• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

הנשגבים קונספט לשחקן שאני לא יודע אם הוא אפשרי.

ברון מקמנגוס

פונדקאי ותיק
שלום, אני חדש כאן בפורום, ואין לי ניסיון במשחק.
חשבתי על שחקן מרגל של העין הרואה כל (ככה קוראים לזה?)
הוא אמור להיות מומחה בtakedowns (יש דבר כזה בכלל?) ובתחפושות.
חשבתי על זה שבמקום שוריקאנים הוא זורק קלפים.
איזה תעצומות ותכונות ורקעים צריך כדי לבנות שחקן כזה (אני מניח שצריך עורמה).
 
מה הכוונה takedown?

בכל מקרה, הקונספט נראה לי אחלה. מבחינת יכולות, ברור שהוא צריך להתמקד בהטלה, פשיעה, נוכחות וחברה. הקאסטה הקלאסית לבחור שכזה היא ליקוי חמה או לילה. מבחינת תכונות, אתה כנראה רוצה 8 בחברתיות, 6 בגופניות ו-4 במנטליות.

מבחינת תעצומות, תתחיל במצוינות ראשונה בשתי היכולות העיקריות שלך, לפחות. לפי התיאור, נשמע שהוא הכי מתאפיין בכך שהוא מטיל דברים, ובכך שהוא מתחפש. אז זה נשמע כמו הטלה ונוכחות. (אלא אם אני מתבלבל, אבל לזכרוני נוכחות היא היכולת שנוגעת להתחפשות). אחר כך, פשוט תתקדם במעלה עץ התעצומות לעבר דברים שנראים לך מתאימים לבחור. ואל תהסס להתפזר - אני אישית מעדיף דמות עם תעצומות מחמש-שש יכולות לפחות, לפני שאני מתחיל להיכנס יותר לעומק של העץ. זה נותן לה גמישות רבה יותר במצבים שונים.

איזה רקעים "צריך"? איך שאתה רואה אותו ברוחך. אם הוא עדיין מרגל שלהם, אז תמיכה (backing, ברח לי שמו בעברית) הוא קלאסי, כי הוא מייצג ארגון גדול שעומד מאחוריו. כדאי גם איזה עתק, כנראה שנוגע להטלה.
 
אז אתה רוצה דמות של סוכן חשאי, שמתמחה בעבודה מהצללים והתנקשויות?
אז לפני כל דבר אחר אתה רוצה לבחור קאסטה. לילה תהיה בחירה טבעית, למרות שקאסטות אחרות יכולות ליצור תוצאות מעניינות.
בתכונות כדאי לשים דגש בעיקר על זריזות, תפיסה ופקחות. עורמה פחות חשובה, בגלל שרוב העבודה שלך היא לא פנים אל פנים.
ביכולות אתה רוצה להשקיע בהטלה, התגנבות, אבחנה ופשיעה, ואולי גם באתלטיקה וחקירה. גם א"ל, חברה, ידע, ובירוקרטיה יכולות לעזור לך, תלוי בסוג הדברים שאתה עושה.
ברקעים אתה יכול לקחת אנשי קשר, מדריך, תמיכה או בני ברית כדי לבטא את הרקע שלך כסוכן, ועתקים ומשכן תמיד נחמדים לשיפור הביצועים שלך.
תעצומות... כל תעצומה מתאימה מהעץ של היכולת המתאימה. קח מצוינויות ליכולות שבאמת חשובות לך (הטלה ופשיעה\התגנבות), ותעצומות אחרות שאתה חושב שיעזרו לך. אל תיקח יותר מ-2-3 תעצומות ליכולת, ותזכור את העצות שנותנים בספר הלבן.

בשביל קלפים תשתמש בשוריקאנים ותתאר אותם כקלפים. לא צריך יותר מזה.
 
דאמט ננסק, הצלחת לשלוח שנייה לפני.

בשביל טייקדאון לך על התקפות הטלה במקום על שבירת מפרקת. זו יכולת שאתה כבר טוב בה ואתה יכול לקחת את "מתקפת נטיף הקרח המתרסק" שמתאימה לך בדיוק. אתה גם יכול לבדוק עם המנחה אם הוא מרשה לך התמחות (כנראה של התגנבות) של התקפה בהפתעה.
 
תראה, אני מבין את הבלבול ששחקן חדש בנשגבים מרגיש כשהוא רואה את כל הצ'ארמים, ואני באמת רוצה לעזור לך, אבל עם כל הרצון הטוב, לעבור צ'ארם צ'ארם בכל עץ רלוונטי זה לא משהו שסביר לעשות, מה גם שהרבה מהבחירות האלה תלויות מאוד בטעם אישי וסגנון משחק.

אם תביא בילד של דמות ,אפשר להציע הצעות והערות לשיפור, אבל זה לא סביר להתחיל להסביר מה בדיוק עושה כל צארם וצארם על גבי הפורום. צר לי.
 
חזרה
Top