הוא אינו יכול לשנות את המצב הקיים, הוא רק אחראי על הסיוע לאלילים ולאלים אחרים.
הערות: מיסיטה כפי שהוזכר למעלה, הוא אליל ניטראלי, אין לו אויבים או עוזרים, הוא מסתדר בכוחות עצמו. מיסיטה הוא אליל שקט ומתבודד, הוא לרוב אינו מעדיף חברה, כאשר הוא מהרהר וחושב, אך אם מישהו זקוק לעזרתו הוא תמיד ישמח לעזור.
דרגת כוח: מכיוון שלמיסיטה אין כוחות ייחודיים משלו, דרגת כוחו אינה יכולה להימדד, ולכן דרגת כוחו אינה מצוינת כאן.

על האלים למחצה לא יהיה כתוב בחלק זה של עולם המערכה, כי הם מהווים חלק יותר שולי בישויות האלוהיות ואין להם סוגדים.

ישויות וכוחות עליונים
כאן רשומות הישויות והכוחות העליונים שהן לא בדיוק אלים, אלא מן כוחות מופשטים ששומרים, מגנים או עוזרים לסוגים שונים של יצורים. אין ישות המגנה על כל סוג וגזע של יצור, כי הרי יש מספר עצום של יצורים וסוגים, ולכן רוב הישויות מגנות על סוג מסוים של יצורים. לדוגמא, יש ישות המגנה ושומרת אך ורק על דרקונים, ויש כזאת שמגנה על כל יצורי הים הקסומים.

שם: מיסוס
תחום הגנה: הדרקונים
סוגדים: דרקונים מכל הסוגים.
הערות: מיסוס הוא כוח מופשט שרק דרקונים סוגדים לו, אך רוב היצורם מתייחסים אליו כאל ישות המסמלת כוח, עוצמה וחוכמה- בהם מתאפיינים הדרקונים שהוא שומר עליהם.

שם: קיניס
תחום הגנה: בעלי החיים
סוגדים: בעלי חיים תבונתיים, או בעליהם של בעלי חיים לא תבונתיים.
הערות: קיניס הוא גם אליל בעלי החיים (ראה למעלה), כך שיש לו שתי משמעויות בעיני אלה הסוגדים לו.

שם: קאר
תחום הגנה: הצמחים ויצורי הצמחים
סוגדים: יצורי צמחים תבונתיים, או בעליהם של צמחים קסומים.
הערות: קאר הוא גם אליל הצמחים (ראה למעלה), כך שיש לו שתי משמעויות בעיני אלה הסוגדים לו.

שם: קקוסטיפו
תחום הגנה: יצורי האש
סוגדים: יצורי אש תבונתיים
הערות: הוא גם אליל האש (ראה למעלה), כך שיש לו שתי משמעויות בעיני אלה הסוגדים לו.

שם: סוק
תחום הגנה: יצורי האוויר
סוגדים: יצורי אוויר תבונתיים
הערות: סוק הוא גם אליל הסופה (ראה למעלה), כך שיש לו שתי משמעויות בעיני אלה הסוגדים לו.

שם: סומי
תחום הגנה: יצורי האדמה והסלע
סוגדים: יצורי אדמה וסלע תבונתיים.
הערות: סומי הוא גם אליל האדמה (ראה למעלה), כך שיש לו שתי משמעויות בעיני אלה הסוגדים לו.

שם: קוויסינו
תחום הגנה: יצורי קרח וקור
סוגדים: יצורי קרח וקור תבונתיים.
הערות: קוויסינו הוא גם אליל הקרח (ראה למעלה), כך שיש לו שתי משמעויות בעיני אלה הסוגדים לו.

שם: בורנאו
תחום הגנה: יצורי מים
סוגדים: יצורי מים תבונתיים.
הערות: בורנאו הוא גם אליל המים (ראה למעלה), כך שיש לו שתי משמעויות בעיני אלה הסוגדים לו.

שם: סוו
תחום הגנה: יצורי קסם
סוגדים: יצורי קסם תבונתיים.
הערות: סוו הוא גם אל הקסם (ראה למעלה), כך שיש לו שתי משמעויות בעיני אלה הסוגדים לו.

שם: קרקקוס
תחום הגנה: יצורי רשע
סוגדים: יצורים רשעים תבונתיים.
הערות: קרקקוס הוא גם אל המוות (ראה למעלה), כך שיש לו שתי משמעויות בעיני אלה הסוגדים לו.

שם: קולוי
תחום הגנה: יצורים אל-מתים
סוגדים: יצורים אל-מתים תבונתיים, שיש ביכולתם לסגוד, או יצורים ששולטים או אחראים על אל-מתים.
הערות: קולוי היא גם אלת החורבן (ראה למעלה), כך שיש לה שתי משמעויות בעיני אלה הסוגדים לה.

שם: ניפרה
תחום הגנה: יצורים טובים
סוגדים: יצורים טובים תבונתיים, או יצורי סדר תבונתיים.
הערות: ניפרה היא גם אלילת האהבה (ראה למעלה), כך שיש לה שתי משמעויות בעיני הסוגדים לה.

שם: קורן
תחום הגנה: האלפים
סוגדים: אלפים ואלפים למחצה.
הערות: קורן הוא כוח מופשט ששומר ומגן על האלפים ועל האלפים למחצה. הוא מסמל את הזריזות, היופי והמוזיקה- תכונות בהן האלפים הסוגדים לו מתאפיינים.

שם: קולינר
תחום הגנה: הגמדים
סוגדים: גמדים.
הערות: קולינר הוא גם אליל היין והשמחה (ראה למעלה), אך משמעותו שונה לגמרי לגמדים. הוא שומר על הגמדים ומגן עליהם. הוא מסמל את העבודה הקשה, המיומנות והאהבה לזהב- תכונות בהן מתאפיינים הגמדים הסוגדים לו.

שם: קוניסיס
תחום הגנה: בני האדם
סוגדים: בני האדם.
הערות: קוניסיס היא גם אלת בני האדם (ראה למעלה), ומשמעותה היא אותה המשמעות האלוהית שלה. היא שומרת על בני האדם ומגנה עליהם. היא מסמלת את השלטון והשגשוג- תכונות בהן מתאפיינים בני האדם הסוגדים לה.

שם: סונרא
תחום הגנה: האורקים
סוגדים: אורקים.
הערות: סונרא הוא גם אליל המחלות (ראה למעלה), אך משמעותו שונה לגמרי לאורקים. הוא שומר על האורקים ומגן עליהם. הוא מסמל את הרשע והאכזריות- תכונות בהן מתאפיינים האורקים הסוגדים לו.
 
רואים שהשקעת בעולם... ממש יפה הרעיון... לקחתי כמה אלים ואלילים ואני מניח שאני אשנה אותם קצת כדי לקבל תוצאה שמתאימה לעולם שלי... תודה... אתה ממש עזרת... :D
 
רעיון נחמד...
אצלי האלים משחקים ישויות,שכולם מאוחדים,וגם עם לפעמים יש ריבים,זה לא משנה להם כל-כך...
הבעיה היא שבני התמותה לא מבינים את ההודעות אל האלים,ופה הקטע הכיפי...
 
קודם כל תודה על המחמאות. באמת השקעתי הרבה במה שהספקתי לכתוב על העולם הזה. למה מה שהספקתי? העולם הזה מבוסס על מוד"מ 2, וכתבתי רק חלק קטן ממו לפני שיצאה הגרסא השלישית. כשהיא יצאה, כבר החלטתי שזה מיותר לשנות את הכל בשביל הגרסא החדשה, וגם רציתי לעשות הפסקה קצרה בכתיבת העולם (עד אז כתבתי בקצב די מטורף). ההפסקה התארה והתארכה, ובסוף פשוט לא חזרתי לכתוב אותו. למען האמת, למדתי מכל העסק הזה, שלכתוב עולם שלם זה פשוט מיותר. אומנם יש רקע והרבה פרטים מגניבים שלא הייתי כול לזכור אם זה לא היה כתוב, אבל סך הכל זה לוקח המון זמן, וגם צריך לכתוב הרבה פרטים קטנים. אז החלטתי, לאחר הרבה ניסיון בשהמות, שאת העולם החדש שאני יוצר, אני יוצר בשלבים. מהזתומרת? אני מתחיל עם חבורה קטנה, וככל שמתפתחת ההרפתקה, מתפתח העולם. עד עכשיו זה הלך די טוב. ולמען האמת גיליתי שיש לי זיכרון מספיק טוב, כדי לזכור פרטים רבים מן העולם שלי, גם בלי לכתוב אותם. אומנם קשה קצת לזכור שמות מסובכים שהמצאתי, ולכן השימוש שלי בשמות הוא לא נרחב מדי, אבל יש קצת שמות חשובים ליצורים ומקומות עיקריים, ואת שאר הערים והמקומות אני זוכר לפי הקונספט - "עיר המלך" "עיר הסוחרים" "עיר החצי-אורקים והבננות" וכו'.
לדעתי זו הדרך הטובה ביותר ליצור עולם, על אף שזה הדרך הכי פחות טובה ליצור עולם עם אלים. למה? כי עם אלים כדאי מאוד לזכור את השמות שלהם, כי אחרת אין בהם הרבה טעם, ויש הרבה מנהגים ותיאורים וחפצים קדושים שקשורים אליהם, וזה הופך להיות תסביך אחד גדול.
למען האמת, אני אתוודה בפניכם שאני בכלל לא אוהב אלים בעולם מערכה כלשהו. אני בכלל נגד הרעיון של האלים, כי אם יש קסם, מי צריך אלים? אבל זו רק ההשקפה שלי. אם תרצו, אני יכול לכתוב כאן עוד אלים חדשים, שיתאימו לעולם עתידי (לא עתידני, אלא עתידי - שאני מתכנן להשתמש בו בעתיד הקרוב) שאני עובד עליו. המוח שלי כמו באר עמוקה, כך שאין לי בעייה לחשוב על עוד קונספטים ואלים מגניבים.

דרך אגב, אני מעדיף שתשתמשו באלים האלה כמה שיותר - אני כנראה בחיים לא אשתמש בהם, ואני לא רוצה שהיצירה שלהם תהיה לחינם. אז בבקשה! יש לכם בופה פתוח של אלים, אלילים, וסלטים ספרדיים למיניהם, לשימושכם האישי.
 
האיכסה הקדושה הנשק האולטימטיבי שהשמיד 10,000 גובלינים בוואת אחת, הנשק האגדי שנוצר מחומרים בלתי קונבנצוינאליים, היא הרקע.
בהרפתקה אחרת, היה ניסיון ליצור את אותה האיכסה(אם אני זוכר נכון) וכשפתחו אותה, הפותח(שהיה שחקן מסויים מאוד), נשאב לעולמו של אל אחד, שגר בתוך ארגז קרטון והוא אבי האליו, וילדיו כלאו אותו שם, והוא שימש מעיין "יועצת" לאותו שחקן...
 
חזרה
Top