• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

שגעון בגו'נאמור - 4/6 - מו''ד 5 - עץ משחק - נסגר

''המדור האפל הוא קומץ מדפים בספרייה של האוניברסיטה המלא בידע אפל. צריך אישור מפרופסור להכנס, וגם להשבע שזה לצרכי לימוד.'' אומרת אירמה.
 
IN סקאבלר פונה אל אירמה ליד אדמונד, ואומר לה: "תקשיבי. אני יכול להיות נחמד, ואני יכול לא להיות. וכמה אני נחמד תלוי בכמה את נחמדה. אז בבקשה עני על 2 שאלות: מה את זוכרת מהחטיפה? וגם - מה את יודעת על הקשר בין הבוס שלך, הברון ז'אנסון, רפובליקת אירה והמגיפה."

OUT המטרה היא לשאול אותה המון שאלות במקביל, ובכך אני מסכים עם אדמונד.

META מגלגל תובנה - 15=13+2
 
עריכה אחרונה:
הגלגול הוא תובנה.
IN
''אני זוכרת במעומעם. הברון שלט בי... היה שם דרקון... ראיתי את סילברסיטי ממעל וידאתי שאני נלקחת לרפובליקה... ואז נלקחתי לאיזה מקום מעופש מתחת לארמון האלקטור. וזה מה שאני זוכרת.'' היא אומרת.
 
"היא סיפקה לנו הרבה מידע.
בואו נסכם.
1. הברון ז'אנסון מנסה להשתלט על ג'ואנמור.
2. לברון יש הרבה ידע בתחומים אפלים, וכנראה הוא מנסה ללמוד עוד.
3. הוא הקים בסיס שנימצא מתחת לארמון האלקטור של רפובליקת אירה שמרכז את פעולותיו למען המטרה הנ''ל.
4. בבסיס (כנראה) יש כמות גדולה של חולים.
5. בבסיס (כנראה) יש דרקון."

מקווה שסיכמתי הכול.
 
לאחר שתיקה ארוכה בה הוא הקשיב לחקירה של אירמה פיפ אומר "תודה לך, אם תיזכרי בכל פרט אל תהססי לעדכן אותנו, אנחנו רוצים לעזור לאנשים שנשלטו על ידו כמוך."

פיפ פונה אל החבורה בלחישה כדי שאירמה לא תשמע
"אנחנו באמת שוקלים לפרוץ לארמון האלקטור של הרפובליקה? שלא תבינו אותי לא נכון, זה נשמע די מלהיב, אבל בלי ספק מאוד מאוד מורכב, אולי אפילו בלתי אפשרי"
 
דולגוט שומע את השיחה האחרונה ומתלהב מאוד. את כל הקטע הבא הוא אומר בהתלהבות, מהר, רק טיפה לעצמו, בלי לתת לאף אחד זמן להגיב באמצע:
"רגע, אז אנחנו הולכים לפרוץ לארמון? לא, אין טעם, זה מסוכן מדי. אבל אנחנו יכולים להיכנס. {פונה לאדמונד} איך נראה הארמון? כי אם הוא יראה כמו שדמיינתי, אז אפשר להיכנס דרך החלון השני משמאל בקומה השנייה, לרוץ בשקט עד המדרגות, לרדת למרתף ולצנח."
 
חזרה
Top