• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מסע הצבא של לורד אבאריל בפרק 8: תות שדה

השותק

פונדקאי מהשורה
למה החיילים של לורד אבאריל היו צריכים לעבור במעבר וירת' כדי להגיע למעלה מערב? אגב מרום-מערב ומעלה מערב זה אותו מקום? (גם אם מעלה מערב זה לא מרום-מערב עדיין הם עברו דרך אנמיר'לור)
 
למה החיילים של לורד אבאריל היו צריכים לעבור במעבר וירת' כדי להגיע למעלה מערב? אגב מרום-מערב ומעלה מערב זה אותו מקום? (גם אם מעלה מערב זה לא מרום-מערב עדיין הם עברו דרך אנמיר'לור)
מעבר וירת' זה האזור שבו שולט לורד אבאריל. אני לא זוכר את הפרק הספציפי, אבל סביר להניח שהאזכור של מעבר וירת' היה בהקשר של זה שהחיילים הגיעו ממעבר וירת' לכיוון אנ'מירלור והאדמות של אנזאריון שמעבר לה, במרכז הבקעה, שבהן נמצאת גם אחוזת מרום-מערב.
אני די בטוח שמרום מערב ומעלה מערב הן אותה האחוזה, גדעון תקן אותי בבקשה אם אני טועה.
 
לפי הפרק החיילים עברו במעבר וירת' ואם הבנתי נכון מעבר וירת' הוא ליד מארלוסיה שדרומית לטירת אבאריל ונמצאת בקצה של שטחיו
אני די בטוח שטעית איפשהו. בעיקרון, מעבר וירת' עצמו הוא הקצה של אדמות אבאריל, אבל 'האזור של מעבר וירת'' זה תיאור שבדרך כלל כולל את כל האדמות של אבאריל, וכמו שאמרתי - אני די בטוח ששמעת שהחיילים הגיעו ממעבר וירת' ולא עברו בו.
אני מתכנן לבצע האזנה חוזרת לכל הפודקאסט לפני תחילת עונה 3 (כנראה עוד כמה חודשים, במידה ותהיה) ואם אזכור זאת אנסה לבדוק לך את העניין כשאשמע.
 
אם אתה רוצה הקטע מופיע מ1:10 עד 1:16
האזנתי שוב לקטע, וכמו שאמרתי, הם אומרים שכשהם היו במעבר וירת' בדרך לכאן (כלומר - ממעבר וירת' לכיוון אנ'מירלור, כמו שאמרתי) קרה להם כל מיני דברים.
כמו שאמרתי, המילים "מעבר וירת'" משמשות לרוב לתאר את כל האזור שנמצא תחת שלטון בית אבאריל, ולא רק את המעבר עצמו.
 
מעבר וירת' הוא הכינוי לכל האיזור שמתחיל מעט מדרום לאנ'מירלור, ומסתיים במארלוסויה. זה החלק של בקעת קיירן שיורד דרומה, לעבר יער וארתארון, ורובו נחשב לנחלה של בית אבאריל.
הצבא של אבאריל שיועד למרום-מערב (וכן, זה ו'מעלה מערב' זה אותו דבר) יצא מואלקוריל ופנה צפונה ומערבה. רק שבמקום ללכת בדרך הראשית של מעבר וירת' שהיה מעביר אותם ליד אנ'מירלור ואחר-כך לעומק הנחלות של בית אנזאריון, הם צועדים בדרך מעקף חסויה יותר שעוברת בין הגבעות הקודרות והמיוערות ואגמי הבוץ שמדרום לאנ'מירלור וממערב לחלק הפתוח של מעבר וירת', כדי לצאת מהם אי-שם מצפון-מערב לאנ'מירלור, באורח שיאפשר להם לא להתגלות בידי אנשי אנזאריון עד לחלק האחרון של המסע שלהם.
 
חזרה
Top