• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים קרבות אוויריים וימיים בנשגבים

יום אחד, אני לתומי רציתי ליצור דמות של שודד ים ממשפחת הלינת'ה וגיליתי שאין מידע בספר הבסיס על קרבות ימיים! גם עליתי על זה שאין חוקים אוויריים (אם יש ופספסתי, תודיעו לי...). מה הכיף בלשחק שודד ים אם אתה לא יכול לשלוט על צי משלך?
אני אשמח לפתרון בנוגע למכניקה.

תודה.
 
אם אתה מעוניין לשחק דברים שקשורים לים וללינת'ה, יש שני ספרים, אם כי הם למהדורה הראשונה: Savage seas שהוא "ספר נושא" על הים, מסחר ימי, קרבות ימיים וכו, ו Blood & salt שהוא "ספר אזור" שמתעסק בכל אזור הבריאה שהלינת'ה נמצאים בו ובלינת'ה עצמם.
כמו כן, יש מעט על קרבות ימיים ב scroll of kings שהוא למהדורה 2, ו compass of celestial directions:west אמור להכיל גם מידע על הלינת'ה.
 
אאל"ט יש ב"פלאי העידן הראשון" רשימה של עתקים המשמשים לטיסה. אני לא יודע מה החוקים אבל זה לא אמור להיות שונה מקרב רגלי (אם אתה עף לבד\עם מכשיר אישי) או ימי (אם אתה עף על ספינת אויר), רק שאתה יכול לזוז גם למעלה ולמטה.
 
אני לא חושב שזה לא מהותי, אני חושב שזה לא מסובך ליצור את זה. במקום שיהיה אפשר לזוז על האדמה, אפשר לנוע. למעלה, למטה או שילוב של שניהם במהירות שלך, אי אפשר לקפוץ (אלא אם אתה קופץ מהמכשיר) והסתערות (או צלילה/נסיקה, במקרה הזה) פועלת כרגיל (המהירות לא אמורה להשתנות בין ירידה לעליה, כי לרוב הדמויות יעופו באמצעים על טבעיים- עתקים או קסם). ככה זה אמור לעבוד (לדעתי, אני לא מצטט או משהו) בתעופה אישית
 
האם כוונתך לקרבות המוניים או לקרבות אישיים?
אם זה קרבות המוניים, לא רואה במה זה שונה מהותית מקרבות יבשתיים, אולי זה מאפשר להתעלם מתוואי שטח וכיו"ב, אבל החוקים אותם חוקים.
לגבי דמויות, הייתי מאלתר וזהו. לא צריך להכנס לסיבוך מיותר (אחרת השחקנים ירצו עצי צ'ארמים לקרבות באוויר...)
 
חזרה
Top