• ברוכים הבאים לפורום הפונדק
    הפונדק הוא הקהילה הוותיקה והמובילה של מבוכים ודרקונים, משחקי תפקידים ומשחקי לוח בישראל.
    ההרשמה היא בחינם ולאחר מכן תוכלו לפרסם הודעות, למכור ולקנות משחקים, לחפש קבוצה למשחק ועוד!

    הרשמה /

מלחמת הכוכבים - פרק III

אני לא מבין למה אתה כל-כך מחכה לזה כי לפי מה שאני שמעתי הוא הולך להיות עוד יותר מטומטם מהשניים שקדמו לו, כלומר כל הסרטים החדשים שיצאו לא מתקרבים לשלושה המקוריים בטח שגם חלק מן השחקנים הם :
א) גרועים.
ב) לא דומים לדמות שמשחקת אותם יותר מאוחר...
הסרטים (1,2) הם סתם מלאים אפקטים וחסר בהם הרבה דברים שהיו במקוריים.
 
באאא!!!!!!!!!11
תקולל! עוכר ישראל!
הסרט הראשון מעולה והשני שופך אור על כל סיפור עליית האימפריה ותחילת נפילת אבירי הג'דיי.

מה זה משנה לעזאזל שהשחקנים לא דומים?!!

וחוץ מזה, מלבד הבחורה שמשחקת את הקיסרית (או שזה נסיכה, לא זוכר)שהיא באמת לא משהו, שאר השחקנים בסדר גמור ואף יותר מזה.


אטקינסון, נותן מובן חדש למושג Over Reacting
 
מאוד לא אהבתי את השחקן ששיחק את אנאקין בשני הסרטים...
הראשון מאוד דבילי ומאוד קיצ'י לטעמי, כלומר למרות שהוא דמות נחמדה ג'אר ג'אר בינקס הוא דמות שסתם נועדה להצחיק (יכלו לעשות אותו רציני יותר) וגם את זה היא לא עושה משהו.
כל הקרב נגד דארת' מול פשוט מטומטם כלומר הראו שם בדיוק את מה שדיברו עליו בסרט גלקסי קווסט אם הכל מיני דברים שאין שום טעם שיהיו שם חוץ מאפקטים כלומר הקטע אם השדה כוח האדום שנפתח וסגר נועד אך ורק בשביל להפריד בינהם כדאי שקיי גוון ג'ין ימות.
חוץ מזה שיש במקום ההוא את אפקט הבורות המטומטם... (כמעט בכל סרט שלהם ישנו איזה בור בשביל שהלחימה תהיה יותר דרמתית) בסרטים הקודמים הסבירו פחות או יותר את הבורות אבל הפעם זה היה רדוד...
תקשיב יש הרבה פקים כמו זה שהטכנולוגיה שלהם הרבה יותר מתקדמת מזו ב4-6 כלומר למה להשתמש בסטורם טרופרס וה"הליכים" לעומת הטנקים המרחפים והדרואידים שמחזיקים "מגנים" על עצמם שבשביל כוכב המוות היו צריכים תחנה שלמה...
שלא תבין אותי לא נכון אני מאוד אוהב את הטרילוגיה ואני יודע שאני נשמע קטנוני אבל משהו חסר בסרטים החדשים יכול להיות שזו היא המסתוריות של הג'דיי אבל לא יודע אהבתי יותר את המקוריים.
שתיים היה כבר טוב יותר אבל גם בו היו בעיות.
דבר שאני מאוד מצפה לו בשלישי זה שיסבירו מי ליה חושבת שהוא אביה, כלומר בסרט ה4 היא אומרת לאובי וואן שהוא שירת את אביה במלחמת השיבוטים, ברט ה6 מתגלה לנו מי אביה האמיתי דבר שהיא לא הייתה מודעת אליו בראשון...
בכל מקרה אני מקווה שהשלישי יהיה מוצלח יותר, יכול להיות שאחת הבעיות הייתה שלא צילמו את שלושתם ביחד כמו בתכנון המקורי.
 
אני נהנתי גם מהשניים החדשים, ואני מחכה להבא.
הם לא יצירות מופת, אבל הם בהחלט בעלי יותר אופי מסרט האפקטים הממוצע.
 
tangelwoogd אמר/ה:
אני לא מבין למה אתה כל-כך מחכה לזה כי לפי מה שאני שמעתי הוא הולך להיות עוד יותר מטומטם מהשניים שקדמו לו, כלומר כל הסרטים החדשים שיצאו לא מתקרבים לשלושה המקוריים בטח שגם חלק מן השחקנים הם :
א) גרועים.
ב) לא דומים לדמות שמשחקת אותם יותר מאוחר...
הסרטים (1,2) הם סתם מלאים אפקטים וחסר בהם הרבה דברים שהיו במקוריים.

אוי לא איך הם העזו לדחוף אפקטים לסרטי מד"ב? ארור תהיה לוקאס!
 
לא זו הבעיה. אפקטים הם דבר מבורך כאשר הם נועדו להעצים את העלילה. אבל לא כאשר הם נועדו לחפות על חסרונה של עלילה ברורה מהסרט.

שלושת הראשונים (ואני מתכוון - אלו שיצאו ראשונים) היו זקוקים לעלילה משכנעת ומשחק יותר אמין כדי לחפות על חסרונם של אפקטים. שלושת האחרונים (נו, שניים מביניהם עד כה) הפכו את היוצרות. ידידנו ג'ורג' יצר סרטים רווי אפקטים ודלי תוכן ורדודי משחק. וחבל. סרט מאוזן יותר היה משאיר אותי באמת פעור פה והלום נפש.

ורק לציין, ראיתי כ"א משלושת הראשונים למעלה מ-50 פעם, ואת הראשון להערכתי למעלה מ-100...



לילה טוב,
כוכבי כסף.
 
אני זוכר שראיתי באיזו תוכנית של !E כתבה על ג'ורג' לוקאס ומלחמת הכוכבים,ולפי מה שהבנתי מן הכתבה שהאפקטים בזמן של הסרטים הראשונים היו מרשימים ועדיין מרישמים (פשוט קצת פחות) לתקופתם.
והמשחק בסרטים הראשונים היה טוב אבל כל הקרבות של חרבות האור (שזה לפי דעתי הכי מגניב בעולם!11)היה דל ואם היה זה לא היה משהו,אך בימינו הקרבות הפכו ליותר יפים מגניבים וכל מילה שתוכלו להמציא (או שמונטה קוק ימציא) אי אפשר לתאר את חרבות האור לפי דעתי לפחות אבל המשחק הפך ליותר מסתם משהו שיעביר את הזמן הפך לממש מעמסה,בכלל לא אהבתי את המשחק בסרטים האחרונים.
אני מקווה שישתפר בסרט השלישי.
 
אני לא אומר שהסרטים החדשים גרועים פשוט הם לא קרובים למקוריים...
אני מוצא אותם יותר מידי קיצ'ים ואחד הדברים המעצבנים זה שיש כמה סתירות...
(למשל בסרט החמישי כשאוביי וואן מתגלה אל לוק ואומר שילך ללמוד אצל יודה הואאומר שיודע היה המורה שלו, לעומת זאת ב"אימת הפנטום " קיי גוון ג'ין הוא המורה שלו...)
אהבתי גם את 1ו2 אבל הרבה יותר את 4-6...
 
לגבי הסתירה - אני חושב שהרעיון הוא שלג'דיי יש יותר ממורה אחד. אומנם קווי גון ג'ין היה המורה הצמוד שלו, אבל יודה היה מן מדריך רוחני כזה עבור כל הג'דיי.

לגבי עלילה - הסרט הראשון הוא ההתחלה של הכל. אני לא חושב שיש בו עלילה כל כך רעועה כמו שאתם מנסים להציג. אולי היחס בין העלילה-אפקטים השתנה לטובת האפקטים, אבל זה בעיקר עקב הוספת אפקטים ולא בגלל העלמת העלילה.
הסרט השני פשוט מעולה (!) - הוא שופך אור על כל עליית האימפריה ונפילת הג'דיי. הסרט השני מסביר את כל מה שנתפס כאכסיומות בשלושת הפרקים הישנים. אני חושב שדווקא בסרט הזה - העלילה היא הדבר.


אין ספק בכלל שהראשונים (דהיינו, פרקים 4-6) הרבה יותר טובים, אבל בואו לא נמות על קידוש הנוסטלגיה. לדעתי, הסרטים הראשונים כבר הפכו לכזה מיתוס, שכשנודע על עשיית שלושת האחרונים כולם ציפו למשהו כמעט בלתי אפשרי. קחו את זה בפרופורציות, ותזכרו שהשלב בחיים בו הייתם כשראיתם את פרקים 4-6 שונה מהשלב בו אתם עכשיו.
יכול להיות שלסרטים הישנים יש איזה ערך מוסף של זיכרון ילדות מתקתק?
 
אם הרוב אני מסכים אבל:
אובי וון אומר שיודה אימן אותו... אבל עזוב את זה זה קטנוניות...
אני מאוד מסכים בקשר לקטע של הציפייה, בתור אחד שמאוד אוהב star wars אני ממש ציפיתי למשהו ענקי מהחדשים וכשהם לא ענו על זה אז...
בקשר לזכרון הילדות, לא לגמרי נכון כי אני עדיין צופה בהם כל כמה זמן וכל פעם אני אוהב אותם יותר...
 
זה כבר דבר שאני מחכה לו...
במיוחד על פי תאוריה מעניינת ששמעתי על זה שהג'דיי ה"גדולים" יותר אמורים לקום לתחייה דבר שמתחזק על ידי מה שאובי וון אומר לדארת' וידר לפני שהוא מת...
 
קראתי כמה מן הספרים אבל לא אהבתי...
לפי התכנון המקורי היו אמורים להיות 9 סרטים שכל שלולשה יצאו בייחד, 1,2,3 היו אמורים לצאת שלושתם ביחד בסביבות שנת 2,000
 
שים לב- בראשון או בשני רואים את יודה מאמן קבוצה של ילדים קטנים עם לייטסייברים- זאת אורמת שהוא מאמן אותם- לי זה נראה שיש להם קטע שהם מצטרפים לג'דיים מומחים- התמחות, או סטאז'.

אני אישית חושב שהקרבות בסרטים ה 4-6 ממש עלובים לעומת הקרבות אור בסרטים הראשונים...
 
תקשיב זה לא אתי להשוות את זה...
הרי האפקטים השתפרו פלאים מאז, למרות שאישית חוץ מהחלקים הצהובים המכוערים אני מעדיף את קרבות חרבות האור הישנים והפחות דאווינים...
 
הם תופסים את החרב בשתי ידיים ומנופפים בה כאילו היא דגל של נווה מגן כשאתה ממש עייף באמצע טיול בצופים!!!!

(טוב עזבו- זה ממש משעמם!)
 
חזרה
Top